Forum >> 155
Thomika03-11-2006 08:21:32 // 12574
Figyi, én akkoris azt mnodom, mki kell alakítani a direktszűrőnek és viszonlag zárt hátzat, és az sem baj ,ha csinálsz neki egy külön levegő bevezetést, amin közvetlenül a felső, tisztább levegőt szívhatja, úgy már ki tudod használni az előnyeit!! :)
Thomika03-11-2006 08:19:03 // 12573
A telcsim is 2Mp-es mint a kis gépem, bár ez utóbbi már több mint 4 év van meg :)
süsnye03-11-2006 07:58:10 // 12572
Jóvan, akkor megnyugodtam. Mer' hát végülis nem véletlenül használják az intercoolert is a turbóknál, ha jól tom, ennek pont ez a szerepe.
Paco, miért "dícsérted" te a múltkor, azokat, akik utcán is használják a direktszűrőt?? :D
Yoyo03-11-2006 07:02:16 // 12571
Ezt én is így látom, álltalában érdemes kart cserélni, sajnos a gömbfej is gyorsan leamortizálódik csodás útjainkon:())))
Buksi03-11-2006 01:12:35 // 12570
Köszi a képeket, megkaptam őket! :-)
Ahhoz képest, hogy telcsivel csináltad őket, egész jók lettek! :-))
Thomika02-11-2006 21:44:48 // 12569
Ebben igazad van Bandi bátyó! :))) én nem is szoktam spórolni!!! Az életem múlhat rajta!!
Thomika02-11-2006 21:41:07 // 12568
Ok mindjárt küldöm...
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)02-11-2006 21:32:03 // 12566
Hát igen ez fehérvár és tanyái, hangyafa..xnyival jobb a helyzet mint bp. ha andor utcát meg a tökölit kizárom ;D
Paco02-11-2006 21:09:16 // 12565
20k. Haha. :) Nekem 10-12K alatt ilyen:)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)02-11-2006 20:16:01 // 12564
Nem kell ahhoz 17" Paco mester ! ;-), Nálam is kb ez a helyzet pedig 15" 205/50R15 most mar 10k km-nel tartok, igy 20enel volt csere, de mar néha hallom a jeleket .A Verda előző tulaj is 1,5 szilent/gömbfej arányt mondott.
Szal lehet benne valami ;). Vagy csak a hipohondriám erősödik .... nemtom ;D
De egy bizta a városi 70-80 tempo nem tesz neki jót.....
Paco02-11-2006 20:11:22 // 12563
Paco02-11-2006 19:52:41 // 12562
Nekem a gömbfejeim mindig tökéletesek amikor kidobom a lengőkart. :( De a szilent tropa. Lehet hogy a 17-es felni hatása? :) Az utolsó még nincs kidobva a garázsban pihen, még nem tudom mi lesz vele.
Paco02-11-2006 19:50:29 // 12561
Tolvaj Béla gyakorlatban sem lehetett nagyon rossz. Volt ipari gyakorlata, a barcikai vegyiműveknek is fejlesztett, no meg áldott jó ember volt. Miatta nem baxtak ki valószínűségszámításból. Persze csak áttételesen, mert ő "Áramlás és Hőtan, Áramlás és hőtechnikai gépek"-et tanított. De a vizsganapelőtt amikor elmondtam, hogy halasszunk,mert rektorira kell tanulnom akkor mondta hogy inkább mégis menjek másnap és közölte melyik két tételt fogom húzni. :) Másnapmeg bezárt a szobájába másfél órára, hogy dolgozzam ki a tételt ő meg elment a többieket vizsgáztatni. :D
Egyik előadásra behozta a fia széttaposott dömperét, letette az asztalra és közölte, hogy ma az extraktor-okról fogunk beszélgetni. :) Szóval nagy koponya volt az öreg, és valódi emberbarát.
András bácsi02-11-2006 19:49:45 // 12560
Mondjuk alapból egy új lengőkart érdemes beáldozni. Én úgy tapasztalom, hogy a gömbfej kb egyszerre, vagy hamarabb adja meg magát, mint a szilent, ergo egy használt átszilentezése nem lesz túl hosszú életű.
Paco02-11-2006 19:42:50 // 12559
Nem kontárság, de nem biztos hogy jobban jársz. A 155 lengőkarra 5000 ft körülvan a két szilent azaz a két oldal 10k. Ha van lengőkarod amire feltedd.
A gumi szilent hiába kemény (sőt minél keményebb annál inkább), fel fog őrlődni a mi útjainkon. Ha tartós szilentet szeretnél akkor poliuretán szilentet kell beszerezned asszem gyártanak is valahol maggyarországon is, csak elő kellene keresnem a linket. Vagy megveszed az előre elkészített powerflex vagy hasonló szilentet.
András bácsi02-11-2006 19:34:36 // 12558
Nemá, ilyet nélkülözni. :)
Nálunka szerkezettan-tanár hasonló elméleti májer volt. Viszont gyakorlatban egy nagy nulla. Példa: hengerfejes volt szerinte a PUG-ja, amikor csak egy vízcső volt elrepedve. :)
Paco02-11-2006 19:28:21 // 12557
Nincs meg, még a legkedvesebb tanárom verte a fejembe az NME-n. Tolvaj Béla, áldassék a neve :)
Viszont azt is, hogy elég nehéz tökéletes motort alkotni, mert ha túl hideg a motor akkor a benya csapódik ki a falán, ha túl meleg akkor nem jó a kenése, ha túl hideg a levegő akkor lehűti a motort, ha túl meleg akkor rossz a hatásfok, stb. Szóval a 100 fok körüli üzemi hőmérséklet egész elviselhető kompromisszum.
Buksi02-11-2006 18:53:20 // 12556
Thomika!
A képeket, amiket csináltál Kaposon, ha tudod légyszi küld el nekem e-mail-ben! Kösziiii! :-))
András bácsi02-11-2006 18:47:45 // 12555
A cél ez, de a megoldás csak időleges. Meg valószínűleg nem úgy fogja meg a perselyt, hogy azonos terhelést bírjon minden irányból. Ez inkább olyan műszakin gyorsan áttolós megoldás.
Mindenesetre akinek nincs pénze 1000 ft-os szilentre, az járjon inkább gyalog. Szerintem. Futómű, fék, kormány, amivel badarság spórolni.
Buksi02-11-2006 18:40:46 // 12554
Akkor sztem tavasszal vissza se cseréld! :-DDDD
Thomika02-11-2006 18:39:01 // 12553
talán pont ez a cél :PPP
Thomika02-11-2006 18:38:34 // 12552
Útálom a telet!! Tegnap felkerültek a téli papucsok a gépre! Érdekes látvány :) De így ballonos gumikkal kevésbé ráz az Andor utcán :PPP
András bácsi02-11-2006 18:38:01 // 12551
Hát a nem túl igényes futóműnél bejöhet. A gumi ugye nem szereti az olajszármazékokat és megduzzad.
Thomika02-11-2006 18:32:58 // 12550
Tesó! Azért ennyire nem kéne olcsó drogokhoz nyúlni!! :)))P)))
mszabika02-11-2006 18:25:13 // 12549
ha "sport-os" szilenteketakarsz, fordulj Piri cartárshoz kulcson, ő mondta hogy tud faszásat :)
Buksi02-11-2006 18:16:20 // 12548
Ne b@ssz, nagyon utálom a havat! :-(
Tom55502-11-2006 17:36:57 // 12547
és ahhoz a teoriához mit szoltok amit 1 öregebb szerelő mondott nekm(nem iztos h autoszerelő volt:):
"mikor a szilent már a végét rugja fogszegy fcskendőt ami olajjal van megtöltve és beinjektálsz egy kevest a szilent gumijába"
szerintem hülyeség de azé várom a reakciot(nem marja el a gumit??)
Tom55502-11-2006 17:29:27 // 12546
Valamelyest a szilent is segit az utfelület egyenlőtlnségeiből származó negativ energiahatások csillapitásában
András bácsi02-11-2006 17:25:15 // 12545
A szilentttől nem pattog. :)
Tom55502-11-2006 17:21:49 // 12544
Szerintem pattogna de nyagyon....(a 155 nek különben sem igazán komfortra van hangolv a futóműjee:-)
András bácsi02-11-2006 17:09:32 // 12543
Jó lenne bele. :)
SD02-11-2006 17:06:55 // 12542
Szerintetek ez kontárság? vagy?
duen hirdetés
Nemtudom mi lenne a hatása, kicserélni, nem lehet hogy jobban bírná a pesti utakat a drága futómű? Vagy ellenkezőleg szétverné a többi részét?
Szerintetk?
Longman02-11-2006 16:42:48 // 12541
Huhú, itt már áll a hó a kocsin!!
Fisher02-11-2006 16:39:45 // 12540
Az enyém rendesen kojtol' szép feketén 6000-6500 rpm nél, az mitől lehet? :-)
SD02-11-2006 16:32:39 // 12539
a füstre kérde? szerintem nem gáz. max gőz:) de nem vészes:)
András bácsi02-11-2006 16:22:59 // 12538
Mi a kérdés? Gőz, hadd menjen.
Buksi02-11-2006 15:53:25 // 12537
De te nem azt mondtad, hogy kiszetted a direktszűrődet? :-)
kando.02-11-2006 15:48:15 // 12536
Bocs! ;-)
Nálam lassan jött be az oldal, azt hittem, lemaradt a kép :)
kando.02-11-2006 15:47:28 // 12535
Kép, tallóz, feltölt, kis mappa ikonra kattint, itt megjelenik egy [img1] szöveg, esetleg Előnézet, ha jó, akkor mehet az Elküld is, akkor megjelenik a kép ;-)
MrHobbes02-11-2006 15:42:54 // 12534
Kezdem magam frusztralva erezni magam... szoval akkor a lenyeg:
MrHobbes02-11-2006 15:41:49 // 12533
csak a kep maradt le :))
MrHobbes02-11-2006 15:41:20 // 12532
Kerdes:
Tulajdonkeppen ez mennyire nevezheto normalisnak? (4°C, garazsban, 50°C sincs a motorhomerseklet a mero szerint)
Thomika02-11-2006 14:37:03 // 12530
a fejében!!!! :))))))
Yoyo02-11-2006 12:56:02 // 12529
Az nekem is, valamikor olvastam is:)))
Yoyo02-11-2006 12:54:06 // 12528
Pontosan, de úgy érthetőbb, hogy nem lesz baja a hideg levegőtől:))))
András bácsi02-11-2006 12:52:56 // 12527
Paconak megvan a Gépjármű-szerkezettan 2. :)))
Paco02-11-2006 12:50:47 // 12526
Maradjunk inkább abban, hogy a négyütemü otto motor hőmérséklet-nyomás állapotdiagrammja alapján a hideg levegő jobb hatásfokot tesz lehetővé :)
(Annál jobb a hatásfok, minél magasabb a csúcshőmérséklet és minél jobban vissza tudjuk hűteni... )
Yoyo02-11-2006 12:47:36 // 12525
Igen, a lemez karter időtállóbb, az öntvény egy pofon aztán reccs:(
Rich1 cartársnak 28000 volt a 16v-re.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?