Forum >> 155

Thomika04-11-2006 16:13:55 // 12624
Teljesen jó! :) 2500ig csendes, utána sportosan dorombol :)))
GEORGE04-11-2006 07:05:29 // 12623
Semmi köze sincs a klímának a fűtéshez. ECO üzemmódban megtiltod a rendszernek ,hogy szükség esetén használja a kompresszort., magyarúl kikapcsolod a klíma kompresszort. Esetleg állitsál magasabb hőfokot a kijelzön és tedd automatába. :-)
Ricsi03-11-2006 22:06:29 // 12622
király köszi!!!:)a cimem:ricsi@1987.hu és mégegyszer köszi még ha nemis ér ide:D
mszabika03-11-2006 22:03:26 // 12621
de van, csak nem biztos h odaér 1 srácnak 2szer küldtem el de nem érkezett meg neki, ha kell küldök, de nem garantálom h ott lesz :) lökd a címet ;)
Ricsi03-11-2006 21:59:42 // 12620
üdv!nincs valakinek egy iwiw meghivoja?:D
mszabika03-11-2006 21:56:34 // 12619
zöldkártyán? nem gáz hogy kint van? vagy ismerős kell? :)
mszabika03-11-2006 21:55:31 // 12618
milyen lett a hangja?
Thomika03-11-2006 21:47:40 // 12617
nem valószínű!! vasárnap told el errefelé a bringát, megnézzük...:)))
Thomika03-11-2006 21:43:51 // 12615
:)))) Ennyit számít, hogy kint van a katalizátor!! :)
norbee03-11-2006 18:58:13 // 12614
Jóestét Valaki mondja meg nekem legyen oly bájos, hogy a klímának mi köze a fűtéshez. Ha nincs főtőtve, akkor csak ilyen halódó meleg levegőre lehet számolni, mint amit ECON-ban nyom? Örültem Viszlát.
András bácsi03-11-2006 14:42:51 // 12613
A kúptól függ. De nem szokott probléma lenni.
süsnye03-11-2006 14:40:31 // 12612
Tegnap felrakattam a téligumákat 15" acélfelnivel. Namost okos módon a kerékcsavarokról teljesen megfeledkeztem és nem szereztem, így most az alufelni csavarjaival van fent. Igyekezzek lecserélnia csavarokat, vagy nem gáz?
Buksi03-11-2006 14:22:34 // 12611
Szerencsére nem! ;-)
SD03-11-2006 13:56:24 // 12610
mocsok népség... ők fizetnének inkább hogy ott álljon a 155:)
Paco03-11-2006 13:00:28 // 12609
Fizetőssé tették az első parkolót így oldalt állok meg.
SD03-11-2006 12:51:53 // 12608
nem láttam mostanában a géped, hova dugtad?
András bácsi03-11-2006 12:48:53 // 12607
A fekete sem gáz: utánégető. :)))) Nézd meg Marklar gépét hátulról. Az kormol rendesen.
Paco03-11-2006 12:47:49 // 12606
A tévét sem nézem olyan közelről, hogy pixeles legyen :)
András bácsi03-11-2006 12:47:39 // 12605
Ne félj attól a módosító kerregéstől! Van itt egy csóka, akinek úgy kerreg már, mint egy soradagolós dízel merga, mégsem esik szét. Lehet, hogy csak magadat hülyíted a kerregéssel.
SD03-11-2006 12:45:39 // 12604
az pepita, nézd közelebbről:-)
Paco03-11-2006 12:40:52 // 12603
Hogyne lenne szürke. Amikor egyszerre füstöl feketén és fehéren :)
Ádi_390003-11-2006 12:40:21 // 12602
Olaj az kell a gépbe, attól szép a hangja. De miért csúnyult el megint 60 fokon?... Majd a mesterek (Paco, Bandi, stb) megmondják...
Ádi_390003-11-2006 12:38:45 // 12601
Jó, akkor feketére gondoltam. :-) Illetve nero... :-)
Longman03-11-2006 12:34:04 // 12600
Hello! Szerintetek előfordulhat olyan, hogy -7 fokban megszűnik a vez.módosító kerregése addig, amíg kb 60 fokosra be nem melegszik a víz? Mert ma volt az első ilyen hideg reggel, és olyan szépen duruzsolt a motor hidegindítást követően, hogy nem hittem a fülemnek!! Lehet attól hogy 10W60 olaj van benne, és ilyen hidegben jobban esik neki?
András bácsi03-11-2006 12:27:58 // 12599
Szürke füst nincs. Fehér, kék, és fekete van. A szürke max. az égetett avar. :)))
Ádi_390003-11-2006 12:22:07 // 12598
Nem látom pontosan, ez mennyire szürke. Ha csak gőz, az nem gáz. :-) Szürke nem jöhet belőle... Elvileg még magas fordulaton sem igen kéne neki. Valaki múltkor írta, hogy neki a csomagtartó nyitóig kormos volt a kocsija segge. Szerintem az szörnyű jelenség. Nem járnék úgy vele...
Yoyo03-11-2006 12:15:32 // 12597
Azért az nem tart olyan sokáig:)))
Buksi03-11-2006 12:13:06 // 12596
Ez lesz a hétvégi program! :-)
Yoyo03-11-2006 12:12:53 // 12595
Nagyon tud az biztos csak azt nem tudom mitől tud a tied így menni, tuti valami mikrometanolt tankoltál:DDDDD
Yoyo03-11-2006 12:11:35 // 12594
Pakold is:)
Buksi03-11-2006 11:56:39 // 12593
Azt hiszem a hétvégén vissza is pakolom! :-)
Buksi03-11-2006 11:55:58 // 12592
Én meg tapasztaltam is! ;-)))
András bácsi03-11-2006 11:47:37 // 12591
Egyetértek. A 166-osban is volt egy ideig sport betét (BMC, nem gagyi) 5-7% teljesítménynövekmény? 10-14 lóeró? Aztán mitől? Felülete ugyanannyi, szívóoldali (ill. nyomóoldali :) ) ellenállásban minimális differencia. A gyárban sem hülyék tervezik a motorokat: a levegőigény is tervezési szempont, és bizonyára túlméretezett egy kicsit a szűrő. Egy nem kihegyezett motornál (lásd Lada) lehet ilyesmivel nyerni valamit, de egy TS-nél nem sokat. Na visszatérve a 166-ra: a másik szűrő hatása egyedül 5500 fordulat felett érződött autópályán. Talán kicsit rugalmasabb lett. Más kérdés, hogy napi használatban 4000 fölé alig pörgetem, és az említtett 5500 is 200 feletti tempo hatodikban. Szóval az sincs nagyon.
Paco03-11-2006 11:20:05 // 12590
Félreértés lehet. Nekem azzal nincs bajom,hogy a teljesítménynövelés csökkenti az élettartamot. Nekem azzal van bajom, hogy az élettartam drasztikusan csökken, de a teljesítmény nem nő. Lássuk már végre be, hogy a teljesítmény értékelhető növelése nem húszezer forintos kategória.
Thomika03-11-2006 10:58:30 // 12589
Hidd el jobban jársz!! Hacsak nem terveztetsz egy rendes házat a direktszűrőnek! :)
Thomika03-11-2006 10:56:42 // 12588
Vegyél egy sportlégszűrőt!! :) Csak ne felejtsd el max 5000km-ként tisztítani!! :))
Thomika03-11-2006 10:55:02 // 12587
Láttad Kaposon, h gyári légszűrővel is milyen jól tud menni egy 155 :))))
Buksi03-11-2006 10:39:11 // 12586
Vaze, ha ennyien mondjátok, lehet én is visszapakolom a gyári légszűrőt! :-)
Tom55503-11-2006 10:23:59 // 12585
Szegény kocsim éppen szerelik, meg hegesztik....de majd hétvégén
Buksi03-11-2006 10:21:21 // 12584
Tényleg nagyon jók lettek! :-))
Tom55503-11-2006 10:19:44 // 12583
háát nemistudom testvir eliigé diizeles.....az a hang ááá
Yoyo03-11-2006 10:11:03 // 12582
Szép annak a hangja gyárilag is:)))
Tom55503-11-2006 10:04:34 // 12581
NEkem is megy vissza a gyári...csak z a hang ááá
SD03-11-2006 10:02:17 // 12580
Ne légy ilyen szigorú, ha teljesítményt, vagy annak érzetét akarod növelni mindenképp a makkina rovására megy:) Mindenki el tudja dönteni neki mi-mit ér meg, vagy ha nem akkor meg így járt.
Yoyo03-11-2006 09:57:24 // 12579
Akkor pakold vissza az eredetit, jobban jársz te is meg a kocsi is:DD
süsnye03-11-2006 09:40:25 // 12578
Ok, értem! :D Közben megkerült a lev. szűrő ház meg a szűrő is. És köszi az infókat! :D
Paco03-11-2006 09:00:20 // 12577
Valószínű.... :)
Paco03-11-2006 08:59:40 // 12576
Mert ha valaki annak ellenére beszereli utcai, poros környezetben, hogy tudja: 1) erősebb nem lesz tőle normál használatban csak padlógázon, tehát a napi használat kevesebb mint 0,1%-ban. 2) a jóval csekélyebb védelem negyedannyi idő alatt elkoptatja a motort, és az LMM-et is gyakrabban kell cserélni. nos az nem tiszteli az autóját. És utána meg hápog, hogy motorgenerálra van szükség és inkább vesz egy másik autót amit szintén tönkretesz. De nem ő a hibás, hanem az autó.
András bácsi03-11-2006 08:52:17 // 12575
Más utakon közlekedünk. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.