Forum >> 155
kertecs22-11-2006 09:16:32 // 13776
Van ott haver, de most hétvégén nem jön Pécsre. Jövő hétvégén úgy tudom igen. De lehet szervezni dolgokat ha kell valami...
András bácsi22-11-2006 09:15:57 // 13775
Na, ha már itt lézengsz:
Hogyan tartanál ellent a főtengelynek a szíjtárcsa levételekor az enyémen?
perdix15522-11-2006 09:15:20 // 13774
Bandi: ugy értettem hogy 1.8TS mociról ami 77 kw-ot, azaz 105 lovat teljesít én ilyenről nem tudok...se más..se senki....az lehet hogy vmi exportos kisdarabszámú széria volt a fijat rendszerű motorral...de az nem TS!!!! Ezért írtam hogy 1.8TS-ről nem tudok...már ami 105 lovas verzió:-))))
Vagy csak szívattál?:-)))))))hehehehehe
kertecs22-11-2006 09:10:34 // 13773
Hali!
Alkatrészvásárlásnál nagy segítség a motorszám
Amennyiben valaki ricambit használ az alkatrész kivadászásához, akkor inkább alvázszám kell.
Az én autómon a felirat 1.8 TS 16V, a ricambi is így ismeri.
A könnyűfémblokkokba nem célszerű gagyi fagyállót rakni, mert megeszi.
Gagyi? Az milyen minősítés? Mi mit eszik meg? :) Szerintem maradjon mindenki a gyári specifikációnál : )
A hibáknál ezeket azért csak valószínűsíteni lehet... talán. Termosztát, ha már cserés csak egyben, házzal együtt (más típusoknál van hogy lehet betétet cserélni "olcsóért", nálunk ugye ez nem 2 Ft)
Ezek jutottak eszembe...
András bácsi22-11-2006 09:07:23 // 13772
Csak kb. sejtik.
Ádi_390022-11-2006 08:59:04 // 13771
Hello!
Még kicsi tvisszatérnék a hőfok kérdéshez. Írtok mindenféle 80-85 fokokat, meg 70 fokot, meg 100 fokot is. De tulajdonképpen hogyan olvassátok le ezeket?
Mert ugyebár a skálán be van jelölve alul az 50 fok, legfelül a 130 fok, és középen figyel a 90 fok. Ez kívül két vonás látszik még, de azokra nincsen érték írva. Viszont nem is pont az értékkel ellátott vonások között félúton vannak! Ti minek veszitek ezeket a vonásokat? 70 foknak pl.? Hol áll nektek a mutató, amikor 80 foknak olvassátok?
Az én mutatóm a második (érték nélküli) vonás és a 90 között szokott ingadozni. Akkor vajon hány fokos a vizem? Tudom, 50 és 90 közötti... :-))
András bácsi22-11-2006 08:55:24 // 13770
Tudtam, hogy figyelsz! ;)
Nincs véletlenül Bp-en ismerősöd, aki megy haza Pécsre?
kertecs22-11-2006 08:48:13 // 13769
De szépen mondtad! : ))
Buksi22-11-2006 08:16:54 // 13768
Sajnos ez így szokott lenni! :-(
Thomika22-11-2006 08:11:13 // 13767
Fairlane:
Én ott vok mióta megvan a 155!!!!! Eddig....
Thomika22-11-2006 08:07:45 // 13766
De a többit nem fogod!! Én most megyek szervízbe a vassal, féltengely csukló csere lesz... meg feltárás.....aztán persze infarktus, mert kiderül, h még kb 100K lesz az első futómű :((((
András bácsi22-11-2006 08:06:29 // 13765
Ne nézegess katalógusokat, legfeljebb gyári leírásokat.
Thomika22-11-2006 08:06:09 // 13764
:))))))))))))))))))))))))
András bácsi22-11-2006 08:05:33 // 13763
Szerinted a láncos 1.8 nem TS? Mert akkor nézegesd még egy kicsit. :D
Fairlane21-11-2006 23:41:09 // 13762
de minden katalógusban egyszerre?
bár tőlem kihagyhatjuk.... :)
Marklar15521-11-2006 23:13:12 // 13761
Csatlakozom.
Szeríntem az az 1,8 as 105pacis dolog csak valami elírás lehet...
Fairlane21-11-2006 23:00:13 // 13760
na, teljesen jól összefoglelted a gondolataimat, egyetértek :)))
Ádi_390021-11-2006 21:57:08 // 13759
8v-ből van 1,7 1,8 és 2,0.
16v-ből van 1,6 1,8 és 2,0.
Mindezek a névleges hengerűrtartalmak, valóságban bizonyos 1,7 és 1,8 nak nevezett erőforrások között alig néhány tucat köbcenti különbség van.
Egyes esetekben ezeken belül még vannak különbözőképpen szabályozott motorok, így lehetséges, hogy 2,0 8v például kétféle teljesítménnyel fordul elő.
Mindez tuti. :-)
Ezek mind TS motorok, persze ezeken kívül van még a Q4, és a V6, meg a dízelek.
Nem TS motorral szerelt 155-ről nem tudok, de attól még előfordulhat, abban nem vagyok tuti...
Fairlane21-11-2006 21:50:15 // 13758
hm, hát az ePER-t nézem most, ez nem ir 1.7 TS 16v-t, csak 1.8 TS 16v-t, meg 1.6 TS 16v-t
viszont nem TS 1.8-ast nem ír...
perdix15521-11-2006 20:51:27 // 13757
érdekes dolog ez a hőfok..most már én is kezdem azt hinni hogy baj van...eddig nagyon gyorsan felkuszott 90-re.....dugoba 100ra is..nyáron...és ngy temponál még tovább.....namost kiderült hogy az ékszíjfeszítő romokban volt..amiota ez orvosolva lett......átlagos temponál 80-85 fok max!!!! és városban dugoban megy fel 90-re!!! Ezek mostani hőmérsékletnél tapasztaltak, tehát már a hideg beálltával...kiváncsi leszek hogy viselkedik majd nyáron!!!! Ennyit számítana a helyes ékszíjfeszítés???? Mert most már nem csörög a szíj:-)))))))
perdix15521-11-2006 20:47:17 // 13756
hál istennek:-)))))))
perdix15521-11-2006 20:46:43 // 13755
Szia! Nagy keveredés van ezzel az 1.8 16V motorral: ez a szíjjas 140 lovas verzio, a 156 ban már 144 lovat teljesít. Azért írja néhány katalogus 1.7 16V nek /jogosan/ mert 1743 ccm, ls a kerekítési szabályok szerint 1.7-es, a korabeli autosujságok meg egyebek 1.8 nak hozzák!
1.8 Ts motor nincs , de fiat rendszerű az 105 lovas....de a katalogusok egyrésze nem is ír 1.8Ts-t!!! hanem 1.8 simába írja...némely Ts-sel írja.....
Marklar15521-11-2006 20:02:17 // 13754
Szeríntem nagyban számít, hogy még nen is pest megyei vagy...
András bácsi21-11-2006 20:00:39 // 13753
Hasonló hülyeség lehet, mint az 1.1-es Tipo.
András bácsi21-11-2006 19:59:33 // 13752
De van. A legjobb 16V-s motor. :)
Paco21-11-2006 19:51:08 // 13751
A V6 motornál ( éppúgy mint a z összes 8V-nél) automatikus a légtelenítése a hűtőfolyadéknak. Nem hinném, hogy bonyolult. :) A többi stimmel.
Fairlane21-11-2006 19:43:07 // 13750
hm, hát most hogy igy mondod... mintha láttam volna ilyent már :)
de se a bosch katalog, se az unixtrade nem mutat ilyent...
Valaki?
Fairlane21-11-2006 19:39:38 // 13749
olvastam én is...
nem ismerem az igazságtartalmát a kijelentésüknek :)
de gondolom van különbség ebben is a 156beli 16 szelepes, és pl az én 8 szelepes motorom közt...
süsnye21-11-2006 19:32:00 // 13748
Igen, gyanús, mivel a Tipoba pont 105 lovas 1.8 8V motorok vannak (pl. a bratyómnak).
süsnye21-11-2006 19:30:56 // 13747
1.8-ból nincs is 16V?
süsnye21-11-2006 19:30:28 // 13746
Nekem pl. semmi problémám a vízhőfokkal. Felmegy 90 fokra és országúton ott is marad, max. egy kicsit megy alá, de még 80ig sem megy le.
Nemtom, én nem hiszem, h ez normális jelenség.
Ádi_390021-11-2006 19:20:07 // 13745
Hello,
Itt a 156 beta oldalon azt írják:
"vízhőfok: a TS motoroknál 70-90 fok között ingadozik, de ez normális jelenség"
Na akkor most mi van? Essünk neki csapatostul termosztátot cserélni, vagy nem? :-)
András bácsi21-11-2006 18:53:29 // 13744
Na visszatértem, de most nem írok, majd talán holnap mh-ból. :)
EDDI21-11-2006 18:47:55 // 13743
Szia! 2.5 td nincs igazi tipushiba.Olajbol csak minöségit!(Én Valvoline)
A hosszbordásszij feszitö nagyon (kb40e) drága!Viszont nincs vezérmüszij!
Fogyasztás nevetségesen alacsony! 5.6-7.8ig
Fairlane21-11-2006 18:45:48 // 13742
Thx
Írj még, ha lesz időd, különben kikapsz :))
Holnap majd beleszövöm a beérkező módosításokat... munkaidőben :D
András bácsi21-11-2006 18:39:23 // 13741
No:
105 lovas verzióról én nem tudok, de ha a hírek igazak, akkor az fijat motoros olasz széria, és nem TS.
A teljesítményadatok valószínűleg azért szórnak, mert más szabvány szerint mérték őket.
A modellfrissítésnél több minden változott: más egy kicsit a lökös is, a bajusz is, a hátsó ajtó-sárvédő, doblemez, szélesebb is a futómű, más a belső, széria lufi (ált.), később kék őveg, más oldalindex.
Még írnék, de kikapok, így mennem kell. :)))
Fairlane21-11-2006 18:30:08 // 13740
No, Béláim az úrban!
155 adatlap Beta 1
Néhány helyen további infó kellene, ezeket ??-el jelöltem, csekkoljátok meg, várom az építő jellegű kritikákat.
Biztos van ahol hülyeséget írtam, illeve ahol hiányosak az ismereteim...
perdix15521-11-2006 18:05:36 // 13739
Hát elég szomorú...mármint hogy kefejik a jónépet..meg azt ne feledjük: pesten annyi a gépjármű, mint égen a csillag..és ennke ellenére 100K-kat fizettek évente! Ez ám a rablás...meg üzlet a másik oldalról!!!!!
Buksi21-11-2006 18:00:16 // 13738
Vaze, ez tényleg nem semmi! :-))
Fairlane21-11-2006 17:58:50 // 13737
Hát vaze, én a kis 24 évemmel, meg B3-ammal fizetek rendesen ezekhez képest... :(
perdix15521-11-2006 17:50:58 // 13736
nem semmi pénz ez:-)))))))) ötszöröse az enyémnek
perdix15521-11-2006 17:49:46 // 13735
UNIQUA: B10-el 31 évvel, egy halom kedvezménnyel: 19000Ft/év!!! Tsodálatos:-))))) 28 lett volna ha maradok a K&H-nál!
A másik Off vasam B4: az 30 lesz de 43 lett volna ha maradok......ehhez jön még jul-ban 5000 pénz nyaralási visszatérítés...jó, mi?:-))))) tehát 2 vasnál 27K/év!!!!!Megtakarítás!!!! Erre mondja az 1szerű ember: Nem semmi!!!
Marklar15521-11-2006 17:46:23 // 13734
Balos kilincs kincs. Angliában meg a jobbos ;)
De az sem árt tartalékba.
Marklar15521-11-2006 17:43:35 // 13733
UNION
41300/év
B10 ben. Budapesti címmel. Ez már nem gagyi biztosító. Valami 150ft/ hó val lesz több jövőre.
norbee21-11-2006 17:36:07 // 13732
Randa balos kilincs kéne. :D
Marklar15521-11-2006 17:30:41 // 13731
Asszem van egy randa spenótződ jobbos kilincsem is még;)
De ha tudnád milyen drága volt! Kérdezd meg Körmit!
Marklar15521-11-2006 17:28:46 // 13730
Majd intézkedem. De inkább a XXI. század? ;P
süsnye21-11-2006 16:46:02 // 13729
Én is ezt olvastam. Vigyázni kell, mert nem véletlenül olcsók ezek a biztosítók. Ha nem fizetnek, akkor
Itt van egy kis érdekesseg.
Buksi21-11-2006 16:08:57 // 13728
Azt még egyenlőre nem! :-)
Buksi21-11-2006 16:08:34 // 13727
Na, nem vidámkodunk fiatalok! :-)))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
627
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?