Forum >> 155
Fairlane26-11-2006 22:14:32 // 14146
Noshát, megsimogattam az olajgombát, lehuztam a drutot, visszaraktam, most jól mér :))
Ellenberger:
8V tulajok az olajhőfokotok kb mennyi szok lenni ilyen időben?
Ma szombathely-budapest útvonalon, épphogy elhagyta a 60 fokot a mutató.
Mikor megérkeztem, bédugtam az ujjam a lökös résébe, az olajhűtő radihoz, hát télleg nem volt vmi meleg...
SD26-11-2006 20:56:38 // 14145
Naná:) De azért erre nem számítottam hogy így sokkol a sok szép alfa:))) és a végén mikor megnéztem a 45milás No:1 -et, meg a többi 5-10m kis apróságot, vissza ültem a saját kis drágaszágomba, nem éreztem egy pillanatig sem hogy ciki ez a régi kocsi itt a szalon előtt:) Ez is alfa érzés, hogy az idővel nem elmúlik a gép csak érik:)))
SD26-11-2006 20:51:40 // 14144
Átküldöm mailben a többit is:) ha kék:)
perdix15526-11-2006 19:22:24 // 14143
Igen, nagyon meggyőzően sportos forma a háttérben lévő Alfa:-)))))) Még sosem láttam ilyet! Igaz a fotóból keveset látni...de mintha ékalakú lenne:-))))) Micsoda forma....kár hogy az is prototípus, vagy mégsem? Aki tud róla valamit az ne fojtsa magába:-)))))
Ádi_390026-11-2006 19:06:19 // 14142
Gyönyörű ez az autó. Kösz a képeket.
Azért én elfogadnám azt a parkolóban várakozó piros masinát is! Még jó, hogy nekem is van egy olyan! :-)
SD26-11-2006 18:02:59 // 14141
Peta24-11-2006 19:45:13 // 14140
Mindenkinek köszönöm szépen.
perdix15524-11-2006 16:39:29 // 14139
Igen igen ez max így van...mármint a tartalék dolog...15 lter simán van benne már világít..és 150-200 km t megteszek még....hehehehehhe...aztán 1szer csak leállok...és előveszem a kannából a benyát..és imádkozok hogy ne menjen gallyra a befecsirendszer .......
Paco24-11-2006 16:36:18 // 14138
A manuál szerint igen, ha figyelembe vesszük a gomba érzékenységét is. Méresd meg mechanikus műszerrel, melegen alapjáraton 0.3-0.5 fölött kell lennie. A többi érték stimmel.
Fisher24-11-2006 16:00:03 // 14137
Akkor mondhatjuk, ez a normális?
Fisher24-11-2006 15:57:26 // 14135
Olajnyomásra visszatérve (nálam):
hideg olajnál 4 bar (fordulaton-alapjáraton)
meleg (80-100 fok) olajnál fordulaton 2-3 alapjáraton 0 bar!!!
Szerintetek?
Fisher24-11-2006 15:54:07 // 14134
Nálam 1/4 tanknál (valamivel feljebb) kezd el világítani. Ha úgy nézzük, hogy 63 liter a tank, akkor 15,75 litertől világít...
Ádi_390024-11-2006 12:29:10 // 14133
Nekem úgy jelentkezett, hogy nem mért nyomást. Azt jelezte, hogy nincsen nyomás, ami elég rémisztő információ. Szerencsére volt, csak nem jelezte. Kicserélték az 1000 forintosra, és azóta frankó.
Ádi_390024-11-2006 12:27:42 // 14132
Köszi, minden tiszta, megint tanultam.
Akkor ezek szerint a ködzárófény a széria, de talán írjuk inkább úgy az oldalon, hogy hátsó ködlámpa... :-) (esetleg zárójelben, hoyg dupla)
JA, lehetséges, hogy a 33-on csak 1 van, de az egy elég régi széria. Ami szeritnem itt példás, hogy a 155-ön 92-ben már széria volt a hátsó dupla ködzárófény. Nekem legalábbis tetszik, bár persez frankón látszik a féloldalas is. Csak szebb a dupla. Nekem.
Paco24-11-2006 11:21:12 // 14130
Hátul ködzárófény a hivatalos neve elöl ködfényszóró. És mindkettő ködlámpa :)
Paco24-11-2006 11:20:06 // 14129
A teljesítményadatokat ahol kettő szerepel, nem véletlenül írtam így :) Fordítsd meg te is. A nagyobb teljesítményű a korábbi változat, a kisebb a későbbi, környezetvédelmi okok miatt.
Fairlane24-11-2006 10:31:21 // 14127
4 bar az vákum vaze? :)
megerősíted a drótot a matéria elhelyezkedését illetően?
norbee24-11-2006 10:22:23 // 14126
Akkor vákum van a motorodban bakker. :))) Írd fel a Zadatlapra hogy Alfa Romeo 155 1.8TS Vacuum Edizione :))))
süsnye24-11-2006 10:16:10 // 14125
Az enyém is ilyen Fairlane. Nekem meg el sem mozdul a 0ról. Még nem mértem ki :D, de a blokk jobb oldalán felül, a hátulján van, ha szemben állsz vele.
Fairlane24-11-2006 10:10:07 // 14124
Sracok, ez az olajgomba elromlás miben jelentkezik?
Mióta szimering meg szíjcsere volt a mult hétvégén, azóta 4 bar körül kolbászol állandóan az olajnyomásmérőm. Alapjáraton is. Van, hogy picivel alatta, van, hogy felette...
Hol van a gomba az 1.8 8V mociban?
Fairlane24-11-2006 10:07:54 // 14123
No, köszi a postokat, korrigáltam a bétakettőn... a hozzászólásokat változatlanul várom!
155 adatlap Beta2
András bácsi24-11-2006 09:24:27 // 14122
Elöl nem zárófény vsak hátul. Viszont Pl. a 33-ban, a 145-ben is egy db van, mint a jürgeneken.
Ádi_390024-11-2006 09:12:02 // 14121
Ez valóban igaz lehet! Nekem töröttt a régi lökhárítóm, felraktak egy újat, de bután áll. Nem is értettem, miért olyan buta. Biztos újabb tipust tettek fel. Már értem; kösz.
Ádi_390024-11-2006 09:10:07 // 14120
Így hvnák valójában? Szép név. :-))
A lényeg, a lámpa hátul van, a fényszóró meg elől, akárhogy is írják. Hátul szerintem széria, ráadásul kettő van belőle, nem bénán csak az egyik oldalon!, mint jürgenéknél, elől viszont nem széria a ködzárófény. :-)
Ádi_390024-11-2006 09:08:33 // 14119
Az én gombám elromlott kb. 1 éve, lementem Tatára, és Roland kezembe nyomott egy gombát valami 1000 forintért, betették, és azóta kiválóan működik. Lehet, hogy szerencsém volt. :-)
Ádi_390024-11-2006 09:07:25 // 14118
Ja, a felvillanás az egész?! Hát az tényleg előbb kigyullad. Akok rátírhatna Fairlane, hog y63 liter a tank, és ebből 15 liter tartalék. :-)
norbee24-11-2006 08:43:25 // 14117
Nekem 6-800 kilométert is elmegy világító lámpával, csak tele legyen a tank, meg bírja a foncsor... :))))))))))
Yoyo24-11-2006 08:35:11 // 14116
Sztem is 10-15 simán elmegyek világító lámpával 100-150 Km-t.
Paco24-11-2006 08:33:47 // 14115
Az öt liter tartalék úgy működik ahogy írtam. Ha már csak 5 (szerintem 10-15) liter folyadék van a tankban akkor kigyullad a sárga lámpa.
Paco24-11-2006 08:32:24 // 14114
OK, igazad van.
András bácsi24-11-2006 08:30:22 // 14113
Nem drága, csak nincs. :)
András bácsi24-11-2006 08:29:48 // 14112
Akkor legyél már precíz: ködzárófény. :)
András bácsi24-11-2006 08:22:08 // 14111
De, de a lökhárító is változott. Külalakra nem, csak egy kicsit igazították a formát a széles sárvédőhöz. Ha egyszer megpróbálsz ilyet cserélni, akkor rájössz. :) Felrakható, de bután áll.
norbee24-11-2006 08:20:41 // 14110
Ádi
Bonts nekem is egyet, ami 2 hónapnál tovább működik... ;))))
Ádi_390024-11-2006 08:17:09 // 14109
A gomba tényle gel tud romlani, de bontóban nem drága. :-))
Ádi_390024-11-2006 08:15:54 // 14108
Én úgy tudom a ködlámpa széria, csak a ködfényszóró nem az. Nekem például nincsen...
Egyébként hogyan működik az 5 liter tartalék? Tudtam mindig, hogy van benne ennyi, de ez mit jelent? Mit tapasztaalok, ha kimerítettem 58 litert és már csak a tartalék lötyög benne? Ki kell nyitnom valami titkos csapot?
Paco24-11-2006 08:12:46 // 14107
- 95-ben elöl nem a lökhárító változott,hanem a hűtőmaszk.
- Kormány magassága állíthatómindegyiken,viszont a vezetőülésmagasságállításakezd kérdéseslenni számomra. Eddig azt hittem,hogy mindben, de most keresnek rajtamállítható magasságút úgyhogy nem biztos.
- rohadás a jobb és bal hátsó kerekek mögötti kis háromszögben mindig megvan. De kívülről nem észrevehető, csak ha megbontod a kasztnit.
- 5liter az csak hivatalosan. én még olyan 155-t nem láttam ahol ne gyulladt volna ki 10-15 liternél a sárga pilács
- 2.0TS -ból van 144 és 141 lovas változat is. :) (106 és 104 kW) Motorkódot előkeressem?
- 2.5 V6 -ból van 166/165 és 163 lovas változat is. :) (121 és 120 kW) Motorkódot előkeressem?
- 2.0 Turbo-ból van 190 és 186 lovas változat is. :) (140 és 137 kW) Motorkódot előkeressem?
A tipikus hibákhoz felvenném, hogy az olajnyomásgomba a 8V és a V6 motorokon előbb-utóbb megadja magát és kurva drága. :) 16V-n nem tudom.
norbee24-11-2006 08:00:24 // 14106
Nocsak, felértékelődik a váltógombom? ;)))) 5.5 v. 6j*14, most vettem téligumit, nem akarom becseréltetni feltétlenül. :)
András bácsi24-11-2006 07:51:09 // 14105
No,
a szélesítéssel a hátsó sárvédő és a hátsó ajtók is domborodtak. (szerintem nem az a lényeg, hogy a perem eltűnt, hanem hogy szélesebb lett a kaszni kb 25-25 mm-rel.
a könyöktámasz és a ködlámpa nem általános felszereltség
a rohadás sajnos az osztrák és német eredetű gépeken megvan
a 16V-nél a főtg-probléma szerintem nem az áltlános hibák közé trtozik, hanem a használatból ered
az olajkályhákból a 2.5 nagyon strapabíró, széttaposni nehéz. Hiba itt is akkor van, ha nincs olajcsere, nem figyelnek a turbora, meg a vízre. Gátrepedés előfordulhat, mint szinte az összes osztott hf-es dízelnél.
Marklar15523-11-2006 23:31:14 // 14104
Mintha lenne acélfelnink eladó...:)
Fairlane23-11-2006 22:30:19 // 14103
ennek örülünk :)
Fairlane23-11-2006 22:29:52 // 14102
No urak, átfutottam a fórumot, ápdételtem az adatlapot:
155 adatlap Beta 2
Ha valamin átsiklottam volna, vagy további gondolat van, írjátok meg, főleg a kérdőjeles részekhez...
Az alapfelszereltséget vagy átlagos felszereltséget örülnék, ha itt öszeszednénk ;)
norbee23-11-2006 22:08:42 // 14101
Na, jobb hátsó jobb előre ugrott, pattogás 99%-osan megszünt. Felni lesz ez. Törne le a keze, aki annak idején ezeket rárakta.
Thomika23-11-2006 18:15:27 // 14100
jaaa boccccs :PPP
norbee23-11-2006 18:13:19 // 14099
Gut, nemsoká indulok. Sárkány az "Teeee.... majom." :)))
Thomika23-11-2006 18:06:59 // 14098
Na akkor toljad errefelé azt a zöld szörnyet!!! elmúlt 6 óra!! zárjá be oszt irány a park :P
Dominó23-11-2006 17:57:29 // 14097
IGAZ IGAZ.
Jobb a békesség...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
658
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?