Forum >> 155
süsnye28-11-2006 15:27:00 // 14251
Én meg túlméretezte, Fair, ha ez vigasztal. 185/65 R15. :D 5 személlyel bukkanón simán beleér a műanyg doblemezbe. :D :D
András bácsi28-11-2006 15:26:25 // 14250
De így legalább nem törnek a kilincsek.
süsnye28-11-2006 15:25:12 // 14249
ZsíR! És nem félsz attól, hogy vmi berosál és nem nyílik az attód? :D Én azé fénék! :D
Egyébként mennyibe csináltattad ezt a mágneses kilincsnyitogatót? Mennyire gáz beszerelni?
TUNER28-11-2006 15:25:06 // 14248
Vegyél 195/50, 15 nagyteljesíményű téligumikat és minden jó lesz !
:-))
De lehet hogy melege van 10fok felett a téliguminak !!!
András bácsi28-11-2006 15:21:56 // 14247
Ha sajnállak az segít? :)))
TUNER28-11-2006 15:15:54 // 14246
Oda nem jön de BEINDULI BETUT ha nem is az órámtól de egy másik gombtól biztos !!! :-)))
TUNER28-11-2006 15:13:21 // 14245
Távirányitóval ! Mágnes meghuzza a kilincset és kilöki annyira ,hogyki lehessen nyitni !
Fairlane28-11-2006 14:53:43 // 14244
igen, köszönöm :)
norbee28-11-2006 14:51:32 // 14243
Egyébként 185/60/14 télivel is elmászik előzésnél.
norbee28-11-2006 14:50:50 // 14242
Ha Veled sírunk, oldja valamelyest a problémát? :)
Fairlane28-11-2006 14:40:21 // 14241
Hamár ennyire pörög a topik, elsírnám a bánatomat:
Már pár hete járok a téligumival, hát, nem gondoltam, hogy ennyire változnak a menettulajdonságok a cserével :(
- nyári: 195/50, 15-ös felnik, némileg eltúlzott ET-vel, a széleskasztnis 155ön majd a sárvédőperemmel egyvonalban van a kerék széle
- téli: 175/65, 14-es likas alfa felnik.... siralom, majd tenyérnyivel keskenyebb a nyomtáv oldalanként, mellékelt ábra:

Kanyarban alulkormányzott, sávváltásnál leng a nyárihoz képest, +könnyebben elkapar a keskenyebb kerék...
Asszem jövő télre vadászok egy 15-ös garnitúrát...
Már pár hete járok a téligumival, hát, nem gondoltam, hogy ennyire változnak a menettulajdonságok a cserével :(
- nyári: 195/50, 15-ös felnik, némileg eltúlzott ET-vel, a széleskasztnis 155ön majd a sárvédőperemmel egyvonalban van a kerék széle
- téli: 175/65, 14-es likas alfa felnik.... siralom, majd tenyérnyivel keskenyebb a nyomtáv oldalanként, mellékelt ábra:

Kanyarban alulkormányzott, sávváltásnál leng a nyárihoz képest, +könnyebben elkapar a keskenyebb kerék...
Asszem jövő télre vadászok egy 15-ös garnitúrát...
Fairlane28-11-2006 14:23:13 // 14240
Nem ő adná neked a 800at :D
Posta még lenne vagy 200... egy ezredesből lenne csöved...
süsnye28-11-2006 14:00:29 // 14239
:D :D
- KITT zárd be az ajtót!
Mire KITT: - KATT.
:D
Ádi_390028-11-2006 13:54:09 // 14238
Gombnyomásra.
És ha belebeszél az órájába, akkor elé megy. :-))
süsnye28-11-2006 13:34:43 // 14237
Köszi a tanácsokat! :D
Nézegettem a verdádat. Most akkor hogyan nyílnak azon az ajtók???? :D
süsnye28-11-2006 13:32:47 // 14236
Köszi, de azér a 800HUF-ért nem megyek el odáig. :D :D
süsnye28-11-2006 13:32:12 // 14235
kormi15528-11-2006 12:50:06 // 14234
Ezt a csövet (légszűrőházhoz csatlakozót) megveheted nálam is... 800 Ft.
Fairlane28-11-2006 12:36:53 // 14233
ez egy jó cikk, több ilyen kéne a TCre :)
TUNER28-11-2006 12:33:20 // 14232
A felesleges szerelgetés alatt én azt értem ,HOGY nem érdemes vissza rakni a gyárit ! Nekem több mint 120e Km van az automba d.szürővel ! Télen-nyáron azzal tiprom szegénykét !!! Nyáron 6-7 télen 5-6e km-ként pucolom és semmi bajom vele !!! :-)
Tisztitás : A tisztitó szetben találsz egy TISZTITÓ FOLYADÉKOT,azzal át kell itatni , ha nem pumpás akkor ecseteld, aztán vízzel kiöblited és hagyod megszáradni (a kefét és a nyomásu mosást NE!!! Tönkreteszi a szürö szövetét)! Ha száraz jöhet a oil vékonyan ésszel ! Sok szerencsét !
süsnye28-11-2006 11:44:38 // 14231
Fairlane28-11-2006 11:38:05 // 14230
És akkor neked honnan szívja a friss luftot?
Ha levetted a szállítócsőt, van vmi másfele kivezetésed a légszűrőháztól?
Longman28-11-2006 11:33:05 // 14229
A hangról csak annyit, hogy a gyári légszűrőház anélkül a "frisslevegőt" szállító cső nélkül is nagyon jó kis hangot ad, én legalábbis alig vettem észre különbséget a direktszűrőhöz képest. Legfeljebb azok a kis horkantások nem jelentkeznek így, amikor gázfröccsöket adsz. De abból már kinőttünk szvsz.:)
süsnye28-11-2006 11:08:54 // 14228
Értem, köszke! :D
Paco28-11-2006 11:07:23 // 14227
1: Keress vissza. Elég részletesen kifejtettem amikor az egész elkezdődött, ha nem haragszol nem írom le minden alkalommal.
2: Gyárilag ott egy olyan műanyagidom van ami alakraformált és összeköti a légszűrőházat a csővel. Ha ez nincs meg akkor elvileg bármilyen olyan hajlékony csövet odaszerkeszthetsz amely nem csökkenti az átömlő keresztmetszetet. Ha ehhez sincs kedved akkor össze semkellkötnöd, csak azt oldd meg, hogy a légszűrőház ne közvetlenül a kerék elől szívja a felvert port.
süsnye28-11-2006 11:02:04 // 14226
Paco cartárs!
Légy oly kedves
1. fejtsd ki nekem miért nem ajánlod a direktszűrőt uccai használatra
2. és, hogy a gyári légszűrőház és a homlokfalhoz rőgzített műa cső közé milyen csövet vegyek? (vanak vmi általános paraméterek, ami alapján keresnem kell ilyen csövet, vagy kimondottan alfa 155 légszűrőházhoz valót kell keresnem?)
Ádi_390028-11-2006 10:55:01 // 14225
Hadd tippeljek! :-) 9 ezer?
norbee28-11-2006 10:30:25 // 14223
Yoyo, huligán cimborám, nektek nincs Heli-Coil száratok ott a buszgarázsban?
Ádi_390028-11-2006 10:30:16 // 14222
Keress vissza topicban, erről már volt szó. Amúgy ha jól emlékszem valami 3-5ezer km-ként kell pucolni valami olajos fürdetés módszerrel. :-) Nekem macerának tűnik azért a pár nem kívánt decibelért. Meg hát valóban, állítólag a motornak sem a legjobb.
süsnye28-11-2006 10:30:02 // 14221
Már én is tervezem, h elugrok hozzá, most hogy van cash :D (eladtam a Tipocskámat :( ).
Ádi_390028-11-2006 10:28:07 // 14220
A Trencsik a legjobb. Ott mindig minden azonnal van. Kivéve ABS jeladót... :-))
fobakter28-11-2006 10:25:00 // 14219
Vegülis nem lett Mission Impossible, Trencsiknek volt, és már postán van. Amúgy eszméletlen szar balos tükör nélkül vezetni, ha már itt lenne, az is késő lenne
süsnye28-11-2006 10:24:30 // 14218
1. Nekem itten hozzáértőnek tűnő :D kollégák azt mondták, hogy tesz jót a motornak, a direktszűrő mindennapos használata, ezért hallgatva rájuk, gondoltam, h visszteszem a gyárit. De ezek szerint te ezzel nem értesz egyet?
2. Ismét lámáskodnék kicsit, de sosem volt dolgom még direktszűrővel: hogyan kell azt tíisztítani? Hány kmeenként ajánlott takarítani?
TUNER28-11-2006 10:05:59 // 14217
Az a cső csak frisslevegőt tol a szürőhöz (télen sok koszt is) !
A másik szerepa a szivászaj csökkentése !
Szerintem felesleges szerelgetés ! A d.szürőt takarisd 1-2e kilóméterell sürüben ! Maximum lassaban melegszik egy picit !
süsnye28-11-2006 09:28:15 // 14216
Ja, most találtam egy rajzot a manualban, van ott cső, mármint a homlokfali műa cső és a légszűrőház között.
Ádi_390028-11-2006 09:16:36 // 14215
A légtömegmérő és a rendes gyári szűrő összekötésér ejó lehet, szerintem, amennyiben a csatlakozási méret (a gyári szűrőnél) megegyezik. felteszem megegyezik, tehát jó lehet. Ha nagy rá a cső (vagy kicsi...), akkor másikat kell szerezned.
süsnye28-11-2006 09:03:58 // 14214
Igazándiból ismét egy (lehet nagyon láma) kérdésem lenne, mégpedig, hogy a jelenleg a direktszűrő és a légtömegmérő közti cső jó lehet erre a célra??
süsnye28-11-2006 09:01:40 // 14213
:D :D Bocs, télleg... még korán van... :D
Paco28-11-2006 09:01:11 // 14212
Van közé egy műanyag modul.
Ádi_390028-11-2006 08:58:30 // 14211
Hello, ezt így fejből nem vágom, majd igyekszem megnézni és lefotózni, miképpen mennek a csövek arrafelé, csak a baj az, hogy mindig tök sötét van, mire hazaérek.
Ádi_390028-11-2006 08:57:25 // 14210
Mondom, az enyém is tekerős hátul, azért tudtam kinyitni. Mindegy...
süsnye28-11-2006 08:53:49 // 14209
Vki(k) írták, h visszarakták a gyári légszűrőjüket, a direkt helyett. Na, most Szfváron hozzám is eljutott a drágaságom eredeti, gyári szűrője és szeretném berakni. Nézegettem a manualt és ha jól láttam, akkor a szűrőház közvetlenül, mindenféle cső nélkül kapcsolódik a légtömegmérőre. De a másik fele...
Szal a hűtőventi felett a homlokfalra rögzítve volt egy mua. cső keresztben, ami gondolom ehhez a rendszerhez tartozik. Azt levettem, mert minek legyen ott, ha direktszűrő van.
A kérdésem az, hogy eközé a keresztcső közé és a légszűrő ház közé millen cső kellene (mer gondolom kell)?
Most beismerem láma vok ehhez :D, de nem néztem meg igazándiból, hogy hogyan lehet vajon berakni és gondoltam mielőtt nekiállok kérdezek... :D
süsnye28-11-2006 08:49:00 // 14208
OK, értem, de nekem nem úgy van, hanem van a kulcs, meg van az immo vezérlő, de külön a kulcstól, csak egy karikán... :D
süsnye28-11-2006 08:45:24 // 14207
LOL.:D :D NEkem szerencsére a háccsók manuálisak... :D
Buksi28-11-2006 00:19:39 // 14206
Ja tényleg, bocs! :-)
Mára! ;-)))
Whiteskull28-11-2006 00:09:32 // 14205
Hibáztál! Mára! :))))
Buksi28-11-2006 00:08:27 // 14204
Jóccakát! :-)
Jó melót holnapra! :-))
Buksi28-11-2006 00:08:03 // 14203
Én szerencsére még nem zártam be a kulcsot! :-))
Buksi28-11-2006 00:07:03 // 14202
A szépen faragott bot nagyon szépen mutat! :-DDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
730
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?