Forum >> 155

Otto12-02-2007 22:04:22 // 18496
Még mindíg jobb 1.8-ból 2.0 ,mint nálam 2.0-ból 1.6!:O Idióták!Legszivesebben kitekerném az ilyenek nyakát! Lehet,hogy lesz bordó sárvédőm!:)
Ádi_390012-02-2007 21:57:59 // 18495
Kedvesek vagytok. Na, akkor átgondolom még egyszer... George? Te lecserélted a hátsó sárvédőket valami utángyártott szarra? :-)) Vagy miért kezdtek el rohadni? Ej, ez a versenyautó! :-)) Érdekesek ezek a régi kocsik. HA mesélni tudnának! Levetíteni az autóm egy filmet, mi történt vele azóta, hogy legördült a gyártósorról, az több lenne mint a Gyűrük ura. Hogy lett belőle 2.0, amikor az alvázszáma 1.8-as? Meg ezek a mindenféle szir szar sárvédők rajta elől hátul. LEgboldogabb évei voltak George keze alatt, az tuti. Nézzétek meg az oldalát, hogyan formálta át annak idején. Szerette őt. Én is nagyon, mióta velem van, igazán jó formában tartom. És mindis töltök neki ablakmosó folyadékot is! :-))
Yoyo12-02-2007 21:46:24 // 18494
Bizony:)))) Egyről beszéltünk:)))
Otto12-02-2007 21:43:40 // 18493
Ott vagyok a! Yoyo is megmondta,pedig össze sem beszéltünk!:D
Otto12-02-2007 21:42:38 // 18492
Jobban jársz egy cserével!Ha egyszer vágják a galvanizált elemet abból sok jó nem sül ki! Teljesen mindegy mikori amit veszel,ha szép és nem látszik rajta rozsda! Tőlem most vitték el a 164-emet,sajnáltam az első sárvédőket,olyan szépek voltak!A lényeg,hogy sérülésmentes legyen!
Yoyo12-02-2007 21:39:19 // 18491
Én úgy tudom, hogy az eredeti sárvédő nem rohad, mert a digok horganyzott lemezből tették össze, akkor rohadhat, ha már ki lett cserélve valami utángyártott darabra. Az enyémen még egy rozsdafolt sincs pedig most tapossa a 14.-et:)))
Ádi_390012-02-2007 21:36:01 // 18490
Én értelek téged, és van is benne valami. De itt egy bontott sárvédőről van szó! Ahogyan az enyém megrozsdásodott, az is akármikor úgy járhat, mert az sem mai darab már. Ha én szépen kicseréltetem azt az ívet, azt ott lekenik szépen, aztán az egész elemet leföstik, akkor az jó sok évre ellenáll a korróziónak.
SD12-02-2007 20:00:43 // 18489
Persze hogy szép:)
SD12-02-2007 19:59:36 // 18488
Nem jól godolkodól te én szerintem, mert azzal a sárvédőt nem javítod meg csak szépítgeted. Ha a jövőre gondolsz az a sárvédő már soha nem lesz jó... és kifizetted a pénz? Ki. És ki fogod megint, ha széthullott? Igen:) Szóval szerintem hiába kerül közel ugyan annyiba a kettő, és kicsit több melóval NEM KICSIT, NAGYON jobb eredményt lehet elérni:)
Ádi_390012-02-2007 19:01:46 // 18487
Az autóm most is szép!!! Nem kell a sárvédő. Az első kéne, de az meg javításra szorul, amit láttam nálad. Inkáb akkro javítom a mostanit. A hátsót lehetne cserélni, de nem éri meg. A felkúszó része miatt nagyobb szerelést igényel, belül a kárpitot is bontani kell. Ez munkadíj. Plusz amiért elhoznám tőled. Ennyiből megvan kisebb munkával egy szép ívcsere. Van itt egy jó mester a közelben, most ajánlották nekem, tökéletesen megcsinálja. És volt rozsda, nincs rozsda. Viszont ha akadna egy hibátlan jobb első, azonnal szólj!
Ádi_390012-02-2007 18:57:42 // 18486
Nincs semmi gond, ne őrülj már, 4 éve volt! Azt még akkor cserélték amúgy rögtön vétel után. Meg a féktárcsát is hamar, mert az tényleg nem volt korrekt a repedésekkel. Meg aztán hamar a légtömegmérőt kellett még cserélni... A kuplung, váltó természetes kopás. A lambda szobda most sem az igazi, de már nem sokáig. A kormánymű régóta rendetlenkedett, de használtam "rátöltök-elfolyatom" módszerrrel. Most viszont már az is jó. A zárak maguktól romlanak, ahhoz aztán semmi köze a szlalomnak.
Fairlane12-02-2007 18:16:14 // 18485
hatszoros, kiváló traktoros... ;)
norbee12-02-2007 18:10:07 // 18484
Brigádtag, nem? :)))
Fairlane12-02-2007 18:08:51 // 18483
kisyoyo? :D ezt vajon ő sertésnek veszi?
norbee12-02-2007 18:04:07 // 18482
Né a kisyoyo... :))))) LOL! :))))
Fairlane12-02-2007 18:03:23 // 18481
krumpli ellen véd :D azellen nemvéd... kéremkapcsojjaki
GEORGE12-02-2007 17:46:40 // 18480
2003 tavaszán :-)
Beryq412-02-2007 17:14:54 // 18479
Köszi,majd ránézek!
Otto12-02-2007 17:05:01 // 18478
Valószínű,hogy vagy kiakat az állítómotornál vmi,ha ki tud, vagy eltört ott vmi és a benne lévő terelőkerék(lapát) a tehetetlenségtől oda fordult. Nekem anno a 164-en volt ilyen bibi, azon műszerfalkiszereléssel lehetett csak segíteni!
András bácsi12-02-2007 16:47:18 // 18477
Nem, jó a gyerek. :)
SD12-02-2007 16:46:34 // 18476
Akkor sem csúnya:)
András bácsi12-02-2007 16:42:04 // 18475
Mikor adtad el? Kb. két hét, mire teljesen le lehet amortizálni minden kopóeszközt. :)
András bácsi12-02-2007 16:40:24 // 18474
Én a zár nyúlványán szoktam hajlítani, bár az nehezebb.
András bácsi12-02-2007 16:39:12 // 18473
Mert mindkettő. :)
GEORGE12-02-2007 16:38:58 // 18472
Ja és a Nagy Szamosi mester is rábólintott az autó JÓ állapotára. Még most is emlékszem ahogy mondta nekem. Az autó Jó állapotú, kivetni valót nem találtunk rajta az alábbi kis hibákon kivül. A klímakompresszor egyik tartócsavarja meg van lazulva. És a belső féltengelycsuklókat majd a közeljövőben cserélni kell, de jelenleg azok is jók még. A lambda szonda csak középtartományba szabályoz. Ezeket fogom a vevővel is ismereteni. --Tényleg lett azóta féltengelycsukló cserélve?--
András bácsi12-02-2007 16:38:31 // 18471
Asszem lokfer keresett ilyet.
András bácsi12-02-2007 16:37:54 // 18470
Jó kérdés. Teszteld! Szerintem kb. egy liter természetes még 10k alatt.
Nándi12-02-2007 16:37:46 // 18469
Szevasztok! Ilyen kipufogo véget készitek! Ha érdekel valakit Írjon az oldalamra!
András bácsi12-02-2007 16:37:12 // 18468
Hőmérséklet-érzékelő?
Beryq412-02-2007 16:34:12 // 18467
Csaó Urak! A vas megbolondult,mindig az arcomba fújja levegőt,bármilyen irányba is állítom.(a többi funkció műxik:hőfok,ventillátor). A panelt már kicseréltem az jó.
GEORGE12-02-2007 16:30:13 // 18466
Nézd mikor nekem elrepedt a külső kilincs burkolata egy egészen kicsit lett csak hajlitva a belső kilincs nyelvén és avval a repedt kilincsel is finoman nyilott míg meg nem érkezett az új és le nem fényezték. Egy 92-es autón a baloldali zár meghibásodás ennyi ídő után abszolut nem meglepő hisz 10ezerszer többet van használva mint bármelyik másik ajtó az autón. Én kilométereim alatt nem volt gond a kuplungal. Az első gazdálya pedig esküdött, hogy nem cserélte. Szerintem becsületére váljék annak a kuplungnak, hogy addig ment. A kormányművön csináltattam részleges felújjítást akkor amikor a korrodált cső nyaka eltörött. A féktácsa problémásat nem értem nálam brutálisan fogott. Az meg hogy felületi hajszál repedések vannak a lyukak körül sz szerintem nem baj. De ugye ha valami még ezek után tönkre megya 92-es autón, azt nem vezeted vissza rám?? :-))) ( a kékségemmel többet "récsingoltam" kuplungtárcsát viszont a főtengelyszimering miatt kellett csak cserélnem mert eláztatta olajjal és utána csúszott. ) :-))
SD12-02-2007 16:04:23 // 18465
Na és végül mi lesz? kelleni fog a sárvédő, mert ok hogy akkor hideg volt meg nam volt nagy kedv faragni. De akkor mi a helyzet, fog még régi fényében tündökölni a George ex-car? Én akkor is mutattam hogy az enyémen cserélve lett és nem tudod megmondeni hogy melyik:) Szóval ez a sikerül ne sikerül nem jácc, a lényeg hogy, szeretnél-e cép ótót:)))
norbee12-02-2007 15:54:12 // 18464
Kafányos heiszt cool, okés, korrekt, f*sza, király. :D
Fairlane12-02-2007 15:47:20 // 18463
most akkor wát dáz it mín kafányos? :)) rokonértelmű szó a fáintossal?
Fairlane12-02-2007 15:45:49 // 18462
vaze, én sem értem ezt a szlenget :) A főtg szimmeringnél elkezdett csepegni, a szimmg ki lett cserélve. Ezóta nem folyik, csak eszi. Így, a szimmering hiba miatt elcsöpögött mennyiséggel együtt 2 liter / 10K km az olajfogyi. Ja, a motor 200K fele közelithet, de ez egy külön sztori ;)
SD12-02-2007 14:58:38 // 18461
A csavarokat már kiszedtem, még akkor csak nyiszálni kell már.
András bácsi12-02-2007 14:28:58 // 18460
Körben van kb. 10 csavar, és réskitöltővel ki van nyomva. Azt kell szépen szikével, vagy szélvédővágóval körbevágni. Simán és sérülésmentesen lejön némi türelemmel. De legalább nem hegesztett, így nem kell kókányolni.
Ádi_390012-02-2007 14:16:00 // 18459
Ez tényleg klasz. A könnyű szerelhetőséghez: sárvédőket hgyan kell leszedni a 155-ről, hogy aztán az visszarakható legyen szépen egy másik kocsira? SD-vel nézegettük múltkor, de kicsit tanácstalanok voltunk...
András bácsi12-02-2007 13:27:17 // 18458
Még az a csereyznye, hogy a 155-höz van alkatrész olcsón, és könnyen szerelhető.
Ádi_390012-02-2007 13:24:20 // 18457
Jó a memóriád! Akkor még nem volt agyongittelt. Most sem az, csak az egyik elem. Feleségem ütközött vele 2 éve, akkor cserélték le a sárvédőt, és tették fel ezt a szart szarul... 1 évig bírta, aztán elkezdett leválni a gitt. Most már nagyon csúf. Megcsinálnám, de mindig megelőzi valami George hagyaték. :D
András bácsi12-02-2007 12:53:24 // 18456
Egy darabig.
SD12-02-2007 12:40:11 // 18455
hát ja és ha ennél még kevesebb lesz akkor nem éli meg a bejáratást :P mindenesetre kiváncsi leszek mert nagyon brutál lesz az a gép:))) lesz vagy valós 160Le szrintem:)))
András bácsi12-02-2007 12:37:33 // 18454
Mert az utóbbiakkal csökken az élettartam.
norbee12-02-2007 12:37:04 // 18453
"hogy forogon 9000-et" Mi ez V-VTi? :)))
SD12-02-2007 12:35:55 // 18452
De miért nem vezérlést alakít, meg kikönnyítés meg mittom én hogy forogon 9000-et és akkor nem lesz gond:)
SD12-02-2007 12:34:50 // 18451
Dehát thomikát nem lehet:)
András bácsi12-02-2007 12:33:00 // 18450
Passssz. Thomikát akarja megverni. :)
SD12-02-2007 12:31:45 // 18449
és az mennyit dob rajta? kb?
András bácsi12-02-2007 12:30:28 // 18448
Na jó, valami 21xx köbcentiről beszélt.
SD12-02-2007 12:28:57 // 18447
Tényleg?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.