Forum >> Alfasud-33

Ferke30-08-2006 10:38:14 // 21621
Rájöttem ez egy külye kérdés volt, úgy értem, pár nap, vagy inkább 1-2 hét egy ilyen?
Ferke30-08-2006 10:37:40 // 21620
jój, kösz a tanácsot!.:-D
Ferke30-08-2006 10:37:12 // 21619
gt, Lankeyék milyen határidőkkel szoktak dolgozni? Csak mer lehet, hogy kikapnám a 156-ból a lengőkarokat, mer borzasztóan kopognak, de ugye használnom is kéne a vasat.:(
kando.30-08-2006 10:33:47 // 21618
Helyes! :-) Azt is nézd meg, hogy a ,,dologra'' fókuszáljon a gép, ne a háttérre :-PPP
granturismo30-08-2006 10:31:09 // 21617
Előtte hívd fel hogy meg tudja e csinálni. Ha nem akkor a Tahi utcát is megkérdezheted.
swan30-08-2006 10:26:06 // 21616
Oké! Hétvégén leveszem a vasat és elviszem majd Lenkeyhez! Én sem nagyon akartam gyárit venni ha egy mód van rá!!:-)))
granturismo30-08-2006 10:24:51 // 21615
Elvileg az új váltóval nekem sem szabadna reccsenni. Bár már ott tartanék hogy a váltót próbálgatom. Egyenlőre még csak megszorult vezérműtengelyek vannak.:-(
granturismo30-08-2006 10:23:06 // 21614
Neked a szilent már bele van sütve a vasba. A régebbiekben külön cserélhető volt. Meg kell nézni hogyha kitakarítod a laposvasból a szilent darabjait akkor az új különálló szilentet bele tudod-e tenni a régi besütött helyére. Ha nem akkor vidd el a vasat a Lenkeyhez és Ő süt neked bele szilentet. Egy gyári új laposvas szilenttel drága.
swan30-08-2006 10:17:57 // 21613
Na most akkot tisztázzuk:-) Nekem alpaosvas egybe vana szilenttel v nem? Én eddig úgy értelmeztem h egybe!!
Ferke30-08-2006 10:12:25 // 21612
Na most már így összezavarodtam. CSinálok eg yjobb képet, mer a tegnapi borzasztó volt (anya már aludt, és a fényképező abban a szobában volt). Tehát majd megmutatom pontosan, mi a hasfájásom, ha kész a kép!:)
swan30-08-2006 10:03:57 // 21611
Olvasgatom itta 2-es szinkron problémátokat és nekem oylan nincs! Aszondod akkor boldog ember vagyok???? Az 1-es hajlamos recsegni pedig volt cserélve de a 2-es az nem. Azzal semmi gon! Csak gondoltam megjegyzem:-)
swan30-08-2006 09:58:20 // 21610
kösz
swan30-08-2006 09:55:53 // 21609
Köszi! Jó képek! Nekema belső oldalra kell! Ami a laposvassal együtt van. Ha olyanod lenne azt megköszönném!
kando.30-08-2006 09:43:14 // 21608
A kefe háza forrasztható ? Ha igen, akkor a kefe vezetékére préseljél érvéghüvelyt és forraszd össze. Na nem, akkor a házhoz kéne odaszorítani... A kfeének a végén nincs rugó? Vagy a kefe vezetékének végén kis pogácsa, ami odanyomódik a kefe házának hátsó falához? (mint pl. a porszívók, fúrógépek stb. szénkeféi...??)
granturismo30-08-2006 09:34:07 // 21607
Kicsit arrébb nézd, ott van 2 is:-)
Ferke30-08-2006 09:34:05 // 21606
aha, a zárójeles részt hagyjuk!:) Ez a kefe vastag réz vezetékének a forrasztása lenne a fém részre, csak elék xar a kép.:( látszik, hogy gyárilag rá van práselve.Így biztos nem tudom megoldani házilag.
granturismo30-08-2006 09:30:30 // 21605
Ezek azon a hengerfejek amiket a Rolandtól külön vettem. Igazán nem is tudom, hogy 33 vagy 46-os hengerfejek. De szerintem 33. Igen 33, mert erről adtam neked a szívócsonkokat és a kapcsolós volt nem potis. Akkor 33-as. De viszont nincsen semmi átcserélgetve más hengerfejről. Azok a tengelyek mennek össze azzal a hengerfejjel és azokkal a fedelekkel. És minden ugyanoda került vissza. Bár tény, hogy akkor nem próbálgattam mikor elhoztam, hogy hogyan forog... A másik 2 hengerfejet eladtam a Kisvuknak. A hidrotőkéket, a csapágyfedeleket és a tengelyeket megtartottam belőle. 2db tengelyt kidobtam róla, mert annyira kopottak voltak, a másik 2 tengely az megvan meg a csapágyfedelek is.
pb_30-08-2006 09:27:19 // 21604
Bocs, hülye, + béna vagyok, persze, hogy benne van. Bár csodálkoztam, mert a múltkor Bálint33nak +találtam az 1. bakot.



60538641 (3)
1ben van a rúd a szilentel.
pb_30-08-2006 09:12:02 // 21603
Biztos, hogy kell tudni forgatni kézzel. Nem olyan rég, le kellett bontani a jobb oldali vezérlést, mert a max/min kapcslónak a csavarja beesett a szíjhoz(mikor cserélgettük a 2 autón ezt a hülyeséget). Amikor tettük jelre simán forgattuk kézzel a tengelyeket. 1 dolog még szmbe jutott, 33-as hfejeket raktál fel, melyik tengelyeket raktad bele, a 45/46-ból származót, vagy a sajátját? Emlékszem Kisvuk is valami ilyet írt, hogy szorul a tengely melegen(bár még mindig hihetetlennek tűnik számomra, + nem is tulajdonítottam a dolognak nagy jelentőséget)
granturismo30-08-2006 09:09:50 // 21602
Blankettázva vannak a tengelyek. Bár tény, hogy mikor pucoltam a tengelyeket arra az időre levettem a cetlit. De ennyire eltérően lenne kopva a 2 oldal? Na mindegy ma du. kiderül. Elvileg először kömplettírozni kell a hengerfejet és úgy egyben kell felszerelni a motorra. Eltértem a gyári utasítástól. Megvan az eredménye...:-(
granturismo30-08-2006 09:05:33 // 21601
Hihetetlen, hogy nincs benne. A Te autódon is van ilyen. Akkor benne kell lennie.
Paco30-08-2006 09:04:21 // 21600
Ha egyik sincs akkor csak ez a megoldás marad. Illetve még a veztengely lehet hogy megcserélődött a jobb és a bal oldali?
granturismo30-08-2006 08:59:03 // 21599
Szia Paco Hézagoló alátét itt nincs. Siklócsapágy sincs magának a hengerfejnek az anyagába van belemunkálva a futópersely (félkör) a másik félkör meg a fedél ami szintén maga a futópersely. Szerintem valahogy nem fekszik fel a tengely a helyén.
kando.30-08-2006 08:58:40 // 21598
Mihez akarod ezt hozzáforrasztani ? A kefe fém házához, vagy a ,,kimenő'' kábelhez ? Esetleg kábelsarut rápréselni és azt forrasztani, vagy csatlakoztatni a fesz.szab.-hoz ? A préselés tuti jóü megoldás, mert enyhe hidegfolyást okoz az anyagon és a két fém (főleg, ha réz-rézzel) szinte összeheged. (olyan, mint régen a wire-wrap vagy a termi-point kötés volt)
Ferke30-08-2006 08:46:47 // 21597
Köszi, gt!
granturismo30-08-2006 08:45:30 // 21596
Sajnos ki kell szedni itt is a váltót, sőt még az omega tartót is le kell venni hozzá és függeszteni kell a motort. Nagyobb meló mint a 33-on.
Paco30-08-2006 08:44:07 // 21595
Nem értek hozzá, de ami ötlet eszembe jut: - Kimaradt és/vagy más vastagságú hézagoló alátét ha van ott olyan? - 180 fokban elfordítva visszatett siklócsapágy?
granturismo30-08-2006 08:39:18 // 21594
A Fabory ban van horganyspray.
granturismo30-08-2006 08:36:47 // 21593
Írd meg nekem ennek az alkatrésznek a cikkszámát. Ez valszeg még nem 6-al fog kezdődni.
granturismo30-08-2006 08:32:19 // 21592
A fogaskereket is rátettem persze. Annál fogva nem tudom áttekerni. (szíj nincs fönn). Én úgy csináltam, hogy előre felszereltem a hengerfejet és a hidrotőkéket meg a tengelyeket ott szereltem fel utólag. Arra gondolok, hogy nem fekszik fel a helyére a tengely. Asszem le fogom venni a hengerfejet és összerakom asztalon rendesen és még ott kipróbálom. A rögzítők be vannak számozva gyárilag mindegyiket oda tettem vissza és abban a pozícióban ahogy ahonnan levettem. Tehát az nem lehet, hogy a vez.tengely, a hengerfej ágyazás és a rögzítők kopása eltérő és emiatt szorul. De emlékszem, hogy a 8V-t simán én is áttekertem egy 36-os kulccsal. A bal hengerfejet még nem is próbáltam feltenni.
pb_30-08-2006 08:17:27 // 21591
Bocs rosszul fejeztem ki magam, forrasztásra gondoltam, nem ragasztásra. Valószínűleg azért volt ez a préselős +oldás, mert nagyon nehéz forrasztani az anyagokat, és így sokkal 1xűbb volt legyártani, mint szórakozgatni a forrasztással. Tehát én forraszanyag, vagy folyasztószer használatára gondoltam a forrasztásnál. Leginkább a folyasztószert kéne használni, hogy ne kelljen órákig melegíteni a db, ill a forraszanyag 1enletesen szét tudjon terülni.
Ferke30-08-2006 00:24:53 // 21590
Igen, úgy néz ki, préselve van. Gondolom ragasztani csak olyan ragasztóval kéne, ami azért vezeti az áramot, nem?
pb_30-08-2006 00:07:21 // 21589
Asszem az valahogy préselve van. Ki kell próbálni, esetleg valami forrasz anyagot(ragacsot) is lehet alkalmazni.
pb_30-08-2006 00:05:46 // 21588
Erre a jelenségre mondaná gt, hogy ugye az Agip olaj.))) Aztán a szintnek is +felelőnek kellene lennie, én ugyan sosem ellenőriztem abban a váltóban, de gyanítom, hogy nem volt +felelő, mert ahol csak lehetett, ott dőlt belőle az olaj. Valószínűleg még lesz 1 hattyúdala annak a váltónak, ahogy elnézem lehet pont télen, akkor kipróbálom majd az Agipot, és a full feltöltést. Bár, ha visszakerül, akkor 1 ideig el kell búcsúzni az összkeréktől, dehát valamit, valamiért.) Jó éjt!
pb_29-08-2006 23:56:36 // 21587
Ja még annyit, hogy állítólag a váltót németek tervezték, bár ez nem tudom mennyire igaz. Majd gt +mondja a frankót.))

Ferke29-08-2006 23:55:26 // 21586
Köszi, asszem megpróbálom ezt a sima festék helyett.
Na egy másik kérdés: az önindító szénkeféket is kéne cserélnem. ez egy elég xar kép, de talán látszik, hogy nincs igazából forrasztás a kefe vezeték és a fém találkozásánál. Ezt lehet rendesen forrasztani vajon?

Wikicica29-08-2006 23:50:10 // 21585
Érdekes nekem is ilyen ha hideg. De nemcsak télen. A problémát úgy oldottam meg hogy járatom pár percet mielőtt elindulok, aztán szép finomat rakom 2-be. De sokszor ropog. Ez van. Most nem tudom mi van vele, remélem megcsinálják rendesen. Ha nem lesz meg hétvégére megint céges szutyival mehetek :-) Bár ennek előnye a 4,5 lityi gázolaj :-) Wikicica sicc - mondom gt helyett -, elmentem aludni. Jó éjt!
pb_29-08-2006 23:47:11 // 21584
Akkor az valószínűleg kuplungtárcsa lesz. Ahhoz eléggé szét kell majd bontani. Bár még mindig jobb, mint a 33, mert nálad legalább nem kell kiszedni a váltót. Ja az a rohadt 2es szinkron az konstrukciós hiba az a hír járja. De mondjuk kíváncsi lennék, hogy 1 zsír váltónál is ilyen-e, mert amivel vettem ezt a hulladékot elég jó volt. Az előző tulaj szerint felújították, annak csak annyi volt a baja, télen közvetlen elindulás után nem lehetett 2öt kapcsolni, 1 kicsit menni kellett vele, utána szépen vette, azt is. Ill. még 1 baja volt, ami eredményezett más problémákat is.
Wikicica29-08-2006 23:39:34 // 21583
Nem tudom, most nem én használom. Csak szólt hogy lent fog a kuplung, már viszi a szerelőhöz az alkatrésszel együtt. A kettesem nekem is ropog mint a tied, meg a többieké ( hétvégén megbeszéltük ), úgy látszik ez Alfa betegség. Meg a hanyattot sem szereti.
pb_29-08-2006 23:22:01 // 21582
Rosszabb mint az enyém? Pedig az, aztán recseg-ropog. Se a kuplung, se a váltó nincs a topon. Sztem még a gyári Borg&Beck kuplung van benne. A váltó, ahogy számolom a 3. db lehet. Bár én azt hittem 20.-án leírom mind2t, de szinte semmi változás nem történt. Asszem még nem is volt annyira kuplung szaga, mint tavaly. Vagy csak nem emléxem rá?) Szóval így nem olyan sűrgető a váltó projekt, de + lesz.) Lehet csak a kinyomóvilla tört el.
Reaper29-08-2006 23:16:34 // 21581
Igen,gondolom vágja a témát! Láttam pár boxermotort szétkapva,összerakva az udvarban, a műhelyben...
pb_29-08-2006 23:13:01 // 21580
Ha ő, azt mondta, akkor biztos jó.
pb_29-08-2006 23:12:16 // 21579
Festék boltban lehet kapni. Gyorsan száradó, tartós korrozióvédőszer, mely 1részt áramvezető, másrészt áthegeszthető. Fémfelületek alapozására, ill alapozás kijavítására jó. 600 fokig hőálló. A kezelendő felületeket a zsírtól, olajtól, rozsdától, és szennyeződésektől + kell tisztítani. 95%-os tiszta horganyt tartalmaz. Kb ennyi a lényeg, abból ami rá van írva a flakonra. Én úgy csináltam, hogy lemostam róla amit csak lehetett, aztán drótkorong, és festés. Ja és tök gyorsan szárad.
Whiteskull29-08-2006 22:48:12 // 21578
oké! :))) Jó éjszakát! :))
Reaper29-08-2006 22:46:21 // 21577
Az lehet,hogy a gyorsulás tett be neki.nem ritka,hogy elkopik a tárcsa.De egy verseny alatt?A régi vassal volt olyan,hogy egy versenyen 16x mentem és nem egy versenyen voltam... Jó éjt Neked is!
Wikicica29-08-2006 22:43:24 // 21576
Utána már megyek haza. Akkor majd másik nap. Pussz
Wikicica29-08-2006 22:42:42 // 21575
Sztem gyorsuláson már gond volt. Nem a kölcsönadás miatt ment szét, Balázsra bármikor rábíznám. Megyek porszívózni, összetört a Ritától kapott képem véletlenül :-( További szép estét.
Ferke29-08-2006 22:42:13 // 21574
pb_ ez marhajó! Hol lehet kapni horganyspray-t? És milyen felületre lehet nyomni? Felkorongozás után pl?
Whiteskull29-08-2006 22:41:35 // 21573
Négyig dolgozom. :))) Utána telefonálj! :)))
Ferke29-08-2006 22:41:17 // 21572
Szia gt! És a bal oldal meg teljesen jól elforog??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.