Forum >> Alfasud-33

pb_18-01-2006 11:19:54 // 11621
Óvatosan ütni kéne, ha kiszedted azokat a csavarokat le kéne, hogy jöjjön.
norbee18-01-2006 11:04:46 // 11620
Jaja, és elég jól is megy, szeressük ;)
granturismo18-01-2006 10:36:21 // 11619
Bocs a kép kimaradt:-)))))))))))))
Inner Circle18-01-2006 10:35:41 // 11618
Itt vehetsz ilyen felniket és mindjárt adnak hozzá egy Alfetta GTV-t is :D Azt írja a fószer, hogy csak a felnik 500 euróba kerültek! Igaz hogy ezek 15-ösök, és asszem van 14-esben is sokkal olcsóbban. Mindenesetre szólj ha megérnek neked 500 eurót, akkor közösbe' megvehetjük az autót, tied a felnik! :D
granturismo18-01-2006 10:31:21 // 11617
:-))Wanted! Kerestetik az alábbi illető aki 145 fűtöventillátorok fokozatválasztó kapcsolójának racsni javításának témájában pályázhat a Nobel díjra. Vazze úgy nézek ki azon a képen mint a Kuka a hét törpéből.:-))) Tegnap nem jutottam semmire. Rá van gyógyulva a hengerfej a motorrra!
granturismo18-01-2006 10:25:44 // 11616
Ezt a kocsit ne mutogasd. Elájulok ha ránézek annyira tetszik!
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-01-2006 09:52:24 // 11615
Nana! All rights reserved!!! :-p
norbee18-01-2006 09:38:19 // 11614
pb_ mosolyog! :))) Innyektor nehezen diagnosztizálható/javíthtó, karbit meg folyton utánna kell állítni. Az a lényeg, hogy boxert tápláljanak. :)
norbee18-01-2006 09:34:20 // 11613
Ronal felnik, Alex kicsijén vannak ilyenek, Magyarországon elég ritka.
kando.18-01-2006 05:45:17 // 11612
Hmm, nem is néz ki rosszul.. :-))) Tetszik ez a felni típus...
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-01-2006 01:04:13 // 11611
IDE IS!!!

Sziasztok!

Ilyen felnit melyik boltban árulnak?
Vagy legalább azt szeretném megtudni, miféle gyártmány?


A - megújúlt -cuoresportivo ch-n a 33-as galériában minden 5. autón ilyen van, Mo-n még nem láttam. Sajnos....)
Köszi a segítséget!
kando.17-01-2006 22:32:26 // 11610
Kellemeset a hasznossal :-))))
Barni14717-01-2006 22:31:37 // 11609
Annyiért én sem raknám bele. Nekem ettől sokkal olcsóbb volt a beszállítóm. :-)))
pb_17-01-2006 22:24:59 // 11608
De azért, nem árt, ha előtte magadhoz veszel 1 10 literes demizsont, és persze, ha lehet házijellegű ásványvíz legyen benne. Asszem szükséged lesz rá.)
pb_17-01-2006 22:22:10 // 11607
Szokott felbukkani errefelé a kedves topictárs.)
kando.17-01-2006 22:01:16 // 11606
Éppen ez benne a szép, gondosan és precízen belövöd a karbikat, aztán akkor már semmi nem állítja meg a boxit :-)))) Semmi kamputer, ami behülyül,meg elromlik... : -PP
Alfabu-14517-01-2006 21:57:33 // 11605


A kép lemaradt :)
Alfabu-14517-01-2006 21:56:32 // 11604
WANTED!!! Ha valaki felismeri jelezze itt a fórumon vagy Milánóban! Vigyázat veszélyes lehete, akármelyik zsebében tarthat egy villáskulcsot vagy egy dugókulcs készletet! Ismertetőjele, ha boxer motort lát rögtön ki akarja szerelni, hogy hazavihesse a gyüjteményébe! Fedőneve: granturismo :)))
Scott17-01-2006 20:52:02 // 11602
:PP
pb_17-01-2006 19:44:13 // 11601
Javíthatatlan.))
KisP17-01-2006 19:38:29 // 11600
hát ez brutál:), mire mindet f*szán beállítod megőszülsz:)
Scott17-01-2006 19:29:37 // 11599
Nem Alfa motor, de a sok injektor rajongónak megmutatom, hogy mire képes jó öreg technika ( V12 ) :))))
Scott17-01-2006 19:12:51 // 11598
Ne a listaárat nézd. Sok kollegának van kedvezménye nevesebb alkatrész ellátó egységeknél :)) Amúgy 2ezer/db-ért hozzá lehet jutni.
pb_17-01-2006 18:45:10 // 11597
Na igen, ez az.
Robesz717-01-2006 18:38:24 // 11596
mindenképpen kitisztítom...
Robesz717-01-2006 18:38:00 // 11595
Köszi az infokat.... amit tudok, megfogadok.... amúgy az alap az lesz, amit tőled vettem.... nagyon tuti a henger az új gyűrűkkel és dugattyúkkal... a szelepek már be vannak csiszolva.... akkor a hajtókarokat is polírozom (ez jó ötlet, köszi)
bb1817-01-2006 18:37:55 // 11594
azzal tudsz segiteni rajta ha szétszeded és kitisztitod öket. amugy nem tudod soha hogy melyik a jo, csak ha összerakod.
Robesz717-01-2006 18:35:28 // 11593
Szóval, hogy én is megnyugodjak, azért megnétem, mennyibe kerül 1 db hidrotőke.... 4400 Ft... ha most ezt 16-al megszorzom, az 70400 Ft.... nem hiszem el, hogy szerinted ez jó döntés lenne, ha mindet kicserélném.... ennyiért veszek egy teljes motort..... Ismét csak azt tudom mondani, hogy sok pénzből könnyű jót csinálni....bár lehet én most kicsit kevesebb pénzből rosszat csinálok....majd kiderül...:-)))) kicsit izgulok is miatta...
bb1817-01-2006 18:32:18 // 11592
még nehány szo a polirozásrol.: ha jot akarsz akkor tényleg ujat vegyél több oka is van: -összekopik a tengely a töke tetejével és ha másikat teszel be akkor fokozodhat a kopás -ha polirozod soha az életben nem lesz teljesen sima, ami a jo müködés feltétele -ha mindenképpen fel akarod ujitani akkor köszörültesd meg, szorasd fel és ujra köszörülés, akkor korrakt. igaz ennek a negyedéért már ujat is vehetsz. a szelepek szépek polirozva, de köszörülni és becsiszolni is kell öket. ehez a szelepüléket is ki kell marni és kimérni a szelepvezetöket hogy ne legyenek kopottak. ha nagyon benne vagy akkor ki kell mérni a szelepek sulyát, és összeválogatni a rugokat hogy egyformák legyenek. a hajtokarokon teljes, valamint külön fej és lábsulyt is kell mérni. viszont a hajtokarokat érdemes polirozni, mert az olajban nagy a közegellenállásuk. ( ez komoly ! ) nna ennyit mára. :-))
Robesz717-01-2006 18:31:08 // 11591
Köszi a választ..... nem azért akarom polírozni, hogy jobban csússzon...:-))) , hanem azért, mert már nem újak és picit érdesebb némelyiknek a teteje.... amúgy mindezt jól gondoltam, mivel ma meg is csináltam... 120-as, 180-as, 320-as vizes csiszoló , mindez üveglapon és a végén polír.....:mintha újak lennének, így nem fogják rögtön koptatni az "új" vezérmű tengelyeimet......
pb_17-01-2006 18:28:25 // 11590
Sztem addig jó mind a 2, míg hozzá nem kell nyúlni.
bb1817-01-2006 18:24:27 // 11589
szivemböl szolottál. minek az a sok faxni, meg elektronika csak a baj van velük.
bb1817-01-2006 18:22:10 // 11588
az emlitett darabot csak hallásbol ismerem, olyan jo közepesnek tartják. ez persze otthoni munkára kiválo. a féltengely csavarokat szemböl meg kell kinálgatni valami kézi ütés rámérö készülékkel ( kalapáccsal ) és könnyebb lesz a dolog+ki kell tisztitani a lukját, mert ha nem megy mele eléggé a kulcs akkor kifordulhat és marad a vágo.
bb1817-01-2006 18:16:43 // 11587
most olvasom hogy polirozni akarod. csak csendben kérdezem hogy más ne hallja : mi a répának akarod polirozni ? mit vársz töle? semmi haszna, csak ronthatsz rajta ha belemegy valami pöszmösz, és nem is látszik.
bb1817-01-2006 18:14:37 // 11586
valamelyik topicban ezt is kitárgyaltuk, kpekkel, linkekkel stb. amugy mi érdekel ? hogy vasbul vagy nemvasbul vagy mi ? egyébként ugy képzeld el mint egy pici hidraulikus munkahengert ami magátol csak kifelé tud menni, befelé nem. na ennyi.
Scott17-01-2006 16:54:13 // 11585
Na Na !! Nem gúnyolódni a hagyományos technikával ! :))))
vivalfa17-01-2006 16:41:03 // 11584
Szia! Mi az a kajbujátoj???? ;-)
pb_17-01-2006 15:57:52 // 11583
Ejj, ejj nagyon rossz hozzáállás, kolléga)). Különben is nekem nincs ilyen gondom.)
Scott17-01-2006 15:48:36 // 11582
Tépjétek ki a kábeleket, szakítsátok le az injektorokat, dobjatok rá két 40-es Webert vagy Dellorto-t és nem lesznek ilyen gondjaitok :))))))
pb_17-01-2006 15:46:25 // 11581
Ne szítsuk itten kérem, a karbi vs injektor vitát.))
pb_17-01-2006 15:45:25 // 11580
Sztem velemelyik komponens fals jelet ad a vezérlőnek, amiért ő szépen elhangolja magát. Az akksi saru lehúzásával tulképp reszetelted a vezérlőt, így tanulja az értékeket. Ha szerencséd volt akkor csak a csatlakozónál volt a hiba, de ha nem akkor szépen 1 idő után +int elhangolódik a vezérlő.
Scott17-01-2006 15:39:41 // 11579
Ne sírjatok itt a fogyasztás miatt. Az enyém eszik 13 litert és még csak nem is megy :)) Ahogy olvasgatom az elmúlt 2 nap hszeit, egyre jobban megerősödik bennem, hogy kéne a francnak injektoros üzemanyagellátó rendszer. A karbit nem érdekli, hogy hány fok van és hogy esik-e az eső vagy fújj-e a szél, azon csak lecsurog a benya a motor szív mellé egy kis oxigént és hagy szólljon :))
KisP17-01-2006 12:55:46 // 11578
ilyen egyszerű volna ?:) félek nálam nem ennyi a megoldás a leálló autó problémájára:)
Bandita17-01-2006 12:44:34 // 11577
Igen jó a yahoos
swan17-01-2006 10:43:27 // 11576
Nem tud valaki egy eladó szervópumpát? Hidegben míg be nem melegszik kezd rettentően zajos lenni.
roberto3317-01-2006 09:34:47 // 11575
Szia , Igen arra gondolok, fotóm sajnos nincs. Üdv.ROberto
roberto3317-01-2006 09:33:58 // 11574
Szia Pb, "Nnna tegnap megtaláltam az elveszett 500 rpm-es alapjárati fordulatot, így újra 1000 :))) Mikor hazaértem befújtam WD 40 -el a két csatlakozót az akksi mellett és a motorelektronika csatlakozóját. Semmi változás, alapjárat alacsony leáll a motor. Aztán levettem az akksisarut, majd fél perc után visszatettem. Lássunk csodát újra megjött az alapjárat. Kontakthiba lehet? Egyébként Gép rángatás nélkül húz 1500 tól akár 6000-ig, a tegnapi tankoláshoz számított fogyim 7, 69 L / 100 km 30 % város 70 % országút. Üdv.ROberto " Szerinted hol a hiba? Köszi:Roberto
roberto3317-01-2006 09:32:12 // 11573
Szia Pb, Én is azon vagyok, csak két aggodalmam van: 1. A lambda igen borsos áron van, nagyon szépen jár ill. megy a motor szonda nélkül is, jó fogyasztás mellett. 2. a lambda vezetékei nekem a motortérben vannak jelenleg, le kellene vinnem őket a középdob elé ill valahogy beleépíteni,mert az autóm kipuffrendszere a karburátoros változaté. Ha jól értem a motortérben lógva a szonda téves jelet ad és a computer vészprogramra áll át. Utólag építettük át injektorosra ill. 1.5-ről 1.7-re a Gépet, mert a kasztni, furómű, fékrendszer az 1.7 i.e. modellé. Anno 98' ban mikor bekerült az országba "kasztnicserés" lett és 1.5 blokk ment bele a kedvezőbb biztosítási kategória miatt. Üdv.Roberto
kando.17-01-2006 09:06:03 // 11572
Jó az a King Tony. Nálunk ilyen dugókulcsok, imbuszok, villáskulcsok vannak, eddig semmi baj nem volt velük, maszívak, megbízhatónak tűnnek. Ha veszek, ilyet veszek én is :-))) Nem tudom, emlékszel-e még, hogy jó pár hónapja tettem be én is valami rajzocskát egy lambda-szonda teszterről, igaz megépíteni még nem jutott időm, de lehet, hogy összedobom legalább próbanyákon, aztán egyszer valakinél, valakivel megnézzük, ez a ,,műszer'' használható-e... Érdekes dolog lenne ez a reakcióidő-mérés.. Itt mihez lehet viszonyítani, a szondánál? A rá jutó füstgáz (adott pillanatnyi összetétele) és a kiadott négyszögjel közötti idő lenne a kérdéses ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.