Forum >> Alfasud-33

PeterW (wares)06-03-2009 12:26:16 // 58621
Az IAW az a csatlakozo tipusa?
pb_06-03-2009 12:09:02 // 58620
Igazi hülyék!))((((( Remélem a kollégád, nem volr ennyire ökör.) Szóval nem véletlenül ilyenek a dugóik sem.
pb_06-03-2009 12:04:57 // 58619
Nagy szerencséd van, +úsztad az 1est.DD
pb_06-03-2009 12:03:03 // 58618
45/6 Setében az összes 1.3 / 1.4 IAWos, a többi motorváltozatnál, más más motorvezérlő van, van amelyiknél bosch, van amelyiknél kopel.))
Ferke06-03-2009 12:00:01 // 58617
Kollegám elment hozzájuk, 16v-hez a főtengely köszörülés miatt. Mondták neki, hogy a veztengelyeket is meg kell köszörülni:)))
Odaadta, megnézték, és mondták neki, hogy ezen elég sok meló van, mert a veztengelyek bülykei el egymástól eltolódtak a kopás miatt, de majd ők párhuzamossá teszik őket!:))))
Durvaaaaaaaaaaa:)))))))
PeterW (wares)06-03-2009 11:57:29 // 58616
Ferke,

nem baj, ugysem vagyok benne biztos hogy csereljek-e valtot, mert az enyemnek semmi baja. (koppkopp)
Ferke06-03-2009 11:57:26 // 58615
Porvédős:)
PeterW (wares)06-03-2009 11:56:28 // 58614
Az enyem 94-es, es haromszor szoptam be a diagnosztikaval. Van egy vezetek kivezetve a motorterbe, de 3 kulonbozo helyen mondtak, hogy nem lehet kiolvasni a computert, mire a negyedik helyen rajottek, hogy van egy masik vezetek is, az anyosules elotti helyen, ahol a computer is van, es onnan pikkpakk kiolvastak.
Igaz az enyemben nem FOSCH van, hanem meg a Magnetti. :))
pb_06-03-2009 11:41:52 // 58613
Ez leginkább a 96 után gyártott autóknál talál6ó +. De ettől függetlenül van diag csati rajta, csak kérdés mire megy vele az Mber.
pb_06-03-2009 11:31:25 // 58612
Mond. Mesélj!)
pb_06-03-2009 11:30:22 // 58611
Ezt is L lehet intézni.DDD
pb_06-03-2009 11:29:42 // 58610
Ezt sejtettem, de porvédőset, vagy anélkülit?)
pb_06-03-2009 11:28:42 // 58609
Specialista főtengely terén, sztem kívülről fújja a dolgokat.DDD
Dekka06-03-2009 11:18:03 // 58608
van köze az edda művekhez? :D
Ferke06-03-2009 11:10:33 // 58607
Pál művek mond nektek valamit?!? Bexarás sztorim van róluk:)))
Ferke06-03-2009 11:10:03 // 58606
Létra nélkül kéne másznia igazság szerint..:))))
Ferke06-03-2009 11:09:28 // 58605
Ja, ezt nem csevegni akartam..:)
Ferke06-03-2009 11:09:15 // 58604
Valami noname-et. NEm volt más. De ha kibír fél évet, már az is jó, utána úgyis lakatolás jön majd, és a váltó ismét le...
Dekka06-03-2009 11:07:41 // 58603
tudod, a gyari 16v-ben felujitas elott igy nez ki a fotengely :D
Ferke06-03-2009 11:07:21 // 58602
Nincs meg. Tegnap xarakodtatok, és mára lecsúsztatok róla. :( Mint én tegnap a gta felnikről 60pénzért...rohhadjon meg.:(((
pb_06-03-2009 11:02:44 // 58601
Rongyosra térdelted?DDDD Vigyázz a lajtorjára, nehogy azt is kivégezd!DDDD
Corradora06-03-2009 11:01:45 // 58600
Cartársak,

Egy '96-os, boxermotoros 146-osban van-e OBD csatlakozó, és ha igen hol található!

Köszönet!
Ferke06-03-2009 11:00:52 // 58599
de azt nem mondd, hogy Nálad volt a hátsó futómű, és nem vettem észre!?!?!?:)))))))))))
pb_06-03-2009 11:00:40 // 58598
Javaslaom az 5 kilós samut, akkor nem kell annyit szórakozni, és a végRedmény is garantált lesz.DDD
pb_06-03-2009 10:58:26 // 58597
Tette az a dolgát, csak ütni nem lehetett már, ill ki kellett békülni a reccsenéssel.)))
1ütt jöttün ki, már Rre sem emléxel? Vazz nagyon kész lehetté' már.DDD
pb_06-03-2009 10:55:02 // 58596
Nem biztos.)) A váltófelújításom kicsit több, mint 2l hajtóműolaj árában +volt, úgyhogy 3 szinkrongyűrű, 1 kapcsolóhüvely és 1 szimering érett + a cseréreDDD Najó, még néhány néhány sörömbe is fájt, de ez már más tészta. Mondjuk így utólag a hajtóműolaj nem a legjobb választás volt, de majd a következőnél jobb lesz.D
Scott06-03-2009 10:51:55 // 58595
Ez mi, egy főtengely? Ráférne egy köszörülés :DDDDD
pb_06-03-2009 10:47:09 // 58594
Szimeringből milyet vettél?))
Föckös06-03-2009 10:39:32 // 58593
igen az lesz...

meg azt hiszem vehetek egy új polifoamot is...
Föckös06-03-2009 10:28:53 // 58592
szép szobor!
:-)
qvára beázik az autóm...
lehet, h szélvédő ki meg be lesz nemsoká?
PeterW (wares)06-03-2009 10:06:19 // 58591
Ferke,

tenyleg van elado valtod?:)
Ferke06-03-2009 09:46:42 // 58590
Háát, annyira nem teszi a dolgát, mert ahogy mondtad, nem annyira lehetett azt már funkcionálisan használni.:)
Elvitted a hátadon végül a hátsó futóművet??:)))))
Ferke06-03-2009 09:45:35 // 58589
Szerintem jobban jársz, ha vadászol egy újabb technológiás 145/46 váltót. Csak az 5 szinkrongyűrű majdnem duplája, mint egy ilyen váltó + megkíméled megad rengeteg melótól:)
Ferke06-03-2009 09:35:16 // 58588
Na vettem végre gázrudazat csapágyat:) _pb, jó ár 1100 ft a két csapágyra+2db váltó hátfal szimmeringre?:) Most már legalább ebből is van tartalék, ha kell valakinek:)
Ferke06-03-2009 09:34:09 // 58587
Reggelt:)
kesa06-03-2009 09:17:12 // 58586
Ma én vagyok az első :D!
Jóóóreggeltvietnááám :D!
Haddel05-03-2009 23:01:19 // 58585
Dili :DDDD
pb_05-03-2009 22:36:18 // 58584
De, ha másra gondolsz, azt is leír6od.DD
BuBu.05-03-2009 22:30:59 // 58583
hjaaaaaaaaaaaaaaaaa
pb_05-03-2009 22:26:22 // 58582
Azt írtad az Lőbb, hogy vibrátor.DDD
BuBu.05-03-2009 22:19:48 // 58581
nem tiom miért miez???:D:D:D nem is láttam még ijen csunya dolgot:)))
pb_05-03-2009 21:46:27 // 58580
Nálad ilyen szerepet tölt be?DDD
pb_05-03-2009 21:45:23 // 58579
1x L kell kezdeni.)) Keresd + 127-sud kártársat. Azt, hogy átnézed az összes gumi és mozgó alkatrészt, ami kicsit is kotyog, lötyög, kopott, azt kicseréled. Na most a több váltóból 1et történettel az a baj, hogy mind1ik váltóban ugyanazok az alkatrészek köszönnek L. Vagyis az 1es, 2es, + még talán a 3as szinkornjai, Rre írtam, hogy szerencse is kell hozzá.)
Sztem, berohadt a váltókar aljában a szilentbe a csap. Bár ez a szilent inkább át szokott szakadni, és olyan lesz a váltókar, mint főzelékben a fakanál. Szóval 1. körben ezt érdemes +nézni, aztán lehet nem ez lesz a baja.
BuBu.05-03-2009 21:41:03 // 58578
fujj de ronda vibrátor:D:D:D::D:D:D:D
sprint8305-03-2009 21:32:18 // 58576
Még így se tűnik könnyű melónak:) És a szinkrongyűrűket hol tudom beszerezni? Unix és hasonló alkatrészes oldalakon nem találtam. A váltórudazat felújítása alatt mit értesz, ott mit kell cserélni? Erre a 2 váltóból egyet dologra én is gondoltam, adott a belsőfékes 1.5 váltója és az 1.7-é. Ezekből össze lehetne rakni egy jót. A belsőfékesébe rossz a 2-es szinkron az tuti, a többi jónak tűnt. Az 1.7-é viszont gond nélkül vette az összes fokozatot, nem tudtam megreccsenteni, viszont nem tudom mi van vele mert maga a váltókar nagyon nehezen mozog, olyan mintha nem lenne semmi szilent benne. De még nem szedtem szét így fogalmam sincs miért olyan nehéz mozgatni. Ötlet esetleg?
pb_05-03-2009 21:21:36 // 58575
Kb. ugyanolyan szintű meló, mint 1 blokk generálozása. Vehetsz új szinkrongyűrűket bele, de kb 10k HUF/db, és ugye 5 kell bele. Ha olcsón akarsz kijönni, fogsz 2 váltót, + persze, ha szerencséd is, és abból tudsz csinálsz 1et. Ezzel kapcsolatban 1 tévhitet is Loszlatnék, a szinkrongyűrű csere önmagában még kevés. Ha nagyon, nagyon patent váltót szeretnél, akkor az Lőzőekben leírtak, még mindig nem Legendőek hozzá.)) Ezenkívül még min szükségeltetik hozzá, 1 felújított váltórudazat is.
sprint8305-03-2009 21:05:03 // 58574
Ha már épp a váltóról van szó, kellene néhány infó róla.
Szeretnék egy patent állapotú váltót csinálni, a kérdés, hogy hogyan kezdjek hozzá?:))
Szinkron gyűrűt például hol kapok hozzá? Mit érdemes még cserélni benne?
Még nem vettem magamon erőt, hogy neki kezdjek szétszedni. Nagyon bonyolult melónak néz ki, nem olyan mint pl. egy blokkot összefűzni, meg összerakni egy motort.
pb_05-03-2009 20:52:54 // 58573
Amilyen a küszöb.DDDD
pb_05-03-2009 20:52:20 // 58572
Konkrétumokat akarsz, recsegett ropogott, Lköszönt néhány alkatrész benne.)) Teszi a dolgát, vagy teszi a dolgát?))) + ugye ezzel kapcsoltaban nem derült volna ki néhány dolog, amit itt nem tárgyalnék, még mindig azt sem tudnád mi fán terem 1,2 alkatrész.DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.