Forum >> Alfasud-33

HátvédRomeo21-12-2008 22:11:25 // 52571
Mér Te szereted a spenótos főzeléket??? :-DDDDDDD
Bestia se szereti a Shell spenótot. :DDDDDDDDD
alfamate8921-12-2008 22:11:08 // 52570
ill ott 2 van nálam meg 1:P
pb_21-12-2008 22:07:58 // 52569
Nem is volt rá szükségük.))))
alfamate8921-12-2008 22:06:05 // 52568
oké de nekedsem hengerenkénti folytód van.ha jól tom ottis csak 2van
kesa21-12-2008 22:05:46 // 52567
Nem is csináltak!
pb_21-12-2008 22:05:05 // 52566
Tajgára, nem kell sportos verda.DDD
pb_21-12-2008 22:03:53 // 52565
Aha, kezd derengeni valami.)))
De, inkább maradok a régebbi technikánál, és a hengerenkénti fojtószelepnél.))))
kesa21-12-2008 22:02:31 // 52564
Igen, valóban. Tankot, meg teherkocsit lehet csinálni ilyen szemlélettel, de sportos autót nem.
pb_21-12-2008 22:01:21 // 52563
60as rendszert rá!DD
pb_21-12-2008 22:00:13 // 52562
Az, a szép, az egészben, hogy ezzel a szemlélettel, alkottak néhány maradandó dolgot.D
alfamate8921-12-2008 21:59:13 // 52561
tom de arra érdemes lessz költeni emr az huzamosabb ideig meglessz legalábbis én igy tervezem.:)
pb_21-12-2008 21:59:12 // 52560
Mondjuk.
alfamate8921-12-2008 21:58:12 // 52559
A MAP szenzor a motor szívócsövében levő depresszió mérésére szolgál.
A működése nagyban befolyásolja a motor működését. A számítógép ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit.
Ha hibás a motor, gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel, stb. Ha tényleg ez a hiba, akkor érdemes cserélni.
kesa21-12-2008 21:57:19 // 52558
arra is kell majd kipuff...
alfamate8921-12-2008 21:55:35 // 52557
az 1.7 16Vre természetesen:D
kesa21-12-2008 21:55:28 // 52556
Kicsit olyan szovjetes megoldás, hogy csináljuk meg olyan falvastagsággal, hogy egy emberöltő alatt ne tudjon átrohadni :D!
alfamate8921-12-2008 21:54:55 // 52555
2mm falu cső.
pb_21-12-2008 21:54:45 // 52554
Mijazaz a MAP?DDD
pb_21-12-2008 21:53:50 // 52553
Később is porlad szét, és olcsóbb, mint a saválló. Valamit, valamiért.))
alfamate8921-12-2008 21:53:30 // 52552
neem. a MAP nélküli állapot.
kesa21-12-2008 21:52:14 // 52550
Így van. Esetleg belemeríted valamibe, de az meg macerás.

Mondtam, hogy nem olcsó, de csak egyszer kell kifizetni! Valóban nehezebb kicsit alakítani, de ha nem mindenáron házilag akarod legyártani, akkor nem kell vele szenvedni, egy normálisan felszerelt műhelynek nem okoz gondot.
A vastagabb falú anyagot ugyanúgy nehezebb hajlítani... De legalább dög nehéz lesz az egész rendszer!
pb_21-12-2008 21:52:02 // 52549
Csoda verdáitok vannak.))
pb_21-12-2008 21:51:29 // 52548
A kat miatt van benne.
Ahol a legolcsóbb oda kell menni, azt kész.))
pb_21-12-2008 21:50:10 // 52547
Miaz az Lszonda?DD
kesa21-12-2008 21:49:42 // 52546
pontosan melyikre is?
pb_21-12-2008 21:48:23 // 52545
Alapvetően befolyásolja a fogyasztást.
pb_21-12-2008 21:47:06 // 52544
Az a baj, hogy felületet max kívülről tudod lekezelni, tehát max arra jó, hogy az Mber lelkiismerete +nyugodjonn.)
A saválló cucot győzzed majd kifizetni, ráadásul asszem nehezebb is hajtani.
Van még 1 +oldás, vastagabb anaygot használsz, az is később rohad át.
alfamate8921-12-2008 21:45:27 // 52543
a tele-tankossal. de itt nincs Osan:S
alfamate8921-12-2008 21:43:28 // 52542
gyüjtök a nagyobb tesójára.:)
pb_21-12-2008 21:42:18 // 52541
Melyik benzinnel röfög jobban?
+, +int csak azt tudom Lmondani, amit mindig, ósan benzin, és semmi bajom nincs vele.
HátvédRomeo21-12-2008 21:40:35 // 52540
Mondasz valamit, mert Shellel kevesebbet eszik a vasam 1 literrel. MOL-al viszont többet, de jobban is megy.
pb_21-12-2008 21:39:38 // 52539
Nagyon valószínű, hogy Lköszönt. Azt jól teszed!
pb_21-12-2008 21:38:04 // 52538
Félelmetes 1 autód van.))(
Sztem, foglalkozz inkáb a 16v projektel.)
ANGER21-12-2008 20:07:08 // 52537
Mondjuk a lambda nem olyan fontos szerintem,de csak belerakták valamiért)
Én is azért raktam,be ,hogy megnézzem lesz-e pozitív változás!
Egyébként oriási különbségek vannak kutak és benzin minőségek közt!
Van,hogy 100 kilóméter alatt megeszik 8 lityit,de olyan is van,hogy 13lityit zabál,ugyanolyan vezetéssel,de 2 különböző kút minőségével!
Illetve ahol még kapni 98 benyát tegyél 1 próbát!
Nekem attól megkergűl,iszonyatosan pörög!)))
kesa21-12-2008 19:11:43 // 52536
Egy "normál" rendszer évek alatt elporlad(hat). Hány évig akarod megtartani a kocsit?
alfamate8921-12-2008 18:15:48 // 52535
énis kiváncsi leszek. remélem hát ez az állapto már rögtön jobb fogyit erdményezett rövidtávon olyan 14körülre leis esett. remélem hogy 1 jóvaél már beáll normálközelire meg még a labda is kellene nekem.de most még várhat kicsit.az ujj benzinre is kivánxsi leszek.
alfamate8921-12-2008 18:13:41 // 52534
értem hát jah azt énis hallotam a saválló anyagot de fölösleges most olyanra beruháznom amikor még azt sem tudom jólessz-e egyálltalán az a rendszer. meg amugyis nemhiszem hogy olyan sokáig meglessz ez az autó hogy érdemes legyen de köszi a segítséget.
ANGER21-12-2008 18:07:26 // 52533
Tudom,és már nagyon tele van az a bizonyosom az egésszel!
Mióta megvan csak szívat!
De akkor is imádom!
Szal majd holnap kiderűl,hogy mit fog művelni,ja és vissza helyeztem az Lszondát is.
Ezt a MAP mérést a napokban én is meg fogom csinálni.
Kíváncsi leszek,hogy ha szerzel 1 jót,akkor normáls-e lesz a fogyasztásod.
kesa21-12-2008 17:52:06 // 52532
Nem úgy értem, hogy jelenleg rozsdás-e, hanem úgy, hogy anyagösszetételénél fogva nem rozsdásodik. A "normál" minőságű rendszerek mind hajlamosak rohadni. Ráadásul ami a motorból kijön, még segít is neki, hogy minél hamarabb elkezdjen rozsdásodni. Pl lecsapódik a víz, mert az is van a kipufogó gázban, és szépen megkezdi az anyagot. Az ilyen anyagnak csak a felületkezelés segít kicsit tovább ellenállni, de igazi megoldást nem jelent, idővel ugyanúgy jár, mint "normál" társa. Nyilván ha bevonatos, és meghegeszted valahol, akkor ott leég róla a bevonat, és ezért kezd ott sokkal hamarabb rozsdásodni, tehát valóban érdemes valamivel levédeni a hegesztési varratot!

Az igazi megoldás a savállóból készült rendszer, azt gyakorlatilag csak összetörni lehet, elrohasztani nem, viszont jóval drágább az igényesebb anyag miatt, és nem is általános, hogy lehetne kapni. Viszont vannak olyan utángyártók, akik a gyári rendszert másolva (vagy nem) gyártanak savállóból, persze jó drágán. Viszont ha tetszik a hangja, és nem hajlítod kiflibe a kocsival együtt, akkor jó eséllyel egyszeri beruházás.
alfamate8921-12-2008 17:41:37 // 52531
Észrevétel:eddig csak shellnél tankoltam a kék95öst.
Ma nagymuter aszongya fizeti a teletankolásomat cask akkor mennyünk oda ahol a nagyfater is mindig tankol a Tele-Tankhoz vagy mihez mer ott mindig olcsóbb a benya.
elmentünk 48 lityót tuttam belerakni szóval csontüres volt a tank(ilyet többet nemcsinálok)
és rögtön feltünt 1 kis különbség a 2fajta benya közt. ezzel a másikkal agresszívebb a hangja a gépnek vagyis jobban "röfög" ,mintha jobban elkapná a fordulatot és mintha jobban is menne! bár ezt lehet azért érzem mer hangosabb lett viszont az tuti!
érdekes!
alfamate8921-12-2008 17:37:50 // 52530
Nah megmértem a MAPot naszóval tehát ahogy pb_ kollega írta:
-gyujtás ráadva 0,25-05V-nak kellene lenni ennek ellenére már ekkor átmegy rajta az 5V szóval lófasz az kuka! holnap mek vadászni magamnak.
alfamate8921-12-2008 17:35:36 // 52529
Ember neked elég fura dolgokat művel a géped.:( nekem most csak spontán sokat fogyaszt:P
alfamate8921-12-2008 17:32:22 // 52528
értem köszi de ahol felmelegszik a fém ott akkor fog rohadni szóval megint csak kell majd a spry. akkor inkább szerzek spryt van ismerősöm akinek van biztos so megoldom.
alfamate8921-12-2008 17:30:50 // 52527
gyárilag kipuffcső és rozsdamentes. persze csak ott ahol nem hegesztem össze utánna az megszünik. szóval elvileg hajlamos a rozsdásodásra csak bevan valamivel vonva? vagy nemtom...
ANGER21-12-2008 14:22:58 // 52526
Tegnap visszaraktam az 1.7 8V fecskendőket.
Viszont ismét bolond a rendszer!(
Az első indításnál most is le akar fulladni,ha nem nyomok kis gházt akkor megáll!(
Utána felpörgött a motor 2500.2800 közé!(
Majd járt legalább 1 percig így.
Atzán nagyon ingadozott az alapjárat,elég sűrű intervallumban!
Meleg motornál szintén eljátsza a tüneteket,ezért nem lehet a hidegindítással megmagyarázni!
Ja és kicseréltem az ECU-t is,mert van az is mostmár polcon tartalékba!)
De visszarakom a gyárit,és holnap meglátjuk mit produkál.
Iszonyatosan megy most pörög ahhogyan kell,kicsit megmaradt a szívócsőben szóló durrogás,de reagál rendesen a gázadásra nem szenved úgy mint a gyári fecskendőkkel!
kesa21-12-2008 14:09:38 // 52525
Értem. Persze meg lehet csinálni, de az nem hegesztés, hanem forrasztás! Csakis a réz olvad meg és alkot ömledéket, a vasak nem. Ha azt lánggal melegítve visszabontod, meglátod miről beszélek.
BMW forever!!!!!!!!21-12-2008 13:51:09 // 52524
Oké.Biztos igazad van,bár mondom:én a gyakorlatban is megcsináltam folyatószerek nélkül.Csak rézpálca meg a két összehegesztendő vasdarab.
kesa21-12-2008 13:45:38 // 52523
Szó szerint véve a hegesztés fogalmát, ez nem lehetséges. Nyilván lánggal is lehet forrasztani, folyatószerekkel elég szűk helyekre is beszalad a réz, de mivel a kötést csakis a réz hozza létre, és a "vas" nem vesz benne részt (magyarul ha a rezet kiolvasztod a kötésből, vissza kell kapjad eredeti formájukban a vasakat.
BMW forever!!!!!!!!21-12-2008 13:20:31 // 52522
hát nem tudom........én még tanuló koromban hegesztettem(!!!!!)rezet vassal,ezt akkor még ugy tanították,hogy ezt lehet.Azóta persze elképzelhető,hogy vki kitalálta hogy mégsem jó,én csak a halvány emlékeimre tudok hagyatkozni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.