Forum >> Alfasud-33

Gróf15-04-2008 22:14:21 // 43171
A motor felé semmi ilyen csati nincs. Csak ott a box környékén lehet neki párja, mert olyan röviden áll el a gerincvezeték két csatijától. Eccerűen nem ér el sehova. Emlékeim szerint a boxba csak a sofőr oldalánál menenk a vezetékek 1 csatival. Szal ez is kiejtve. Én még mindig a klímára tippelek, mert ugye a ködlápa meg az ilyennek a vezetékei bennvannak. De mondjuk lehet még fényszórómosó vagy ilesmi, modjuk ha még előttem valaki köteget cserélt a kocsiban valami extrásabb kiadásból.
Whiteskull15-04-2008 22:12:03 // 43170
láttam
Süti15-04-2008 22:11:31 // 43169
Balesetek topic(((((
Gróf15-04-2008 22:10:03 // 43168
Szépp Szépp :) Valszeg ilyen volt, csak már ujrafényezve. :))
pb_15-04-2008 22:09:08 // 43167
Még vannak ötletim, úgyhogy nyugi.) Nem lehet, hogy ennek a csatinak, inkább befelé kellene mennie? Amúgy én is találtam most néhány kábelt, aminek 1x csak vége van.
Whiteskull15-04-2008 22:08:43 // 43166
Egy műremek. :)))
pb_15-04-2008 22:07:01 // 43165


1.5 4x4 83ból, szimpla karbival (905A2A)
Gróf15-04-2008 22:05:32 // 43164
Hát a kesztyűtartó még mindig buta az alatta levő polcal egyetemben. Ijesztő mikor menet közben leszakad :)
Hakuna15-04-2008 22:02:05 // 43163
Hm, na igen, a csodás fakormány. (Asszem nem is imitáció volt) De továbbra is az újabb tetszik jobban. Főleg az ív szépült a műszerfalon. Kesztyűtartó buta.
Mi is volt a műszer a 3 középső beömlő alatt?

Viszont fkormányt még mindig keresek, ha van valakinek :)
pb_15-04-2008 22:00:34 // 43162
Toronyszilent nem volt átszakadva? A kuplungtárcsával vigyázni kell, csak normálisat szabad betenni. A Hegyaljában is van, ami jó árban van, de a Bárdi, Unix is jó, főleg, ha van némi kedvezményed is.
Gróf15-04-2008 21:58:49 // 43161
Vaz. Mijazistenből rakták akkor össze a kocsimat akkor?? A lambdám is piros fehér vezetékes gyári csatival, fekete fehér helyett. Csak néztem-.....
Gróf15-04-2008 21:55:51 // 43160
Emlékszem még általános iskolát tapostam mikor regelente mindig elmentem egy ilyen mellett. A műxerfal teccett nagyon, mert a hátsó ablakon keresztül láttam csak be. Nameg rája votl írva hogyí 4x4, hú gondoltam mekkora dolog :))))) Tűzpiros volt, alufelnikkel, rozsda meg mindn ilyen nélkül. ))))
Perez15-04-2008 21:54:22 // 43159
Persze, mindent kiszedtünk. Felújítottuk az első lengéscsillapítókat, még toronycsapágycsere is volt. Aztán még kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, fékbetét, olajok, szűrők, meg a tank is lukas volt...

Hegyalja drága volt, UNIX és Bárdy a szerelő meg anyagra nem tett rá...nagyon rendes srác, meg már több 145 boxert is rendbetett már, szóval tudta, hova kell nyúlni...
pb_15-04-2008 21:53:49 // 43158
Nálam nincs ilyen csati. Még jobban utána kell nézni. Viszont rájöttem 1 másik probléma forrására, de ez ebből a szempontból mellékes.
pb_15-04-2008 21:52:17 // 43157
1.5 Quadrifoglio Oro(arany lóhere), a gyártás +kezdésekor ezt 1 úgynevezett luxusmodellnek szánták.
Gróf15-04-2008 21:48:19 // 43156
Láma vagyok, de ez volt 4x4 es?
pb_15-04-2008 21:42:15 // 43155


1.5 QO belső.
pb_15-04-2008 21:33:52 // 43154
Tudom melyik alkatrészről írsz.

A Hegyaljánál Lvileg van 1., és hátsó váltótartó bak.
Látom még a gólyalábakat is kiszedték.)
Hakuna15-04-2008 21:15:34 // 43153
Én majdnem pont fordítva vagyok ezzel. De legalábbis a műszerfal mindenképp az új. De minjárt megnézek egyet. Hm vagy toljatok fel képet öregről.
Perez15-04-2008 20:42:01 // 43152
Váltóbakok, ill, amit gyártatni kellett, oldalról tartja ill. kitámasztja egy laposvas szerű nyúlvány a motort. Ennek a végén van egy szilent, ami a blokkhoz csatlakozik. Ha szembeállsz az autóval, akkor a bal oldalon van. Na ebben volt meghalva a gumi, ezt csak legyártatni tudtam... Lenkei szilent. Korrektek voltak.

Még nagyon betegen...(
Rumi15-04-2008 20:28:40 // 43151
de a beltere a reginek sokkal szebb.
kivulrol nem banom, legyen a csik
pb_15-04-2008 20:19:26 // 43150
Szóval Lőtte nem csinálta, akkor az összerakásnál történt valami. Próbáld már + konkrétan kideríteni, hogy mit is csináltak pontosan, minden apró részlet számít6. Főleg arra kérdezz rá, hogy a leszedték-e a gyűrűket a dugókról, és hozzányúltake a szelepszár szimmeringekhez. Melyik szilentekkel volt probléma?
Sztem még most pénteken Lurdy lesz, de nézni kell a Bp topikot.)
Perez15-04-2008 20:11:35 // 43149
Berdó igen, bocsánat nem Bárdó. Mindegy, ez a múlt, most nálam van már végre!:))

Szóval, kompresszió, olajnyomásmérés nem volt. Előtte nem füstölt egyáltalán. Nem tudom, hogy leszedték-e a dugókat, arra nem kérdeztem rá, ill. nem voltam ott a visszarakásnál, csak a szétszedésnél, meg csapágyazás után. Én a szilentek után rohangáltam, volt amit úgy kellett legyártatni. Rendben, akkor most pénteken vagy jövőhéten kereslek ott!:) Akkor meg is nézhetnéd, hátha úgy okosabbak lennénk...:)))
pb_15-04-2008 20:10:44 // 43148
Most már tudod, mi is a bs1.))) Aztán valahol, ez is.((
Hakuna15-04-2008 20:07:22 // 43147
Egyszer én is hittem egy ilyen gazdának, szerinte rossz volt az olajnyomás lámpa, azért világított. Másnap reggel legurítottam a háza elé egy trailerrel, pénz visszajött. Ez volt életem nulladik autója fél napig. És tudod mi a vicc? Nagyon hálás vagyok neki! Ugyanis az árából egy ütött kopott alfa 33-at vettem. Olcsó volt (nem véletlen, nemsokára szétesett :)), pompás formája volt, remekül ment. Feketefehér linkkel színes képek őrzik. Ő lett az én bs1-em, bár akkor még közel sem tudtam mi is az :)
Hakuna15-04-2008 20:02:54 // 43146
Nem, de a kólás 60 HUF :)
pb_15-04-2008 19:54:48 // 43145
DöCöGö kolléga a Berdóékhoz hordta a gépet, de ezt inkább nem is kommentálom, ahogy szoktuk errefelé az ilyet mondani. Gondolom nem volt kellemes rögtön a +vétel után csapágyazással nyitni.
Kompressziót, olajnyomást mértetek? Azért a gyűrűzést +ejthettétek volna, de most, már mind1. A gyűrűket le is szedtétek a dugókról? Mikor +vetted akkor is csinálta ezt a füstölősdit? Sztem csakúgy blindre ne borítsd szét, előbb azt kéne kideríteni, hogy melyik tájékon kéne keresni a hibát. Ha, ez +van, akkor pedig azt kell kitalálni, hogy mindez, hogyan orvosol6ó.

Lurdyban nyugodtan odajöhettetek volna.)) Mondjuk kerested volna a 33 tulaját, rögtön odairányítottak volna hozzám.) Amúgy a szokásos Budapest topikos tali volt, általában minden 7en van, de a Bp topikban mindig +írják az illetékes Lvtársak, hogy mi a helyzet.))
Perez15-04-2008 19:37:08 // 43144
Hát nem tudom miért nem gyűrűztünk... igazából jó állapotban volt minden a motorban, csapágyas azért, mert mielőtt vásárlás után lecseréltettem vele az olajat, még 2x elmentem vele dolgozni. A srác akitől vettem égre-földre esküdözött, hogy a Bárdónál most volt olajcserén kérdezzem meg az öreget. Nah, aztán mikor elkezdett csattogni, elvontattuk, leeresztettük, alig volt benne vagy 2 liter..., mindegy, mea culpa akkor is.

De most megijedtem, szóval megint borítsuk szét?

Apropó Lurdy, eddig 2x néztem le, mert lakótársam egy Eclips-sel lejár, csak a múltkor, olyan hülyén vette volna ki, hogy ott álltok egy csomóan én meg odamegyek és mit mondjak? Sziasztok ti is Alfával vagytok?:))))
Andorka15-04-2008 19:19:54 // 43143
csak a kólás üveget veszik vissza? a pálinkásat nem?:)
pb_15-04-2008 17:45:31 // 43142
Lehetőleg a közepéből.))))
pb_15-04-2008 17:45:09 // 43141
Ok.))
pb_15-04-2008 17:44:06 // 43140
Mondjuk a csíkra.))
Ferke15-04-2008 17:23:53 // 43139
Kivágunk a rugókból és kész.:)
Scott15-04-2008 17:14:11 // 43138
Ha rákattanok a témára, akkor le lesz ültetve. Addig marad így :)
Scott15-04-2008 17:09:29 // 43137
Ha már csapágyaztátok a gyűrüket miért nem cseréltétek? Az már nem tétel.
Scott15-04-2008 17:04:01 // 43136
Köszönjük a lehetőséget, valamelyik 33-ra talán passzol is ... :P
pb_15-04-2008 16:32:51 // 43135
Lég lett volna leengedni a vizet a hűtőnél, után nyugodtan kivehetted volna mind2t.
pb_15-04-2008 16:31:15 // 43134
Lvileg 3 túlméret van, gyakorlatilag + 1.
Gróf15-04-2008 16:29:22 // 43133
Ja ja. Eszelős kínszenvedés volt ott lenn lepuconi azt a kis vackot anélkül hogy letörném. Gondolkodtam azon, hogy kiveszem mindkettőt, csak nem tudtam nem e engedi el a vizet vagy az olajat. Jópár helyzen szétvágta meg leverte a kezem, de ezek szerint megérte.... :))))
Ferke15-04-2008 16:27:59 // 43132
Nem kell furatni feleslegesen. Ha szép a hengerfal, akkor ez egyrészt pénzkidobás, másrészt elveszted a későbbi lehetőséget az első túlméretre, szóval 1 eséllyel máris kevesebb.:)
Hakuna15-04-2008 16:26:30 // 43131
Ezt nekem is mindenki ajánlotta, de makacs típus voltam. Kiderül megérte -e makacskodni, majd tudatlak pár év múlva :)
pb_15-04-2008 16:21:58 // 43130
Végre valami haladás!)) Az 1ik hőérzékelő az ötának adja a jelet, a másik pedig a vezérlőnek. Lehet a vezérlő olyan jelet kapott, hogy, azt hitte folyamatosan hideg a motor, aztán tolta bele az anyagot, mint az állat. Na, ezért kell fizikailag is +tisztítani a csatikat.)
pb_15-04-2008 16:18:22 // 43129
Sztem is a szelepszár szimmering az 1. számú gyanúsított, de az sem kizárt, hogy valami nem jól lett összerakva. Furatni nem kell, ha látszik a hónolás, nincs nagyon oválisra, + hordósra kopva. Ezek szemrevételezéssel, és mérésekkel +állapít6óak. Viszont ilyenkor illik cserélni a gyűrűket, és a csapágysort, ha máe 1x szét van borítva. A hfejeket is célszerű ilyenkor átnézni, becsiszolni, a szelepeket, ha kell, és kitisztítani a htőkéket. Ezzel a füstöléses dologgal vigyázni kell, mert előfordul6, hogy elég 1-2 szelep is.
Láttam, a múltkor nézegettétek bs1et a Lurdyban.))
Gróf15-04-2008 16:07:21 // 43128
Ja ugy néz ki amugy hogy helyreállt a fogyasztásom, most olyan 8.4 körül van a mérések szerint. Szétszedtem darabokra a szívósort, kipucoltam a pillangó környékét, átmostam az alapjárati szelep járatát meg magát a szelepet is. + annak a két hőérzékelőnek a csatlakozóját csiszoltam át ami a szívósor konzoljában található. Most hogy melyik votl a hunyó nem tudom, de ugy néz ki ujra sínen a dolog. :)
Perez15-04-2008 16:06:31 // 43127
Szia!

Igen. Főtengelycsapágyazás,, komplett alsó tömítésgarnitúra vezérműszíj, feszítőgörgők, hengerfejtömítés. Egyébként néha úgy érzem, hogy mintha túl sok benzint kapna. Mivel a motor darabokra lett szedve és a hengerfalak, dugattyúk, gyűrűk jó állapotban találtattak, ezért azokhoz nem nyúltunk. Hozzáteszem amúgy se lett volna pénzem furatni..., pedig sokan mondták, ha már egyszer kivettük...
pb_15-04-2008 15:58:46 // 43126
Volt komolyabb beavatkozás a motorban az utóbbi időben?
Ferke15-04-2008 15:53:43 // 43125
Szelepszár szimmeringek esetleg. Ez a jobbik eset.:)
pb_15-04-2008 15:53:26 // 43124
Na, ennek jobban utána kell nézni, mert már a vezeték színek is érdekesek.
Perez15-04-2008 15:49:51 // 43123
Sziasztok!

Én új vagyok itt, úgyhogy előx is üdvözlet mindenkinek!:)

Én nem jutottam be a parkolóba, de a barátnőm szerint az enyém a legszebb 33-as, úgyhogy vita lezárva!:)))) Viccen kívűl, én egyetértek a végeredménnyel, de igazából nem mindegy srácok? Minden 33-as egyszerűen gyönyörű!:)))

Más. Szeretném megkérdezni, hogy valakinek ismerős-e az a jelenség, hogy ha sokat megy az autó alapjáraton (pl. dugó), bizony elkezd füstölgetni egy kicsit. olajos a szag és nagyon büdös. Amúgy nem eszi, máskor nem füstöl, leállítás-újraindítás nem füstöl, kartergáz nincs. Csak akkor csinálja, ha sokat áll egy helyben, vagy nagyon meredek lejtőn pl. dobogókőről hazafelé!!

Amúgy imádtam a talit, és örültem, hogy sok 33-as volt!
Marklar15515-04-2008 15:45:52 // 43122
Nemsokára lecserélem egy másikra ezt a szárnyacskát. 10e ft ért átadó egy bátor vásárlónak:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.