Forum >> Alfasud-33
GT Ɨ|ѯ19-12-2007 15:02:27 // 37671
GT Ɨ|ѯ19-12-2007 15:00:13 // 37670
A hiba nem nálam van!!:-))
GT Ɨ|ѯ19-12-2007 14:58:55 // 37669
pb_19-12-2007 14:44:40 // 37668
Mondom olvass vissza a motorszámos részhez, és ott talál6sz érdekes dolgot(1.7).))
pb_19-12-2007 14:42:27 // 37667
GT Ɨ|ѯ19-12-2007 14:28:09 // 37666
Kitartást hozzá!!:-))
menni fog!
menni fog!
kesa19-12-2007 14:20:45 // 37665
A 944 a 924 feljavított, de szintén 4 hengeres változata / utódja.
A 928 volt V8-as.
Az összes 911 / 356 boxer volt.
Az Impreza 4 hengeres.
A Subaru kizárólag boxert gyárt. Ami Subaru nevű, de nem boxer, azt nem is ők gyártják (Suzuki, Daihatsu,...).
A 928 volt V8-as.
Az összes 911 / 356 boxer volt.
Az Impreza 4 hengeres.
A Subaru kizárólag boxert gyárt. Ami Subaru nevű, de nem boxer, azt nem is ők gyártják (Suzuki, Daihatsu,...).
Hakuna19-12-2007 14:19:21 // 37664
Ja hogy a gépet? Nemtudom még, szeretném. Egyenlőre információkat szerzek. Okmányirodás néni azt mondta, hogy típusazonos motort szerezzek, ha nem akarok papírozással szívni. Magyarul vagy marad a blokk, vagy 1.3as motorra vadászok még. A blokk viszont csak akkor marad, ha nem egy működő autó árát kell belefeccelnem.
1.7-es motorok egyébként hegyekbe állnak eladók, sőt ingyenes is van, nekem ez tűnik a leggyakoribbnak. 1.3-ast nem láttam még, pár 1.5östől pedig az okmányiroda, illetve egyéb hatóságok miatt félek. Szétszedni pedig még mindig nem sikerült, hamarosan eljutunk oda is.
1.7-es motorok egyébként hegyekbe állnak eladók, sőt ingyenes is van, nekem ez tűnik a leggyakoribbnak. 1.3-ast nem láttam még, pár 1.5östől pedig az okmányiroda, illetve egyéb hatóságok miatt félek. Szétszedni pedig még mindig nem sikerült, hamarosan eljutunk oda is.
GT Ɨ|ѯ19-12-2007 14:01:37 // 37663
Akkor most talpraállítod végülis?:-))
Hakuna19-12-2007 14:00:02 // 37662
Az én biciglim 15-öt ér :)
GT Ɨ|ѯ19-12-2007 13:33:43 // 37661
Ferke19-12-2007 10:06:07 // 37660
És ez csak 1-ben megy? VAgy lehet szemezgetni is?:)
pb_19-12-2007 09:53:17 // 37659
Ahogy írni tetszik.)
Ferke19-12-2007 09:36:23 // 37658
A hengeres, tömzsi cucc, tehát nem a check lámpa jeladója.:)
Marklar15518-12-2007 23:47:48 // 37657
Szószó nem néztem meg:)
Csak "koszolja" a csomagtartóm:)
Csak "koszolja" a csomagtartóm:)
pb_18-12-2007 23:14:22 // 37656
A csonkállványok nem ABS-esek véletlenül? Hátha rosszul látom a képeket.)
pb_18-12-2007 23:12:00 // 37655
Azért akad közte 16v cucc is. Ja a küszöb spojler, ha fényezett, akkor csík QV-hoz, ha pedig nem, akkor Imolahoz való. Bár a natúrból is lehet fényezettet csinálni, és akkor már jó lesz a QV-hez.))
pb_18-12-2007 23:08:50 // 37654
Jó cuccok, mennyit engedsz a 1/2éből?)))
Marklar15518-12-2007 22:59:34 // 37653
Jahh.
Ez mínd 33-ashoz.
1,7 8V főleg.
Számom az oldalamon...
Ez mínd 33-ashoz.
1,7 8V főleg.
Számom az oldalamon...
Marklar15518-12-2007 22:58:37 // 37652
HátvédRomeo18-12-2007 22:47:48 // 37651
Lehet. De jó kis vasak azok is. :))
pb_18-12-2007 22:21:40 // 37650
Nekem is 1.5 rémlik.
HátvédRomeo18-12-2007 22:19:40 // 37649
944, 4000 volt a csúcsmodell asszem.
924, meg hát ja. "Csórók" Porsche-ja volt Ajjudi mocival. Orr motor soros 4 cilinder 2.0 130 ló. Most van Kanizsán 2 ilyen 924.
A 928 meg igen Amcsiknak ment.
924, meg hát ja. "Csórók" Porsche-ja volt Ajjudi mocival. Orr motor soros 4 cilinder 2.0 130 ló. Most van Kanizsán 2 ilyen 924.
A 928 meg igen Amcsiknak ment.
HátvédRomeo18-12-2007 22:16:46 // 37648
Asszem 1.6 volt. De jó kis darabok.
pb_18-12-2007 22:15:19 // 37647
A 924-es csak nevében Porsche, azért gyártották, hogy a "szegényebb" néprétegek is Lmondhassák, hogy van Porschejuk. 1 sima S4-es 2.0 audi erőforrással szerelték. A 928-as volt a V8-as verzió, 4, vagy 5000 ccm-es motorral(utána kéne nézni pontosan)), asszem ez a modellt szánták amcsi exportra. A 944-es 2.5--es S4-es erőművel + turboval jött le a szalagról. Volt 1 914-es változat is, anno 33 1.5 boxert, + valamelyik bmw-t hasonlították össze.
Gróf18-12-2007 22:05:53 // 37645
Ja amugy ha jól emlékszem a 924 esben vannak 2.0 ás soros 4 es blokkok, ugye ezek orrmocisak. A 944 ben pedig 4000 es v8 (bár ebben nem vagyok biztos)
Gróf18-12-2007 22:04:24 // 37644
Ugy gondoltam én is az első porschéket...
pb_18-12-2007 22:03:11 // 37643
356-asok voltak, a 911-es később jött be.
Gróf18-12-2007 22:00:27 // 37642
Ja Ja... ekhte még az első porschékban még az anno bogárból átemelt feljavított léghűtéses 4 hengeres (tán 1500cc) s boxerek voltak..
HátvédRomeo18-12-2007 21:20:19 // 37641
Nem bizony. Kezdetben 4 aztán később 6 hengeres Boxik voltak 911-ben. Első 4-es Boxi Porcse 110 lovas volt.
pb_18-12-2007 20:38:16 // 37640
Nem tudom, lehet igazad van utána kéne nézni. De sztem a 356-osban, és a 911-ben sem volt soros motor.
Hakuna18-12-2007 20:32:06 // 37639
Nekem ilyen emlékeim nincsenek. Az lehet hogy a boxer volt a vezető, de szerintem a soros motor gyártása sosem állt le.
pb_18-12-2007 20:31:17 // 37638
Ezt így elég nehéz +mondani.( Lehet kipuf, mondjuk beleér a kasztniba, vagy futómű, esetleg fék.
pb_18-12-2007 20:29:37 // 37637
Na, jó, de az 1 sporautó.) Emlékeim szerint volt olyan időszak, mikor csak boxermotoros csodákat gyártottak.
pb_18-12-2007 20:25:38 // 37636
Porsche boxerek sem rosszak.))
Zoli3318-12-2007 20:25:28 // 37635
hellosztok!
valami kopog szép sunyiban a hátsó futómű felől, szerintetek mi lehet az mire számitsak?
valami kopog szép sunyiban a hátsó futómű felől, szerintetek mi lehet az mire számitsak?
Hakuna18-12-2007 20:25:08 // 37634
Aztán itt van a porsche, állítólag az se korszerűtlen fajta, és van belőle boxeres.
pb_18-12-2007 20:24:41 // 37633
Ja Subaru, sztem azok sem 1 moddeljükbe tették bele a boxert, ja és ugye nem mellékesen turbos is volt belőle.)
pb_18-12-2007 20:23:15 // 37632
A TS blokkokat szarásig nyomták akkoriban, sztem mind1ik típusba került 1-2 verziója. A boxer + csak a 45/6-ba, aztán végeztünk, még a V6-ot is több típusba tették. Ezért kitartani 1 motorgyártó üzemet, luxus. Talán akkor érdemes lett volna, ha a úgy viszik a boxeres gépeket, mint a cukrot, gyanítom, hogy ez abban az időben nem így volt.
HátvédRomeo18-12-2007 20:18:40 // 37631
Láttam 6 hengerest Imperzza motort talán 1X élőben. Király nagyon. Erre gondoltam én is 2.0-ban. A FIAT parancsolt a Cash dirigált. Sajnos. Pedig az Imprezza 6 hengeresének is király hangja és ereje van. :DDDD
HátvédRomeo18-12-2007 20:15:26 // 37630
Hát nem tudom. Izlések és pofonok, hogy mi a korszerűbb, ha arra gondolok, hogy TS motor volt már 50-60 éve is. Remélem jó időszakot lőttem be.
Hakuna18-12-2007 20:14:32 // 37629
NA de koszerűbb boxer is lehetett volna nem?
Imperzzát látott már vki belülről? Az mennyiben tér el a mienktől? Csak mert az 1800-nál indul.
Imperzzát látott már vki belülről? Az mennyiben tér el a mienktől? Csak mert az 1800-nál indul.
pb_18-12-2007 20:10:20 // 37627
Voltak fejlesztésre irányuló törekvések, pl a 16v-n teljesen átalakították a szívórendszert, vezérlést, terveztek összkereket is, stb. De már nagy volt a Fiat be6ás, a boxermotor gyártási költségei magasak voltak, + sztem, azt gondolták, hogy elég régóta fut, már le kéne váltani 1 korszerűbbel.
Ferke18-12-2007 20:06:09 // 37626
Akkor az van. Azta akrtam lefényképezni.:)
pb_18-12-2007 20:05:10 // 37625
Nem sokat, csak Olaszországban forgalmazták.
HátvédRomeo18-12-2007 20:03:38 // 37624
Szó mi szó, már régebben beszéltünk erről itt. Nem tudom miért nem fejlesztették tovább a boxi motort?! 145/6-ban még pár évig dobogott aztán TS-t helyette.
Lehetett volna 2.0-ás boxit is tervezni. Abból is kijött volna 150-170 paci. :))) Alsó közép kategóriában tutti lenne.
Álmok!!!
Lehetett volna 2.0-ás boxit is tervezni. Abból is kijött volna 150-170 paci. :))) Alsó közép kategóriában tutti lenne.
Álmok!!!
pb_18-12-2007 20:01:54 // 37623
A sima az olyan, mint 1 hőgomba. A mérő pedig 1 ilyen hengeres tömzsibb cucc. 2 helyen lehet olajnyomást mérni vagy középen a gyújtásLosztó mellett, vagy az olajszűrőnél, legalábbis 33-nál így van. Az olajszűrőnél, az újabbakon van a gomba, a régebbieken középen talál6ó. 1ébként ha gyárilag nem az olajszűrőnél van a gomba, akkor Zoli szerint ott menet sincs, csak szimplán le van dugózva.
HátvédRomeo18-12-2007 19:59:07 // 37622
Nem. Volt 33-ban is, igaz szó szerint pár ezer darabot készítettek belőle.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
603
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?