Gábor3310-03-2008 17:54:10 //
42121
pb_10-03-2008 10:22:55 //
42120
Ja, az a csap a váltókarban tud zörögni.)
Ahogy nézegetem a C98ban talán igen. De majd +sasolom közelebbről, szétszedni szét lehet, az biztos.
Hi!
biztos,hogy a motor csinálja?
nekem eddig valahányszor ilyen volt, pb_ hipotézise igazolódott,általában a váltórudazat rögzítő-zégere csörgött mindig másképp,aszerint,hogy épp ki szerelte előtte! :-p
MÁS. KÉRDÉS:
a RECARO üléseket szerintetek az alsó vázának cseréjével át lehet alakítani jobbosról balosra?
Lenne egy vétel,de a szokásos szitu, J hibátlan, B kis helyen szakadt, nekem egyenlőre csak a vezetőre lenne szükségem.
pb_10-03-2008 08:07:07 //
42118
Vagy, hogy ne a legrosszabbat feltételezzük, 1xűen csak Lfelejtett +húzni valamit, és az berezonál.
pb_09-03-2008 22:49:19 //
42117
Hát ez b+ dolog. Talán a htőkék csinálják, mert szar minőségűt rak6ott bele, vagy esetleg a szelepek.
Dex09-03-2008 22:39:58 //
42116
Hát kb 2000-4000 - nél csörög a motor. Lehet hogy fölötte is, de azt a kipuff már elnyomja :) A franc sem tudja, hogy miért.
pb_09-03-2008 21:54:14 //
42115
Természetesen a hűtőrács kimaradt.) Ha lökös még útban van akkor azt is le kell venni.
pb_09-03-2008 21:52:54 //
42114
A hűtőt mindenképp ki kell szedni, a 33 tulképp elég ennyi. Csak ott ugye a hűtő kiszereléséhez le kell venni a géptetőt is.
1 kis technikai info, ha olcsón szeretnéd kihozni a feszítőt, akkor csak görgőt cserélj rajta. A 16v vezető görgőjét kell hozzá venni.
Lacee09-03-2008 21:35:52 //
42113
Sziasztok!!!
Kérdésem lenne, nekem egy 146-os alfám van 1.4-es boxer, vezérmű szíjat, és feszítő görgőket szeretnék cserélni, olyan kérdésem lenne, hogy az elejénél mit kell lebontani, hogyan?
pb_09-03-2008 20:51:16 //
42112
Én nem bízom senkire, annyi kókány, slendrián, tróger dolgot találtam, hogy legszívesebben sírva fakadtam volna. Ilyen mesébe illő dolgok, amik még álmomban sem jutnának szmbe. Na mind1 szar, hulladék azt kész.) Csörög a motor nagy terhelés alatt?
Jó tudni ezt. Ja a 46os motor ennyi.) A 47 1 kicsit gyengébb.))
Dex09-03-2008 20:25:50 //
42111
Hát a szerelésnek ebből a részéből kimaradtam, mert van egy nagyok kedves cimbim aki csak úgy önszorgalomból szétszedte az egész műszerfalat és kimért mindent és ő jött rá, hogy hol a bibi. A végésnál még le is volt szigetelva. A motorfelélesztés is azért volt sürgős, mert az asszonypajtás használta én meg kb 4 hónapig külföldön tengtem-lengtem és csak most jöttem haza egy hete.
A szerelő aki csinálta a gépet mást is elkövetett amit csak ma vettem észre Pl:Fúrni kell a szervónak a felfogatását, mert beletörte a csavart. Na de ez volt az utolsó nem én csináltam meg dolog.
Terheletlenül nincs semmi hang, csak ha kicsit rálépek a gázra. Nagymamisan semmi.
A kipuff az gyári, de lehet hogy a 137Le-höz " 46-os a motor " ez is hozzájárul.
pb_09-03-2008 20:12:41 //
42110
, 50es, 60as? Még jobban kezdek mattot kapni.)
pb_09-03-2008 20:11:16 //
42109
Ha jól veszem ki, akkor a viszkonál van 1 ív benne, utána pedig a szokásos vonalvezetése lesz akkor.
A hfej a szerencsésebb dolog, persze nem olcsó mulattság az sem. Az viszont kevésbé boldogító, hogy 15k, és még szar is. Az újra játszás az +int 1 nagy genyó feladat, motor váltó ki, stb.(( Bár van akinek ez már 1 laza ujjgyakorlat.)
A buzit, 3 aki szerelte az elektromos részt rögtön falhoz kellett volna állítani. Az enyémet is szétbaszták, sztem nem is 1 mber volt az Lkövető, hanem 1mást überelték a faszságokkal, jó nagy szopás, idő, és qrva sok pénz volt helyreállítani.Teljesen terheletlen állapotban is próbáltátok?
Dex09-03-2008 19:51:37 //
42108
A kipuffnál csak annyit még, hogy a leömlők 50-ek majd a közös cső 60-as.
Dex09-03-2008 19:50:21 //
42107
Talán ezen a képen látszik.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00182/00182301t.jpg)
A viszkó mellet megy és utána van egy kanyar.
Szelepeket, hidrotőkét, tehát végül is csak a hengerfejben voltak problémák, de így is 150k volt és szar. De mindegy csak valahogy kibírja addíg amíg a sprinyó elkészül uténna darabokraszedem. Az elektromos probléma az volt, hogy az a barom aki szerelte nem tudta megoldani és a műszerfalban elvágta a vezetéket. Az elektromos ablaknak a motorja a baj. Kimértük, áramot kap, de meg sem nyikkan. Legalább morognia kellene.
pb_09-03-2008 19:17:39 //
42106
Köszönöm a képeket! Tisztára olyan a leömlő, mint a sima 16vé. Kezdek +világosodni, vagy leginkább fényt kapni.) Hátrébb a viszko alatt vagy mellett megy a cső? A hátsó híd előtt pedig van benne 1 Lalakú kanyarulat?
Na vazz.(((( Mindent szétvert, vagy "csak" a szelepeket? Milyen elektromos problémát találtál a 4keréknél? A csörgés, ütés az valószínűleg kardán lesz, nem kizárt, hogy valamelyik kardánkereszt berohadt, Lköszönt. + kell nézni a csuklókat, a legjobb talán ha leszeded, és úgy nézed +. Az elektromos ablak motorja lehet azért adta +magát, mert a mechanika +szorult/összerohadt.
Dex09-03-2008 18:56:59 //
42105
Hali pb.
A kért képek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00182/00182287t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00182/00182288t.jpg)
Mint ahogy a képen is látszik a kardán kihajtásánál folyik az olaj.
ía gáz csak annyi volt agéppel, hogy elszakadt a vezérműszíjam, és sajna a bal oldala teljesen szétment. Végre megtaláltam a 4kerék elektromos problémáját, de nem használható, mert terheléskor valami nagyon csörög, űt. Szerinted mi lehet.
A változatosság kedvéért ajobb1 ablakemelő motor is beadta az unalmast. Hát most szívok de nagyon.
pb_09-03-2008 16:51:24 //
42104
Nem a legjobb.
Ezt a kis részletet csak most vettem észre:
)))
pb_09-03-2008 16:43:14 //
42103
Sztem ez a kérdés sok mbert érdekelne.))) Ha esetleg valamilyen fejlemény lenne az ügyben osztd már + velünk is légyszí.)))
pb_09-03-2008 16:41:42 //
42102
Leginkább lendkerék.) Úgy döntöttem, hogy legyen 1 valamire való kéznél, aztán mjad még lehet variálni, hogy mi legyen a végleges verzió.+ még 1-2 apróság, de azok nem jelentős dolgok, lehet itt Pesten is + tudom szerezni ezeket, majd +látjuk.) =őre a motortömb nem szeretném +bontani, ha azt is kéne, akkor tényleg tökön bökném magam 1 kötőtűvel. Azért köszi, ha így alakulna, akkor majd írok.
Képek jöhetnek, hátha valaki/ket érdekelnének.
ystuc09-03-2008 16:36:31 //
42101
Ez egy nagyon jó kérdés, ha esetleg rájössz, szólj nekem is! :-)
TDI7509-03-2008 16:25:50 //
42100
Hát srácok nagyon köszönöm a segítségeteket. Most már csak 1 kérdés: Mi a túróból lehet pénzt csinálni? De szerintem nem csak engem foglalkoztat eme kérdés. :-)))
Gábor3309-03-2008 15:24:35 //
42099
Hát a 16v már ritkán találhato nála,inkább 1,6-1,7 8v ami elérhetö. Mi kellene a 16v-hez? Leömlö hasonlit ahoz,amiröl tettél fel képet,olyan mintha x-ben mennének a csövek. Szerintem 1,6-os boxeré lehetett. De ez csak tipp,lehet hogy valami másé,de tuti nem 16v-é. Ha uj alkatrész kell a motorhoz,akkor ird meg mire van szükséged és megnézem a Szakal-metal-nál az árat. Most jut eszembe:egyik telefonos értékesitö a Szakal-nál ajánlott egy komplett 16v-t,lejárt vizsgákkal. Holnap megkérdezem,hogy meg van-e és mennyi lenne az ára.
pb_09-03-2008 15:05:14 //
42098
Ezt jó tudni, hogy vannak még nála boxer cuccok, csak gondolom a java 1.3, + 1.6hoz való. Engem 45/6 1.7 16v érdekelne, ill arról több dologra is kíváncsi lennék.
A leömlő tuti, hogy máshogy van tekerve, mert a boxer érából, márcsak a magát a motort vette át a 45/6. Bár mondjuk az sem baj, hogy, ha alakítani kell rajta, legalább 1edi lesz.)) A képekre kíváncsi leszek, most így hirtelen nincs előttem a 45/6 leömlője pedig láttam már élőben is, nem is akármilyet.)
Gábor3309-03-2008 14:56:57 //
42097
Hali! Igen még találni boxert Roland-nál. Olaszoknál is akad még belöle.Tulajdonképen én 147-es cuccokért mentem,aztán szobakerült hogy most fejlesztem a 33-at. Na már hozta is a leömlöt meg a kuplung szerkezetet. Komplett 33-at már nem hoz,mert annyira már nem keresik,de boxer motor volt ugye a 145/146-ban is és abbol van a Digoknál böven. Leömlön szerintem nem kell alakitani,felmegy simán,kérdés hogy a válto körül hogy fér el. Azért majd megnézem a jelenlegi motorra hogy passzol. Ha kell alakitani az sem gond,mert ügyes lakatosom van,eddig mindent megoldott. Teszek fel képet rola holnap meg a Sprint-röl is ami eledo.
pb_09-03-2008 13:26:33 //
42096
Á, én nem sokat tudok erről a témáról.))
Magunk közt szólva a 33ban elég bohóc modón alkották + az összkereket, még a P4/Q4nél is. Viszont jól fel lehet vágni vele, boxer, 16v, összkerék, + még a többi, kell ennél jobb?)))))
pb_09-03-2008 13:21:25 //
42095
A 45/6 boxerek leömlje teljesen más, mint a 33é, vagy házilag alakítasz rajta? Rolandnál vannak még boxermotorok?
pb_09-03-2008 13:19:20 //
42094
Naja, nem árt, ha az mber maga tanulja ki a gépet, sok pénz +spórol6. De az is igaz, hogy a +spórolt pénz gyorsan Lmegy sörre, vagy 1éb erősebb idegnyugtatóra, mert ugye a szerelés során Lég könnyen feszülnek, pattannak az idegek.)))
pb_09-03-2008 13:12:57 //
42093
A tanult, és igen tapasztalt kártásak már nagyjából leírták a lényeget, 1-2 kiegészítést tennék csak(mert nem én lennék, ha ez nem így lenne)))).
33asból nem létezett gyárilag 1.6os verzió, 1.3/1.4, 1.5, 1.7, és 16v motorokkal gyártották őket. 1 dologra fel kell készülni, a 33as állomány java része hulladék. Általában ezek kerülnek a piacra, a tisztességes dbokat pedig úgysem adják L. Azért néha ki lehet fogni, de sok szerencse kell hozzá. Az ár soxor nem tükrözi a minőséget. Ha komolyan gondolkodsz 1 Giardinetta/SW vásárlásán, akkor alaposan nézd/esd végig a kiszemelt pédányokat, nézz + annyit amennyit csak tudsz, ne sajnáld rá az időt, csak utána válassz.
Maga a konstrukció nem rossz, viszonylag +bíz6ó autók, csak a tényleg nagyon leharcolt/lerúgott példányoknál számít6 az mber cserbenhagyásra. De ugye azt sem szabad Lfelejteni, hogy 14+ éves autókról van szó, tehát az elején biztos akad rajta munka, cserélni való. Úgy nagyjából minden beszerezhető hozzá, viszonylag tűrhető árakon, főleg ha valahol tudsz kedvezményt is kicsikarni. Bontott normális cuccokat is viszonylag könnyű találni.
A kasztnit jól + kell nézni, de kétlem, hogy olyat fogsz találni, ami nem rohad. Általában a küszöbök, küszöbvégek, ajtók sarkai, tankbetöltő környéke, 1. ülésbakok, hátsó sárvédőívek, 1. sárvédők A oszlopnál lévő sarka, hátfal, fenéklemez, amik gázosak szoktak lenni, ill ha valamelyik részén törték, és nem javították ki tisztességesen. A boxerek szinte elnyűhetetlenek(azért persze mindent haza lehet vágni), ha +felelő időközönként +ejtették az olajcserét, akkor sokáig Lmennek különösebbb +bontás nélkül. Még 1 200k kmet futott motor is képes hozni a gyári kompresszió értéket. Természetesen nem árt kipróbálni, +hallgatni, +nézegetni, és, ha lehetőség van rá sűrítési végnyomást, és olajnyomást mérni. A karbisoknál a karbikkal gyakran előfordul, hogy már nem lehet őket normálisan beállítani. Az IEk ilyen szempontból jobbak, de ott is vannak problémák, pl. fojtószelepkapcsoló, és az elektromos rész állapota is igen +6ározó számukra, hibás Lszondával is képesek normálisan működni, LMM, pedig csak a 16vkben van, de annak is ritka a +hibásodása. A váltó 1 gyenge pontja az autónak, kicsit Lbaszott tervezés, de azért ki lehet bírni. 1es, 2es reccseni szokott, és ha, már reccsen, akkor nemcsak a szinkrongyűrű adta fel a harcot, hanem tulképp az egész szinkroncsoport, vagyis szinkrongyűrű, kapcsolókörmök, kapcsolóhüvely. Ez részben a kuplungnak is köszönhető.Szinte az összes váltóból folyik az olaj, a féltengelycsonkoknál, a hátsó zárófedélnél, a dekninél, és a váltórudazat bementi szimmeringjénél. A futóművet igen jól +tervezték, különösebb baj nincs vele, 1x kell tisztességesen felújítani, és akkor sokáig jó lesz, 1 szépséghiba van mindössze, hogy a 93 előttieknél "viszonylag" gyorsan fogynak a toronycsapágyak. A fék is 1 gyenge pontja az autónak, előfordul, hogy a fékerőszabályzó berohad, a munkahengerek gumialkatrészei Lköszönnek, főleg hátul a dobfékeknél(tárcsánál + simán berohadnak a munkahengerek), kf bowdenjei berohadnak. Az elektromos rendszert is érdemes átnézni, mert gyárilag sem 1 nagy szám, + még, ha valaki bele is kontárkodott, akkor aztán okoz6 +lepetéseket.
Kicsit hosszú lett.)
Gábor3309-03-2008 09:48:53 //
42092
Ja ha valamit kihagytam volna akkor bocsi! A 4*4-el kapcsolatban pedig PB is szolgálhat fontos informáciokkal!
Gábor3309-03-2008 09:46:28 //
42091
Üdv mindenkinek! Tegnap voltam Trencsik Roland-nál és sikerült találnom leömlöt,azt hiszem hogy a 145/146 boxer 1,6-os. Végül is mindegy,mert nekem tökéletesen megfelel,belsö csöátméröje a 16v-nél kisebb az 1,5-nél viszont nagyobb és szerintem alakitani sem kell semmit. Találtam kuplung szerkezetet is,minimális km-t mehetett,szoval megint elöbbre jutottam egy picit. Akkor a 33-as kérdéssel kapcsolatban a következö a tapasztalatom:bal hátso részén a tankbeöntönél érdemes körülnézni,ott szokott leggyakrabban kirohadni.Lehat javito elemet venni pár ezer ft.Érdemes megnézni a küszöb spoiler alatt mi ujság,mert itt is felgyülik a sár-viz stb.Külsö küszöb sem huzos,olyan 5000ft körül van.Aztán a szokásos helyek:taposo lemezek,emelési pontok,ajtok alja,elsö-hátso nyulványok,elsö müanyag dobbetét alatt lévö rész stb.Nem árt alaposan átnézni,mondjuk attol függ,hogy milyen összegben gondolkodsz,nagyon olcson nem érdemes nézegetni mert az ár tükrözi a minöséget.A 4*4-esnél pedig a benzintankot különösen érdemes megnézni(meg a kombiknál is) mert a bal hátso keréknél van és "telibe" kapja a mocskot.Na ebbe én is beleszaladtam,68000ft volt az uj.Váltoval kapcsolatban a szokásos,2-es álltalában reccsenös,also dekninél lehet olaj szivárgás,amugy nincs vele különösebb gond,nekem legalább is nem volt.Tavaly teljesen rendbe rakattam,szinkron cserék,csapágyak cseréje,kihajtás-diffi javitása.Motorikusan a szokásos:kompresszio mérést érdemes megcsinálni,karter gáz mennyi van,olaj nem benzin szagu-e,gázadásra nem kezd-e el torpanni,veszi rendesen a fordulatot,érdemes megnézni az olaj sürüségét mert ha tul sürü akkor valoszinüleg kopott a motor és igy "javitják" a kompressziot csökkentik az olajfogyasztást.Villamosságot érdemes alaposan átnézni,kiprobálni mindent,hogy mi az ami müködik,házilag bebarkácsolt kapcsolok és utolag beszerelt vezetékek eleve gyanusak.Amugy egy megbizhato auto,nekem már több mint 4-éve megvan és egyszersem hagyott cserben,törödni kell vele és meghálálja a gondoskodást.
Szervízigény,alkatrészár erősen relatív...
ha beviszed egy általános OFF szervízbe vagy valamelyik neves Alfa-szakértőhöz, rápattanhat néhány százas,bármiylen jól néz ki...Ellenben ha együtt tudsz élni bizonyos kisebb hibákkal és/vagy affinítasz a szereléshez, h.gyért-sz..rért fenntartható. Alkatrészből pl.az új lengéscsillapító a drágább (30-35k), illetve az injektorosok "úri huncutságainak" áráról (LTM, lambda,kat,stb...) nincs adatom.
A boxer miatt a motorbontás (akár a hengerfejezés is) macerás vagy drága,attól függ hol csinálod,mivel le kell szedni a motort hozzá. Úgyhogy a mocit jól nézd-nézesd meg!
A váltó szintén szeret produkálni, szinkronokkal baj lehet, az sem olcsó ha szervízben csináltatod ,főleg ha találomra "lődözik a hibákat".
Viszont évekig elmehet úgy, hogy odafigyelsz rá. Vagy pl. nekem az egyik szinkroncsukló 2-3 éve (20-30e km) kelepel éles kanyarban, de se rosszabb - se jobb.
pár körülbelüli alkatrészár:
toronycsapágy 4 toronyszilent 9 féltengelycsukló 16 rugó 10 vezműszíjx2 4 feszítőx2 15 féktárcsa 16 betétek 12
Sok bontott cucc van hozzá, legalábbis itt az Amorén.
Szia!
ugyanott,ahol a Berlinak, leginkább a bal kerékdob feletti "dóm" ,az üzemanyagbetöltőt körülvevő üreg. Semmi olyan nincs,ami csak az SW-re jellemző kasztnirészlet és ugyanilyen szarul sikerült volna,mint a betöltő :-(
Mondjuk nekem a csomagtérajtó egyik zsanérjának az odúja (csak az egyik) rozsdásosdik egy ideje, nem tudom,ilyet valaki a Berlina-nál tapasztalt-é?
Viszont a kombi dologgal kapcsolatban arra hívnám fel a figyelmed, hogy ez nem kombi, hanem "Sportwagon" , és itt nem a stílusos elnevezéről beszélnek,hanem a hátsó ajtó a lámpák feletti vonaltól nyílik, minta 90 előtti Berlináknál, azaz férni fér a cucc, csak emelgetni kell.
TDI7509-03-2008 05:50:39 //
42088
Illetve még azt szeretném kérdezni, hogy ezek a 33-as kombik hol szoktak a leginkább rohadni?
TDI7509-03-2008 02:43:59 //
42087
Sziasztok 1 hatalmas kérdéssel fordulok hozzátok!
Sajnos úgy néz ki a helyzet hogy el kell bontanom a 75-ömet. :-((
A kérdés a következő: Sok kombi autót nézegettem, de ha nem muszáj nem akarok megválni az alfáktól. Arra gondoltam hogy veszek egy kombi 33-ast. Na itten jön az első kérdés Mennyire drága ezekhez az alkatrész, megbízhatóság, szervízigény, valamint mi lenne a reális áruk ezeknek a gépeknek. 1.3 1.5 1.6-osra gondoltam./csak benzines/ Esetleg 4X4, de most pillanatnyilag nincs annyi lóvém, viszont csak kombi jöhet számításba.
Válaszaitokért is előre is köszi.
pb_09-03-2008 02:16:05 //
42086
Az ilyen hibris gépek nekem nem annyira jönnek be, viszont a 33 különítmény királyul néz ki, mindjárt az 1. 2n P4 felni van(gyanít6ólag azok is).
pb_09-03-2008 02:13:42 //
42085
1általán nem biztos, hogy a normális szűrőkben van visszacsapó szelep.) Viszont visszafolyást gátló szelep, az mind1ikben van.) De ugyanúgy nem árt gyanakodni a hiper, szuper szűrőkkel kapcsolatban is. Lásd gt esetét, mikor a hiper szűrő miatt Lment a nyomás a motorban.
pb_09-03-2008 02:00:51 //
42084
De ez nem gyári fék.) Ilyen van nekem is talonban, csak hűtött tárcsához.
pb_09-03-2008 01:58:09 //
42083
Na bazz.(( Pedig, ha szólsz mondtam volna Pesten 1 mbert. Egomra kész lesz?
pb_09-03-2008 01:56:02 //
42082
Nekem az a tapasztalatom a Seléniaval, hogy +zabálja, én nem is használom épp ezért.
Andorka08-03-2008 18:58:56 //
42081
Láttam már olyat, amiben nem látszódott... Persze lehet benne volt jó mélyen:-/ De én inkább maradok az ismert típusnál.
Bálint08-03-2008 17:38:57 //
42080
Sprint orrú 33 SW; 33 tali
Jogos, azért is írtam ide, de szerintem ez a szelep minden egyes szőrőbe benne van.
Andorka08-03-2008 17:10:01 //
42078
Face jól nyomja. A normális szűrőkben van visszacsapószelep, ami csak a pumpa felől engedi az olajat áramlani, visszafelé nem. Egy normális szűrő (én purolatort használok) 1400HUF-ba "fáj". Persze lehet sok Lada (Fiat) cuccot berámolni a kocsiba, de előtte nem árt a gyanakvás:)
Gróf08-03-2008 16:41:26 //
42077
Össze kell ezeket hasonlítani. Én is csak azért tettem bele ezt mert hirtelen nem votl másra keret, utánna meg maradtak..
Nekem a másik fajta van a sprinten.
Face08-03-2008 16:33:17 //
42075
A gyári boxer olajszűrőben van egy szelep ami meggátolja az olaj visszafolyását az olajteknőbe álló motornál. Ez a szelep az utángyártott meg iylen egyéb szűrőkben az esetek 90%-ban nincs... Hosszútávon ilyen csoda Lada meg hasonló szűrők használatával előbb fog galyramenni a motor, ugyanis amíg indítás után a pumpa nem tölti fel a rendszert nem lesz kenés...
Gróf08-03-2008 16:32:46 //
42074
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00182/00182162t.jpg)
Ebbe a fajtájú bendixbe megy bele. Kicst kell rjta alakítani, mert a hátlemez alakja ugyan olyan, csak a ladáson magasabban van kicsit a ferrodol. Kézicsiszolóval kell az aljáról leszedni 1-2 mm ert. Annyi csak a hátránya hogy kicsebb felületen fogja a tárcsát, de nekem bajom nem votl vele eddig...
Melyik rendszerű fékbe passzol a samara fékbetét? Nekem a Sprinten Bendix van, éppen ma vettem meg bele a betéteket 5200 Ft-ért.
Én is azt tettem a Sprintbe, teljesen jó rá. Nekem ez előtt is ladaé volt rajta. Ez egyébként kemény 650 HUF volt, meg ez volt a boltba is nem kellett rendelgetni.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00182/00182161t.jpg)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.