Forum >> Alfasud-33

pb_18-03-2008 20:10:14 // 42321
Én még nem csináltam csak hallottam róla.) De a közeli jövőben sor fog rá kerülni.
Gróf18-03-2008 20:07:34 // 42320
Ilyen kötsög húzós penge kel hozzá, mással nagyon nagy szívás. Igaz magát a ragasztót sniccerrel el lehet vágni, de azzal meg ilyenekkel nem lehet hozzáférni. Én a rózsaszín párducon így törtem ki a szélvédőt xDD Nameg utánna szerintem az üvegen meg a kasztnin maradt ragasztót oldani kellene valamivel, de mivel??
pb_18-03-2008 19:59:00 // 42319
Naja, nem könnyű kivenni.
pb_18-03-2008 19:55:47 // 42318
Majd akkor fog, mikor használom a jobb lábamat.)))
BuBu.18-03-2008 19:42:22 // 42317
kétemberes feladat minimum kell hozzá egy huzal pl zongora hur vagy hasonlo s átfüzöt asztány nyiszi nyszi végigvágjátok közben finoman fesziteni kifelé mert elég rendessen vissza is tud ragadni:)))
TDI7518-03-2008 19:36:23 // 42316
Csak azért kérdeztem hogy mekkora szívás kivenni azokat.
BuBu.18-03-2008 19:35:35 // 42315
mármint a szervó:D
BuBu.18-03-2008 19:34:48 // 42314
:))))))))))))))
sikits te ribanc:):)
pb_18-03-2008 14:19:09 // 42313
Gondolom azért, mert kezdi engedni az olajat.) Mind1 bekap6ja.))
BuBu.18-03-2008 14:11:37 // 42312
szasztok
általában a szimering miatt van hangja a szervónak:)))
de a tisztitás biztos nem árt:)
pb_18-03-2008 12:12:06 // 42311
Nálam is csak néha-néha van hangja, de az a baj, hogy az egész 1 nagy 1 bs, és az ilyen apróságokat már észre sem veszem.)
swan18-03-2008 11:57:02 // 42310
Nekem elmúlt. Aztán az is lehet hogy a szimering is belejátszott vagy a tárcsa. DEa lényeg nálam elmult
pb_18-03-2008 10:30:12 // 42309
Akkor, ezek szerint, 1 pucolástól Lmúl6 a hang. Na, akkor lehet tervbe veszem majd.)
swan18-03-2008 09:26:59 // 42308
Még hanjga volt nagyon nagy de ezek szerint baz azért lehetett mert nagyon szugykos volt
pb_17-03-2008 13:11:13 // 42307
Azt hittem több is volt.
swan17-03-2008 12:48:10 // 42306
Nem lógott a tengely. Az szerencsére nem. Szimeringet cseréltem meg nagyon alapoan ki kellett pucolni. ÉS utána minden rendben volt.
Seriff17-03-2008 12:33:46 // 42305
Csöppet:D
pb_17-03-2008 12:27:13 // 42304
Akkor mit is kell csinálni pontosan?))
Asszem a múltkor ott hagytuk abba, hogy lógott a tengely, + valami hangja is volt.
pb_17-03-2008 12:25:54 // 42303
Kicsit besokallt.))
swan17-03-2008 12:23:58 // 42302
sikerült!!! Frankón működik. semmi olajfolyás és könnyebb tekerni :-)
Seriff17-03-2008 12:20:01 // 42301
pb_17-03-2008 12:18:21 // 42300
Reméljük a legjobbakat. A szervot sikerült +csinálni?
swan17-03-2008 12:15:49 // 42299
Azért adtam fel mert különben mindig elbizonytlanodok. Talán gyorsan jó kezekbe kerül és nem fogok annyit rágódni rajta
pb_17-03-2008 12:03:21 // 42298
Gondolom, hogy nem lehetett örömteli a döntés. Nagy kár érte.(((
swan17-03-2008 11:21:58 // 42297
Megváltozott kicsit a munkaköröm. Jóval többet kell menni. Ezért kellene egy fiatalabb. Az enyém most mindennapos használatban van de nem lesz időm szerelni rajta ezt azt ezért döntöttem így:-( Hidd el nem volt örömteli döntés:-( De sajna szükségem van az autó árára is ha venni akarok egy másikat
pb_17-03-2008 11:11:05 // 42296
Na, miért?
swan17-03-2008 10:40:44 // 42295
Hát ez a nap is eljött:-(

Eladó az autóm! Ha valakit érdekel keressen meg. Elérhetőség az oldalamon. Örölnék ha szerető kezekbe kerülne.

ÉS ezzel kapcsolatban ha kell valakinek valamilyen tartalékalkatrész az is van sok eladó. pl:

Kuplung munkahenger 1db
Féltengely 2db
Hengerfej 2db
Trafó 2db
Ablaktörlő motor + mechanika 1db
Féknyereg + fékcső (első jobb-bal) 2db
Hűtő (egyik hibás) 2db
Hűtő ventilátor d
Rugó 1db
Kormány (eredeti) 1db
Ülés (BE) 1db
Indító motor
Hátsó ablaktörlő motor
Generátor
Központi zár motor (4db) új
Elektromos ablakemelő (jobb v. bal?)
Szervopumpa
válasz errekönyvjelző
pb_16-03-2008 11:42:59 // 42294
Igen sajnos ez 1 ilyen játék. Mi már bs2ön évek óta ezt játszuk.
Gróf16-03-2008 11:28:53 // 42293
Ettől tartok én is, pláne ha valamiféle nem állandó jellegű a meghibásodás. ÉS ha diaggal nem megy akkro csak a cserélgetés, a kocogtatás meg a vezetékek kimérése az egyedüli megoldás.
pb_16-03-2008 11:25:53 // 42292
Talán, az a baj, hogy ezek még nem olyan vezérlők, amikből 1értelműen ki lehet olvasni a hibát.
Gróf16-03-2008 11:22:52 // 42291
Bizony, mindent. De legalább most állandó jelleggel produkálja a hibát, és igy tán ki lehet mérni diagnosztikával..
pb_16-03-2008 11:12:45 // 42290
Ez jó kérdés, itt már végig kell játszani a játékot, és mindent le kell Llenőrizni.
Gróf16-03-2008 11:09:50 // 42289
Gondoltunk rá, majd most megnézzük. Csak azt nem értem hogy ha ennyi benzint kap valamitől, akkor miért nem kormol meg durrog menet közben.....
pb_16-03-2008 10:56:01 // 42288
Fojtószelep kapcsolót néztétek?
Gróf16-03-2008 10:02:55 // 42287
A hét elején megyek majd le megint, és lenn kigondoljuk hogy melyik szenzort cseréljük ki. Bár gondolkozom azon hogy otthagyom a szerelőnél, mert igy mindn egyes utam 1200 ft ba kerül, és igy nem a leggazdaságosabb, meg kockáztatni hogy leérek e vele egyáltalán. HA meg lennhagyom akkor megkeresgeti ő a hibát, meg igy át is nézi az autót, csak kérdés hogy előre tud e majd árat mondani rá...
pb_15-03-2008 23:13:13 // 42286
Lőferdül az ilyen.))
Vikking 31115-03-2008 23:07:34 // 42285
:D Már összefolyt, hogy melyik évről mondta :)))
pb_15-03-2008 22:51:28 // 42284
Amit Kando kolléga mleget az 2007ben, és bs1el volt.)) Mire Pestre értünk Ltűnt a J1nél a "majrévas".)))) Az is igaz, hogy Egom - Békás távolság 1/2 őra volt.))
2006ban én csak mitfarer voltam.))
pb_15-03-2008 22:47:53 // 42283
Ne, add fel!))
Hol tartasz a csereberében?
pb_15-03-2008 22:46:10 // 42282
A kereszteket szét is lehet szedni, csak kérdés, hogy mennyire rágódtak be. A difit sztem 1.körben töltsd fel olajjal, és próbáld ki úgy. Most, hogy így szóba került, én pl még soha nem cseréltem benne olajat, sőt nem is tudom, hogy 1általán vane benne.) Amúgy mind1ik lóg valamennyit, azzal, nem nagyon kell foglalkozni. Bármelyik csík összkerekesé jó bele, a nagylámpásoknál már vigyázni kell, mert azok közül nem mind1ik jó. A viszkot 1xűen letudod próbálni, 1ik végét befogod satuba, azt a részét, ahova a kardánt kell rögzíteni, másik végénél pedig az anyára ráteszel 1 csillagkulcsot, és Lkezded tekerni. Ha nem tudod átforgatni, vagy kifordul a satuból, akkor nincs baj, ha átfordul, akkor b+ van.
Vikking 31115-03-2008 17:32:51 // 42281
Azt az Egomi utat Kando is emlegeti :P (Jól tom, hogy vele voltál? :D)
Gróf15-03-2008 17:29:57 // 42280
Ciao!
13-16 litya per 100km :( Ezen már semmi sem segít ugy érzem.....
Dex15-03-2008 15:17:25 // 42279
Hali,

Kösz mindenkinek az infót. A szerelő bácsi most gondolom darabokra szedi a gépet.
Ma kikaptuk a kardánt és meg kellet hogy állapítsam, hogy mind a 4 kardánkereszt oda van. De a lednagyobb gáz a hátsó difi. Szerintem egy deka olaj sincs benne csak valami mócsing. Lóg az egész. Nincs valakinek egy hátsó eladó difije, vagy infója hogy hol érdeklódjek? A viszkóhoz valaki ért? Meg szeretném nézetni hogy okés-e.
pb_15-03-2008 11:37:57 // 42278
Pont arra, amit írtam.)
Fél éjszaka bs2vel küzdöttünk, az évek óta visszatérő problémájával. Mindig van 1 olyan üzemállapota, amikor + akar dögleni, és teljesen randomszerűen jön elő, nem lehet kötni semmihez sem ezt az dolgot. Ettől szinte teljesen alkalmatlan az utca használatra. 1 állapotban nincs baja, ha kegyetlenül +tapossa az mber, akkor viszont megy, mint a mérgezett egér, de így max csak pályán lehet használni. A 2006os egomi utat még mindig mlegetem, mikor hegynek fölfelé olyat ment, hogy majd beszartam.)) Szóval már jóformán csak a blokkot nem cseréltük át a másik szarban lévőjére. Már Lkezdtük a kábeleket is kicserélgetni, éjjel is ez volt a móka, lehetetlen helyeken forraszgatni, alkaromnyi kábelkötegekben keresgélni, és persze olyan kábelek, + csatlakozók kerültek Lő, ami a rajzon naná, hogy nincs rajta. Aztán most kezdődik újra az egész, gondolom vagy 2 7ig +int tünetmentes lesz. Majd kapom a telefont, hogy vége, aztán pedig levonjuk a +felelő konzekvenciákat, hogy az Alfa Romeo 33as típusú gépjárműnek nevezett hulladékokhoz teljsesen hülyék vagyunk.

Ki fog ugrani a balaos is, csak +felelően + kell fenyíteni a játékost.) Kell néha az ilyen jellegű gyógyszeres kezelés, mert könnyen kikészül az mber idegrendszere.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-03-2008 08:01:12 // 42277
Mire tetszik gondolni? :-)

Amúgy való igaz, a jobboldalon most már a pajszercsörrentésre kiugrik a gömbfej, de ott elsőre (pedig akkor még csak házilag tákoltam csőből meg valami vágóból feszítővasat)
se volt ekkora küzdelem...
Tegnap volt 1 kismértékű szeszesital-fogyasztás, kicsit megnyugodtam,holnap szaxerűan
újra próbálkozom... :-)
pb_15-03-2008 02:34:22 // 42276
Ma újfent +állapítottuk, hogy mekkora szarok ezek a 33asok már.
pb_15-03-2008 02:33:31 // 42275
Akkor ez pech.(( Bár azt azért hozzá teszem, hogy ha be van járatva már, akkor könnyebben jön szét.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2008 20:17:33 // 42274
Figyelj, a jobbost 3x szedtem szét, amennyire emlékszik az ember az ilyesmikre, itt sem láttam hozzá másképp, mégis ez lett belőle... :-(
Mindegy, ma este a keleti végesekkel kicsit beáztatom az idegeimet , vasárnap újult erővel próbálkozom..
Csak az a szar,hogy az ünnep miatt a gömbfej csak hétfőn lesz meg,amúgy alapesetben megjött volna holnap :-(
pb_14-03-2008 19:38:09 // 42273
Hát ja, ez már csere.(( De miután összeraktad látogass + 1 futóművest, hogy állítsa be az összetartást.
pb_14-03-2008 19:36:52 // 42272
Be kell támasztani 1 izmosabb pajszert, vagy annak látszó tárgyat a nyomtávrúd, és a gátló közé. Aztán 1ik kézzel feszíted a pajszert, miközben a másik kézzel pedig ütöd a gátlót nyúlványát, amiben a gömfej van. 3-4 ütés után kiugrik. Alulról nem lehet kiütni a gömbfejet, mert szét fogod verni a menetet, és ráadásul nem is fog kiugrani. Vagy kinyomó célszerszám alkalmazásával lehet még kivenni a helyéről.
Ha ilyen problémák adódnak írd be, a válasz rögtön jön.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.