Ja a lényeg kimaradt: a gömbfej még a gátlóban van!.
( a gumiszakadás miatt már nem is cicizek, kiverem kalapáccsal alulról, oszt kísz...:-(
Forum >> Alfasud-33
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2008 19:29:26 // 42271
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2008 19:25:02 // 42270
Dióhéjban:
Gondoltam hobby gyanánt nekiesek a balos tagnak, semmi baja igazából ahogy írtam,
de milyen jó időtöltés + megvannak az alkatrészek hozzá, hát miért ne...
A jobbos alapján (mikor legelőször szedtem szét !) könnyű prédának tűnt...
Pepitában a melómmal szerda este óta küzdök vele,de annyira be van sülve+annyira nem áll kézre ez oldal,hogy ma délután már hívtam a boltot,hogy egy gömbfej rendel
mert a menet már kuka rajta + a gumija is kiszakadt :-(
Totál csőd az egész,álmomban nem gondoltam volna,hogy ekkora szívás lesz :-(
Gondoltam hobby gyanánt nekiesek a balos tagnak, semmi baja igazából ahogy írtam,
de milyen jó időtöltés + megvannak az alkatrészek hozzá, hát miért ne...
A jobbos alapján (mikor legelőször szedtem szét !) könnyű prédának tűnt...
Pepitában a melómmal szerda este óta küzdök vele,de annyira be van sülve+annyira nem áll kézre ez oldal,hogy ma délután már hívtam a boltot,hogy egy gömbfej rendel
mert a menet már kuka rajta + a gumija is kiszakadt :-(
Totál csőd az egész,álmomban nem gondoltam volna,hogy ekkora szívás lesz :-(
pb_14-03-2008 18:51:57 // 42269
Aha. Emlékeim szerint az 1ik hátsó sárvédőív is oda volt, márha, 1 autóról beszélünk.) Kardánt +vetted?
pb_14-03-2008 18:50:15 // 42268
A Recaro az Recaro, még, ha szakadt is a huzat rajta.))
Mesélj, mi a gond?
Mesélj, mi a gond?
VinceP4 (Il capitano)14-03-2008 18:39:50 // 42267
Csak alulról, meg ugye az üza. betöltőnél. Mondjuk máshol nincs is gong. Tornyok teljesen gyári állapotban vannak, az alját viszont csak a szőnyeg tartja, és nem túlzuk. :(( Hát nem hiába, olaszból hozták. Sós levegő, hanyag fenntartás... Volt egy svájcim is, az 14 évesen makulátlan volt, és most sem túlzok.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2008 18:31:22 // 42266
5 = 4 csavar :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2008 18:30:50 // 42265
Ott bizony, egyenlőre az irodám előterét díszíti....
Nem akarom elkiabálni,de ma megforgattam őket kicsit,és nagyon úgy néz ki, 5 imbuszcsavar és már rakhatom is be a jobbost balra,sőt talán egy csavarral a valamiért viharvert övcsattokat is lecserélhetem , mert azok viszont a gyáriakon szebbek...
Aztán a huzat is mintha oldható lenne (nyilván,csak nem egyben gyártották...) így szerintem az lesz,hogy a rosszról először leszedem javítás végett és ha nem bonyolult,akkor a jót is lehúzom egy mosás erejéig....
Nem lesz könnyű kivárni,ma már üldögéltem benne és nagyon zsivány! :-)
Meg egyébként is kellene a sikerélmény, mert a balos rugóstaggal csúnyán megjártam illetve járom éppen... :-(
Nem akarom elkiabálni,de ma megforgattam őket kicsit,és nagyon úgy néz ki, 5 imbuszcsavar és már rakhatom is be a jobbost balra,sőt talán egy csavarral a valamiért viharvert övcsattokat is lecserélhetem , mert azok viszont a gyáriakon szebbek...
Aztán a huzat is mintha oldható lenne (nyilván,csak nem egyben gyártották...) így szerintem az lesz,hogy a rosszról először leszedem javítás végett és ha nem bonyolult,akkor a jót is lehúzom egy mosás erejéig....
Nem lesz könnyű kivárni,ma már üldögéltem benne és nagyon zsivány! :-)
Meg egyébként is kellene a sikerélmény, mert a balos rugóstaggal csúnyán megjártam illetve járom éppen... :-(
pb_14-03-2008 18:20:10 // 42264
Ott virít rajta a felirat?)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2008 18:16:05 // 42263
ja ,nekem is meghozták tegnap,amit rendeltem az enyémbe! ;-)
pb_14-03-2008 18:14:02 // 42262
Gábor3314-03-2008 18:03:30 // 42261
Igen,álltalában RECARO-val szerelték de volt más variácio is.
pb_14-03-2008 18:00:15 // 42260
Abból gondoltam, mert a sport változatokban másfajta ülés szokott lenni.
Gábor3314-03-2008 17:58:29 // 42259
Nem tudok semmi pontosat,mert Osztrákoktol hoztuk bontásra. Semmiféle felirat nem volt rajta. Motor-kaszni tökéletes volt,sajnáltuk is elbontani!
pb_14-03-2008 17:56:38 // 42258
Full lakatolás lesz rajta?
pb_14-03-2008 17:55:36 // 42257
Nem semmi lehetett.)) Azért érdekes, mert általában csak a hátsó bakok szoktak leszakadni, elől azért szokta tartani magát.
pb_14-03-2008 17:52:31 // 42256
Elegant volt a 16v?
ystuc14-03-2008 17:36:10 // 42255
Csak szaxerűen! :-)
Gróf14-03-2008 17:35:02 // 42254
Átmenőcsavar, meg alulra valami nagy lemezből vagy lapovasból csinált alátét :)
VinceP4 (Il capitano)14-03-2008 17:13:39 // 42253
Az előző gazdijával közösen már több mint öt éve gyorsulgatunk, meg állatkodunk vele, úgyhogy nem szidom. :)) Egyébként is április közepére volt tervezve a lakatolás, addig meg beteszem a pótkereket az ülés mögé, vagy kitalálok valami hasonlóan bonyolult, és szakértést kívánó dolgot.
Gróf14-03-2008 17:06:57 // 42252
Életre szóló élmény marad :) Ilyet még egy ferrariban sem tapasztalhat meg az ember..
VinceP4 (Il capitano)14-03-2008 16:30:54 // 42251
Heh. A huzamosabb időn át végzett finom gázpedálhasználatomnak, a 4X4-nek, és a rozsdásodó alváznak köszönhetően március 12-én este Budapest térségében, egy közlekedési lámpától való elrajtolás lkalmával HANYAT VÁGTAM MAGAM AZ AUTÓBAN. :DDDDD Szerencsére nem mentem neki semminek, de az élmény örök marad. :))
Gábor3314-03-2008 16:15:15 // 42250
Gábor3314-03-2008 16:02:16 // 42249
Hali mindenkinek! Lenne pár elado cuccom 1,7 ie-hez! Megint helyhiány alakult ki és ezért lehet vinni ami kell. Meg ugye nekem csakis karbi kell,semmi más. Szoval van: LE3-jetronic-hoz 2db légmennyiség méröm,benzin nyomás szabályzom,üzemanyag lengés csillapito,benzin vezeték(ami a hengerekhez juttatja a benzint),befecskendezö szelepek,gyujtás vezérlö elektronika,gyujtás eloszto,villamos csatlakozok,szivo csonkok,folytoszelep potméter stb. Ha valakinek kell valami,akkor nyugodtan keressen meg! Elöre is köszönöm szépen.
pb_14-03-2008 09:17:09 // 42248
Ragasztott. Pontosan mire gondolsz?
TDI7514-03-2008 09:14:01 // 42247
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy a 33 sw-be hogyan tették be az első és a hátsó szélvédőt?
pb_14-03-2008 08:05:29 // 42246
1 élmény lehetett kiautózni vele.))
Naja lehet jobban bírja a zsiga a fekvőrendőröket, mint a 33as, ezt nem terepjárásra találták ki.)
Szóval zajlik kint az élet.)) Bár én sosem tudnám +szokni, hogy a kormány rossz helyen van, és szembe kell menni a forgalommal.)))
Naja lehet jobban bírja a zsiga a fekvőrendőröket, mint a 33as, ezt nem terepjárásra találták ki.)
Szóval zajlik kint az élet.)) Bár én sosem tudnám +szokni, hogy a kormány rossz helyen van, és szembe kell menni a forgalommal.)))
Rumi14-03-2008 01:48:27 // 42245
jaja azzal
gondolkodtam mi legyen, itt venni vmi szart, de nem lehet csak uj autokat, igaz azok olcsok, de a biztositas horror lett volna nekem.
az utak allapota ugyan vmivel jobb mint Magyarorszagon, de tele van fekvorendorokkel a varos, a foutak is, gondolom ez az SUV kereskedok lobbija, balesetmentes kozlekedes logoja alatt elhehetetleniteni a normalis lapos kocsik kozlekedeset. nomeg a ladat megbizhatobbnak gondoltam vhogy :)
igy azt hoztam ki. meg az irek nem tudnak vezetni, ha veletlenul vki belem jonne, meghuzna, megis inkabb a zsigat ;)
meg ezzel kozlekedeni igazi show. mindenki megbamul, lefenykepez, egy E Mergas foszer a piros lampanal megakarta venni tolem multkor...
szoval vicces vele kozlekedeni, csak ne fogyasztana hirtelen ennyit, 18 literrel egy Porsche is eljar basszus
gondolkodtam mi legyen, itt venni vmi szart, de nem lehet csak uj autokat, igaz azok olcsok, de a biztositas horror lett volna nekem.
az utak allapota ugyan vmivel jobb mint Magyarorszagon, de tele van fekvorendorokkel a varos, a foutak is, gondolom ez az SUV kereskedok lobbija, balesetmentes kozlekedes logoja alatt elhehetetleniteni a normalis lapos kocsik kozlekedeset. nomeg a ladat megbizhatobbnak gondoltam vhogy :)
igy azt hoztam ki. meg az irek nem tudnak vezetni, ha veletlenul vki belem jonne, meghuzna, megis inkabb a zsigat ;)
meg ezzel kozlekedeni igazi show. mindenki megbamul, lefenykepez, egy E Mergas foszer a piros lampanal megakarta venni tolem multkor...
szoval vicces vele kozlekedeni, csak ne fogyasztana hirtelen ennyit, 18 literrel egy Porsche is eljar basszus
pb_14-03-2008 01:01:12 // 42244
Zsigával mentél ki?))
Akkor az úszószintet le kéne Llenőrizni. Bevárni a felújító készletet, és újra próbálkozni.
Ezért utáltam + a karbit, emléxem mennyit szoptam vele én is. Állítgattuk, basztattuk, csesztettük, hol, jobb lett, hol rosszabb, de sosem lett tökéletes. Mindig akadt 1 olyan üzemállapot, ahol szar volt. =re ezzel a fossal, ilyen szempontból szerencsém van.
Akkor az úszószintet le kéne Llenőrizni. Bevárni a felújító készletet, és újra próbálkozni.
Ezért utáltam + a karbit, emléxem mennyit szoptam vele én is. Állítgattuk, basztattuk, csesztettük, hol, jobb lett, hol rosszabb, de sosem lett tökéletes. Mindig akadt 1 olyan üzemállapot, ahol szar volt. =re ezzel a fossal, ilyen szempontból szerencsém van.
Rumi14-03-2008 00:50:30 // 42243
szerintem is, a bibi hogy a verda Irorszagban van :)
marmint a zsiga :)
a motort meg szivesen belefaragnam, de tipikus dragabb a leves mint a hus...
ket heten belul jon egy karbi felujito keszlet. szikra jo, gyujtas jo, uszoszintet fogalmam sincs.
alapvetoen ami meglep, hogy egy, ilyet soha nem csinalt az elmult sok evben, masreszt mi tud rajta egyszercsak nem jo lenni? ugyertem egyik pillanatrol a masikra minden kulso beavatkozas nelkul megvatlozik meghozza drasztikusan..
zsiguli.hu valoban nagyon jol megkrealt lap, eszmeletlen jo doksijaik vannak fent
marmint a zsiga :)
a motort meg szivesen belefaragnam, de tipikus dragabb a leves mint a hus...
ket heten belul jon egy karbi felujito keszlet. szikra jo, gyujtas jo, uszoszintet fogalmam sincs.
alapvetoen ami meglep, hogy egy, ilyet soha nem csinalt az elmult sok evben, masreszt mi tud rajta egyszercsak nem jo lenni? ugyertem egyik pillanatrol a masikra minden kulso beavatkozas nelkul megvatlozik meghozza drasztikusan..
zsiguli.hu valoban nagyon jol megkrealt lap, eszmeletlen jo doksijaik vannak fent
pb_14-03-2008 00:42:03 // 42242
Van 1 jó ötletem a P4et úgysem használod, ki kell belőle venni a motort, és be kell faragni a zsigmondba.))) Így lesz 1 normális üzemanyag rendszered is, és még tisztességesen lépni is fog.)))))
Úszószint jó? Gyújtás normálisan be van állítva? Szikra tisztességes? Lehet jobban járnál 1 karbi felújító készlettel. Amúgy pedig a zsiguli.hu nagyon jó kis oldal.
Úszószint jó? Gyújtás normálisan be van állítva? Szikra tisztességes? Lehet jobban járnál 1 karbi felújító készlettel. Amúgy pedig a zsiguli.hu nagyon jó kis oldal.
Rumi13-03-2008 22:42:37 // 42241
Sziasztok boxeresek, es karbis testverek :))))
karbi kerdesem lenne. termeszetesen a zsiguli pont hut is boszen olvasgatom, mivel nem titok, szeretett elso szamu autova elolepett 1200s-emrol szeretnek kerdezni titeket.
az toertent hogy minden elozetes figyelmeztetes nelkul elkezdett tulfogyasztani, a minap elertem vele a 18 litert/100km, elotte csak 15 volt, azt megelozoen viszont a szokasos 8.
tovabba meneetteljesitmenyre is valtozo jelenseget produkal. hol teljesen jo, ugy megy mint mindig, hol meg a 100-t is alig eri el, nincs alapjarat stb.
ezt a proglemat a karbi szetszedese, kitisztitasa megoldotta, hiszen most mar allando jelleggel szar :))
vagyis, az uszohaz tele volt dzsuvaval, kitisztit, fuvokak kitisztit, teljes karbi kitiszit, osszerak. majd megprobal beallitani. ez regebben mar tobbszor is sikerult. most azonba nem akar osszejonni, folyamatosan tuldusit
letolottem tobb jo kis doksit is karbi allitas optimalizalas temaban de csak nem akar osszejonni.
szoval van 3 allito csavar. egy ugynevezett levego megkerulo csavar, ami eredetileg levan plombalva
egy mennyiseg, es egy minoseg csavar.
a minoseg csavart ha teljesen betekerem emelkedik valamenyest az alapjarat, de amugy egy eleg erzeketlen csavarnak tunik
a mennyiseg csavar mar erdekesebb, de hiaba tekerem teljesen be, amire elvileg rogton le kellenne allnia, ha a levegomegkerulo elegge kivan tekerve, nem teszi.
tehat teljesen betekert mennyiseg es minoseg allapotnal is van alapjarat, sot meg tul is van dusitva...
masik jelenseg a szivato, altalaban olyan mint normalisan, emelkedett alapjarat. neha viszont olyan a hangja mintha csak nemis 3 de 2 henger jarna.
a gyertyak mind nagyon kormosak (ujak - hezag jo), gyujtas eloszto is uj, kabelek is ujak.. megtisztitottam, egy percig jarat, ujra megnez. mind a negy nagyon kormos.
a kipufogo is nagyon olajos.
namost ha viszont mind a negy hengernel zabalna az olajat, akkor ennyire sem menne. mert amellett hogy nagyon zabalja a benyat, stabilan megy, most mar stabil alapjarat is van, neha teljesen megtaltosodik, neha meg botladozik, rangat.
kisse tanacstalan vagyok, mivel minden szakirodalomban elofordulo dolgot kiprobaltam
ja a levegoszoru iszonyat kartelgazas, gyakorlatilag csopog az olajtol, de ez normalis allitolag :)
ha van vmi tipp amit esetleg meg nezzek meg, szivesen varom a brainstormingot. csak mint erdekes megvitatando temat, amugy teljesen off, tehat nem kell vele fogallkozni, csak feldobtam a temat :)
karbi kerdesem lenne. termeszetesen a zsiguli pont hut is boszen olvasgatom, mivel nem titok, szeretett elso szamu autova elolepett 1200s-emrol szeretnek kerdezni titeket.
az toertent hogy minden elozetes figyelmeztetes nelkul elkezdett tulfogyasztani, a minap elertem vele a 18 litert/100km, elotte csak 15 volt, azt megelozoen viszont a szokasos 8.
tovabba meneetteljesitmenyre is valtozo jelenseget produkal. hol teljesen jo, ugy megy mint mindig, hol meg a 100-t is alig eri el, nincs alapjarat stb.
ezt a proglemat a karbi szetszedese, kitisztitasa megoldotta, hiszen most mar allando jelleggel szar :))
vagyis, az uszohaz tele volt dzsuvaval, kitisztit, fuvokak kitisztit, teljes karbi kitiszit, osszerak. majd megprobal beallitani. ez regebben mar tobbszor is sikerult. most azonba nem akar osszejonni, folyamatosan tuldusit
letolottem tobb jo kis doksit is karbi allitas optimalizalas temaban de csak nem akar osszejonni.
szoval van 3 allito csavar. egy ugynevezett levego megkerulo csavar, ami eredetileg levan plombalva
egy mennyiseg, es egy minoseg csavar.
a minoseg csavart ha teljesen betekerem emelkedik valamenyest az alapjarat, de amugy egy eleg erzeketlen csavarnak tunik
a mennyiseg csavar mar erdekesebb, de hiaba tekerem teljesen be, amire elvileg rogton le kellenne allnia, ha a levegomegkerulo elegge kivan tekerve, nem teszi.
tehat teljesen betekert mennyiseg es minoseg allapotnal is van alapjarat, sot meg tul is van dusitva...
masik jelenseg a szivato, altalaban olyan mint normalisan, emelkedett alapjarat. neha viszont olyan a hangja mintha csak nemis 3 de 2 henger jarna.
a gyertyak mind nagyon kormosak (ujak - hezag jo), gyujtas eloszto is uj, kabelek is ujak.. megtisztitottam, egy percig jarat, ujra megnez. mind a negy nagyon kormos.
a kipufogo is nagyon olajos.
namost ha viszont mind a negy hengernel zabalna az olajat, akkor ennyire sem menne. mert amellett hogy nagyon zabalja a benyat, stabilan megy, most mar stabil alapjarat is van, neha teljesen megtaltosodik, neha meg botladozik, rangat.
kisse tanacstalan vagyok, mivel minden szakirodalomban elofordulo dolgot kiprobaltam
ja a levegoszoru iszonyat kartelgazas, gyakorlatilag csopog az olajtol, de ez normalis allitolag :)
ha van vmi tipp amit esetleg meg nezzek meg, szivesen varom a brainstormingot. csak mint erdekes megvitatando temat, amugy teljesen off, tehat nem kell vele fogallkozni, csak feldobtam a temat :)
pb_13-03-2008 21:06:42 // 42239
Az idegi problémákat sörrel, vagy égetett szesszel lehet orvosolni.))) Az anyagi problémákat azt nem tudom.)
Gróf13-03-2008 21:00:40 // 42238
Hát igen, ha anyagilag meg főleg idegileg kibirja addig az ember x)
pb_13-03-2008 20:58:27 // 42237
A kitartás, 1re nagyobb fanatikussá tesz majd.)))
Gróf13-03-2008 20:52:42 // 42236
Hát nem tudom, én már nem lepődöm meg semmin. Sok logikátlan dolgot láttam már ebben a kocsiban.
A padló 2 40 lehet hogy nem kap benzint, vagy éppen sokat kap, nem érzékeli a pillangószelepet, vagy nem gyujt időben... ... . sokminden. Egyszer majdcsak a végére érek, bár lehet hogy addigra kedzhetem majd előlről valami más miatt...
A padló 2 40 lehet hogy nem kap benzint, vagy éppen sokat kap, nem érzékeli a pillangószelepet, vagy nem gyujt időben... ... . sokminden. Egyszer majdcsak a végére érek, bár lehet hogy addigra kedzhetem majd előlről valami más miatt...
pb_13-03-2008 20:47:53 // 42235
Tulképp így lehet előre jutni, de a 2 padló -> 40, az inkább más hibára utal, legalábbis sztem.
Mind1iken ilyen lesz 1 idő után.
Mind1iken ilyen lesz 1 idő után.
Gróf13-03-2008 20:37:56 // 42234
Azt még nem, az a köv lépés lesz. Most cseréltünk lambdát (eddig valami idegen votl benne elméletileg). Ma meg holnap tesztelem, hogy hogyan alakul a fogyasztás meg miegymás, aztán ha ez nem okés akkor lambda vissza és megy az AC, és igy tovább a többi szenzor amíg meg nem lesz a hibás.
Ja meg szétkelett szednem a önindító kábelezését, mert alig forgatott át. Feltöltöttem az akksit, ugysem ment, de a csiszolópapír megoldotta. ( valamiért mindig a testelés mocskos lesz, a gyujtótekerecsek meleltti csatlakozón)
Ja meg szétkelett szednem a önindító kábelezését, mert alig forgatott át. Feltöltöttem az akksit, ugysem ment, de a csiszolópapír megoldotta. ( valamiért mindig a testelés mocskos lesz, a gyujtótekerecsek meleltti csatlakozón)
pb_13-03-2008 20:23:19 // 42232
92.05, vagy az utáni a verda, IAW befecskendező rendszerrel 1351 ccmes motorral. Ha van benne kat akkor 1.4 IE, ha nincs, akkor 1.3 IE.
Nehéz okosat mondani így. A digasznotikai csati a vezérlő(balos fényszóró mögött talál6ó) kábelkötegén van rajta. ABC csatlakozói vannak, A - világoskék/fehér, B - lila/fekete, C - fehér/piros. Én 1. körben +nézném a gyertyákat, gyertyakábeleket, Lszondát, üzemanyagnyomást, fojtószelepkapcsolót.vákkumcsöveket, MAP szenzort. Aztán ha ezek nem jönnek be lehet tovább menni.
Nehéz okosat mondani így. A digasznotikai csati a vezérlő(balos fényszóró mögött talál6ó) kábelkötegén van rajta. ABC csatlakozói vannak, A - világoskék/fehér, B - lila/fekete, C - fehér/piros. Én 1. körben +nézném a gyertyákat, gyertyakábeleket, Lszondát, üzemanyagnyomást, fojtószelepkapcsolót.vákkumcsöveket, MAP szenzort. Aztán ha ezek nem jönnek be lehet tovább menni.
BuBu.13-03-2008 19:56:46 // 42231
hátt hány tonnával terhelik???:D:D:D:D
Gróf13-03-2008 19:19:53 // 42230
Olyan a baja mint az enyémnek... :(
Dex13-03-2008 19:18:30 // 42229
Eddig egy motorszámot sikerült beszereznem..AR307530025199
Azt mondja a szerelő, hogy terheléskor el kezd rángatni.
Azt mondja a szerelő, hogy terheléskor el kezd rángatni.
BuBu.13-03-2008 19:12:14 // 42228
kössz a segitséget:D:D:D:D
alfa15613-03-2008 17:29:14 // 42227
Sziasztok!Segitsetek olyan jó lenne hallani netán látni a régi 33 aimról.Ha valaki tud rólluk jelezzen légyszi.ENU-414 grafitmetál színű a másik CAT-040 hófehér.Köszi előre is.
pb_13-03-2008 09:21:47 // 42226
A testeket is átnézted?
Ferke13-03-2008 09:11:58 // 42225
Vissszaszívtam. Mégsem jó.:(
BuBu.13-03-2008 07:06:15 // 42223
öööö hát igen bocs elirás nem vettem észre:)))
pb_13-03-2008 00:19:38 // 42222
Valószínűleg igen.) Bár én nagyon kíváncsi lennék a dologra, és mellesleg +győzhető is vagyok.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
644
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?