Forum >> Alfasud-33

BuBu.07-05-2008 21:44:30 // 44121
mondjuk az igaz
nade pont sörrel inkább borral:))))))
Whiteskull07-05-2008 21:43:12 // 44120
Hát attól nem megy el szomjam. :))))))
BuBu.07-05-2008 21:42:36 // 44119
az isten fizzese meg jóbb:)
Whiteskull07-05-2008 21:41:42 // 44118
Ezt a valutát én is szeretem. :))))
BuBu.07-05-2008 21:41:36 // 44117
hjaaaa
akkor tény anyé nem :P
Ferke07-05-2008 21:41:08 // 44116
Pár sörér..:)
BuBu.07-05-2008 21:34:13 // 44115
csak hogy nehogy szoérje a ház elejét a pb az pb_:))))
BuBu.07-05-2008 21:33:41 // 44114
mennyi az annyi amugy a konyhámból pb látta is
Ferke07-05-2008 21:31:14 // 44113
Nofene, honnan?:) Bár ennyiért nem hiszem!:))
Whiteskull07-05-2008 21:30:49 // 44112
Legalább már van valami látszatja. :))))
BuBu.07-05-2008 21:30:01 // 44111
mondjuk még nem teljesen kész nameg a szijtárcs bele ér a zárhidba de majd megoldom:
BuBu.07-05-2008 21:28:35 // 44110
kébzeljétek el......................
van egy motor a kocsimban:DDDD
BuBu.07-05-2008 21:25:29 // 44109
szoltál volna ezer éve lenne már:DDD
Whiteskull07-05-2008 20:36:43 // 44108
Igazából még nekem is gyúrnom kell erre a kérdésre. :)))
szegecs07-05-2008 20:34:26 // 44107
a Haynes szerint a vákuumot az alpjárati csavarral (fojtószelep) kell beállítani, akkor elég 2 is, de a Bypass csavarok meg le vannak dugózva, így 1 is elég. A baj az ,hogy beindítom, beállÍtom, adok egy gázfröccsöt és felpörög, meg durrog alapjátraton.
szegecs07-05-2008 20:30:33 // 44106
oké, de hogy kéne beállítani
Whiteskull07-05-2008 20:29:36 // 44105
Dehogynem. :))))

Már 1 meg van a 4-ből. :)))

Mármint ha a karbikat akarod beállítani. :)))
szegecs07-05-2008 20:21:52 // 44104
Köszi, de így nem jutok előrébb.
Whiteskull07-05-2008 19:49:55 // 44103
Szerintem az kevés. :)
pb_07-05-2008 19:27:44 // 44101
Hány dbot?
szegecs07-05-2008 19:20:44 // 44100
Sikerült vákuumórát szereznem. Tudtok valami tippet adni, hogy hogyan kéne beállítani?
pb_07-05-2008 18:23:17 // 44099
Lötte is 1enletlenül járt, nem lesz könnyű +találni a bűnösöket.
Hakuna07-05-2008 18:21:00 // 44098
Be kell szabályozni, ha már előtte is rosszul járt, akkor utána nem várhatsz semmi jót.
Hakuna07-05-2008 18:19:50 // 44097
Akkor tutira eltekerte valamelyik pro. Be kell lőni újból.
Hakuna07-05-2008 18:18:39 // 44096
Alapjárati fúvóka megbolondíthatja, bár az növeli a fordulatot, inkább rendszertelenebbé teszi.
Gábor3307-05-2008 16:49:25 // 44095
Köszönöm szépen! Azért még van mit csinálni rajta,de lassan már összeáll végre. A légszüröház nemsokára kikerül belöle ha megérkeznek a direkt szürök. Az air brus az öcsém érdeme ö csinálta. Szeretném majd a müszerfalat és a belsö müanyagokat is lefestetni,csak most jelenleg ez nem olyan fontos.
HátvédRomeo07-05-2008 16:42:24 // 44094
Szevasztok! :))

Gáborom! Most nézem a 33-mad, iggen király szép a moci tető meg a légszűrőháztető festése. Asszem én még nem láttam. Húú ez már művészet. :))
pb_07-05-2008 16:18:20 // 44093
Azért, hogy téged idegesítsen.)))
Ferke07-05-2008 16:17:14 // 44092
Mert mia fenének bele az a béna aláhúzás????Most már áruld el!:)
pb_07-05-2008 16:12:57 // 44091
Nálam, most nem játszanak az ilyen Semények.)
Gábor3307-05-2008 16:09:28 // 44090
Üdv mindenkinek! Most szombaton gyorsulási verseny lesz Écsen a Rába-ringen! Gondoltam hátha érdekel valakit. Én majd kb 13:00-körül megyek ki,remélem érdekes lesz . Jo lenne,ha eljönne pár ALFA is és rendezhetnénk egy kis házi gyorsulást is. Ha valakit érdekel,akkor keressen meg és megszervezzük a dolgot.
pb_07-05-2008 16:08:48 // 44089
Látom a nickemet sose tanulod +, rendesen leírni.))) Ha gondolod nyugodtan meséld L, de azért Lőtte olvasd L a 44089 hszt.))
pb_07-05-2008 16:07:04 // 44088
Mondjuk Lállították a karbikat.
Ok, de én úgy általánosságban írtam a gyújtásról.) Bár Lismerem így félreérthető az írás.)
Ferke07-05-2008 15:44:17 // 44087
Hoppá, _pb! Megfogtak a vákumdobbal!:))) Hűű, ha én ezt a klubben elmesélem!:)))))))))))
szegecs07-05-2008 15:40:48 // 44086
Éspedig?
Nem gondoltam, hogy lehet rosszabb a helyzet, mert már azelőtt is majd kiugrott a motor a helyéről annyira billegett. Egyébként azért hangsúlyoztam, hogy két induktív jeladós verzió, mert nincsen vákuumdob rajta :)
Ferke07-05-2008 15:31:58 // 44085
Akkor itt van a kutya elásva!:)
pb_07-05-2008 15:30:08 // 44084
Zöldkánál hagytad, hogy hozzáérjenek?)) Akkor +van, hogy mi okozza a hibát, és hol kell keresni.
pb_07-05-2008 15:27:06 // 44083
Nem is írtam ilyet, csak azért hoznám L, hogy nálam legyen.))))))))))
pb_07-05-2008 15:26:07 // 44082
Mind1, hova írod.)) A gyújtással nem sok gáz lehet, azért ezt így nem jelenteném ki.) Mert ott van a vákuumkamra, gyújtásmodul, az Losztótengelye, rotor, amik mind-mind tudnak +lepetéseket okozni. De tulképp arra akartam kilyukadni, hogy azt is be kéne lőni, de, akkor ezt már +tetted.)
Kb azokat kéne nézni, amiket Ferke kártárs is Mlített. Különösen odafigyelve a fojtószelepek tengelyeire, és a karbikat összekötő rudazatra. De mindezek mellett, könnyen Lképzelhető, hogy valahol falsot szívnak.
szegecs07-05-2008 15:17:21 // 44081
Tényleg meg kéne nézni, mert már csak ezen múlik, hogy vissza tudjam állítani a gyári fordulatszám emelő rendszert (bár most is majdnem úgy működik), úgy látom lesz egy jó kis hétvégém :). Amúgy a zöldkártyáztatás óta csinálja ezt. Addig is köszi az infót (neked is pb)
Ferke07-05-2008 14:49:04 // 44080
Szerintem itt nincs gyújtás gond. Hidegen egy normál karbis boxi nemhogy alacsony fordulatot produkál, de talán még le is áll, szivató nélkül.
Szerintem itt a hangsúly a melegen 2000-es fordulaton van. Karbinál kéne keresni a megoldást, ez tuti. Pillangószelep alapállapota, alapjárat, fúvókák, aztán ha semmi, akkor belül az úszóház, főfúvóka, stb. Meg kéne nézni.:)
Ferke07-05-2008 14:45:57 // 44079
Nem hiszem, hogy feladnád a 16V-t. De a mégis, és otthagytad cserébe azokat, azt megköszönöm! Kezdődhetne is a turbósítás projekt!:)
szegecs07-05-2008 14:14:30 // 44078
A gyújtással nemsok gáz lehet, mivel ez a két induktív jeladós verzió (lehet, hogy a Sprintes topicba kellett volna írni), és egyedül csak az alapelőgyújtást lehet állítani, azt meg már strobival beállítottam. A karbiknál mit érdemes megnézni?
pb_07-05-2008 13:59:24 // 44077
Ha szerencséd van, talán. De ennek az esélye kicsi. Emellett még nem árt átnézni a gyújtást sem, mert ott is lehet bibi.
szegecs07-05-2008 13:51:27 // 44076
Akkor azt mondod, ha rendesen vákuumórával lenne beállítva, akkor megszűnne a jelenség?
pb_07-05-2008 13:34:21 // 44075
Beállítás probléma, de az sem kizárt, hogy magukkal a karbikkal van valami.
pb_07-05-2008 13:33:22 // 44074
Te, azokat, én már tegnap Lvittem Zétől. Amúgy kösz, hogy lebontottad nekem.))))))))
56 jó lett?
szegecs07-05-2008 12:25:49 // 44073
Szegecs!
Szerintetek mitől van az, hogy az alapjárat hidegen alig 800, melegen meg felmegy 2000-ig?
Ferke07-05-2008 12:10:26 // 44072
Yess!! Hála Zének, van 2 űberfaxa hidronyuszis hengerfejem, vége a csörömpölős közlekedésnek! Juhéééj!:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.