Forum >> Alfasud-33

Scott26-05-2008 12:21:25 // 44871
Hátul a tank környékén keresgess. Oda bújt Pumukli, a kis gonosz. Biztos ő rontotta el :PP :)))
swan26-05-2008 12:17:42 // 44870
A ventilátor csatit keresd meg! Lehet ott vana bibi. Nálam sokszor előfordult amig meg nem untam és le nem cseréltem!
Ferke26-05-2008 12:16:33 // 44869
Srácok, nem megy a ventillátorom. a hűtőé. Van egy direkt kapcsoló is, amit így örököltem, de az sem indítja be. Tipp? Biztos rájönnék, de a 20 perces ebédszünetemben kéne rájönnöm, így elég rövid az időm. Szóval hol keresgéljek? Biztosítékok rendben.
swan26-05-2008 12:14:24 // 44868
A 2-3 problémánál én a kormánykapcsolónál kezdeném a keresgélést.
pb_26-05-2008 12:07:36 // 44867
Igen, marad a gyári vezérlő. A oiros, és kék, a motorokat mozgatja. Kapcsolók, csak az 1. ajtókban lévó motorokon vannak, ha azok lezárnak, csak akkor zárnak a hátsók is. Vagyis, ha valamelyik 1. ajtót bezárod, akkor a kapcsoló, átbillen, a másik oladli 1. is átbillen, ill jelet kapnak kapnak a hátsók is a vezérlőtől(szürke doboz), és bezár az összes ajtón a zár. Kéne pontosan tudni a modulod lábkiosztását.
Norbi26-05-2008 11:49:01 // 44866
Igen barna lila dupla vezeték, rákötöttem a modulról és csak nyít. De nekem még van a piros és kék vezetékek is, azok is duplák. Arra nem kell rákötni? A gyári kis szürke vezérlő maradt?
Dekka26-05-2008 11:44:34 // 44865
barna lila dupla vezetek, mind2re kosd rá :) en legalabbis igy csinaltam,es faszan mukodik
Norbi26-05-2008 11:36:21 // 44864
Oda kötöttem 2vezetéket a modulról a (barnára és a lilára) és akkor csak nyitotta. Van még a modulon másik két vezeték, és ha azt is rákötöm oda, akkor állandóan nyít-zár magától. Ha pedig a piros és kékre kötöm, akkor is csak nyít, de nem zár.
pb_26-05-2008 10:34:38 // 44863
Lméletileg a barnára, és a lilára kell kötni.
pb_26-05-2008 10:12:09 // 44862
Nekem van ilyen, de nem én szereltem be, hanem így vettem ezt a szutykot. Mlékeim szerint, nálam 2 vezetékre kötötték rá, csak a színeket nem tudom.
pb_26-05-2008 10:06:42 // 44861
Valamennyivel jobb lett, de még mindig nem az igazi. Motorféknél visszadurog, bár ezt mindig is csinálta, mondjuk bajom nincs vele.)) De még mindig kicsit idegesen jár a motor. Viszont az indexet +csináltuk.
Norbi26-05-2008 10:00:02 // 44860
Sziasztok! 33-as alfába rakott már valaki távirányitós modult? Nekem az istennek sem akar működni, csak nyítni tuddja az ajtókat, zárni nem. Ha a központizár vezérlő nélkül kötöm rá, akkor meg nem bírja müködtettni a motorokat, csak a bal elsőt zárja rendesen, a többi éppen hogy csak megmozdul.
Scott26-05-2008 09:48:36 // 44859
Na és mit sikerült kihozni?
pb_26-05-2008 09:47:21 // 44858
Dehogy nem, ehhez ragaszkodom.)))))
Scott26-05-2008 09:42:08 // 44857
A pajszer nem csak a kép kedvéért volt ott, te is tudod :)))) :PPP
pb_26-05-2008 08:53:48 // 44856
A Bárdi a következő cuccokat hozza:
Nem htőkés hfejhez QH(QTB100) és Dayco(D94140) 98 fogas szíjakat hoz, de, csak a QHból van raktáron, 3235 HUF/pár.
Htőkés hfejhez 1 kicsit nagyobb a kínálat, QH(QTB249) 5279 HUF/pár, Lemförder(LF14094) 2995 HUF/pár, Dayco(D94055) 2815 HUF/pár, és Bosch(1987949115) 3189 HUF/pár 100 fogas szíjak vannak. A Boschból nincs raktáron, csak az 1. 3ból.
A QH nem rossz választás, többen használják innen a topikból is, köztük én is. A 100 fogasnál a Dayco is jó választás lehet, bár a 16vn a Dayco szíjak Lég hangosan "sírtak".
A feszítőknél lehet sokat spórolni, ha az Mber 1 kicsit leleményes.) A trükk a következő, nem kell kompletten cserélni a görgőt az öntvénnyel 1ütt, Lég csak a görgőt önmagában cserélni. Ehhez a 16v vezetőgörgőjét kell +venni. 2 fajta van SKF(MVKM22510) 5117 HUF/db, Breda(CR1874) 1575 HUF/db. A Bredát, +int csak sokan használják innen, bár gt inkább az SNRre eszküszik(SKF csapágyas), mert szerinte a Breda 1 idő után túl hangos. Én eddig ezt még nem tapasztaltam, de lehet azért , mert a többi zaj Lnyomja ezt.))
A görgő cserénél a következőkre kell még figyelni, a csap, amin a görgő fut, szoruljon + az öntvényben, nem legyen Lkopva. Különben 1 újat esztergáltatni. A ki-, és bepréselésnél célszerű satut használ, nehogy Ltörjön az öntvény, ütni is lehet, csak, akkor nagyobb a törésveszély. Kb. ennyi a lényeg.
pb_26-05-2008 08:20:31 // 44855
Sztem összetett hiba van. Én az intervallum relével kezdeném, biztosítéktábla, 2. oszlop, legalja. A hátsó ablatörlőnél, nem kizárt, hogy a végállás kapcsolóval van probléma, az enyém sem hajlandó végállásba menni. De, az sem kizárt, hogy a kormánykapcsolónál lesz probléma.
szegecs26-05-2008 07:54:57 // 44854
Érintkezés (lsd pb_) vagy ütemadó relé.
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-05-2008 07:51:55 // 44853
Köszi előre is a válaszokat, megyek a dógozóba lassan! ;-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-05-2008 07:47:25 // 44852
MÁS:

Lát valaki összefüggést (esetleg meg tudja nevezni a felelőst) ebben a számomra egyenlőre csak témájában összefüggő hibasorozatban:

(idősorrendben)

1. Elment a hátsó ablaktörlő végállás
2. Elment a hátsó törlés kompletten
3. Elment az első szakaszos törlés + a spricceléssel egyet töröl funkció

a mosó működik elöl-hátul és a biztosítékok is jók...
pb_26-05-2008 07:46:50 // 44851
Pont, ezért kérdeztem, mert tudom hibrid az autód.
pb_26-05-2008 07:46:04 // 44850
+ késes, +kiskanalas is.)
pb_26-05-2008 07:44:59 // 44849
Nincs tuti.)) Sztem ebből nem voltak, akkora parázs viták, + nagyon sok fajta szíj, és görgő sincsen. Na majd mindjárt jól +lesem.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-05-2008 07:38:54 // 44848
szeva' neked is! ;-)

egyébként ha jól emléxem, a szíjnál 2 féle van, hidrotőkés (102 fogú?) vagy "non-hidrotőkés", utóbbin belül már nem számít hogy kanalas, villás vagy zsetonos a szelepállítás, a 98 fogú kell hozzája.
Szerintem...
Ferke26-05-2008 07:32:35 // 44847
Jah, szeva skacok. :))
Ferke26-05-2008 07:31:48 // 44846
A villásnál a veztengty bütykei páros villákból állnak, így köztük imbuszkulccsal tudsz szelephézagot állítani. Korongosnál csak spec. szerszámmal tudsz korongokat cserélgetni, itt a kellő vastagságú korong behelyezése a cél. :)
szegecs26-05-2008 07:25:13 // 44845
Milyen az a villás hengerfej, mé van kanalas is? :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-05-2008 00:16:11 // 44844
Szeva!

igazából a javasolt márka érdekelt , korábban parázs viták voltak a különböző gyártmányokról, teljes a káosz nálam ezzel kapcsolatban, max.néhány márka ugrik be...
gondoltam,hátha letisztultak már a gondolatok , "oszt megvan a tutti"! :-)

amúgy nekem "pénzbedobós" a hengerfejem! :-D
BuBu.26-05-2008 00:07:59 // 44843
hjaa 11 ker iglói utrol tünt el
BuBu.26-05-2008 00:07:40 // 44842
sziasztok egy nem teljessen ideillő kérésel fordulok hozzátok egy kedves ismerösömnek elopták az autoját egy 1984 es rover sd 1 es sötét szürke szinü és a jóbb elsö ajtoban nincs uveg csak le van/ volt foliázva ha véletlen látjátok valahol az autót kérlek kiáltsatok köszike:)
pb_26-05-2008 00:05:03 // 44841
Holnapra +nézem neked, és beírom. Ha jól Mléxem nem htőkés hefejeid vannak, korongos, vagy villás, sztem inkább az Lőbbi a valószínű.
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-05-2008 00:03:07 // 44840
Üdv, mesterem! :-)

Párszáz km. múlva vezműcsere-lesz, mit is kéne venni szíjban meg feszítőben( mondjuk a Bárdi-nál)?.
pb_25-05-2008 22:56:41 // 44839
Hogy ne mondhassad L, hogy nem tájékoztattalak.))
Műxik az index, mind2 irányba. Gondoltam a relénél kezdem, először is alig találtam + a rohadékot.)) (A Zénél lévő piros 1.4esben + sem találtuk.)) Szétpattintottam a relét, és Lkezdetm basztatni, Rre hol ment, hol nem, mint a mesében. Zé, hozott 1 másikat, avval met mind2 irányba, de a visszajelző lámpa a műszerfalon nem működött. Najó, vissza az Redeti, és jobban szemügyre vettük. Kiderült, hogy a panelon van 1 törött forrasztás, és másik 2-3 forrasztás is már Lég gyenge. A hibák kijavítása után, tuttisan műxik.))
pb_25-05-2008 21:50:45 // 44838
Bekap6od!))))))
Amúgy csak a kép kedvéért került Lő a pajszer.)))))
Neked 16v TDd van?))))
Scott25-05-2008 20:21:45 // 44837
Úgy tudom ez egy korábbi betegség maradványai :))
Whiteskull25-05-2008 19:57:47 // 44836
Erről is az a szerencsétlen korlát tehet? :)))))))))))
Scott25-05-2008 19:51:58 // 44835
Gyertya csere pb autójában. Sajnos a már nem gyári karosszéria méretek miatt ez az egyetlen járható út .. :)))))))
BuBu.25-05-2008 02:49:13 // 44834
nahh jóll van hamár itt hagyott mindenki mint eb a szaharát akkor énis elhuzok
jó éjt mindenkinek
bár mikor olvassátok majd ezt már reggel lessz ugyhogy jó reggelt:D:D:D
BuBu.25-05-2008 02:21:37 // 44833
azta egy év alkohol mentesség után be kell hogy lássam egy üveg bortól beáltam mint a cövek:D:D
pb_25-05-2008 01:29:29 // 44832
Én mindig így fogom fel.))))
BuBu.25-05-2008 01:22:31 // 44831
hát igen ez igy igaz
pb_25-05-2008 01:16:14 // 44830
Az sosem árt.))))
BuBu.25-05-2008 01:15:22 // 44829
asszem kicsit sok volt a bor:D
pb_25-05-2008 01:15:20 // 44828
Ja boTS, azt hittem az autóval van a probléma.))))))
BuBu.25-05-2008 01:13:26 // 44827
wawtlwg probálj meg rendessen jogsit szerezni és nem megvedd:D:D:D:D
pb_25-05-2008 01:01:20 // 44826
Páá.
Whiteskull25-05-2008 00:57:26 // 44825
Elfáradtam. Megyek csicskázni. :)))

Jó éjt mindenkinek! :))))
pb_25-05-2008 00:56:10 // 44824
Most, akkor mi a helyzet?))))
Whiteskull25-05-2008 00:50:48 // 44823
Bár a végén áttér a világos oldalra, és ez tényleg bukás. :)))))))))))))
Whiteskull25-05-2008 00:47:15 // 44822
Szerintem meg nem bukik el. :))))))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.