Forum >> Alfasud-33
karesz6829-05-2008 18:15:56 // 44971
Sziasztok,egykis segicségre lene szükségem ,az öninditomba márlet cserélve bendix,behuzo tekercs és amikor inditok halok egy motor hangot de a motort nem indicsa.ha valaki tud valami jotanácsot megköszöném.
Gábor3329-05-2008 17:22:08 // 44970
Ciao mindenkinek! Látom azért zajlik az élet. A légszüröim csak nem akarnak megérkezni. Rendeléskor max 2-hetet mondtak,lassan már 5-hete van folyamatban a dolog. Egyenlöre be kell érnem azzal,hogy levágtam a gyári légszüröház alját és egy betét szüröt kapott. Hangja az állat lett,most egyszerre ordit a motor és a kipuffogo. Lehet,hogy majd a zenét is tovább kell fejlesztenem,egyenlöre még megfelel. Remélem,hogy jövöhét végén bekerül az uj motor a kaszniba,sajnos nem rajtam mulik. Elvileg erre az idöpontra lesz garázs,meg daru. Remélem nem kell majd sokat szivni a beállitásokkal,sikerült szinkrontesztert kérnem erre az idöre. Majd teszek fel képeket a motorcseréröl is.
szegecs29-05-2008 13:23:30 // 44969
A sprintben is a féklámpa-kapcsolónál van és ez hivatalosan is ott van :)
pb_29-05-2008 13:04:03 // 44968
Hogy a relének a biztosíték táblán kell lennie. Ehhez képest simán a középkonzol mögött kolbászolt, alig leltem rá. Viszont azt nem néztem, hogy akkor a biztosítéktáblán mi a helyzet, majd talán ma.
szegecs29-05-2008 12:49:53 // 44967
Miért, hogy írja az elmélet?
pb_29-05-2008 12:27:32 // 44966
A 90 utáni 33ban nem ilyen van. Viszont rájöttem, hogy az indexem rohadtul nem úgy van, mint, ahogy az Lmélet írja.)
szegecs29-05-2008 12:01:50 // 44965
pb_29-05-2008 11:45:51 // 44964
Én nem vagyok róla 100%osan +győződve, hogy a 2 relé ugyanolyan.
szegecs29-05-2008 10:58:48 // 44963
Én mondtam, hogy az ütemadó relé a gázos :) Egyébként az első nekem is hiányzik, ha netán a bontóban tálász még ilyet, akkor szólj légyszi.
pb_29-05-2008 10:16:42 // 44962
Ok, le van védve, Lbsesedés tm by pb_.))))))) Bár én ebből nem szeretnék olyan vitát, mint a Transaxle topikban, nem fogok vinnyogni, ha más is leírja ugyanezt., a bs1, bs2 Lnevezés + már foglalt.)))
Hakuna29-05-2008 09:59:41 // 44961
Ez az Lbs-edés ez nagyon tetszik, szerintem védesd le :)
pb_29-05-2008 08:01:09 // 44960
Természetesen szívesen veszem a képeket, és Lőre is köszi!
Néha velem is Lőferdül, hogy túlkombinálom a dolgokat, és a probléma +oldása sokkal 1xűbb, mint ahogy gondolom.)))
Az Lbsesdés esetében, általában nem az autó szokott a hibás lenni.)) +esik az ilyen, hogy 1 kis figyelmetlenség után, néhány 7 fejvakarás következik, majd be kell, hogy lássuk mi vagyunk a hülyék.)) Sztem ez is már bekövetkezett jó néhányunkal.))
Néha velem is Lőferdül, hogy túlkombinálom a dolgokat, és a probléma +oldása sokkal 1xűbb, mint ahogy gondolom.)))
Az Lbsesdés esetében, általában nem az autó szokott a hibás lenni.)) +esik az ilyen, hogy 1 kis figyelmetlenség után, néhány 7 fejvakarás következik, majd be kell, hogy lássuk mi vagyunk a hülyék.)) Sztem ez is már bekövetkezett jó néhányunkal.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-05-2008 00:45:43 // 44959
Szeva'!
Holnap csinálhatok még képeket a "huzat-elemekről" , meg a szivacsról is! Ez utóbbi szerintem teljesen OK, a "csúcsán" van kicsit kifényesedve.
A középső rész igazából hangosan gondolkodás, ezért kevésbé érthető,de én is ezzel jöttem rá a lényegre.
Vagyis: nem láttam a fától az erdőt,azaz annyira arra koncentráltam, hogy a relatíve hibátlan jobboson mihamarébb utazhassak, hogy nem gondoltam bele: ugyanennyi, ha nem kevesebb munkával VÉGLEGESRE is meg lehet csinálni a melót! :-)
Az intervallumrelé esetében nem az autó a hibás! A tényállás röviden : egy OFF VW/audi relé van benne...
... de nem is ez a durva, hanem az,hogy ezt valszeg én cseréltem el a múltkor a bontóban,amikor 100.000 indexrelét próbáltam sietve, kapkodva, valahogy ide is bekerült egy BS jellegű relé. Csak így lehetett, mivel emléxem,hogy anno fekete és ugyanolyan "vállas" kialakítású ment bele, mint az indexé, csak feketében. És az most a bontóban van, ha még megvan...
Mindenesetre meg kéne a héten nézni,mivel szerintem az sem kapható csak úgy...
Holnap csinálhatok még képeket a "huzat-elemekről" , meg a szivacsról is! Ez utóbbi szerintem teljesen OK, a "csúcsán" van kicsit kifényesedve.
A középső rész igazából hangosan gondolkodás, ezért kevésbé érthető,de én is ezzel jöttem rá a lényegre.
Vagyis: nem láttam a fától az erdőt,azaz annyira arra koncentráltam, hogy a relatíve hibátlan jobboson mihamarébb utazhassak, hogy nem gondoltam bele: ugyanennyi, ha nem kevesebb munkával VÉGLEGESRE is meg lehet csinálni a melót! :-)
Az intervallumrelé esetében nem az autó a hibás! A tényállás röviden : egy OFF VW/audi relé van benne...
... de nem is ez a durva, hanem az,hogy ezt valszeg én cseréltem el a múltkor a bontóban,amikor 100.000 indexrelét próbáltam sietve, kapkodva, valahogy ide is bekerült egy BS jellegű relé. Csak így lehetett, mivel emléxem,hogy anno fekete és ugyanolyan "vállas" kialakítású ment bele, mint az indexé, csak feketében. És az most a bontóban van, ha még megvan...
Mindenesetre meg kéne a héten nézni,mivel szerintem az sem kapható csak úgy...
pb_29-05-2008 00:14:00 // 44958
Ja, azt még Lfelejtettem írni, hogy a szivacsot is vedd szemügyre, ha nagyon ki van ülve, célszerű azt is cserélni, vagy valami ilyesmi.
pb_29-05-2008 00:10:32 // 44957
Persze, hogy igényes, hisz Recaro!)))
A középső részbe, 1 kicsit belegabalyodtam, de, ha te tudod, hogy mi a csapásirány, akkor nem lehet gond.))
Köszi a képeket! Gyorsan archiválom is őket.)
Várom a beszámolót, azért nekem is volt már szerencsém durva dolgokhoz, nem véletlenül jött a bs Lnevezés.))
A középső részbe, 1 kicsit belegabalyodtam, de, ha te tudod, hogy mi a csapásirány, akkor nem lehet gond.))
Köszi a képeket! Gyorsan archiválom is őket.)
Várom a beszámolót, azért nekem is volt már szerencsém durva dolgokhoz, nem véletlenül jött a bs Lnevezés.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-05-2008 21:42:19 // 44956
pb_!
ma végre lekaptam a'zülléseket...
némi komment: a háttámla - huzatot a támla alatt összefogó sínt leszámítva (amit majd tépőzárral vagy patenttel helyettesítek) sérülésmentesen szedhető szét, nincs rajta millió kis rozsdásodó fémkarika ,mint a sima üléseken, hanem az anyag szélében fémhuzal van, amit az anyag lyukainál a támlavázon lévő fémfülekbe kell akasztani. Szóval elég igényesch! ;-)
az ülőlapot egyenlőre nem csesztetem, most az a cél, hogy hozzáférjek a tengelyhez és eldőljön: a tekerőgomb áttehető -e a túloldalra?
Mondjuk ha jobban belegondolok, már nincs is ennek értelme, a terv uis ez volt:
ha cserélhető, akkor bemegy B1-re ez a J1, majdnem tökéletes huzattal, felújítom a B1-et és beteszem jobbra. Mivel kizárt ,hogy ugyanilyen textilek kaphatóak, a B1-en is le kell cserélni az 1etlen jó eredeti huzatot uolyanra, mint a másik felújítottra. Akkor viszont a felújításig megint a régivel kell járni - mondjuk éppen kibírom...
Ha nem cserélhető,akkor azt hagyom a francba szétszedve, szétszedem a tropa huzatú balost, azt újíttatom fel először és teszem be,akkor a 2. lesz a jobbos. (ez esetben az alvázakat visszacserélem majd...)
tulképp így leírva is látszik , hogy egyik kutya, másik eb, döntsön a sors. A támlát az ülőlaptól elválasztást már sejtem, holnap megcsinálom és akkor kiderül a helyes taktika. ;-)
(mondjuk nem teljesen analóg a 2: ha egyből Recarózni akarok,az +1 felesleges támlahuzat bontásba és összeszerelésbe kerül, nem beszélve arról,hogy a széttépedt műa. sín helyére is kellene valami átmenetileg,de még a régi huzatra..
most alszok rá 1et, de lehet,hogy ha kiderül a forgatógomb cserélhetősége,akkor sem teszem fel a jó huzatot vissza,hanem 1ből anyagvásárlás és megcsináltatom a végleges vezető, utána meg annak mintájára a jobbost! ;-)
Utánajártam az intervallum-relének is...
hááát.... majd garazsírozás után írok később,de előzetesben annyit, hogy ha megtudod,
"orcával borulsz a bozótba" :-p
ma végre lekaptam a'zülléseket...
némi komment: a háttámla - huzatot a támla alatt összefogó sínt leszámítva (amit majd tépőzárral vagy patenttel helyettesítek) sérülésmentesen szedhető szét, nincs rajta millió kis rozsdásodó fémkarika ,mint a sima üléseken, hanem az anyag szélében fémhuzal van, amit az anyag lyukainál a támlavázon lévő fémfülekbe kell akasztani. Szóval elég igényesch! ;-)
az ülőlapot egyenlőre nem csesztetem, most az a cél, hogy hozzáférjek a tengelyhez és eldőljön: a tekerőgomb áttehető -e a túloldalra?
Mondjuk ha jobban belegondolok, már nincs is ennek értelme, a terv uis ez volt:
ha cserélhető, akkor bemegy B1-re ez a J1, majdnem tökéletes huzattal, felújítom a B1-et és beteszem jobbra. Mivel kizárt ,hogy ugyanilyen textilek kaphatóak, a B1-en is le kell cserélni az 1etlen jó eredeti huzatot uolyanra, mint a másik felújítottra. Akkor viszont a felújításig megint a régivel kell járni - mondjuk éppen kibírom...
Ha nem cserélhető,akkor azt hagyom a francba szétszedve, szétszedem a tropa huzatú balost, azt újíttatom fel először és teszem be,akkor a 2. lesz a jobbos. (ez esetben az alvázakat visszacserélem majd...)
tulképp így leírva is látszik , hogy egyik kutya, másik eb, döntsön a sors. A támlát az ülőlaptól elválasztást már sejtem, holnap megcsinálom és akkor kiderül a helyes taktika. ;-)
(mondjuk nem teljesen analóg a 2: ha egyből Recarózni akarok,az +1 felesleges támlahuzat bontásba és összeszerelésbe kerül, nem beszélve arról,hogy a széttépedt műa. sín helyére is kellene valami átmenetileg,de még a régi huzatra..
most alszok rá 1et, de lehet,hogy ha kiderül a forgatógomb cserélhetősége,akkor sem teszem fel a jó huzatot vissza,hanem 1ből anyagvásárlás és megcsináltatom a végleges vezető, utána meg annak mintájára a jobbost! ;-)
Utánajártam az intervallum-relének is...
hááát.... majd garazsírozás után írok később,de előzetesben annyit, hogy ha megtudod,
"orcával borulsz a bozótba" :-p
Gróf28-05-2008 21:17:59 // 44955
Hát a kinti használat annyira nem is fontos, mert Rodosz nem nagy sziget. Az alkatrészekről annyit hogy fel kéne szerelkezni mint a dakarra szoktak. Bár bármilyen kocsi otthagyhatja az embert bárhol, szóval ez más kocsival is rizikós lenne. Főleg a volt YU területén lerobbanni vlahol.
Hakuna28-05-2008 21:11:37 // 44954
Szerintem elég szarul menne. A pálinka fagyállónak válik be max, arra is csak rövid ideig. Mondjuk a jófajta Ouzo csodákra képes. Pl. kifehéríti a kólát.
De ha ketten is mentek, akkor tényleg előnyösebb lehet a kocsi. A kinti hasznáról már nem is beszélve. Csak az alkatrészutánpótlás nem lesz egyszerű.
De ha ketten is mentek, akkor tényleg előnyösebb lehet a kocsi. A kinti hasznáról már nem is beszélve. Csak az alkatrészutánpótlás nem lesz egyszerű.
Gróf28-05-2008 20:57:27 // 44953
Hát az biztos hogy nagy élmény lenne végigalfázni Görögországon. A benya meg kijönne 55k ból kb. ez leosztva 2 főre 27k, az meg annyi mint a wizz es repcsijegy. Holnap felhívom őket ott lenn délen hogy nagyon ragaszkodnak e hozzá h 1 jén kezdjünk. Ha igen akkor kocsikázunk (persze akkor szíj meg olajcsere minimum.) Hát ha addig kifogynának a föld tartalákai akkor megpróbálnám hogy megy e pálinkával a rendszer xD
Hakuna28-05-2008 20:51:44 // 44952
Nagyon helyes. Azért csak többet ér egy repcsiútnál. Arról nem is beszélve miből jössz haza. No mondjuk benya sem lesz kispálya. De reméljük a visszaútig kitartanak a föld tartalékai :)
Gróf28-05-2008 20:48:56 // 44951
Hát őszintén most nem tudom. Kicsit fennakadtam rajta. 31 éig le kell érnem, de csak 14. én megy repcsi (na jó megy most is de az 150k csak oda). Na persze et ma tudtam meg x /. De az az 1 igy biztos, hogy meg lesz akkro tartva a kocsi télig.
Hakuna28-05-2008 20:44:32 // 44950
Akkor ez most jó vagy rossz hír ?:) Örülök, hogy megtartod!
Gróf28-05-2008 18:53:26 // 44949
Ciao!
NEm tudom átpapírozni a kocsit, mert nicns meg hozzá a motor adásvételije. (tudnám hogy hova a pitsába tűnt). Nameg mégjobb, hogy lehet azzal kell lemennem Rodoszra : ///
NEm tudom átpapírozni a kocsit, mert nicns meg hozzá a motor adásvételije. (tudnám hogy hova a pitsába tűnt). Nameg mégjobb, hogy lehet azzal kell lemennem Rodoszra : ///
Whiteskull27-05-2008 21:31:25 // 44948
Nem. Selespeedéknél. :)))))))))))
Süge27-05-2008 21:30:22 // 44947
sok volt a kerozin mi?Hol volt a tankolás,a Floyd-ba?
pb_27-05-2008 20:29:35 // 44946
Óó, már mással is +esett néhányx.)))
pb_27-05-2008 20:28:00 // 44945
Röviden nem. Nemrég kérdezte ugyanezt Kozi kártárs. Olvass vissza, 44555 hszhez, ott találsz válaszokat.
Whiteskull27-05-2008 20:21:01 // 44944
Valóban frankó kis város. Tavaly már voltam. :)))))
Igaz némi homályos foltok azért még maradtak arról a napról. :)))))
Igaz némi homályos foltok azért még maradtak arról a napról. :)))))
Süge27-05-2008 19:56:39 // 44943
Becse frankó kisváros oda jártam középsuliba
Whiteskull27-05-2008 19:54:28 // 44942
Semmi gond. :))))
Ez legyen a legnagyobb hibád! :))))
Ez legyen a legnagyobb hibád! :))))
Süge27-05-2008 19:53:53 // 44941
A kur... életbe mellé kattintottam,Whiteskilltöl akartam kérdezni
Whiteskull27-05-2008 19:52:38 // 44940
Szerintem nem pb_ megy, hanem én. :-)
Becsére. :)))
Becsére. :)))
Süge27-05-2008 19:51:13 // 44939
Vajdaság mely részére jössz?
Süge27-05-2008 19:48:53 // 44938
Ja ... Még meg sem köszöntem a sok jó kritikát,biztatást és szép foggattatást.Kössz mindenkinek.
sty27-05-2008 19:41:23 // 44937
arra volnák kiváncsi hogy a 33-as boxija (1.7 16v) megegyezik-e a 45-46-os boxival,a csatikra és a felfogtásokra volnák kiváncsi,ja és hogy az én boxim (1.6 8v) kábelkötege jó lesz-e hozzá vagy azt is cserélni
pb_27-05-2008 19:07:11 // 44936
Próbáld 127_sud kártársat keresni, hátha tud segíteni.
Whiteskull27-05-2008 19:03:01 // 44935
Szervusz! :)))
Üdv a csapatban! :))))
Sajnos nem találtam a katalógusomban. Pedig 2 hét múlva pont megyek ki hozzátok.
Üdv a csapatban! :))))
Sajnos nem találtam a katalógusomban. Pedig 2 hét múlva pont megyek ki hozzátok.
Süge27-05-2008 18:57:47 // 44934
bal első fényszórót és balhátsólámpát keresek a Sud-hoz
Norbi27-05-2008 18:57:44 // 44933
Ja, igen azt is odakötöttem. Szerintem is megfelelő ugyis.
pb_27-05-2008 18:43:15 // 44932
Nincs mit. Akkor tulképp a tápot is onnan szedted le, végülis nem is rossz +oldás.)
pb_27-05-2008 18:42:03 // 44931
1-2 tagnak még akad. De a 33 sok mindent +örökölt az Lődtől.))
pb_27-05-2008 18:39:15 // 44930
De Lőtte kell neki 1 kis hegesztés is, aztán 1 kis lakatosmeló, és régi fényükben fognak tündökölni.))))
Norbi27-05-2008 18:03:56 // 44929
Köszi már +oldottam a problémát. A modulon van a kék és zöld, azokat rákötöttem a piros és kék vezetékekre, aztán kimarad a barna, fehér, és ami utána következik barna, fehér azt pedig a barna és lilára kellett kötni. És igy müködik távkapcsolóval, és kulcs-al is lehet nyitni. De azért köszi még1szer hogy utána néztél, rendes vagy! Hali!
Süge27-05-2008 17:52:35 // 44928
Szevasztok.Van valakinek még Sud-ja?
Ferke27-05-2008 16:49:49 // 44927
Áh, ugyanmár! Ezeket szépen vissza lehet még kalapálni, jó az!:)
pb_27-05-2008 16:16:44 // 44926
Persze simán Lőfordul6. A képen szereplő törés, a kivétel miatt van, a szelepek nem törtek össze, csak görbültek, de ezáltal a vezetők sorsa is +pecsételődött. A dugóknak nem lett bajuk, szerencsére.
Gróf27-05-2008 15:57:48 // 44925
Ahhan. Mert én (mondjuk motoron) láttam olyant, hogy leesett a szelep feje, és átlyukasztotta a dugót, valamint a h fejet összeverte..
pb_27-05-2008 15:35:48 // 44924
Nem feltétlenül. bs2ön, "csak" 8 szelep csere volt. + mondjuk teljesen mind1, hogy szíjszakadás, vagy görgő +állás van, a végeredmény szempontjából teljesen mind1.
Gróf27-05-2008 15:31:59 // 44923
De szíjszakadásnál a rosszabbik esetben dugótól a hengerfejig mindent kell cseréni nemde?
pb_27-05-2008 15:29:12 // 44922
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
421
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?