Forum >> Alfasud-33

pb_18-07-2008 13:32:16 // 47071
Én írtam utoljára a témában, amire nem igazán reagáltál.)
pb_18-07-2008 13:31:05 // 47070
Sztem nem sokáig lesz így.) Ha valaki ezen agyal, azt csak sajnálni tudom.)) De azt, még mindig nem írtad le, hogy miért jó ez így?)
szegecs18-07-2008 13:26:12 // 47069
Egyszerű, a strobi vezérlő kábelét nem az 1. hengerre, hanem a 2.-ra kapcsolod.
szegecs18-07-2008 13:24:56 // 47068
Ez nem adhoc módon cserélgetés, hanem tudományosan megalapozott tény. Egyszer már ezt kifejtettem szerintem.
szegecs18-07-2008 13:23:28 // 47067
Miért, befejeztük? :)
szegecs18-07-2008 13:22:45 // 47066
Na, akkor ezek szerin megint csatlakozott két Alfa a 2-4-1-3 táborához , na alakul :) (pedig velük nem is találkoztam még). A furcsaság csak ott van, hogy míg egy 8V-t könnyebb elrakni így, de egy 16V-nél azért már agyalni kell, hogy 4 veztengelyt így elrakjon az ember.
Bubu, amit a vinyón találtál az is 2-4-1-3
pb_18-07-2008 13:19:42 // 47065
1, max 2 fogat nem fogsz észrevenni. Én is csak akkor vettem észre, mikor szíjakat cseréltem.
pb_18-07-2008 13:18:33 // 47064
Onnan a rézcsonkról.



A karikázott résznél keresgélj.
BuBu.18-07-2008 13:08:59 // 47063
simán lehet bár rosznak nem mondanám mert mondom ezzel a vezérléssel jöt haza kanizsárol ésgyönyörüen huzott
BuBu.18-07-2008 13:07:47 // 47062
értem :DDDDDDDDD
de akkor az amit mondok a talpakon egy picike kis rézcsonk???
mert a 8v n egycsavarlyuk van mint az üzemasgya csavar ijen lyukas közepü
pb_18-07-2008 13:07:25 // 47061
Annál is inkább, mert könnyen Lképzelhető, hogy 1-2 foggal L van rakva a vezérlés.
pb_18-07-2008 13:06:12 // 47060
A 4es hengertől(ami, most nálad a 3as), kapja a vákuumot.
BuBu.18-07-2008 13:03:07 // 47059
igenn valami szaskbarbárcsinálta:))))
z lessz ugyis kell szjatcseréni mert ugye amikorvettem nem cseréltem le ugyhogy ideje lessz elmegy igya vizsgára asztán csere szij:)
BuBu.18-07-2008 13:01:37 // 47058
mégeg kérdés
a 16 v hova csatlakozik a szerföfék vákumcsöve a 8 v n megtaláltam de ezen a szaron nem találom vagyis van egy sejtésem de az nem ugy néz ki mint a 8v n
ha jól gondolom akkor a menet irány szerinti bal oldalon a pillangó szelep talpain van hátra felé nézö kis csonk de nem vagyok biztos benne
pb_18-07-2008 13:01:20 // 47057
Magyarul, valaki kontár munkát végzett. Sztem az legyen a következő, hogy mindent jelre teszel.
BuBu.18-07-2008 12:59:28 // 47056
megnéztem a vezrlést hát rohadtul nem ugy van ahogy a szervízköny szrint kellene lennie majd megigaztom a vezérlést és akkor tuti hogy ujra az eredeti gyujtás kell neki
köszönet mindenkinek a segitségér
BuBu.18-07-2008 12:58:09 // 47055
nahh uraim beindult a vas
szegecs kolega javaslatát követve merthogy az volt esönek a egegyszerübb megcseréltem a gyujtássorendet 2-4-1-3 ra
hát mitt mondjak pöcre indult a vas....
azota kapot hutörendszer is
most még van néhány ezer dolog amit meg kell csinálni rajta de legalább beindult nem lessz bellöle hamu:D:D
pb_18-07-2008 07:41:20 // 47054
Legyen így.))
BuBu.18-07-2008 01:10:49 // 47053
oksa megnézek mindent amiröl ma beszéltünk asztán majd holnap referálok:D
pb_18-07-2008 00:58:58 // 47052
Először nézd +, amikről szó volt, aztán +létjuk mi lesz, és +dumál6juk.
pb_18-07-2008 00:58:06 // 47051
Érdekesen néz ki, az biztos, de az olajsapka is.))
pb_18-07-2008 00:51:53 // 47050
Ez, nem jó módszer.)
pb_18-07-2008 00:50:24 // 47049
Ahogy nézem, 2db van most fent.
pb_18-07-2008 00:46:58 // 47048
Csak, annyi kérdésem van, hogy így, hogyan állítasz gyújtást?D
pb_18-07-2008 00:44:53 // 47047
Nem, mindent jelre kell tenni, nem pedig adhoc módon cserélgetni mindent.)
pb_18-07-2008 00:43:48 // 47046
Kezdjük Lőről?) Felőlem kezdhetjük.))
pb_18-07-2008 00:42:30 // 47045
Nem sokról maradtál le.)
pb_18-07-2008 00:41:33 // 47044
Te írtad, hogy van hozzá dögível alkatrész.))
pb_18-07-2008 00:39:54 // 47043
Ezért erőltettem a gyújtás témát.)
BuBu.18-07-2008 00:21:48 // 47042
nézelödtem a vinyomon képeket és ezt találtam ez nem az enyémröl készült nem tom már hogy kié de érdekes a gyujtás
BuBu.18-07-2008 00:03:10 // 47041
:D:D:D:D AZ JAHHH
OKSA MA MAJD BESZÁMOLOK:d
szegecs18-07-2008 00:02:15 // 47040
Ja, hogy 16 voltos :) Ez elkerülte a figyelemet.
Na én tiplizek, akkor holnap, vagyis ma kíváncsian várom a fejleményeket :)
BuBu.17-07-2008 23:58:36 // 47039
nekem ennél azért egy picit egyszerübnek tünik a szijnál megnézni hogy mijen a vezérlés:D:D:Degyrész ahoz nem kell szelepfedél tömcsi másrész egy helyén lévö 16 v melett sok hely nincs én ma nagyon jót szoptam csak a gyertya ki be rakással:D:D
szegecs17-07-2008 23:45:37 // 47038
Még egy tipp: nem kell szétszedni az egész vezérlést, csak egy kicsit:)
Az 1. (2.) hengert felső holtpontra állítod, leszeded a szelepfedeleket és az 1-2 es hengernél megsasolod, hogy hogy állnak a bütykök. Amelyiknel felfelé állnak (a másiknál lefelé) abban kell lenni a gyújtásnak.
Dévid17-07-2008 23:40:14 // 47037
Ott, de még lóg nekem egy 1.0 Swift árával, szóval idén még nem lesz kocsija...
BuBu.17-07-2008 23:37:11 // 47036
igen miota mondtad a dolgot ezen filozok énis és tény hogy simán megvaloosithato csak felcserélem az oldalakat
igen ha igy van nekem akkor majd a szij cserénél vissza alakitom a rendes beálitásokra de most éppenséggel leszarnám csak induljon be mert ezer meg egy dolog várat még magára és lassan mennie kell a vizsgára ami igyis ugyfest hogy tolodni fog emiatt a szopás miatt
szegecs17-07-2008 23:34:57 // 47035
Az igaz, hogy nem így van gyárilag, de ha logikusan végig gondolja az ember, akkor rájön hogy az égadta világon nem változik semmi csak annyi, hogy nem az 1. hengerrel kezdődik a gyújtássorrend, hanem a 2.-kal. Én is így jártam egyébkén, mikor először szembesültem ezzel az esettel, de épp most lesz esedékes a fogasszíj csere és visszaállítom, ahogy "gyárilag" kéne, hogy legyen. Majd beszámolok, hogy mennyi változás lesz.
BuBu.17-07-2008 23:27:35 // 47034
mondtam reggel ezzel kezdek asztán ha nem a kkor letépm a vezérlést
mondjuk azt igyis ugyis:D
BuBu.17-07-2008 23:26:18 // 47033
egyébként köszi hogy rámutattl a régi képen a forditótt gyujtásra
s szerintem simán lehetséges amit mondasz de pb_nek meg igaza van abban hogy ha igy be is oindul és müxik akkor sem normállisan van összerakva ahogy a gyárban kitalálták:D:D
szegecs17-07-2008 23:25:39 // 47032
Ha minden kötél szakad: gyergyakábel csere 1-est a 2-essel, 3-ast a 4-essel. Nem vesztesz vele semmit.
BuBu.17-07-2008 23:22:21 // 47031
holnap mindenre fény derül remélem:D:D:D
szegecs17-07-2008 23:20:54 // 47030
DE úgy is működnie kell!
HátvédRomeo17-07-2008 23:15:31 // 47029
Aha valahogy ugy csinálták. Szívesen megnéztem volna, de sajna nem tudtam ott lenni.
pb_17-07-2008 23:10:19 // 47028
Jobb, azt járó motornál mérni.))
pb_17-07-2008 23:08:52 // 47027
2,8-3,2 bar a szivattyú nyomása. Alapjárat vákuum nélkül: 1,5+-0,2 bar, alapjárat vákuumal 2,1+-0,2 bar. Beépítesz a rendszerbe 1 nyomásmérőt, monjuk az üzemanyag-lengéscsillapító Lé, vagy után.
HátvédRomeo17-07-2008 23:08:30 // 47026
Nekem mondod?! :)) Há persze, hogy kulizni kell utánna.
BuBu.17-07-2008 23:04:54 // 47025
figyu akkor ha holnap megnézem a vezérlést meg a gyujtást
és ha nem hajlando ezek után sem beindulni akkor megkérhetlek é??? hogy elgyünnél ide s megnéznéd személyessen te is??? kifizetem a benyádat meg az idödet is persze csak ha nem vagy tul drága:D:D
pb_17-07-2008 23:04:16 // 47024
HAn?
pb_17-07-2008 23:02:57 // 47023
Azért a normális cucckat fel kell ám kutatni.)
BuBu.17-07-2008 23:02:51 // 47022
ezel tök egyet értek mivel kajakra visszagyujt a torokba
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.