Forum >> Alfasud-33
BuBu.19-07-2008 01:06:35 // 47121
igy gondoltad vagy rajzolgassak is mellé tisztára olyan agyok mint picasso:D
BuBu.19-07-2008 01:05:59 // 47120
barna
szürke-piros
rozsaszin-fehér
narancs-fehér
narancs-fekete
szürke-piros
szürke
zöld
zöld-fekete ez a trafoé
fehér ezis a trafóé
fekete öninditó
szürke-piros
rozsaszin-fehér
narancs-fehér
narancs-fekete
szürke-piros
szürke
zöld
zöld-fekete ez a trafoé
fehér ezis a trafóé
fekete öninditó
BuBu.19-07-2008 00:57:38 // 47119
oksa
minjárt megnézem:D:D
minjárt megnézem:D:D
pb_19-07-2008 00:55:36 // 47118
Inkább írd ki a vezeték színeket, úgy érthetőbb.))
BuBu.19-07-2008 00:53:11 // 47117
nahh rajzoltm egy ijen csatit ami az aksi melett van ez a fehér szinü a feketét azt majd késöbb megtárgyaljuk abbol jopárat meg tudokoldani de leht hogy mindet:)))
nos a két pirosat tudom hogy a gyujtó trafora megy ez oks a zold jelzésü az öninditóra ad áramot
és a többit kellene megtudnom hogy meik micsoda volt valaha
nos a két pirosat tudom hogy a gyujtó trafora megy ez oks a zold jelzésü az öninditóra ad áramot
és a többit kellene megtudnom hogy meik micsoda volt valaha
BuBu.19-07-2008 00:37:54 // 47116
pb_minden érzékelö a generátor töltés visszajelző kábelétöl kezve az össze szenzor kellene nekem csak egy nagy kábel gubanc van
abbol sohasem tudm me hogy meikmeik
abbol sohasem tudm me hogy meikmeik
pb_18-07-2008 23:59:48 // 47115
Ha most a kezeim közé kerülne 1 ilyen, nagyon +kapná a magáét.)))))
HátvédRomeo18-07-2008 23:53:47 // 47114
Jó is az. 60.000-nél hüvejezni. :-)) 100 km/h országuti "száguldások" és már 40.000-nél is el lehet végezni nyugodtan. Régi szép idők, mikor a szomszéd füstöt evett egész nap. :-))
pb_18-07-2008 23:30:28 // 47113
Értem, de inkább a 105 Sét ajánlanám.)))
Scott18-07-2008 23:24:41 // 47112
Nem kell tuning, sima 50 ló bőven elég, Unom a boxert, belerakunk egy 120-as skoda blokkot :))
pb_18-07-2008 23:14:46 // 47111
Jaja, hallottam hírét, vmi 1.2es szmpla karbis motor kerül bele, persze tuningolva.DDD
Scott18-07-2008 23:12:35 // 47110
Majd lesz :) Van mit még csinálni..
pb_18-07-2008 22:57:17 // 47109
Szóval áldozat voltál.DDD Tegnap láttam már nincs ott a verdád.
Scott18-07-2008 22:55:10 // 47108
Most értem haza Zolitól. Söröztünk :)
ANGER18-07-2008 22:50:11 // 47106
Joccakát mindenkinek!
ANGER18-07-2008 22:48:16 // 47104
Már szét is szedtem ,de látszólag hibátlan volt.
Scott18-07-2008 22:46:18 // 47103
Háló !
pb_18-07-2008 22:44:59 // 47102
Fojtószelep potencióméterét is szemügyre lehetne venni.
ANGER18-07-2008 22:40:21 // 47101
Menetközben nincs rángatás,de torpanás van,sokszornem pörög fel rendesen,pont ezért hoztuk fel a napokban a kuplung témát is,de szerintem ,nem kuplungra vezetném vissza.
pb_18-07-2008 22:33:20 // 47100
Van 1 olyan érzésem, hogy Lég szopatós lesz a végére járni. Menetközbeni rángatások, torpanások nincsenek? Csak az alapjárat szórakozik?
pb_18-07-2008 22:30:42 // 47099
Mindjárt keresek 1 ilyen dbot, és nézek 1 próbát.
BuBu.18-07-2008 22:28:47 // 47098
nohh kis beszámolo
motor müxik kapot kiput lámpákat motortetöt diszrácsot
holnap ftomü beálitás meg egyik rugomat ki kell cserélni
motor müxik kapot kiput lámpákat motortetöt diszrácsot
holnap ftomü beálitás meg egyik rugomat ki kell cserélni
pb_18-07-2008 22:28:00 // 47097
Írd + melyik érzékelőkkel van problem, és +nézem, mi, melyik hova.
BuBu.18-07-2008 22:27:02 // 47096
ok én ugy értettem hogy a 8V böl még meg van minden szenzor
ANGER18-07-2008 22:26:44 // 47095
És azon a jeladón kellene ohm-ot mérnem,mert nekem nem sikerűlt!
Ugyanis a műszer semmit nem bírt mérni rajta!
Ugyanis a műszer semmit nem bírt mérni rajta!
pb_18-07-2008 22:23:11 // 47093
16vnél, is ugyanolyan az a jeladó, csak máshol van.)))
pb_18-07-2008 22:22:25 // 47092
Igen, az 1-3 hengerek oldalán van.
pb_18-07-2008 22:18:17 // 47091
+drágítja, +drágíjjja.DDDDD
pb_18-07-2008 22:09:35 // 47090
Mivel, minden adott, csak 1 jó +oldás létezik.)
pb_18-07-2008 22:05:42 // 47089
Akkor lehet építeni a tuttis váltót.)))
pb_18-07-2008 22:04:20 // 47088
Mivel nem volt leírva, ezért nem tud6tam, hogy mire gondolsz még.))
pb_18-07-2008 22:03:19 // 47087
Az én álláspontom pedig az, hogy az ilyen munka nagy gányolás, kontárkodás. 1 tróger munka úgy kerül kiigazításra, hogy generálunk 1 másik problémát, aztán pedig önKlgülten rágyújtunk 1 cigire, majd jól hátba veregetjük magunkat, és után tapsikolunk 1et, akárki, akármit mond, ezt én valahogy nem tudom sikerélménynek Lkönyvelni. Sok ehhez hasonló dolgot találtam bs1en, és valahogy nem tudtam rajta örömködni, még akkor sem, amikor visszaállt a gyári állapot.
pb_18-07-2008 21:52:57 // 47086
Akkor, nem fogsz tudni gyújtást állítani.)))
ANGER18-07-2008 18:29:21 // 47085
Üdv!
Először is gratulálok a sikerélményhez,gondolom megkönnyebbűltél!
Lehet ,hogy igénybe venném a segítségedet ,majd megbeszéljük,úgy is valamikor ütközünk! :-)
Először is gratulálok a sikerélményhez,gondolom megkönnyebbűltél!
Lehet ,hogy igénybe venném a segítségedet ,majd megbeszéljük,úgy is valamikor ütközünk! :-)
ANGER18-07-2008 18:27:08 // 47084
Egyébként igen,hideg meleg motornál egyaránt!
Még a reggeli órákban az első indulásnál kb 30 mpercig stabil,és persze magasabb az alapjártat.
De amint visszavesz a benyából azonnal remeg a motor.
Viszont ha melegebb időben beindítom ,akkor iszonyat szarúl jár a motor,ha nem nyomok neki gázfröccsöket akkor símán lefulladna!
És olyan mintha túl alacsony lenne az alapjárat,mert volt rá példa,hogy beindítottam,és ott hagytam az autót hogy bemelegedjen,de amikor beűltem akkor pedig világított a töltésjelzőm,icipici gázfröccs és volt is töltésem!
Valamilyen oknál fogva alacsony az alapjáratom!
Még a reggeli órákban az első indulásnál kb 30 mpercig stabil,és persze magasabb az alapjártat.
De amint visszavesz a benyából azonnal remeg a motor.
Viszont ha melegebb időben beindítom ,akkor iszonyat szarúl jár a motor,ha nem nyomok neki gázfröccsöket akkor símán lefulladna!
És olyan mintha túl alacsony lenne az alapjárat,mert volt rá példa,hogy beindítottam,és ott hagytam az autót hogy bemelegedjen,de amikor beűltem akkor pedig világított a töltésjelzőm,icipici gázfröccs és volt is töltésem!
Valamilyen oknál fogva alacsony az alapjáratom!
BuBu.18-07-2008 18:23:22 // 47083
8 v hez vannak olyan jeladoim ha kell adok asztán nézegetheted :D kicseréled aszt kiprobálod:D
ANGER18-07-2008 18:20:32 // 47082
Üdv!
Az a jeladó ha szemben állok az autóval akkor bal oldalon van az 1-3 hengernél?
Más duplavezetékes jeladót nem találtam,és amikor rámértem meg sem mukkant,semmi reakciót nem váltott ki a műszerre!
Az a jeladó ha szemben állok az autóval akkor bal oldalon van az 1-3 hengernél?
Más duplavezetékes jeladót nem találtam,és amikor rámértem meg sem mukkant,semmi reakciót nem váltott ki a műszerre!
BuBu.18-07-2008 17:04:00 // 47081
halli ismét
pb_ nincsen véletlen egy kapcsolási rajzod amin rajta van hogy meik szenzorkátol meik drot megy hova mert még ezeket a szenzoros dolgokat vissza kell kötnöm csak az eredeti kábelkötegben van 10 darab fekete drot saruval asztán páés foggalmam sincs hogy meiket kellene meikre tenni
most ugyan az akumlátor nál lévö csatitol ujra kábelezném az egészet de ehez kellene egy rajz hogy abbol a fehér és fekete csatibol meik lábrol hova megy a drot köszike
pb_ nincsen véletlen egy kapcsolási rajzod amin rajta van hogy meik szenzorkátol meik drot megy hova mert még ezeket a szenzoros dolgokat vissza kell kötnöm csak az eredeti kábelkötegben van 10 darab fekete drot saruval asztán páés foggalmam sincs hogy meiket kellene meikre tenni
most ugyan az akumlátor nál lévö csatitol ujra kábelezném az egészet de ehez kellene egy rajz hogy abbol a fehér és fekete csatibol meik lábrol hova megy a drot köszike
Hakuna18-07-2008 16:02:39 // 47080
Bal első az index.
Ja és van Zolinak egy stabilizátora is, az 1.7-hez, szal az nála maradt.
Ja és van Zolinak egy stabilizátora is, az 1.7-hez, szal az nála maradt.
Hakuna18-07-2008 15:55:20 // 47079
Na megérkezett a tartalékváltóm tzoli1555 cartárstól. Plusz egy kinyomócsapágy, két beltéri légbeömlő (szép kerekek :)) és egy fehér index. Utóbbi tök fölöslegesen, mert az enyémek sárgák, szóval ha valakinek kell, eladó, csak megnézem melyik oldali. A vezérlésről csak annyit, hogy elvileg több "jó" megoldás is lehetséges, de nyilván a gyári a legjobb.
HátvédRomeo18-07-2008 14:23:34 // 47078
Én mondtam, csak lemaradt, hogy a jóér kell kulizni. Így értettem. Na meg az occsó jóér. :)
szegecs18-07-2008 14:08:10 // 47077
Igen? Akkor itt a végszó, összefoglalom az álláspontomat és szerintem áttérhetünk egy másik témára, hogy alaposan megvitassuk azt is :)
Szóval én nem mondtam egy szóval sem, hogy jó ez így csak egyszer találkoztam egy ilyen esettel és most, hogy a cartársak el kezdték taglalni a problémáikat, rájöttem, hogy megint ilyen barkácsolás van a dologban. Szegény BuBu nemtom mióta nem tudta beindítani a mocit és ha átgondolja az ember, amit leírtam, akkor rájön, hogy nem kell egyből neki esni a vezérlésnek és megint napokat tölteni vele, hanem egyszerű 4 kábel megcserélésével legalább van egy kis sikerélménye. Persze nem állítom, hogy hagyja így, az a legtisztább, ha mindent jelre rak és nincs gubanc.
Kontárok azok vannak dögivel. Találkoztam egy csókával, aki a két induktív jeladós Sprintnél azt monta, hogy Ő 90 fokkal elforgatta a két jeladót és igy egyenletesebben jár a motor (ja Ö azt hitte, hogy a két jeladó a két hengersornak van :), úgy hogy ilyen alapon én már azon sem lepődök meg, hogy valaki ilyenen agyal.
Na srácok jöhetnek az újabb gondok pb_ és én készek vagyunk minden problémat megvitatni :D
Szóval én nem mondtam egy szóval sem, hogy jó ez így csak egyszer találkoztam egy ilyen esettel és most, hogy a cartársak el kezdték taglalni a problémáikat, rájöttem, hogy megint ilyen barkácsolás van a dologban. Szegény BuBu nemtom mióta nem tudta beindítani a mocit és ha átgondolja az ember, amit leírtam, akkor rájön, hogy nem kell egyből neki esni a vezérlésnek és megint napokat tölteni vele, hanem egyszerű 4 kábel megcserélésével legalább van egy kis sikerélménye. Persze nem állítom, hogy hagyja így, az a legtisztább, ha mindent jelre rak és nincs gubanc.
Kontárok azok vannak dögivel. Találkoztam egy csókával, aki a két induktív jeladós Sprintnél azt monta, hogy Ő 90 fokkal elforgatta a két jeladót és igy egyenletesebben jár a motor (ja Ö azt hitte, hogy a két jeladó a két hengersornak van :), úgy hogy ilyen alapon én már azon sem lepődök meg, hogy valaki ilyenen agyal.
Na srácok jöhetnek az újabb gondok pb_ és én készek vagyunk minden problémat megvitatni :D
BuBu.18-07-2008 13:45:51 // 47076
csak a vita miatt igaz ez müxik igy de az is igaz hogy ez kurvára nem a normális beállítása:)
ugyhogy én ugy gondolom mind a ketötöknek igaza van
ugyhogy én ugy gondolom mind a ketötöknek igaza van
BuBu.18-07-2008 13:44:52 // 47075
igen azért tettem fel csak:)
BuBu.18-07-2008 13:44:03 // 47073
köszi akkor jól gondoltam:)
pb_18-07-2008 13:34:19 // 47072
Én, inkább kontárkodásnak nevezeném.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?