halli all
mosmár csak berakom ma nézegettem a használtautót és a következöre bukantam
http://www.hasznaltauto.hu/2181988_alfa_romeo_33_1992
igazából a képek között a gyujtás elosztora kell figyelni:))))
ugy látom nem csak szegecs meg én vagyunk ebben a cipöben:)
Forum >> Alfasud-33
BuBu.20-07-2008 23:08:46 // 47171
HátvédRomeo20-07-2008 22:15:18 // 47170
Hidegen elég hideg időben 1500-ról ereszti vissza. Melegen meg igen 850-900, tán még a 950 se feltűnő. Csak sima legyen.
BuBu.20-07-2008 21:59:23 // 47169
halli all
kedves pb_ elfelejtettél megen???:D:D:D:D:DD:d
kedves pb_ elfelejtettél megen???:D:D:D:D:DD:d
Kristyon20-07-2008 21:45:57 // 47168
Nálam hidegen 1100, mikor bemelegszik akkor 850-900 körül mocorog...
alfa kutya20-07-2008 20:12:22 // 47167
Valaki nem tudja véletlenül mennyi a nomális alapjárat 900- vagy 1100 (1.4 boxer)
nagyferi8120-07-2008 19:46:54 // 47166
Sziasztok!
Valaki tud erről a vasról valamit? Az egyik ismerősöm jönne fel megnézni, mert érdekelné a vas! Előre is köszi!
Valaki tud erről a vasról valamit? Az egyik ismerősöm jönne fel megnézni, mert érdekelné a vas! Előre is köszi!
tzoli15520-07-2008 19:12:03 // 47165
Hali!
De igen, ez egy "csíkból" való váltó, 93-as évjáratú.
A rudazat része az nem csíkból való, ezt említettem is Hakunának, itt van a különbség, ezzel a kulisszával sokkal jobban lehet kapcsolni a fokozatokat.
Üdv.: Zoli
De igen, ez egy "csíkból" való váltó, 93-as évjáratú.
A rudazat része az nem csíkból való, ezt említettem is Hakunának, itt van a különbség, ezzel a kulisszával sokkal jobban lehet kapcsolni a fokozatokat.
Üdv.: Zoli
Kristyon20-07-2008 18:35:30 // 47164
végül is ha a szerkezet rugói nyomják csak vissza akkor nem lehet gond, csak én úgy tudtam, hogy teljesen tehermentesnek kell lenie a kinyomócsapágynak, és csak akkor forog, ha éppen használom a kuplungot...
mindenesetre köszi az infót :)
mindenesetre köszi az infót :)
Kristyon20-07-2008 18:23:09 // 47163
az alsó munkahenger pár hónapja lett komplett cserélve, a felsőt is, hogy szétszedtem tulajdonképpen jó állapotban volt a gyűrűkön létszott némi kopás, de nem volt vészes, csak ha már szétt szedtem akkor már kicseréltem őket...
légteleníteni lehetett rendesen...
csapágy gondra már csak azért sem gyanakszom, mert koplett cseréltem a tárcsát, szerkezetet, és csapágyat is....
a villát kézzel visszatudom húzni, úgy, hogy feszültségmentes legyen, sőt annyira is, hogy lötyögjon, de kis idővel az olaj szépen leszivárog az alsómunkahengerbe, és nekifeszül...
légteleníteni lehetett rendesen...
csapágy gondra már csak azért sem gyanakszom, mert koplett cseréltem a tárcsát, szerkezetet, és csapágyat is....
a villát kézzel visszatudom húzni, úgy, hogy feszültségmentes legyen, sőt annyira is, hogy lötyögjon, de kis idővel az olaj szépen leszivárog az alsómunkahengerbe, és nekifeszül...
Kristyon20-07-2008 18:08:55 // 47162
Köszi !
Ezek szerint nekem hiányzik az a rugó :(
legalább is amikor szétszedtem nem találkoztam vele, és a szetthez sem kaptam...
Ezek szerint nekem hiányzik az a rugó :(
legalább is amikor szétszedtem nem találkoztam vele, és a szetthez sem kaptam...
ANGER20-07-2008 17:15:07 // 47161
Üdv!
Köszi az infót!
Nos megmértem és alap feszkó 450mV a max pedig 4.84v
Köszi az infót!
Nos megmértem és alap feszkó 450mV a max pedig 4.84v
Hakuna20-07-2008 12:35:50 // 47160
Na igen, az olaj az zsákbamacska, de hátha értettek hozzá :) Egyébként van is benne, tehát állásában nem folyik. De amúgy felrakható átalakítás nélkül a csíkra?
pb_20-07-2008 11:48:09 // 47159
Ez nem csíkból való váltó, ennek +felelően a belső is más lehet. Kérdés, hogy a tipikus olavesztő helyeken, hogy lettek kezelve a dolgok.
pb_20-07-2008 11:46:23 // 47158
Én, általában szkeptikus szoktam lenni ilyen dolgokban.)) Szilentek hiánya +könnyíti a váltást?) Én pont másról tudok.) Ok, ha arra járok, majd kereslek.))
pb_20-07-2008 11:39:18 // 47157
Így képről, jól néz ki a verda, gondolom a valóságban is. Helyes, helyes!)))
Hakuna20-07-2008 11:20:00 // 47156
Van 6-8 fotó a blogomban róla, ha kívülről is tudod véleményezni :)
Hakuna20-07-2008 10:55:01 // 47155
Csak a halál biztos. :) Sőt az sem, mert a jógik leállítják a szívverésüket is.
De Zoli155 cartárs aszondja úgy rakták össze ők maguk, és tuti jó. Valami szilentek hiányáról is mesélt, ami jelentősen megkönnyíti a váltás műveletét, ebben Te biztos jobb vagy :) Azért a recsegés hiányára kíváncsi leszek, ha úgy adódik, hogy be kell szereljem. De majd ha erre jársz megmutatom neked a cuccot, véleményezésre. Ja és le is van festve, ami lehet hogy nem tesz hozzá semmit, de marketing szempontból sokat emelt az árun :)
De Zoli155 cartárs aszondja úgy rakták össze ők maguk, és tuti jó. Valami szilentek hiányáról is mesélt, ami jelentősen megkönnyíti a váltás műveletét, ebben Te biztos jobb vagy :) Azért a recsegés hiányára kíváncsi leszek, ha úgy adódik, hogy be kell szereljem. De majd ha erre jársz megmutatom neked a cuccot, véleményezésre. Ja és le is van festve, ami lehet hogy nem tesz hozzá semmit, de marketing szempontból sokat emelt az árun :)
Gábor3320-07-2008 09:22:54 // 47154
Hali! Tettem fel képeket az oldalamra a 164-röl! Nem gondolom meg magamat,tényleg megmarad a 33,akik megkerestek nem tudom honnan vették,hogy elado,nem is gondoltam erre. A motorbeállitás után felujitom a fékeket a 33-on,már megvettem hozzá a féktárcsákat,betéteket,fékcsöveket. Aztán legalább már az is rendben lesz.
ANGER20-07-2008 05:14:06 // 47152
A csatlakozót is megpuceváltam,már nem volt időm minden hőfokon kimérni,de meg fogom tenni.
Viszont már szedtem szét a potit,de csak megtakarítottam.
És azt ,hogy kell kimérni,mi a helyes érték,mert nekem fogalmam sincs! :-(
Köszi szépen ,igyekszem,nem akarom elhanyagolni ahhogy időm engedi foglalkozom vele,de sajna az nem sok van. :-(
Viszont már szedtem szét a potit,de csak megtakarítottam.
És azt ,hogy kell kimérni,mi a helyes érték,mert nekem fogalmam sincs! :-(
Köszi szépen ,igyekszem,nem akarom elhanyagolni ahhogy időm engedi foglalkozom vele,de sajna az nem sok van. :-(
ANGER20-07-2008 05:09:41 // 47151
Üdv!
Nem dobom ki,de elég satnya állapotban van,pl az egyik pipa ki volt repedve és áthúzott,persze azt már rég kicseréltem,jobb az ha alapból kicserélem az egészet,ki tudja milyen régiek.
Nem dobom ki,de elég satnya állapotban van,pl az egyik pipa ki volt repedve és áthúzott,persze azt már rég kicseréltem,jobb az ha alapból kicserélem az egészet,ki tudja milyen régiek.
BuBu.20-07-2008 01:32:35 // 47150
ma meg holnap ugysem nagyon tudok foglalkozni vele
esetleg majd talán holnap este most egy másik autó project van :D:D
esetleg majd talán holnap este most egy másik autó project van :D:D
pb_20-07-2008 01:30:49 // 47148
Holnap +ejtem, persze, ha L nem felejtem.DD
BuBu.20-07-2008 01:29:34 // 47147
okok
majd ha ráérsz :D
majd ha ráérsz :D
pb_20-07-2008 01:24:13 // 47146
Bevallom őszintén, hogy qrvára Lfelejtettem.))
BuBu.20-07-2008 01:21:44 // 47145
hali all
pb meg tudtad nézni nekem a kábeleket?
ha nem nem gond csak érdeklödök:)))
pb meg tudtad nézni nekem a kábeleket?
ha nem nem gond csak érdeklödök:)))
pb_20-07-2008 00:14:16 // 47144
A szerkezet rugói nyomják vissza a helyére a csapágyat, ha felNgedted a kuplungpedált. A főmunkahenger felújítása nem szerencsés +oldás, inkább a csere javasolt. Általában az munkahenger szokott Lköszönni, + kell nézni, hogy lehete normálisan légteleníteni a rendszert. Ha lehet, akkor nagy valószínűséggel a hidraulikának nincs baja, és a mmechanikával van baj. Lehet kapcsolóvilla, és csapágy gond is. Ha nem lehet, akkor munkahenger rohadt be, vagy a hidraulikacsővel van probléma.
pb_20-07-2008 00:05:13 // 47143
Igen, ez az a jeladó, de olyan rövidke a vége.)
pb_20-07-2008 00:02:53 // 47142
Az jó érték. MenetMelkedése jó volt? A csatlakozót is szedd szét, és tísztisd +. Aztán pedig mérd ki a fojtószelep potiját, hogy azt is ki lehessen pipálni.
Derék hozzáállás!))
Derék hozzáállás!))
pb_19-07-2008 23:58:58 // 47141
A gyári kábeleidet L ne dobd. Bár sztem nyugodtan fel lehetett volna használni alapnak.
pb_19-07-2008 23:57:45 // 47140
Felőlem nyugodtan reagál6sz, de a hülyeségről +győzni nem tudsz.)
pb_19-07-2008 23:56:50 // 47139
Inkább, neked kéne gondolkodnod, Mber!)
pb_19-07-2008 23:46:21 // 47138
Remélem tényleg nem gondolod + magad, és tényleg +marad a 33.))
BuBu.19-07-2008 22:58:40 // 47137
ben a csapágyat huzza vissza egy rugó és az hozza vissza a villát is:))
Kristyon19-07-2008 20:34:31 // 47136
Hali mindenkinek!
lenne egy kis problémám a szekérrel...
már cseréltem kompett kuplung szerkezetet, és a felső munkahenger is fel lett újítva, de minek kellene úgy visszahúznia a azt a villát ami a kinyomócsapágynak fekszik neki, hogy ne forogjon egyfolytában a csapács???
lenne egy kis problémám a szekérrel...
már cseréltem kompett kuplung szerkezetet, és a felső munkahenger is fel lett újítva, de minek kellene úgy visszahúznia a azt a villát ami a kinyomócsapágynak fekszik neki, hogy ne forogjon egyfolytában a csapács???
ANGER19-07-2008 19:16:03 // 47135
ANGER19-07-2008 19:05:41 // 47134
Nos,elkezdtem mérni,de semmi,mérgemben fogtam és kivettem az egészet,jól megtakarítottam,mert némi oxidáció volt rajta.
Utána bezzeg szépen tudtam mérni 60 fokos víznél 460 ohm-ot mértem.
Viszont amikor kivettem a szenzort,akkor beledugtam 1 csavart,hogy ne menjen el a víz,de mintha lett volna benne 1 dugasz,mert nem ment be elsőre a csavar,hmm?
De viszont ezek után mintha javúlt volna,valamikor beáll 1 folyamatos alapjáratra,húú de gyönyörűen járt akkor,aztán megint visszaesett,és elkezdett megint döcögni.
Nem adja meg magát olyan könnyen!
De addig nem nyugszom amíg meg nem óldom a hibajelenséget. :-)
Utána bezzeg szépen tudtam mérni 60 fokos víznél 460 ohm-ot mértem.
Viszont amikor kivettem a szenzort,akkor beledugtam 1 csavart,hogy ne menjen el a víz,de mintha lett volna benne 1 dugasz,mert nem ment be elsőre a csavar,hmm?
De viszont ezek után mintha javúlt volna,valamikor beáll 1 folyamatos alapjáratra,húú de gyönyörűen járt akkor,aztán megint visszaesett,és elkezdett megint döcögni.
Nem adja meg magát olyan könnyen!
De addig nem nyugszom amíg meg nem óldom a hibajelenséget. :-)
ANGER19-07-2008 16:48:15 // 47133
Szia!
Egyelőre csak gyertya lett cserélve,a problémán nem segített.
Nekem is ilyen tünetekkel rendelkezik,a kábeleket már megrendeltem,addig várat magára a problem,müxik így ,csak bosszantó!
Egyelőre csak gyertya lett cserélve,a problémán nem segített.
Nekem is ilyen tünetekkel rendelkezik,a kábeleket már megrendeltem,addig várat magára a problem,müxik így ,csak bosszantó!
ANGER19-07-2008 16:43:50 // 47132
Üdv!
Mindjárt meg is nézem.
Mindjárt meg is nézem.
szegecs19-07-2008 13:41:15 // 47131
Na erre inkább nem reagálok, mert akkor még oldalakt lehetne kitölteni ezzel a témával, de szerintem már a többiek is unják :)
szegecs19-07-2008 13:40:01 // 47130
Már hogy a bánatba ne tudnál, gondolkodj Ember, vagy ami nincs a könyvekben leírva az már magas :)
Gábor3319-07-2008 11:34:21 // 47129
Üdv mindenkinek! Elkészült a kocsim,sokat szivtam már megint. Szinte mindennap megáztam,kifogtam megint a szar idöt. Most müködik és remélem mostmár nem lesz vele gond,jövöhéten megint motorbeállitás és majd meglátjuk milyen lesz. Pénteken vettem egy 2.0TS 164-est Pesten,majd teszek fel képeket rola. Szoval mostmár van 2 ALFA és leállithatom a 33-t több napra is,hogy rendesen lehessen vele foglalkozni. Jelentkeztek már vevök rá de nem adom el,mert megmarad "játszos" autonak. Meg igazábol mennyit kérjek érte hiszen mindennképpen sokat vesztek rajta,ezért megmarad és felváltva használom a 164-el.
pb_19-07-2008 10:41:46 // 47128
Biztos, hogy jobbra?))
pb_19-07-2008 10:41:14 // 47127
Húzd le róla a csatlakozót, és a 2 érintkező között kell mérni a +adott értékeket. Most próbáltam szépen lehet mérni így.
Hakuna19-07-2008 10:31:56 // 47126
Nem sietek, jó a régi még. Csak a tudat, hogy bármikor lecserélhető jobbra. Az fontos :)
krecsi19-07-2008 09:08:49 // 47125
Végülis lett már gyertya és gyújtókábel cserélve? Nekem csinált ilyet rossz gyertyánál. Az egyik gyerya alapjáraton mhol szórta a szikrát, fordulaton jó helyen adta le. Gyorsításkor megtorpant egy pill.-ra. Gyertya csere után jó lett.
ANGER19-07-2008 05:08:30 // 47124
Üdv!
Ráhelyeztem a műszert,de nem mért semmit,lehet valamit nem jól csinálok?
Hali!
Ráhelyeztem a műszert,de nem mért semmit,lehet valamit nem jól csinálok?
Hali!
pb_19-07-2008 01:08:49 // 47122
Így jó, de már, csak holnap nézem +, hogy mi az ábra.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
495
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?