Forum >> Alfasud-33

pb_08-09-2008 20:38:25 // 48921
Néha kell.
pb_08-09-2008 20:37:54 // 48920
Én simán +csinálnám.))))
pb_08-09-2008 20:31:01 // 48919
Autószerelőket ne kérdezzé semiről sem.)) Amúgy szinte semmit sem számít a kat, ha jó.
HátvédRomeo08-09-2008 20:28:57 // 48918
Leszabig én se szeretem tolni.
pb_08-09-2008 20:26:47 // 48917
Miért lenne qrva nagy macera?)
pb_08-09-2008 20:24:37 // 48916
Miért is kell a tárcsa?)
pb_08-09-2008 20:13:40 // 48915
Az elektronika Lveszi a befecskendezést. Ha jól írtad le a méretet, az Lvileg váltóméret. Lehet, volt idő, mikor nálam sem ment, és kiforgott 8kig.))
Whiteskull08-09-2008 20:13:36 // 48914
Azt hiszem eltörném annak a kezét, aki az enyémmel valami hasonlót művelne. :))))
HátvédRomeo08-09-2008 20:02:26 // 48913
Videókon is 100-110 -nél váltják el 1.7 16v-ket.
HátvédRomeo08-09-2008 20:01:33 // 48912
Viszont rájöttem ,hogyan veszem ki metszés nélkül. Van egy kb olyan vastag fa léc darabom. Azzal alulról meg tudom támasztani, hogy a műanyagba nem forduljon bele.
Megtámasztom emelővel azt a szart ha másképp nem megy. :DD
pb_08-09-2008 19:56:12 // 48911
Az nagyjából 6,3-,6,4k környéke. Nálam óra szerin kb 110.

Az genyó csavar. A sört, azt másra kell használni. Ha teszel bele anyát, akkor rozsdamenteset tegyél bele, és kend be szilikonzsírral. Buzi 1 +oldás, az már igaz.
Reaper6908-09-2008 18:56:33 // 48910
Sziasztok!Asszonypajti autójához keresek gyújtáselosztót,sajna megadta magát a teremtőnek!:-((((((((Ja,ez egy 33 1.7 IE
HátvédRomeo08-09-2008 18:07:56 // 48909
Fúrás is sokba kerül, és még rizikó, hogy jó lesz e. Új dugók gyűrük hengerfej, főtengelyt is érinti.
HátvédRomeo08-09-2008 18:06:04 // 48908
pb_ szerint nem kell. De ajánlatos.
alfamate8908-09-2008 17:45:11 // 48907
de a katalizátort mindenesetre kiveszem belőle ha jó lessz akkor marad ha nem akkor visszamegy. de autószerelőt kérdezvén aszongya hogy jah sokat visszafog főleg ha sokat van használva a városban (ami rám nagyon is igaz)
Gróf08-09-2008 17:45:08 // 48906
Isten ments!! Qva nagy macera és egy valag pénz x(( inkább fúrja fel olyan méretre és lesz egy full felújított motorja kb hasonló pénzért....
alfamate8908-09-2008 17:41:38 // 48905
akkor már inkább 16vset! csak kell a tárcsa hátra igaz?
HátvédRomeo08-09-2008 17:39:20 // 48904
Baxá bele egy 1.7 8v IE-s motort azt ócsobban megúszod.
alfamate8908-09-2008 17:37:07 // 48903
köszönöm szépen az elismerést:)
alfamate8908-09-2008 17:36:36 // 48902
tehát magyarul az elektronika tiltja le ugye? mert az a helyzet hogy mint mondtam az én órám is be lett mérve és télleg jól mér ezzel a kerékkel persze so nemtudom de mindenesetre azért majd megnézzük még1x de igazábol én még nem is tuttam odáig kihuzatni hogy letiltson ám ez fura pedig már télleg brutálnagy volt a hangja nemlehet hogy nálam ez a funkció valahogy nem üzemel?(csak felvetés) de biztosat majd csak akkor tok mondani ha leellenőriztük még1x
Az autóváltás meg most elmarad 1 időre sajnos nem lessz rá keret majd kicsit később...:(
HátvédRomeo08-09-2008 17:26:12 // 48901
mérte=mérete
HátvédRomeo08-09-2008 17:25:09 // 48900
2-ben 90-nél tilt le. Az én órám full fasza. Bemértem villantóssal Zegen.
6k fölöt letiltanak a 8v-k. Nálam lebassza 6 fölött rögtön. de kerék mérte stb.
Azért Romeo33 ügyes vagy attól Még. :-)

Más: pb_! Nem jött le az a tetves csavar. Colám meg nincs itthon ,csak narancs, meg SÖR. :-)
Valamelyik nap levágatom lánggal a szerelő cimbivel. azt rakok bele rendes anyát amit villással meg lehet fogni. Azt a hülye rokonaimat, hogy ilyen buzi anyát találtak ki. 4SZÖGLETES ANYA!!! Beszarás!
pb_08-09-2008 15:28:24 // 48899
Ha 100at mutatott az óra, akkor több, mint 7kt kellett forognia a motornak. Ezzel, csak az a probléma, hogy 6,2-6,5k körül tiltania kellene, mert a 8vk nem forogtak annyit gyárilag, mint a 16vk.
alfamate8908-09-2008 14:34:13 // 48898
eskü hogy annyit mutatott az óra és az pedig jól mér mert azt hitelesítettük faterrel hogy ő ment elől 90el én meg utánna és pontos neki meg 1 zsír ujj 307SWje van ami biztos jó az óra szóval nemtom annyit mutatoot meg az a szar sebességmérő tábla is jól mutatta. de azt elismereme hogy ott már nem húz az autó 100körül.
HátvédRomeo08-09-2008 12:53:06 // 48897
Ja és E NE add Cartárs!!! Kincs, megy minden nap, na és, enyimé is. Ha nem használod attól foshat be.
Lelki beteg leszel ha eladod, fix!!! Ha írod ennyire megszállott vagy.
HátvédRomeo08-09-2008 12:42:54 // 48896
Én azt mondom Cartárs kullogjál fel vele oda-vissza 150km aztért, mert ott tutti jól belövik, visszafelé meg már úgy is tutti lesz. Tehát 75 km-rt kell vele kullogni. Baja nem hiszem, hogy lesz. Max vagy nem kap , vagy sokat kap anyagból a motor. A boxik meg erős motorok csak úgy karbi beállítás miatt nem szarnak be. Főleg 70-80 km-en.
Tipp a sokat emlegetett Csőri Cartárs! :) Pesten is a boxisok tuttik innét, de az majd 2X akkora út.
Győrből én nem tudok jó szerelőt. Győri Carikat kérdezd!!!
ANGER08-09-2008 12:34:52 // 48895
Ohh,micsoda "DRÁGASZÁGOK"! )))
Klicsko08-09-2008 09:40:38 // 48894
[img1]Sziasztok!

Nem tud valaki segíteni? Alfa Sprintem van, javítva lett rajt a motor, ezért szétburították, csak épp a két dupla karbit nem tudja beállítani a marha szerelő :( most nincs alapjáratom, meg nem húz rendesen, pedig egy állat volt azelőtt. Győrben kellene valaki, aki ért ezeknek a beállításához, meszebbre nem akarom vinni, nehogy valami baj legyen vele! Köszi előre is!!!
Amúgy küldök néhány képet a múlt hétvégéről, véletlenül belecsöppentem egy youngtimer, oldtimer versenybe :)
pb_08-09-2008 09:21:47 // 48893
A belső tükrön van 1 kar, amit néha nem árt használni.)) Állítsd be normálisan az órádat, mert a 2ben 100 kicsit erős.))
alfamate8907-09-2008 19:45:16 // 48892
ejj most jó a kedvem:Dgyorsulás volt:
kaposfüreden(jó hosszú falu) megyek 5ösben szép nyugisan 60nnal azt jött zsír ujj szériás peugeot 307es a sima vltozata azt ott jött a seggemben a qurva xenon lámpáival és csak jön-jön de nem előz meg meg bőgette a motor lelassult visszajött ezzel játszott! na mikor meguntam a hülyeségét mondtam magamnak hogy anyukád szőrös nemiszervével játszá ne velem és a falu vége tábla előtt 60nál vissza 2esbe(persze dupla kuplungal) tábla vonalában padlógáz azt csók mami lehagytam mint a szart:D aért 100nál adtam neki 1 3.at. 1 darabig jött a csóka azt eltünt:D
Andorka07-09-2008 18:57:06 // 48891
Sziasztok,

Ma ez történte velem: kiálltam a garázsból porszívózásra, de vissza nem tudtam. Gyújtás ráad, önindító köszörül, aztán semmi. Benzinszag van, szikrát nem kellett néznem. Csak rálestem az elosztófedélre és ezek a képek fogadtak:
Holnap jön a mester és megnézi ki a hunyó...
pb_07-09-2008 18:54:09 // 48890
Na jó, ha rendesen nekiveselkedem lehet, hogy több lett volna.)))
ANGER07-09-2008 18:52:08 // 48889
lett volna az több is)
pb_07-09-2008 18:49:23 // 48888
Akkor hajrá!)
pb_07-09-2008 18:45:40 // 48887
Nem akartam nekiállni javítani, mert 1 oldalt ír6tam volna.))
alfamate8907-09-2008 18:30:59 // 48886
ez boldogsággal tölt el tehát akkor ez alap sportosabb na az nemrossz és most hogy kezdek a melón ha megveszem lessz pénzem felújítani is:D akkor márcsak a sorrendet kell betartanom...tehát:
-rávenni fatert hogy addjuk ezt el és vegyük azt meg(ez azért kell mert nem az éln nevemen van a kocsi hanem az övén a kötelező miatt neki kicsit olcsóbb:)
-eladni ezt
-megvenni amazt
-Boldogság:)
ANGER07-09-2008 18:20:10 // 48885
én is találkoztam furcsaságokkal rajta
pb_07-09-2008 16:31:04 // 48884
Lég sok hiba van a lapon.))
pb_07-09-2008 16:27:48 // 48883
Információkkal szolgál, az autó különböző részeiről, pl lámpák, nívópálca, stb. Nem 1 nagy szám cucc.
pb_07-09-2008 16:24:31 // 48882
Quadrifoglio Verde = zöld négylevelű lóhere. Kezdetben, a gyár versenycsapatának/versenyműhelyének, az Alfa Corsenak volt a hivatalos emblémája, fehér 3szögben zöld, négylevelű lóhere.

Későbbiekben az utcai autóknál is alkalmazták ezt a jelölést, azokon a típusokon, amelyek az alaptípusnál is még sportosabb, 1egyedibb jellemzőkkel bírtak. Ha jól tudom az utolsó modell, amin volt az a 45 QV, de lehet még a 46 TIre is akasztottak ilyet. Aztán Lvesztette jelentőségét ez a szimbólum, bár ahogy olvastam mostanság gondolkoznak, hogy visszahozzák, és újra jelentőséget kap a QV +jelölés.
A 33as III. szériájánál a következőket jelenti a QV:
- tessuto nero operato-rosso sportos ülések, és ajtókárpitok,
- mélyre nyúló 1. kötény(gyári ültetés),
- hátrafelé szélesedő küszöbspojlerek,
- hátsó légterelő,
- piros keret a pajzsban.
- általában 2/3ad,1/3ad arányban fényezett lökhárítók.
alfamate8907-09-2008 12:39:02 // 48881
alfamate8907-09-2008 11:48:25 // 48880
szintén azt kell irnom hogy nem vágom:S de azért ne üssetek le:(((
alfamate8907-09-2008 11:47:37 // 48879
sajnos ennyire még nem vágom uhhogy azt kell mondanom hogy nemtudom, ebből meik az ideillő szó?:P
pb_06-09-2008 19:23:07 // 48878
Alfa Controlt.
pb_06-09-2008 19:22:25 // 48877
A "Full Extrás" baromságot felejtsök L, ami odavaló, az a Verde. De egész pontosan 33 S 16v Quadrifoglio Verde, a +nevezése. Na ez utal valamire.)
alfamate8906-09-2008 18:57:34 // 48876
csak nem arra gondolsz hogy:"Alfa 33 S 16V Quadrofolio Full Extrás":DDDD
pb_06-09-2008 15:28:10 // 48875
A leírások ezen részeit már simán átugrom, hogy vezetett sezrvizkönyv, 1. tulaj, női tulaj, stb., csak körítés.)
A spojlerekkel, és az ülésekkel kezdesz jó irányba menni.) Kicsit segítek, a leírás Lején van 1 fontos információ.)
alfamate8906-09-2008 14:31:38 // 48874
hát jah persze ez csak akkor derül majd ki ha odáig eljutok hogy megnézem akkor jó volt a diagnózisom?:)
pb_06-09-2008 14:29:37 // 48873
Melyiket nem hajtották szét, és törték legalább 1x tisztességesen össze?))
pb_06-09-2008 14:28:30 // 48872
Tulképp igen.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.