Milyen forráspont jeladó?... az a jobb alsó baszkikám :P, a jobb felső hely alapból üres..én oda kézifékvisszajelzőt kötöttem..
A fordulatszámkijelzésről meg annyit, hogyha ugyanúgy megy mint a 33 16v-n akkor szimplán csak rákötöd a sprint műszerfalból logó zöldfekete kábelre oszt csókolom (33-on fehér kábelt kéne kötni azt tudom) Utánanéztem ennek a témanak anno ingegnere injektoros sudjának kábelezésekor, mondjuk aztnemtom a 46 kábelkorbács mennyiben más, annak még nem néztem a kapcsolási rajzait...
Forum >> Alfasud-33
Face18-03-2009 19:18:03 // 59321
pb_18-03-2009 19:02:28 // 59320
Hogy is lehetne Lfelejteni azt az Stét.)) Már ott kiderült számomra, hogy gányolás van.( Nem tudom kihez vitted, és mit állapított + pontosan, de nem kizárt, hogy nem tudta rendesen be6tárolni a problémát. Sajnos nagyon kevesen vannak, akik értenek ehhez a technikához.
pb_18-03-2009 18:55:25 // 59319
1 multiméterrel, ami tud hőfokot is mérni.) A ki1enlítőbe bele az érzékelő, és mérni. kbre + kell 1ezzen a múszer1ségben lévő hőfokmérő által mért értékkel. Vagy az sem rossz ötlet amit írtál, csak ahhoz kötözgetni kell.)
gyugya18-03-2009 18:44:28 // 59318
Sziasztok!
Van nálam egy 33 P4, pb_ te tudod melyik, az amit kimentettél az Astoriánál. Fél év után most jutott el abba a fázisba a project, hogy meg lett nézve mi is került a birtokomba.
A kép nem túl rózsás, úgy néz ki, hogy az autóban nincsen összkerék (ahogy pb_ te is megmondtad). Ha jól értettem egy bontott váltóra, vagy annak összkerék részére lenne szükség. Azt se tudom létezik-e egyáltalán olyan, hogy a váltóból ez hiányzik...
A kérdésem az lenne a tisztelt kartársakhoz, hogy lehet-e ilyet találni valahol, mekkora összeget emésztene fel a lábra állítása, milyen lehetőségeim vannak?
Egyáltalán mit nézzek meg, mit csináljak, hogy kiderüljön mekkora a hiány? Emelőről látszik egyáltalán, hogy hiányzik belőle/alóla valami, vagy le kell bontani a váltót?
Előre is köszi!
Van nálam egy 33 P4, pb_ te tudod melyik, az amit kimentettél az Astoriánál. Fél év után most jutott el abba a fázisba a project, hogy meg lett nézve mi is került a birtokomba.
A kép nem túl rózsás, úgy néz ki, hogy az autóban nincsen összkerék (ahogy pb_ te is megmondtad). Ha jól értettem egy bontott váltóra, vagy annak összkerék részére lenne szükség. Azt se tudom létezik-e egyáltalán olyan, hogy a váltóból ez hiányzik...
A kérdésem az lenne a tisztelt kartársakhoz, hogy lehet-e ilyet találni valahol, mekkora összeget emésztene fel a lábra állítása, milyen lehetőségeim vannak?
Egyáltalán mit nézzek meg, mit csináljak, hogy kiderüljön mekkora a hiány? Emelőről látszik egyáltalán, hogy hiányzik belőle/alóla valami, vagy le kell bontani a váltót?
Előre is köszi!
Ferke18-03-2009 16:56:03 // 59317
Dede, szerintem is másképp kéne. Én is tudom, csak megerősítést vártam!:)) Szóval kicserélem egy hosszabbra, szerintem az nem fog benyomódni.:)
Mivel mérjem meg? Jah, pl. rákötöm a 46 műszerfalát...arramviszont már nem emlékszem, hogy a vízhőfokot mutatta-e....na, csak legyen végre időm ezekkel szívni, mert ma nem úgy néz ki, hogy lenne rá idő...:(
Mivel mérjem meg? Jah, pl. rákötöm a 46 műszerfalát...arramviszont már nem emlékszem, hogy a vízhőfokot mutatta-e....na, csak legyen végre időm ezekkel szívni, mert ma nem úgy néz ki, hogy lenne rá idő...:(
pb_18-03-2009 15:49:58 // 59316
Najó, ez igaz.) 1 hőmérővel + kéne mérni mennyi ténylegesen az a hőfok. Nem lehet valahogy máshogy Lvezetni, vagy hossabb csővel normálisan +oldani? Sztem az nem túl jó, ha össze van nyomódva, az áramlást befolyásol6ja.
Ferke18-03-2009 15:31:17 // 59315
Jó, csak azt ne felejtsd el, hogy ez most kopik be, így kicsit jobban termeli a hőt:) Ha nem ez lenne, nem is aggódnék. Egyébként a sprint vízhőfok mérője is megviccelt. Mármint a jeladó. A sprintnél fix 80 körül állt, ennél meg fix 100 alatt kicsivel. Nem nagyon ingadozik, de elsőre azért bexartam, hogy nehogy felforrjon. :)
A bal oldali cső viszont kicsit laposra van nyomódva, ami a hűtőbe megy az alu öntvényről, mert kicsit nyomja a vez. burkolat. Szerinted hagyjam így, vagy azért ez gáz?
A bal oldali cső viszont kicsit laposra van nyomódva, ami a hűtőbe megy az alu öntvényről, mert kicsit nyomja a vez. burkolat. Szerinted hagyjam így, vagy azért ez gáz?
pb_18-03-2009 15:27:37 // 59314
Jön a tavasz, minek az?))) 07ben úgy mentem fel Egomba, hogy semmilyen venti nem volt bs1ben, nem forralta +.))) Jó, éppenhogy.))
Ferke18-03-2009 15:18:34 // 59313
Jaja, az lesz!:) De előbb a fűtésbox. Mert nincs hűtővetillátorom sem, és jó lenne, ha valahol leadná a hőt egy kicsit...:)
pb_18-03-2009 15:08:01 // 59312
Én arra törekednék, hogy az Redeti óracsoport maradjon +. Ki kéne próbálni, hogy műxike, ha rákötöd a jelkábelt a gyári órára.
pb_18-03-2009 15:05:07 // 59311
Mé, az nem jó? Azt olyan műszert képzelsz bele, amilyet akarsz.DDD
Ferke18-03-2009 14:46:29 // 59310
Maga a kábelezése megvan, mert a 46-os órán működik. Kérdés, hogy ezt hogy tudnám beapplikálni a sprint fordszám órájához.
Nem tudom, hogy ugyanaz-e a szisztéma az óra rákötésénél....
Nem tudom, hogy ugyanaz-e a szisztéma az óra rákötésénél....
Ferke18-03-2009 14:45:15 // 59309
Jah, lett volna 1 nagy üres műszerem, szétverve!:)))))
pb_18-03-2009 14:33:50 // 59308
Nézegetem a fordszámmérő bekötését, fog az menni, ha a Motronictól kapja a jelet? Mondjuk Lvileg kéne, hogy menjen.
pb_18-03-2009 14:21:58 // 59307
Vannak ott célszerszámok, fúró, flex, pájszer, samu és tsai. Valahogy csak +oldottam volna.DDD
Ferke18-03-2009 14:13:06 // 59306
+ egy visszajelző hely kellene még a műszerfalra. Ezt hogy oldod meg ha ott vagy??:)))
pb_18-03-2009 13:47:54 // 59305
Hiába no, nem vagyok ott, és 1/2 munkát végeztek.))))
pb_18-03-2009 13:40:35 // 59304
Ez nem Lég konstruktív?DD A trafóra pedig rákötöd a kormányt, váltókart, stbt.D
Ferke18-03-2009 13:23:42 // 59303
Most nézem, hogy a jobb felső elvileg a forráspont jeladó. Ezt is be kéne kössem, szóval 1 csak hiányzik megint:))
Dekka18-03-2009 13:05:41 // 59302
de-konstruktiv :)
Ferke18-03-2009 13:03:53 // 59301
Nabazze, erre nem gondoltam, azt hittem, van valami konstruktív ötleted..:)))
pb_18-03-2009 11:56:55 // 59300
Azt.)))
Hogy a 12Vot feltranszformálja a +felelő értékre.DDD
Hogy a 12Vot feltranszformálja a +felelő értékre.DDD
pb_18-03-2009 10:43:29 // 59298
Ahogy ismerlek, az 1. alkalommal képes lennél rá.)))))
pb_18-03-2009 10:41:07 // 59294
Inkább 1 trafót kell beépíteni a rendszerbe.DDD
pb_18-03-2009 10:40:13 // 59293
Papa, papa, hányx hallottuk már ezt?DDD
pb_18-03-2009 10:39:17 // 59292
Csak várd ki a végét.)) Azért ez sem lesz annyira élvezetes, Lhiheted.))
Ferke18-03-2009 10:36:49 // 59291
Na, ez kell nekem, az ötletelés!:))) Köszi! Jó terv!:)
1 db stekker maradt le, ami amúgy a 146-oson a váltónál lemegy, és a tűzfalnál feljön. A sprintbe befűzve viszont nema adta magát a kapcsolat, mert túl messze voltak egymástól...ez volt csak a baja:)))
1 db stekker maradt le, ami amúgy a 146-oson a váltónál lemegy, és a tűzfalnál feljön. A sprintbe befűzve viszont nema adta magát a kapcsolat, mert túl messze voltak egymástól...ez volt csak a baja:)))
Dekka18-03-2009 10:29:13 // 59290
majd rakunk bele kézigázt :D
Face18-03-2009 10:28:50 // 59289
Mivolt végül a hiba, kiderült? Amugy egyszerű a megjelenítés a sprint műszerfalon, az injektor ikon kerül a szivató ikon helyére az úgyis sárga, a másik meg a jobbfelső sarkon lévő üres helyre az ugyis piros :)) ;) Én így tenném.
Ferke18-03-2009 10:21:53 // 59288
Sokkal veszélyesebb, ha a lábamra ejtem az aksit!:)))
Dekka18-03-2009 10:21:13 // 59287
lekocogtatja :D vagy szol a pbnek h vésse le :DD
Dekka18-03-2009 10:20:40 // 59286
az nem jo,mert ele egy rossz mozdulat, es egnek all a hajad a feladattol :DD
Ferke18-03-2009 10:17:25 // 59285
És ennek hogyan állsz neki? 1szerűen levakarod a gittet??:))))
Ferke18-03-2009 10:16:48 // 59284
Mindig emelgessem ki??:))) Nem elég, ha leveszem a sarut??:)))))))
Dekka18-03-2009 09:50:26 // 59283
szigoruan ugyelni kell arra h az akkut vedd ki a bogozas idejere :D
Föckös18-03-2009 09:41:45 // 59282
jók az ilyesmik
én is lassan elkezdem (a jóidő ideértével) csinálgatni a Tildát.
pl lesz némi könnyítés, úgyértem gittelenítés...
:-)
én is lassan elkezdem (a jóidő ideértével) csinálgatni a Tildát.
pl lesz némi könnyítés, úgyértem gittelenítés...
:-)
Ferke18-03-2009 09:32:11 // 59281
Tudom:)) Bár ez már legalább nem szivatós meló, inkább türelemjáték. Tegnap nekiálltam bogozni az egész köteget, de rájöttem hamar, hogy erre kevés lesz a délután, úgyhogy inkább befejeztük a hátralévőket a motoron.
Ezt meg majd szép lassan bogozom. Úgyis még ki kéne találni azt is, hogy hogyan jelenítsem meg ezeket a dolgokat a műszerfalban....szóval innentől már kicsit élvezetesebb, mint a beindítással való brutál xopás:)
Ezt meg majd szép lassan bogozom. Úgyis még ki kéne találni azt is, hogy hogyan jelenítsem meg ezeket a dolgokat a műszerfalban....szóval innentől már kicsit élvezetesebb, mint a beindítással való brutál xopás:)
pb_18-03-2009 09:17:45 // 59279
Nincs mit! Bár bánom azt az Stét, több szempontból is.DDDD
Ferke18-03-2009 09:16:48 // 59278
Viszont az immo kulcs ikont és a befecsi ikont át akarom menteni.
Ferke18-03-2009 09:16:16 // 59277
Jaja, az immo miatt csak a piros kulccsal indul. De ezt lehet bőven variálni, mert tényleg nem kell precízen a transzpander karikában lennie a kulcsnak, elég, ha a közelében van:)
pb_18-03-2009 09:15:38 // 59276
Tudom, hogy műxik ez a történet.)) De ez a 45/6nál már nem játszik, ill csak nagyon kevésnél.
Dekka18-03-2009 09:14:49 // 59274
vagy rosszul ertelmeztem,es csak az uj kulccsal megy, akkor modszer annyiban valtozik h helyet kell neki csinalni, regi meg kuka
Dekka18-03-2009 09:13:33 // 59273
az 5let az mint a Maistro-nal csak elobb ossze kell fuzkodni a ket kabelt,igy van egy kulcs amivel gyujtast ad, a masikkal meg tud inditozni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?