Duma, duma, duma, stb, stb.....!:)))
A 4, olajpumpa jó volt, és ez már pech-szériának mondható, ezt Te is tudod....:)
Egyébként akkor már vehetnénk új váltót, új difit az összekerekesedbe, új lámpákat a repedtek/fakultak helyett, és sorolhatnám még:)
Nem hiszem, hoy sírnék itt a fórumon, akkor szoktam sírni, ha valamire nem jövök rá. Ha tudom, hogy mi a para, megveszem/megszerzem...az már nem para. Egyébként a 10. olajpumpa után sem vettem volna újat, mert ennyit nem ér az egész autó, ez egyszerű realitás.
Azt, hogy 1x sem volt megbontva, csak a jóisten tudja, ezt sosem tudhatod, hacsak nem Te vagy az első tulaj.
Témát lezárva: 70k volt a motor+váltó és 100-at költöttem rá, de ebben benne van a 20k-s szinter, ami egyrészt valóban fasság volt, másrészt értelmetlen.
Tehát 150k.
Forum >> Alfasud-33
Ferke30-05-2009 20:12:48 // 62821
pb_30-05-2009 13:43:55 // 62820
A bontott jó tökéletesen +teszi. Hol, mennyiért, ez jó kérdés, keresni kell.
pb_30-05-2009 13:40:56 // 62819
Majd +mutatom személyesen.)
Youri30-05-2009 09:13:37 // 62818
Hali.Na végre,kiderült h tesóm boxijában a MAP szenzor szart be,lambdát is hibának írta be a gép,de azt az irgalmatlan dúsítás miatt,mert amúgy jó!
Érdemes bontottal próbálkozni,v csak az újat szabad megvenni?? Ez milyen árban mozog???? Hol érdemes megvenni??
Érdemes bontottal próbálkozni,v csak az újat szabad megvenni?? Ez milyen árban mozog???? Hol érdemes megvenni??
Dekka30-05-2009 08:10:34 // 62816
mire gondolsz? lökhárítók minden csavarral a helyukon vannak, ajtokkal meg nemtudom mi abajod
BuBu.29-05-2009 23:56:56 // 62814
ehh akkor maradok a boromnál köszi
BuBu.29-05-2009 23:29:32 // 62812
mit ittál?? adjál nekem is
pb_29-05-2009 23:20:56 // 62811
1,2 kárátrsra ráférne.DD
BuBu.29-05-2009 23:11:03 // 62810
hmm vezekeltetitek egymást??? vagy mire gondolsz??.D:D:D
pb_29-05-2009 23:10:15 // 62809
+felelő helyen, +felelő gyógyszerrel kell Lintézni.DDD
BuBu.29-05-2009 23:09:17 // 62808
lehet majd szerzek egy lmm et és ki próbálom
pb_29-05-2009 23:09:10 // 62807
Mer, az úgy szok lenni.)))
pb_29-05-2009 23:08:32 // 62806
Az ajtókat, + a lökösöket és a lámpákat mikor csinálod már + normálisan?))
pb_29-05-2009 23:07:19 // 62805
Pöcs se tudja, lehet próbálni kéne, 1 másik vezérlővel.
pb_29-05-2009 23:06:34 // 62804
1 piruetted miatt, hány sávot szoktak lezárni?DDD
pb_29-05-2009 23:04:42 // 62803
Oscart érdemelt volna az alakítása.D
BuBu.29-05-2009 23:04:39 // 62802
gyerekek minek veszekedni amikor verekedni is lehet???D:D:D
pb_29-05-2009 23:04:04 // 62801
Én Mléxem 1 olyan történetre, mikor 1 generálozott, szinterezett motort nem lehetett betenni, 1 bizonyos kasztniba, mert olyan görbe volt az egész, hogy nem fért bele. Ettől a kolléga úgy +rémült, hogy ugrott 1et.DDDD
pb_29-05-2009 23:00:45 // 62800
Gyengék vagytok, edzeték még néhány évet. Rátok fér!DDD
pb_29-05-2009 22:59:59 // 62799
Jó duma, de ugy ez felvet 1 kérdést is: Miért raktál, akkor 16vt a sirokkódba?)) Nagyzolás, flancolás?))))
pb_29-05-2009 22:57:35 // 62798
Nyilván, aki így csinálja, az +érdemli.))
pb_29-05-2009 22:56:45 // 62797
Nem + 300król volt szó!)) Csak arról, hogy nagyon könnyedén Mlegeted a generált, miközben, van néhány dolog, amiről soha nem Sik szó. Mert ugye, ha a 15. olajpumpát szerelnéd ki épp most, és tudatosolni benned, hogy csak + kell venni az újat, x kért, Rőteljesen sírnál itt a fórumon, hogy felgyújtom, Dunába lököm, stb. Nem kell értened, de a tisztességes motorról annyit, 17 éves, és még 1x sem volt +bontva, és nem átépített/szögelt motor. 1 másik tisztességes motorba pedig 250 van, a motortömb még nem volt +bontva. Sajnos most + kell majd bontani a főtengely miatt. mind2 +bontás Mberi hibára vezethető vissza. Itt merül fel a kérdés, minek építsek motort, ha ezek ilyenek? A gyárinál, nem lehetetlen, de néhéz jobbat alkotni.) A hibák, pedig azért jönnek ki a "generállal" kapcsolatban, mert átépítés van, nem +felelő cuccok kerülnek bele, stb, stb.
pb_29-05-2009 22:42:43 // 62796
Aki nem hajlandó összepiszkolni a kezét, 1 kis munkával, hanem dolgoztat, az ne szóljón 1 szót sem.)))
pb_29-05-2009 22:40:27 // 62795
Mondja, aki céges verdával jár.)))
Dekka29-05-2009 20:27:16 // 62793
:)) veletlenul hullott az olembe :)
BuBu.29-05-2009 20:17:30 // 62792
utállak dekka:D:D:D
mit össze keresgéltem sérülés mentes műszerfalat és nem találtam sehun....
mit össze keresgéltem sérülés mentes műszerfalat és nem találtam sehun....
Dekka29-05-2009 20:00:51 // 62791
nah, kicseréltem a muszerfalat, vettem egy _törésmentes_ muszerfal + tálcák, + futes konzol+ valtokonzol kombot, kemeny 3000 forintert :D de olyan zseeer hogy vegre nem nyuszog meg nyeklik nyaklik :DDD
BuBu.29-05-2009 16:52:48 // 62790
én is ilyenre gondoltam de igazából azt mondotta pb hogy valahol az Lmm ben van valahol én nézegettem de nem jöttem rá hogy hol lehet meg aztán vajon cserélhető vagy sem és ha cserélhető akkor lehet e szerezni hozzá....
Scott29-05-2009 16:29:58 // 62789
Minél hidegebb a beszívott levegő annál jobban megy a verda. Most a fizikába ne menjünk bele, hogy miért (nem is tudnám elmondani :D). Önmagában, hogy ha hűvösebb van és jobban megy az természetes, na persze nem akkora a különbség. Nem lehet, hogy a szívott levegő hőmérséklet jeladóval van gond?
BuBu.29-05-2009 16:08:50 // 62788
urak kellene egy kis help:D
mitől lehet az hogy ilyen időben mint ma vagy éjszaka semmi gond az autóval de napközben amikor jó meleg van akkor egyszerűen nem hajlandó 4000 nél többet pörögni pedig a motor vízhőfoka ugyanannyi.
Én már nem értem ezt az autót. Múltkor eljátszotta a Margit kőrúton hogy szép alapjárat ahogy hozzá értem a gázhoz leállt alapjáraton egyesben kiálltam a sorból nagy nehezen...
mitől lehet az hogy ilyen időben mint ma vagy éjszaka semmi gond az autóval de napközben amikor jó meleg van akkor egyszerűen nem hajlandó 4000 nél többet pörögni pedig a motor vízhőfoka ugyanannyi.
Én már nem értem ezt az autót. Múltkor eljátszotta a Margit kőrúton hogy szép alapjárat ahogy hozzá értem a gázhoz leállt alapjáraton egyesben kiálltam a sorból nagy nehezen...
Ferke29-05-2009 14:04:45 // 62787
nálad = nála! Bocs, nagyon nem mindegy:)))
Ferke29-05-2009 13:57:37 // 62786
De nálad meg már elhagyta magát az anyag a nyúlványban:) Hazafelé már 2 sávot foglalt, mint egy kombájn!:)))
Dekka29-05-2009 13:46:44 // 62785
csak te vagy puhány, a gitarhoskodes legyengit :D
Scott29-05-2009 13:40:18 // 62784
Neki könnyebb volt, nagyobb volt az erőkarja :)))
Ferke29-05-2009 13:39:00 // 62783
Jéé, arckifejezés alapján ugyanolyan erő van benned, mint maestroban:)))))
Na ez a faxa, ha az űberfaxán vadállatul felújított sokszázerzes motort pajszerral kell odébbtolni a kaszni miatt:)))))
Na ez a faxa, ha az űberfaxán vadállatul felújított sokszázerzes motort pajszerral kell odébbtolni a kaszni miatt:)))))
Scott29-05-2009 13:37:03 // 62782
Ferke29-05-2009 13:32:48 // 62781
Erről nem beszélve...ahány nyúlvány, annyi fele áll. Akinél meg nem, az meg frédibéni autó, úgyhogy felesleges ez a nagyzolás-flancolás a motorfelújítással...:)
Dekka29-05-2009 13:18:22 // 62780
használom, ne aggodj :) kormol mint egy rossz dizel :DDD
Scott29-05-2009 12:24:24 // 62779
Főleg, hogy az új fullos motor körül meg lerohad a kasztni...
BuBu.29-05-2009 12:19:29 // 62778
ferke mennyiért tudnál be szerezni nekem hajtókar és főtengely csapágyakat és gyűrűket ???
BuBu.29-05-2009 12:18:05 // 62777
ok:)kívánom hogy ne legyen gondod a vassal:)
Ferke29-05-2009 11:59:07 // 62776
Ez hülyeség...az olajszivattyún kívül semmi más nem volt. Ez az 1 probléma meg nem ért volna meg + 300ezret nekem....neked lehet, hogy megérne....de ha igazad van, akkor meg nem értem, hogy miért nem raktál még össze egy tisztességes motort. Vagy valaki más innen.
Tessék, lehet nekiállni, én hozom a kedvezményes cuccokat, hogy az ne legyen sokban. Aztán ha kész a fullfull felújítás, megnézem, mennyivel jársz jobban, mennyivel később, és mennyivel kevesebb hiba jön ki utána....:)
Tessék, lehet nekiállni, én hozom a kedvezményes cuccokat, hogy az ne legyen sokban. Aztán ha kész a fullfull felújítás, megnézem, mennyivel jársz jobban, mennyivel később, és mennyivel kevesebb hiba jön ki utána....:)
Scott29-05-2009 10:51:33 // 62775
Nem értem mit pörögtek ezen a témán. Hagyni kell a fenébe ezeket, már nem éri meg hozzájuk nyúlni.
Scott29-05-2009 10:44:19 // 62774
Használni kell, nem dísznek tartani és akkor pörgnek a km-ek.
pb_29-05-2009 10:36:08 // 62773
Persze jár, de inkább ne firtassuk a dolgot.)
Pont Te vagy az 1ik példa, hogy nem Lég az, amit leírtál.))
Pont Te vagy az 1ik példa, hogy nem Lég az, amit leírtál.))
Dekka29-05-2009 09:48:43 // 62772
nekem mostansag fordul 900 ba a mutato :DD speedy gonzales-e vagy :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
528
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?