Forum >> Alfasud-33

pb_14-06-2009 11:53:09 // 63171
Dekka úr, összedugtad már a Lszonda csatlakozóját, kicserélted már a gátlót?)))
pb_14-06-2009 11:51:47 // 63170
A póknál, Lég csak a felső bilincseket +lazítani, levenni sem kell. Az nem túl jó, a karter visszavezetésénél falsot szív, Rősen befolyásolja a teljesítmény alakulását.) Sajnos, ezeket mind rendbe kell tenned. Ami még sarkalatos pont, az alapjárati motor tömítése. Én nem is szoktam leszedni, hanem 1ütt a pókkal jön le, csak a csatlakozót húzom le róla. Még amire vigyázni kell, póknál lévő nyomásszab és gázbowden felfogatás. A csavarok haza tudják vágni a menetet.
pb_14-06-2009 11:41:21 // 63169
rönöskám, ez lemaradt.DDD
pb_14-06-2009 11:40:20 // 63168
Ki írta, hogy bs1en volt ez a móka?)))
Dekka14-06-2009 10:24:33 // 63167
hahaha :)
gyugya14-06-2009 10:12:43 // 63166
Ezt a szívócső levételt meg akartam úszni, úgy néztem csonkonként 2 bilincs tartja, nem tudom milyen állapotban...

Láttam hogy az olajbetöltőből megy egy kis gumicső a szívócsőbe, gondolom a kartergáz elvezető lehet, namost az nekem el van gyakorlatilag félig törve. Ott ha fals levegőt szív a motor az nem túl jó, ugye? Nem mertem megpiszkálni az se, mert féltem, hogy atomjaira hull....
Scott14-06-2009 09:32:19 // 63165
Ne kamuzz, te sosem jártál kocsival a melóhelyeden! Akkor hogy is van ez? :)))))
pb_14-06-2009 01:17:37 // 63164
3,1, vagy 3,2öt mutat, fogjuk rá, hogy ok, a leállítás után x órával, vagy perccel.))

Nem, a szivattyú, 4, 4+ bart tud nyomni szabályzatlan állapotban. Amikor ráadod a gyújtást, a pumpa felnyomja rendszert a max nyomásra Steben ~3 bar. Na most, ha beindítod a verdát, akkor Lvileg be kéne állnia ~2,3ra alapjáraton, ahogy MLkedik a fordulat úgy kéne nőni a nyomásnak is, mondjuk 2,8 3 barra. Ha letéped a nyomásszabról a vákuumcsövet, akkor Lvileg max nyomáson kéne mennie., vagyis ~3 bar körül.
Na ez volt az Lmélet, tapasztalataink alpján, ML4.1ről van szó, a nyomás majd mindig a maxon volt 3, 3,2 között változott, ha változott, függetlenül attól, hogy le volt tépve a vákuumcsó, vagy sem. Anno gt utána kérdezett 1 szakinál, aki szerint, csak tolóüzemnél jön Lő az, hogy LSik a nyomás 2,3 2,7re. Mivel nem volt bevezete az utastérbe a mérőeszköz, ezt +Rősíteni nem tudom, de ami késik, nem múlik.)
Szóval nem kizárt, hogy a nyomásszabbal van a probléma. Mérjétek + külön a szivattyút is, ill úgyis, hogy a visszafolyóágat lehúzzátok. Jó nyomásszabnak van még 1 36ározó tulajdonsága, leállítás után sokáig +tartja a nyomást.
pb_13-06-2009 23:17:53 // 63163
A tippjeid jók.) Akksisaruk levesz, léxűrőház, szívócső(pók) lebont. Önindítóról + kábelek leszed, bendixről fekete kábel lehúz, a testkábeleket nem szükséges külön levenni.. Majd 2 10es csavar kicsavar, és már a kezedben is van az önindító. A 2 10es csavar váltó felőli végéhez 1 sima csilagvilla 17es kulccsal(nyak nélküli jobb) hozzá lehet férni. A motor felőli oldalról pedig dugót kell használni. 1x sikerült 30, 35 perc alatt kicserélni, a melóhelyemnél, szép ruhában.)) Igaz 2en voltunk, de motor tűzforró volt.D
Dekka13-06-2009 22:20:42 // 63162
hali, 2 csavar fogja,leveszed a szivosort,meg a kabeleket arrebtuszkolod, akkor hozzá tudsz ferni, a csavarok sajnos a tuzfal fele vannak,de azert nem nagy ordongosseg kivenni oket,csak turelemjatek h hozzaferj
Deadman13-06-2009 21:19:37 // 63161
Hi!
keresek 33-hoz rugó szettet (gyárit) vagy ültető rugót

az oldalamra irjatok ha van valami
Youri13-06-2009 18:39:58 // 63160
Hali. Itt a képen miért csak ennyit mutat az óra???? Ez így OK???

Ma lemértük a kis boxit,és vmi nem stimmel a manual szerint.Az azt mondja h 4 bar-nak kellene lennie a szivattyútól jövő ágon.E helyett egy laza 2.3 körülit mértünk,ráadásul nem is stabilan hanem finoman váltózóan tudta......A nyomásszabályzó után 2.8-3.2 írt,de ennél is kb 1 bar-ral kevesebbet tudott produkálni.....Ja,igen és ez nem változott a szűrő csere után sem........

A gyújtás ráadása után felmegy 2.8ra,de szépen visszaesik majdnem nullára.....Ez is érdekes......
gyugya13-06-2009 18:25:03 // 63159
Üdv!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Leégett az indítomotorom (pb nem nevet), 33 1.7.

Megpróbáltam kiszedni, hogy felújíttassam, de problémába ütköztem, mivel aknám nincs, ezért felülről közelítettem meg a problémát. Leszedtem a szivócsövet egészen a légszűrőig, meg néhány gyújtókábelt, hogy házzáférjek az indítómotorhoz. És itt akadtam el. Nem tudom pontosan hol van rögzítve az indítómotor, a tippem, hogy ezt kellene leszedni:

de a másik ez lenne szerintem, a bütyök alatt:

viszont ehhez képtelenség hozzáférni, ennek a másik vége a tűzfal irányában:


Ha a tűzfal oldalit kiszedem akkor célnál vagyok? Vagy esetleg más infó, tipp, stb?

Köszi
BuBu.12-06-2009 22:42:24 // 63158
értem nem pecázni mész hanem enni inni az is egy jó sport mondjuk:D:D:D
Whiteskull12-06-2009 22:41:48 // 63157
Én még sosem pecáztam. Szerintem holnap sem fogok. :)))))

Pöri lesz. Nem bízunk a pecásokban. :))))))))))))
BuBu.12-06-2009 22:41:21 // 63156
ehhh bazd+:D:D:D
Whiteskull12-06-2009 22:40:46 // 63155
Ahogy szoktam mondani. :)))

Ki mit érdemel. :DDDDDD

Bocs! Ezt nem hagyhattam ki. :)))))))))))))
BuBu.12-06-2009 22:40:33 // 63154
aztán nagy halakat fogni:D:D:D
és finom halászlevet főzni:)))
BuBu.12-06-2009 22:39:34 // 63153
hjaaaa
bocs
nekem meg meló tali:D:D:
Whiteskull12-06-2009 22:36:39 // 63152
Boxerpower! :))))

Ma egész nap sprinyót takarítottam. :))))

Holnap kisbéri tali: :))))
BuBu.12-06-2009 22:35:38 // 63151
namiazvan???
pb_12-06-2009 14:39:22 // 63150
Pedig naon úgy néz ki.DD
Scott12-06-2009 14:21:32 // 63149
Na mivanmá? Azé nincs ekkora járvány :)
Scott12-06-2009 12:52:56 // 63148
Dekka elérte célját. Elkapott a vírus
Scott12-06-2009 11:02:07 // 63147
ba.......e :)
Azmo12-06-2009 00:36:39 // 63146
szép hajnalt Norvégiából, a full nappali világ országából, mindenkinek szép hétvégét :)
pb_11-06-2009 23:42:43 // 63145
Cseréld ki, de sztem nem az lesz a hiba oka.
Youri11-06-2009 23:17:04 // 63144
A mai napra elég volt a hibákból,megyek is TVzni.

Jóóóóócccccakát!!:-D
Youri11-06-2009 23:14:30 // 63143
Holnap kicserélem!! Arra gondolok,h hátha vmi dugulás van benne,ami néha bezavar....Csak egy 5let,de sose lehet tudni.Most este pl úgy csinálta a hibát,h nem volt annyira erősen érezhető a fulladása mint eddig,hanem finoman be-berángatott,és mintha egy kapcsolóval folyamatosan állította volna a teljesítményét vmi össze--vissza.Elég furcsa volt.....
pb_11-06-2009 23:05:42 // 63142
A xűrőt könnyen kizár6od, hidald át.
Youri11-06-2009 23:03:34 // 63141
Nekem olyan kellene amit menet közben is nézhetnék,amikor szarakszik....

Ja.és sajna most este megbukott az elméletem,mert 20 literrel is csinálta.....Jelenleg az üzemanyagnyomásra,easetleg a szűrőre gyanakszok......
Youri11-06-2009 23:02:14 // 63140
Az enyém se teljes.....
pb_11-06-2009 20:17:52 // 63139
Akkor dobj össze 1et, magad.)



Ill ne tankoljál bele sokat, lehet gyakrabban jön Lő a problem.
pb_11-06-2009 20:13:53 // 63138
Ha én leírtam volna mindent a blogba, még most is írnám.D
Youri11-06-2009 20:13:45 // 63137
Megyek,meg is hajtom a dögöt! :-D TSáó
Youri11-06-2009 20:13:00 // 63136
Pedig a reszelő biztos nem adja oda kölvcsönbe.......Jól kezdődik ez is......
Youri11-06-2009 20:12:01 // 63135
Olvass bele a blogom elejébe.SZVSZ nem egy hétköznapi eset volt.Ja,és kb 500k-be került......
pb_11-06-2009 20:11:27 // 63134
Látom tanulsz.DDD
Ez 1 jó kis módszer.))))
Youri11-06-2009 20:11:10 // 63133
Azt nem lehet olyankor neki,mert minél jobban nyomod,annál jobban fullad vissza.

RIBANC!!!! :-DDDD
pb_11-06-2009 20:10:09 // 63132
Csak 1 évig, boldog Mber lehetsz.))
pb_11-06-2009 20:09:12 // 63131
Néhány k HUFba, biztos benne lenne. + lehet csinálni házilag is, csak kérdés mennyi kedve van hozzá az Mbernek.
Whiteskull11-06-2009 20:06:49 // 63130
A sprint kuplungja egy kicsit makrancoskodott Komárom előtt, így ezért is mentünk a 33-assal. Visszavágtam a garázsba, és tegnap vettem elő először azóta. :))))
Ne félj! Tökéletes lett a kuplung. :DDDD
pb_11-06-2009 20:06:20 // 63129
Igen, általában ilyenkor, szökség van valamilyen gyógyszerfélére.D
Whiteskull11-06-2009 20:05:23 // 63128
Akkor jön pb_ módszere. :))))

Ki kell taposni a belét kíméletlenül. :DDDDD
Youri11-06-2009 20:02:56 // 63127
Kb azt kellene mindig,ha nyűgösködnek. :-DDDD

Arra meg nem is merek gondolni,h az enyém mit szól majd hozzá,h 1 hete nem volt beindítva se.....Lehet majd Ő meg megsértődik!!:-))
Youri11-06-2009 20:01:44 // 63126
Enyém is kb 1 évig szopatott,de ez rosszabbul esik mert tesómé.....És tudom h mennyire kellene neki a kocsi,de egyenlőre nem tudom neki visszaadni,mert így nem lenne értelme:-(
Youri11-06-2009 20:00:32 // 63125
Az a baj,h nekem nincs,tehát akkor vennem kell. Milyen áron lehet összedobni a dolgot??
Whiteskull11-06-2009 19:57:41 // 63124
Én olyankor jól berúgok, aztán elteszem egy-két hónapra. :))))))
pb_11-06-2009 19:55:56 // 63123
Nekem nem kell Lmesélned, milyen az, mikor szopatnak a rohadék bsek.D
pb_11-06-2009 19:54:55 // 63122
Ezért mondom, hogy be kell építeni.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.