Szerintem megmarná magát, ha egy fél évre odatámasztanám. :-)
Ebből Miskolc lesz...
Na jó munkát, én meg megyek kocsizok egyet. :-P
Forum >> Alfasud-33
VinceP4 (Il capitano)28-07-2009 08:08:33 // 64371
pb_28-07-2009 08:03:06 // 64370
Komplett fékre, futóműre tudok 1 jó helyet.)) Sztem mindenki járt már hasonló cipőben.
VinceP4 (Il capitano)28-07-2009 07:54:58 // 64369
Komplett fék-futómű A-Z-ig, hogy le legyen tudva, és évekig ne legyen gond vele, meg belső, külső esztétika. Tervezetten, de hát tudod hogy van... Volt már nekem sok tervem ami bedőlt, igaz néhány meg is valósult.
pb_28-07-2009 07:50:13 // 64368
Én inkább kicseréltem mind2 hűtőt.
pb_28-07-2009 07:49:12 // 64367
Mik lezsnek ezek a komoly fejlesztések? Már, ha nem titok.)
VinceP4 (Il capitano)28-07-2009 07:26:37 // 64366
Tegnap töltöttem bele hűtő tömítőt, bár sokan óvva intettek, egyenlőre úgy néz ki nem volt rossz döntés, megoldotta a problámát. (egyenlőre) Fűtéskor párásodott az ablak, és tutira fagyállós trugyival rakódott tele, hát gondolom a radiátor lehetett a ludas, lukas.
pb_28-07-2009 07:23:04 // 64365
A kárt, arra írtam, hogy lépned kellett.))
Tudod, hogy mindig örömmel fogadom, ha valaki Rőfeszítéseket tesz 1 33 +mentésére.
Tudod, hogy mindig örömmel fogadom, ha valaki Rőfeszítéseket tesz 1 33 +mentésére.
VinceP4 (Il capitano)28-07-2009 07:14:42 // 64364
Kár!? Én örülök neki, hogy meghoztam végre eme remek döntést. A jármű előreláthatólag -közönet és hála Longman cartársnak- jó kezekben lesz, az előzetes megállapodásunk szerint komoly fejlesztések is történni fognak vele.
BuBu.28-07-2009 02:40:07 // 64363
kesa28-07-2009 01:19:18 // 64362
Én a kartergáz vissza vezetésre gondolok, de most nincs teljesen előttem az a műanyag sz@r, amiben találkoznak a csövek.
Ha jól gondolom, akkor a vége a motorolaj betöltő nyílása alatt ~100 mm-el, a cső oldalán lévő csöcsre (hogy műszakilag tökéletesen fejezzem ki magam :D) csatlakozik rá.
Ha jól gondolom, akkor a vége a motorolaj betöltő nyílása alatt ~100 mm-el, a cső oldalán lévő csöcsre (hogy műszakilag tökéletesen fejezzem ki magam :D) csatlakozik rá.
pb_27-07-2009 23:26:01 // 64361
pb_27-07-2009 23:14:54 // 64360
Kezdjek mesélni 1,2 történetet?))))
Ferke27-07-2009 23:12:46 // 64359
Egy fénykép kell???!:)))) Tudok mutatni kompromittálót Rád nézve, egy szavadba kerül csak!:))))
pb_27-07-2009 15:53:50 // 64358
1 fénykép jól jönne, mert ezt így Lég nehéz +mondani. Az injektoros motorra tennéd a karbikat? Sztem, így látatlanban, az, az injektortalpakon lévő vákuumcsövek lesznek, azok adják a vákuumot többek közt a nyomásszabnak is.
Ernesto 3327-07-2009 15:07:21 // 64357
Nem az amit mutattál hanem a karbi alatt a szivó csonkon is van 2-2 kis cső őszesen 4 cső megy egy elosztoban és onnan mar csak egy lesz és azt nem tudom hogy hova megy . Azért köszönöm hogy probáltok segitteni ...
pb_27-07-2009 12:56:26 // 64356
"szerintem nem tudja,az legalábbis biztos hogy nem érdekli! :-)"
Khm, khm.D
Halkan +jegyzem, hogy ilyenek, még a 16vn is vannak.))
Khm, khm.D
Halkan +jegyzem, hogy ilyenek, még a 16vn is vannak.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-07-2009 12:29:03 // 64355
hú, én pont ezekre nem is emlékeztem!
régen kellett hozzányúlni, hiába no, ezek a karbantartásmentes karbik! :-p
Az előgyújtásszabályzás meg épp nem a 2. ,hanem a 4. henger!
régen kellett hozzányúlni, hiába no, ezek a karbantartásmentes karbik! :-p
Az előgyújtásszabályzás meg épp nem a 2. ,hanem a 4. henger!
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-07-2009 12:26:05 // 64354
szia!
szerintem nem tudja,az legalábbis biztos hogy nem érdekli! :-)
Ja, és cseréld injektorra - fog hangozni az Ő javaslata! :-DDD
(egyébként ha arra a 4 csőre gondolsz, ami nem a karbin, hanem a szívócsonkon van, az tudtommal épphogy befolyó...
végül is vákuum, de nem szabályzó fajta, 1xűen az olajbetöltőre csatlakozó "lepárló"-ból csöveken keresztül kap egy kis felső kenést a motor. Szerintem...
Ami ténylegesen vákuum-szabályzó, az csak az 2. hengernél van, de az a karbin! Erre megy rá a vákuumos előgyújtás szabályzásához a gyújtáselosztóre menő cső.
szerintem nem tudja,az legalábbis biztos hogy nem érdekli! :-)
Ja, és cseréld injektorra - fog hangozni az Ő javaslata! :-DDD
(egyébként ha arra a 4 csőre gondolsz, ami nem a karbin, hanem a szívócsonkon van, az tudtommal épphogy befolyó...
végül is vákuum, de nem szabályzó fajta, 1xűen az olajbetöltőre csatlakozó "lepárló"-ból csöveken keresztül kap egy kis felső kenést a motor. Szerintem...
Ami ténylegesen vákuum-szabályzó, az csak az 2. hengernél van, de az a karbin! Erre megy rá a vákuumos előgyújtás szabályzásához a gyújtáselosztóre menő cső.
pb_27-07-2009 12:20:23 // 64353
Ernesto 3327-07-2009 11:57:01 // 64352
Ciao PB ! Nemtudod véletlenül hogy a dupla karbis motornál a karbik alatt mi az a 4db kis csö tulfojo vagy vákum ??
pb_27-07-2009 11:34:30 // 64351
Kár.(
Mi ez a változás?))
Mi ez a változás?))
pb_27-07-2009 11:33:53 // 64350
A hátsó kerekek + tudnak csúszni, Nnél a fajta ABSnél. Amúgy + nem kell lámpa Lőtt kilo10et menni.DDD
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 11:33:16 // 64349
Már megint lépnem kell. :-(
Ja, képzeld, lehet el se adom. :-) Inkább még költök rá egy kicsit. :-)
Ja, képzeld, lehet el se adom. :-) Inkább még költök rá egy kicsit. :-)
pb_27-07-2009 11:32:00 // 64348
Akkor, valami még nem kerek vele.
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 11:31:11 // 64347
Amikor meg 110-el kanyarba észreveszem, hogy piros a lámpa, meg kéne állni, akkor meg csikorog a kerék, és megyek szépen keresztbe annak rendje és módja szerint. Mondjuk látványosnak látványos, csak nem utal az ABS létezésére. .-)
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 11:28:18 // 64346
Egyszer működik, egyszer nem, de leginkább akkor szeret működni, amikor nincs rá szükség, például 10 km/h-ról gurulva, enyhe fékezéssel ha állok meg. És akkor zúg, kerreg, pumpálja a lábam.
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 11:25:38 // 64345
Ennyi! .-D
pb_27-07-2009 11:21:59 // 64344
Mit csinál?
Dekka27-07-2009 11:10:22 // 64343
csak a gyávák fékeznek :DD
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 10:59:33 // 64342
Megyek tolok egy pár kört a vassal, mert már meg vannak számlálva a napjaink, és minden km-et ki kell használni.
Az ABS elég viccesen működik...
Az ABS elég viccesen működik...
pb_26-07-2009 12:46:28 // 64341
Vagy szerzel 1 bontott 33ba való fordszámmérőt, vagy bepróbálkozol 1 zöldkásnál, vagy gyártasz 1 fordszámmérőt, és az alapján állítod be. Sztem az 1. +oldás a leg1xűbb.
vmk26-07-2009 10:51:27 // 64340
sziasztok. még régebben írtam, hogy szerintem csal a fordulatszámmérőm. tegnap szétszedtem a műszeregységet. a fordulatszámmérő óra hátulján van egy potméter, azon állítottam kicsit és egyből többet mutatott. eddig az alapjárat 500-nál volt és a leszabályozást 4300-as fordulatnál mutatta. az állítás után az alapjáratot 900 körül mutatja, és 5500-nál szabályoz le. a probléma az volt, hogy nem volt másik fordulatszámmérő, amit referenciaként használhattam volna a hangoláshoz. illetve volt, csak az megse mozdult, mert nagyobb feszről működik, mint amit nekem a műszeregységem kap. a kérdésem már csak annyi, hogy hogyan tudnám pontosan beállítani a fordulatszámmérő órát, hogy valós értéket mutasson?:) másik órát egyenlőre nemtudok szerezni. egy ARO-é van, de azt meg nemtudom hova kötni, mert kívánja a nagyobb feszt.
várom a választ.
köszi
várom a választ.
köszi
pb_25-07-2009 23:40:59 // 64339
inkább hajtás legyen alatta tisztességes.D
pb_25-07-2009 23:40:05 // 64338
Na, persze, persze.)))
Vikking 31125-07-2009 20:47:55 // 64337
Illetve lehetne 1.4-es váltó is mondjuk 33 kasztniban... :P
De a kasztni maradhat 45.. :)
De a kasztni maradhat 45.. :)
Vikking 31125-07-2009 20:35:34 // 64336
Sztem még 1 50-60-at sem... :P Hogy őszinték legyünk... :P Mondjuk ugyanebben a kasztniban. Ezzel a váltóval akár... :P
pb_24-07-2009 12:50:05 // 64335
Sejtettem, hogy valami ilySmi lesz a válasz.)))
pb_24-07-2009 11:52:52 // 64333
Mingyá' +mondom mit rontott a video népszerűségén, de marha nagyot.DD
pb_24-07-2009 11:51:43 // 64332
+ ugye, a boxert, nem cseréljük L, holmi téesre.DDD
Ferke24-07-2009 11:41:45 // 64331
Még jó hogy, hisz csúnyát rontott volna a video népszerűségén:)))
Ferke24-07-2009 11:37:49 // 64330
Hát persze, tudod, ez még egy Alfa Romeo, nem fiat!:)))
BuBu.24-07-2009 11:26:32 // 64329
jovanna:D:D
bár van ott egy amire azt hittem hogy a tied:D
bár van ott egy amire azt hittem hogy a tied:D
pb_24-07-2009 10:18:08 // 64328
Viszont 10 körül SZik.))) Sztem, még 1 30 lovat biztos nem utasítanál vissza.)))
Vikking 31124-07-2009 10:13:34 // 64327
Sok nincs , de egyelőre elég.
pb_24-07-2009 06:24:29 // 64326
bs1 tuti nincs benne, csak +ismerném már.D
BuBu.24-07-2009 00:34:44 // 64325
ott van....
meg Zé magyaráz nagyon
meg Zé magyaráz nagyon
pb_24-07-2009 00:28:31 // 64324
Asszem már volt, bs1 nincs rajta, úgyhogy nem is olyan jó.DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?