Forum >> Alfasud-33
pb_03-08-2009 22:46:56 // 64521
Nem bonyolult, csak 1 szilentet kell hozzá szerezni, + kell 1 kis esztergályos munka. Bár a csíknál már különbözik ez a rész.
alfamate8903-08-2009 22:26:21 // 64520
örömmel jelentem be hogy a mai nappal megkezdődött a teljes kipufogórendszer cseréje! már legalább 1 éve terveztem de most jutottam el odáig...remélem a 7en késsz lesz majd teszek fel képet.
Béke
Béke
kesa03-08-2009 22:09:52 // 64519
Én is. Annyira nem bonyolult, hogy az eredeti kart felhasználva, de egy új szilentházat legyártva ne lehetne összehozni a dolgot!
pb_03-08-2009 20:41:40 // 64518
Nekem mindig ez az álláspontom.)
pb_03-08-2009 20:41:00 // 64517
Aha, akkor ezt lehet nem írtad 1értelműen, vagy nekem nem volt 1értelmű.) Mi a next level?)
ANGER03-08-2009 20:10:10 // 64516
Igazad van,korrekt érv!))
De átmenetileg ez is megoldódott,de hétvégén ránézek ,hogy mi a helyzet.
De átmenetileg ez is megoldódott,de hétvégén ránézek ,hogy mi a helyzet.
ANGER03-08-2009 20:08:44 // 64515
Nem nem ,nem volt gazdátlan cső vagy lyuk!
Minden a helyén volt,és a csövek sem voltak repedezettek,szóval falsot nem szívhattak!
Ha leveszem a ledugózást akkor nem is csinál semmit,szóval nem az a volt a baj.
Azért dugóztam le,mert nem hiszem,hogy sok jelentősége lenne,szerintem.
A gyári injektorokkal pedig lustább azért maradnak az 1.7-sek!)
Az ingadozással volt nagy gond 800-2800 rpm között folyamatosan hullámzott,idegesítő is volt,és feleslegesen zabált!
Ez megoldódott,ezért nem piszkálom.
Megyek egy szintet feljebb,keresem az új megoldandó problémát,csak azt nem tudom hol kezdjem el,mert keresgélni nem nagyon kell az adott!
Minden a helyén volt,és a csövek sem voltak repedezettek,szóval falsot nem szívhattak!
Ha leveszem a ledugózást akkor nem is csinál semmit,szóval nem az a volt a baj.
Azért dugóztam le,mert nem hiszem,hogy sok jelentősége lenne,szerintem.
A gyári injektorokkal pedig lustább azért maradnak az 1.7-sek!)
Az ingadozással volt nagy gond 800-2800 rpm között folyamatosan hullámzott,idegesítő is volt,és feleslegesen zabált!
Ez megoldódott,ezért nem piszkálom.
Megyek egy szintet feljebb,keresem az új megoldandó problémát,csak azt nem tudom hol kezdjem el,mert keresgélni nem nagyon kell az adott!
pb_03-08-2009 19:49:56 // 64514
Tehát eddig lyuk bolt a szívőcsövön, vagyis a levegőben lógott a cső(teljesen mind1, hogy melyik vége volt lehúzva). A így volt, akkor necsodálkozz, hogy dobálta az alapjáratot, és hülyeségeket csinált.) Nyugodtan kipróbál6od a gyári injektorokkal.
pb_03-08-2009 19:43:44 // 64513
Mindig abból kell kiindulni, hogy gyárilag nem volt ilyen távtartó. Ezért írtam, hogy tovább kell vizsgálódni az ügyben.
pb_03-08-2009 19:38:42 // 64512
Igen, a csavar az türelemjáték, de kiszedhető. Szilikonzsírral kell összerakni.
ANGER03-08-2009 16:40:00 // 64511
Pedig most nem akarom piszkálni,mert tök tuti!)))
Szeretnék egy másik szintre lépni,ez letudva,és nem akarom bolygatni!)
Szóval eddig minden a helyén volt,de így sem működött rendesen,és nem láttam értelmét ennek a karter visszavezetésnek,ezért ledugóztam,meg a minap is volt erről szó,ezért bátorkodtam kipróbálni!)
Most lett ledugózva!)))
Szeretnék egy másik szintre lépni,ez letudva,és nem akarom bolygatni!)
Szóval eddig minden a helyén volt,de így sem működött rendesen,és nem láttam értelmét ennek a karter visszavezetésnek,ezért ledugóztam,meg a minap is volt erről szó,ezért bátorkodtam kipróbálni!)
Most lett ledugózva!)))
ANGER03-08-2009 16:35:15 // 64510
Összeraktam 2 éve az új tartóbakkal,és ugyanúgy lötyögött mindenfele,most a távtartóval keményen áll a helyén nem mocorog,ezért eddig nem is piszkáltam,jól lehet váltani,leszámítva a 2es fokozatot,amúgy nincsen gondom vele!)
De tudom,ez mind nem jelenti azt,hogy nincs-e bibi még vele.)
De tudom,ez mind nem jelenti azt,hogy nincs-e bibi még vele.)
Gróf03-08-2009 15:51:13 // 64509
Az oké, a csavaranya nálam is lejött. Csak az itt a baj h az átmenőcsavar olyan hosszú h nm fér ki oldalt a kardánlagútban és ezért le kell venni a váltókonzol 2 hátsó csavarját valamint a váltótestnél levő alsó csavart és ugy rácsimpaszkodva lefeszíteni annyíira h ki tudd húzni a csavart illetve vissza tudd tenni. Persze ezt tetézte h a csavar bele votl rohadva a szilentbe szóval le kellett vésni a fejét :D Csodálatos dolog autót szerelni :D
pb_03-08-2009 15:41:40 // 64508
Mindig csak a finommechanikai szerszámok használata.DDD Mlékeim szerint 2 villás kulcsot, + 1 mágnest használtam hozzá.
Gróf03-08-2009 15:21:11 // 64507
Nem, ebből csak eredetit lehet kapni. Original bontósat xD
Amugy már el is felejtettem h mekkora szívás ezt oda bevarázsolni :D Mondjuk kifelé is vésővel szedtem :))))
Amugy már el is felejtettem h mekkora szívás ezt oda bevarázsolni :D Mondjuk kifelé is vésővel szedtem :))))
pb_03-08-2009 13:13:35 // 64506
Van belőle utángyártott is? Mer akkor, persze, hogy azt.DD
BuBu.03-08-2009 12:51:09 // 64505
neeeem ö mindenképp a gyárit hegesztené:D:D:D
pb_03-08-2009 12:50:49 // 64504
Én biztos csinálnék 1 tutit.))
Gróf03-08-2009 12:22:37 // 64503
Nyilván összelehetne, de ha már otvan egy cseredarab amit csak meg kell pöttyözni akkro már aazt használnád te is nem? :D
pb_03-08-2009 12:15:34 // 64502
Pedig láttam már 1,2t amit összeheggeltek.)
Gróf03-08-2009 12:01:14 // 64501
Ja nem... Ez egy másik váltókar votl amit most megheggeszettem. Elkezdett repedni ez is a varratnál de remélem az uj hegesztés tart egyideig. Ami most eltört a kocsiban szerintem már menthetetlen : - /
pb_03-08-2009 09:03:42 // 64500
De most kéne kipróbálni.)
Na most a helyén volt, vagy mégsem, vagy mi volt pontosan?) Mikor lett ledugózva?
Na most a helyén volt, vagy mégsem, vagy mi volt pontosan?) Mikor lett ledugózva?
pb_03-08-2009 09:01:04 // 64499
Pontosan, azért nem pozícionál rendesen, mert még van valami gond.
ANGER03-08-2009 05:09:57 // 64498
De igen próbáltam,még tavaly ősszel,de ugyanúgy ingadozott!(
Nem lógott a levegőben,minden a helyén volt,csak minek szippancsa be azt a csucsvalékot,ha nem muszáj!)
Nem lógott a levegőben,minden a helyén volt,csak minek szippancsa be azt a csucsvalékot,ha nem muszáj!)
ANGER03-08-2009 05:08:14 // 64497
Ez a hozzá nem értésem miatt van!)
Szóval igen,nem sokat tart,de nem is nagyon pozícionál!(
Rendben megnézem a többit is.
Gondoltam,hogy nem lehetne téged becsapni,nem is volt szándékos,csak ezt a képet találtam hírtelen!)
Szóval igen,nem sokat tart,de nem is nagyon pozícionál!(
Rendben megnézem a többit is.
Gondoltam,hogy nem lehetne téged becsapni,nem is volt szándékos,csak ezt a képet találtam hírtelen!)
pb_02-08-2009 23:48:34 // 64496
Amíg szét volt törve, addig kellett volna kiszedni. Aztán, mikor +sütődött, lehetett volna visszapréselni.) Bár gondolom már át van szakadva, ls nem ártana bele 1 új.
3cm van levagva, még kéne 1 kicsit, csak a váltógomb miatt nem lehet.
3cm van levagva, még kéne 1 kicsit, csak a váltógomb miatt nem lehet.
pb_02-08-2009 23:45:03 // 64495
A gyári injektorokkal nem próbáltad? Eddig a kartergáz visszavezetés nem volt ledugózva, csak lógott a levegőben?
pb_02-08-2009 23:41:23 // 64494
Azt én sem tudom, hogy melyik váltóra gondolsz, mert váltótartóról volt szó.))
Az a szilent nem nem sokat tart, csak pozícionál. Nézd + a 6os pontot fent és lent is, ill az 1. váltótartó szilentet. Valahol ezeknél lesz valami. Bár a kép nagylámpásról van, azért nem tévesztett +.D
Az a szilent nem nem sokat tart, csak pozícionál. Nézd + a 6os pontot fent és lent is, ill az 1. váltótartó szilentet. Valahol ezeknél lesz valami. Bár a kép nagylámpásról van, azért nem tévesztett +.D
Gróf02-08-2009 18:04:21 // 64493
Na a váltókar is megheggesztődött. Bár sajna a laposvasat nem tudtuk mellétenni mert igy is olvadt a műanyag (amit nem tudtunk kiszedni), de sebaj.
Pb_ a tiédben mennyi van levágva belőle?
Pb_ a tiédben mennyi van levágva belőle?
BuBu.02-08-2009 17:30:41 // 64492
köszönjük Emese:D
Jucuska02-08-2009 17:21:43 // 64491
Sziasztok !!
ELADÓ egy 120cm-es UV cső foglalatal együtt!!
érd/: 30/618-55-69
ár:megegyezés szerint!! ;)
ELADÓ egy 120cm-es UV cső foglalatal együtt!!
érd/: 30/618-55-69
ár:megegyezés szerint!! ;)
ANGER02-08-2009 17:08:06 // 64490
A lényeg!
Az ,hogy mi volt a probléma okozója az örök rejtély marad!(((
Az ,hogy mi volt a probléma okozója az örök rejtély marad!(((
ANGER02-08-2009 17:06:45 // 64489
Jut eszembe!
Megoldódott az alapjáratingadozásom!)))))))))))))))))))))))))))
Mérgemben szétkaptam az egész rendszert,még az alsó injektor talpakat is leszedtem.
Szóval mindent letakarítottam hidegzsíroldóval,amit lehetett megtakarítottam cseréltem vezetéksarukat is,a meglévő tömítéseket visszaraktam,de minegyiket szilikonnal bekentem,a tömítések amúgy sértetlenek voltak,természetesen volt mindegyikből itthon tartalék ha kell!)
Miután minden megszáradt ,összeraktam ,belőttem a folytószelep potiját,levettem az akkusarut 30-40 percre,aztán próba.
És volt önelégűlt vigyor az arcomon!DDD
Az alapjárat olyan 1000-1050 körül beáll,hírtelen gázadás után is,szépen egyenletesen jár ,már szinte majdnem lefullad!)))
A Boxer hangja is szebben szól!)))
Egyébként mindent kimértem(jeladók)és hozta minden a gyári értékeket!
Viszont az injektorok 13-16 ohm közt kellene lennie,de a gyári 24ohm az 1.7 8V szelepek pedig 26ohm közt mozognak,ez az érték eléggé eltér a referencia adatoktól!(
Amúgy az 1.7 8V szelepek kerűltek bele,viszont másik típusú.
Tavasszal kimértem a MAP-ot is az is rossz volt az értékek alapján,viszont most nem mértem meg ,mert müxik rendesen!)
A próbaút során jól viselkedett még kettesben is símán megnyikkannak a gumik!DDD
Az óra szerint akkor szabályoz le amikor a piros mezőbe érek,de addig is egyenletesen húz,tehát nem fogy el,ezt 3. fokozatig nyúztam.
Eddig változó volt,hogy mikor fogy el,volt amikor 5ezer körűl csk üvőltött ,menni meg baxott!(
Na, egyelőre ennyi jutott eszembe,ja és ledugóztam a pókon a azt a kis csövet ami a karterba megy bele.
Megoldódott az alapjáratingadozásom!)))))))))))))))))))))))))))
Mérgemben szétkaptam az egész rendszert,még az alsó injektor talpakat is leszedtem.
Szóval mindent letakarítottam hidegzsíroldóval,amit lehetett megtakarítottam cseréltem vezetéksarukat is,a meglévő tömítéseket visszaraktam,de minegyiket szilikonnal bekentem,a tömítések amúgy sértetlenek voltak,természetesen volt mindegyikből itthon tartalék ha kell!)
Miután minden megszáradt ,összeraktam ,belőttem a folytószelep potiját,levettem az akkusarut 30-40 percre,aztán próba.
És volt önelégűlt vigyor az arcomon!DDD
Az alapjárat olyan 1000-1050 körül beáll,hírtelen gázadás után is,szépen egyenletesen jár ,már szinte majdnem lefullad!)))
A Boxer hangja is szebben szól!)))
Egyébként mindent kimértem(jeladók)és hozta minden a gyári értékeket!
Viszont az injektorok 13-16 ohm közt kellene lennie,de a gyári 24ohm az 1.7 8V szelepek pedig 26ohm közt mozognak,ez az érték eléggé eltér a referencia adatoktól!(
Amúgy az 1.7 8V szelepek kerűltek bele,viszont másik típusú.
Tavasszal kimértem a MAP-ot is az is rossz volt az értékek alapján,viszont most nem mértem meg ,mert müxik rendesen!)
A próbaút során jól viselkedett még kettesben is símán megnyikkannak a gumik!DDD
Az óra szerint akkor szabályoz le amikor a piros mezőbe érek,de addig is egyenletesen húz,tehát nem fogy el,ezt 3. fokozatig nyúztam.
Eddig változó volt,hogy mikor fogy el,volt amikor 5ezer körűl csk üvőltött ,menni meg baxott!(
Na, egyelőre ennyi jutott eszembe,ja és ledugóztam a pókon a azt a kis csövet ami a karterba megy bele.
ANGER02-08-2009 16:46:14 // 64488
Nem kell szűkszavúnak lenni!)
Hogy melyik váltóra gondolok?Nemtom!(
De én is linkelek egy képet és azon látszik milyen tartó szilentről van szó,hiába cseréltem ki,ugyanúgy jobbra balra mozgott a szerkezet!(
Ezért kellett távtartót behelyeznem,hogy ne mozogjon.
Mostanában görbűlt a szám eleget,ezért már nem tud meghatni a dolog,ha tudom orvosolom,ha nem akkor megkeresem az illetékes személyeket!)))
A 4-es számmal jelzett tartóbakról van szó
Hogy melyik váltóra gondolok?Nemtom!(
De én is linkelek egy képet és azon látszik milyen tartó szilentről van szó,hiába cseréltem ki,ugyanúgy jobbra balra mozgott a szerkezet!(
Ezért kellett távtartót behelyeznem,hogy ne mozogjon.
Mostanában görbűlt a szám eleget,ezért már nem tud meghatni a dolog,ha tudom orvosolom,ha nem akkor megkeresem az illetékes személyeket!)))
A 4-es számmal jelzett tartóbakról van szó
pb_02-08-2009 14:32:02 // 64487
ANGER02-08-2009 13:59:09 // 64486
Most annyi mindent leírtál mintha a motor belsejéről beszélnénk!)
Ennyi cumó van egy egyszerő váltókarban!)))
Na akkor összeszedem magam és átnézem mihamarább,egyébként a váltótartó gumibakot már cseréltem,de azon is hempeszkálni kellett,hogy normálisan lehessen váltani ,az egyik oldalra be kellet helyeznem egy olyan 2 cm távtartót,mert nem nagyon lehetett 1es 2es fokozatba kapcsolni,illetve a tolatás is nehézken kapcsolódott.
Egyelőre jó a váltókar,csak mostanában nyikorog nyöszörg,lehet ez valami jelézés lenne felém,hogy jó lenne szemügyre vennem?
De miről is beszélünk,hisz ha gyúrunk akkor nincs akadály a fokozat kapcsolgatásában!DDD
Ennyi cumó van egy egyszerő váltókarban!)))
Na akkor összeszedem magam és átnézem mihamarább,egyébként a váltótartó gumibakot már cseréltem,de azon is hempeszkálni kellett,hogy normálisan lehessen váltani ,az egyik oldalra be kellet helyeznem egy olyan 2 cm távtartót,mert nem nagyon lehetett 1es 2es fokozatba kapcsolni,illetve a tolatás is nehézken kapcsolódott.
Egyelőre jó a váltókar,csak mostanában nyikorog nyöszörg,lehet ez valami jelézés lenne felém,hogy jó lenne szemügyre vennem?
De miről is beszélünk,hisz ha gyúrunk akkor nincs akadály a fokozat kapcsolgatásában!DDD
pb_02-08-2009 13:36:15 // 64485
Szóval sokat kell gyúrni, és akkor nem lesz akadály, ha szorul, vagy reccsen, simán be tudod húzni az adott fokozatba.DDDD
A váltókar és a rudazat szilentjeit, ill csapjait kell felújítani, ha szükséges. A váltókarban lévő szilent, át szokott szakadni. A szilent csapja kikopik, a benne lévő csavarral 1ütt. Fent a kar, rudazat találkozásánál levő csap és csavarja, dettó kikopik. Igaz ott még van 2 ogyűrű is, azok is fel szoktak zabálódni. Ilyenkor van az a szép kis hangja, pl gyorsításkor.) Aztán a váltórudazat, váltó felőli végénél is van szilentszerú marhaság, az is szeret Lkopni, + a biztosítógyűrű leSni róla. Ezek Redményezik azt, hogy olyan, semmilyen lesz a váltókar.
A váltókar és a rudazat szilentjeit, ill csapjait kell felújítani, ha szükséges. A váltókarban lévő szilent, át szokott szakadni. A szilent csapja kikopik, a benne lévő csavarral 1ütt. Fent a kar, rudazat találkozásánál levő csap és csavarja, dettó kikopik. Igaz ott még van 2 ogyűrű is, azok is fel szoktak zabálódni. Ilyenkor van az a szép kis hangja, pl gyorsításkor.) Aztán a váltórudazat, váltó felőli végénél is van szilentszerú marhaság, az is szeret Lkopni, + a biztosítógyűrű leSni róla. Ezek Redményezik azt, hogy olyan, semmilyen lesz a váltókar.
ANGER02-08-2009 13:22:05 // 64484
Gondoltam!
Kifejtenéd bővebben?
Szeretném tudásomat bővíteni!)
Továbbképzés távoktatás módszerrel!)))
Kifejtenéd bővebben?
Szeretném tudásomat bővíteni!)
Továbbképzés távoktatás módszerrel!)))
pb_02-08-2009 13:06:22 // 64483
Nem egészen Rre gondoltam.D
ANGER02-08-2009 13:04:05 // 64482
Mint izmos alkar felkar?)))
ANGER02-08-2009 13:03:06 // 64481
Az lesz ,meglesem amint lesz rá időm,most mással szenvedtem,mindjárt ki is próbálom,mert úgy néz ki a helyzet,hogy megjavítottam rajta mindent,majd pár perc múlva kiderűl,és akkor megosztom mi volt.
Meglepetés az van bőven nálam is,nem egy unalmas típus!)
Szerintem így harcolja ki magának a törődést!)))
Meglepetés az van bőven nálam is,nem egy unalmas típus!)
Szerintem így harcolja ki magának a törődést!)))
pb_02-08-2009 13:02:06 // 64480
Nem olyan, mint rendesen, az biztos.)
ANGER02-08-2009 13:00:42 // 64479
oké,oké,csak nyűgös lett volna!)
pb_02-08-2009 13:00:09 // 64478
Ez, mindjárt máshogy hangzik.)
Gróf02-08-2009 12:57:26 // 64477
Háromszögalakú laposvasra gondoltam a két oldalra :D
pb_02-08-2009 12:56:57 // 64476
Nem 1xű?) Simán lehet váltani rövidebb karral, tök normálisan.) Persze 1,2 dolog, azért kell hozzá.
Gróf02-08-2009 12:56:37 // 64475
Jól jársz ha megnézed. Kis munka nagy munkától menthet meg...
VAn még it tmeglepetés bőven... MEGérkeznek hozzá hétfőn a cuccok, de máris ittvan az ujabb meglepetés..
VAn még it tmeglepetés bőven... MEGérkeznek hozzá hétfőn a cuccok, de máris ittvan az ujabb meglepetés..
pb_02-08-2009 12:54:01 // 64474
Be kell akasztani 3ba, úgy nem annyira veszélyes.
ANGER02-08-2009 12:52:37 // 64473
Ha rövidebb lenne akkor is lehet még váltani vele,azért néha így sem egyszerű!
pb_02-08-2009 12:51:47 // 64472
Szöget?) Inkább laposvasat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
460
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?