Forum >> Alfasud-33

BuBu.13-08-2009 18:43:33 // 64771
telepen a lakatos srác is mindig új elemeket gyárt az autókhoz mert szerinte is csak szopás egy másikból áthegeszteni:)
BuBu.13-08-2009 18:42:13 // 64770
köszönöm:D:D
kesa13-08-2009 17:38:30 // 64769
Ebben simán igazad lehet, viszont könnyebb lenne legyártani a szükséges elemeket egy olyan donor alapján, ami esetleg még jobb állapotban van, másrészről az autó széttrancsírozása nélkül / előtt le lehet gyártani ezeket az elemeket. Ezért kellene.
pb_13-08-2009 16:27:27 // 64768
Ln nem iztos, hogy donorból pótolnám a kirohadt részeket. Inkább lehajtanám/kifaragnám/stb a szükséges részeket új lemezből, és úgy csinálnám +, ahol kell. Igaz, ez már szinte restaurációs meló. A donorból való pótlásnál is az a baj, hogy ott is már öregek a hegesztések, ha szétbontod a hegesztést, kiderül már az sem az igazi, stb, stb.
pb_13-08-2009 16:22:57 // 64767
Ügy látom, akkor most én jövök 1 kérdéssel.DD
pb_13-08-2009 16:21:54 // 64766
Mllyen helyzetben tartottad a váltót? 1 kicsit túl lehet tölteni, az nem gond, de nem ennyire.)
kesa13-08-2009 15:59:54 // 64765
Nem titok, valószínűleg a vázhoz komolyabban hozzá kell nyúlni a lakatoláskor. A padló fölötti részek kifejezetten jó állapotban vannak (kivéve az A-oszlopokat és az első váznyúlványokat), de az alattiak még nem teljesen feltártak és félő, hogy szükség lesz donorra a lakatoláskor. Ha összejön a zsé, télen szétborítom és szépen meg lesz csinálva minden :).
kesa13-08-2009 15:56:57 // 64764
Ez volt a cél, hogy ez kiderüljön :D
sprint8313-08-2009 14:14:59 // 64763
2.5 liter elég bele. Ha többet teszel bele ki foglya verni fent a szuszogó nyílásán és szépen végig folyik a hátlapon. Meg szerintem ha több van benne mint ami kell nagy a veszélye, hogy esetleg kitolja a szimmeringeket a nyomás miatt.
Face13-08-2009 14:01:25 // 64762
Urak, kaptam kölcsönbe egy bontott váltót,megbontottam és ki is cseréltem az összes tömítést sikeresen rajta. Viszont mikor nekiáltam feltölteni belement bőven 2,9-3l váltóolaj között, de a szint nem érte el a betöltőnyílás szélét ígyse,még jó 0,5-1cm közötti szintkülömbség van, hogy létezhet ez? Mindenhol ahol néztem ~2,6 a gyári utántöltési adat, és a betöltőnyílás szintjéig kéne tölteni...
pb_13-08-2009 11:39:37 // 64761
Van ilyen is.D
BuBu.13-08-2009 00:45:52 // 64760
hahaha végre valami amire nem tudsz pontos választ adni:D:D:D
pb_13-08-2009 00:11:13 // 64759
Mi a terv, ha nem titok?
Valószínűleg +1eznek a főtartók, de sztem kevés Mber van, aki ezt 100%ra +mondja.
kesa12-08-2009 21:50:07 // 64758
Van valakinek olyan eladó Sprint-je, vagy akár csak üres kasztija, amin a főtartók még elfogadható állapotban vannak? Értem ezalatt, hogy nem porladtak szarrá, és nem csökkent a falvastagság az eredeti töredékére.
Amennyiben a főtartók megegyeznek, lehet Sud, vagy 33 is!
kesa12-08-2009 21:17:32 // 64757
Igen. Ha nincs meg a szükséges fojtás, rosszabb lesz, mint gyárilag volt.
pb_12-08-2009 17:31:24 // 64756
Naja, ez is benne van a pakliban, de leginkább a teljesítmény és fogyasztáa rovására megy a történet.
pb_12-08-2009 17:30:14 // 64755
Lehet ilyeneket csinálni, de nem mindig vezetnek ezek jóra.)
kesa12-08-2009 14:26:03 // 64754
Ahogy mondod!
kesa12-08-2009 14:25:36 // 64753
Van némi rálátásom ;)
kesa12-08-2009 14:24:17 // 64752
Vannak hasonló gyári rendszerek, de azért azt tartsd mindig észben, hogy a szükséges fojtást számolni szokták, úgy tervezik meg a kipuffot is. Ha túlzásba viszed a szabad áramlást, elégnek a szelepek!
alfamate8912-08-2009 14:15:26 // 64751
hát ezt inkább már 1 16Vre tenném fel de még ennél is brutálisabb terveim vannak...mert ha 2 oldalt vezetem ki akkor úgy kelle hogy ahol az Y összemegy ott nem menne össze hanem 1 hosszú dobban(amiről az előbbiekben írtam) futna 1mástól külön a 2 oldal és az lenne a tuti dolog. kipufogó a mániám:P
pb_12-08-2009 14:10:29 // 64750
Inkább a motort, 3 a váltót csináld + Lőbb.))
pb_12-08-2009 14:08:48 // 64749
Ez sokára fog lerohadni.D
alfamate8912-08-2009 14:08:10 // 64748
najó elmondom hogy mire gondoltam...tudjátok a mániám hogy küszöb alatt hozzam ki a kipuffot és ha majd lessz melóm meg pénzem kifizetni az esetleges büntit akkor megcsinálom és olyan rendszerre gondoltam amiben 1 dob van de az olyan hosszú amekkore elfér a középdob helyén én én is ezekre a lemezekre gondoltam mer akkor gyakorlatilak olyan lenne mintha több dob lenne benne és akkor mire elér a tankhoz csak kell 1 T ágazódás és kivinni oldalra persze a végét ferdíteni kell mer úgy a szép de ez a jövő terve.és tudjátok mien makacs vaok de ezt meg kell csinálnom majd:S
Béke
alfamate8912-08-2009 14:03:55 // 64747
következő rendszernél eszerint fogok eljárni már meg is van hogy hogy lessz de előbb rohadjon ez le vagy legyen másik kocsim.
alfamate8912-08-2009 14:02:09 // 64746
megcsinálom nem nagy meló persze
alfamate8912-08-2009 14:01:40 // 64745
ez elég szakszerűnek tűnik. 1 következő autón 1 következ rendszerhez kérdeztem.köszi
pb_12-08-2009 13:28:05 // 64744
És mélyíti is.
pb_12-08-2009 13:26:37 // 64743
Ja, azt 1 kicsit + kéne hajtani lefelé. Ill még nem szétszedhető a rendszer, az még változtat6 a dolgokon.
pb_12-08-2009 13:19:18 // 64742
Ferke edisön.DDD
pb_12-08-2009 13:18:35 // 64741
+ lehet.) Ahogy már kesa kolléga úr is írta, nem a dob külső mérete 6ározza + a fojtást, hanem a benne lévő dolgok.
kesa12-08-2009 10:37:18 // 64740
A képen nem látszik jól, legalábbis számomra nem. Na nem tud lecsúszni, akkor rendben.
A kitámasztást én mindenképpen megcsinálnám még, nem lehet nagy munka, ha ezt így összehoztad!
kesa12-08-2009 10:36:16 // 64739
A kevesebb hajlítás jót tesz az áramlásnak, főleg, ha a hajlítások minél nagyobb sugarúak, és nem csökkentik (jelentősen) az áramlási keresztmetszetet.
Amúgy nem elősorban a dob hossza a lényeg, hanem a beltartalma. Nyilván egy hosszabb dobba több minden fér. Akár több kamrára islehet osztani különböző szeparátor lemezekkel, a kamrák közötti átjárást nehezíteni kis keresztmetszetű csövek használatával, vagy csak perforált szeparátorokkal, vagy ezek kombinációival... Végtelen hosszú a sor.
Ha a dobot egy "sima" átmenő dob, aminek a belső csöve perforált, és a cső és a külső köpeny közötti rész ki van tömve valamilyen anyaggal, akkor az lassítja a gázáramlást, ez tény, de egyedileg változó, hogy mennyire. Függ a perforált mező hosszától és össz felületétől, a tömő anyag minőségétől és sűrűségétől, a térfogattól...
Egy nagyobb térfogatú dob egyébként a hangot is jobban csökkenti, nyilván nem véletlen ez az összefüggés.
alfamate8912-08-2009 09:22:08 // 64738
Hát igyekszem:)
Hát a kitámasztáson én is gondolkodtam már.
Igaz hogy Nyíl 1enes de viszont nagyon hosszú lhetetlen lenne hogy lecsússzon róla próbáltamahoz 2szeresére kellene legalább nyúlni a guminak.Amugy a rendszern nem nagyon leng csak kicsit mert a hátsó felfüggesztés nagyon erős lett a 2 gumi miatt.
alfamate8912-08-2009 09:18:47 // 64737
jah és nem ver sehol a kaszniba.
alfamate8912-08-2009 09:16:48 // 64736
Hali!
Hát jobban megy...főleg ha hideg motor ott veszem észre hogy nem dadog le.Igazából nem annyira érzem hogy vesztettem volna nyomatékot.Olyan 4000nél kezd húzni igazán de a hanja az 2500nél jön meg már:)
Hát kellet vele játszani.
igen már találtam rá festéket.
De ha nemhasználom akkor nemtom miért.
Köszi.
Nem.
Cső.
kesa12-08-2009 06:03:04 // 64734
A hegesztésben még van hova fejlődni, ez kétségtelen. Ilyenkor szokták mondani, hogy nem szép, de kurva erős :D...

Amúgy én csak a függesztési pontok miatt aggódom. Nem véletlenül a csövek oldalára és/vagy aljára teszik fel a tartókat! Ez így nem biztos, hogy hosszú távon is működni fog, menet közben a lengésektől olyan terhelést kaphat, hogy egyszerűen letörik. Ha már így hoztad össze, szerintem mindenképpen célszerű lenne kitámasztani, merevíteni ezeket a tartókat!
Valamint a tank előtti tartó nyíl egyenes, így könnyen kicsúszhat a gumiból! Azon még ott szintén jó lenne alakítani valamit. Akár meghajlítani, vagy valami hasonló. Úgy nehezebb lesz ugyan fel-le rakosgatni a dobot, de gondolom ez nem akadály.
ANGER12-08-2009 05:14:42 // 64733
Üdv!
Nem lett rossz,csak kérdés mit teljesít?)
Egy dolog a hangja,amúgy milyen fordulaton kezd húzni?Mert gondolom alúl semmi(
Látom a híd környékén neked is játszadozni kellett,az a alegjobb része,hogy passzoljon a rendszer,és nem ver a kaszniba?
Viszont a varratokat le kellene salakolni és védeni,mert hamar elrohad!(
És a szonda helyét tényleg ki kellene alakítai,én ezt tenném!
Amúgy grat hozzá!
A MAP problémád megoldódott már?
Hali!
BuBu.12-08-2009 00:41:05 // 64732
nahh kikerült a 16 v blokkból a főtengely ... hát jó fos most kereshetek egy szép főtengelyt hozzá vagy megkapja a 8 véjét:):):)
BuBu.12-08-2009 00:38:44 // 64731
milyen volt az az uno amit tönkre tettél???
BuBu.12-08-2009 00:37:52 // 64730
hát elsőre nagyon zsír lett:D:D:D
holnap csinálhatod az enyémet is. úgyis azt mondják gyakorlat teszi a mestert:D:D:D
BuBu.12-08-2009 00:17:53 // 64729
én tudok egy tökéletes helyet budapest zolyomi út:D:D:D
alfamate8912-08-2009 00:06:13 // 64728
kevesebb a hajlítás mint a gyáriban, kevesebbel nem tudom hogy lehetne megoldani.Köszönöm. 1 kérdésem lenne:minél hosszab 1 dob annál nagyobb a folytása?
pb_11-08-2009 23:55:18 // 64727
Sok benne a hajlítás. A varratok képről nem rosszak, ahhoz képest, hogy 1. hegesztés. Azért a Lszondát vissza kéne tenni a rendszerbe, függetlenül attól, hogy mit csinál, vagy mit nem csinál. Amúgy sok mindent nem fogadtál + a tanácsaimból, de a lényeg, hogy "csináltad, ami díjazandó, és neked tetszik.
alfamate8911-08-2009 21:39:29 // 64726
Nos elkészült a blog a kipuffról.vannak képek is és majd finoman a kritikával ha kérhetem:P jah és videót is csináltam állva is meg menet közben is csak mikor hazamnetem jöttem rá hogy az a digitális fényképező nem vesz fel hangot...majd talán holnap.
pb_11-08-2009 16:29:16 // 64725
A polifoamodnak.DDD
Dekka11-08-2009 15:45:47 // 64724
figyelek :)
pb_11-08-2009 15:40:42 // 64723
Majd +mondom, minek kerSd a tökéletes pozíciót.DDD
Dekka11-08-2009 15:39:40 // 64722
keressük a tökéletes poziciot a kivetitonek :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.