Forum >> Alfasud-33
BuBu.13-08-2009 18:43:33 // 64771
telepen a lakatos srác is mindig új elemeket gyárt az autókhoz mert szerinte is csak szopás egy másikból áthegeszteni:)
kesa13-08-2009 17:38:30 // 64769
Ebben simán igazad lehet, viszont könnyebb lenne legyártani a szükséges elemeket egy olyan donor alapján, ami esetleg még jobb állapotban van, másrészről az autó széttrancsírozása nélkül / előtt le lehet gyártani ezeket az elemeket. Ezért kellene.
pb_13-08-2009 16:27:27 // 64768
Ln nem iztos, hogy donorból pótolnám a kirohadt részeket. Inkább lehajtanám/kifaragnám/stb a szükséges részeket új lemezből, és úgy csinálnám +, ahol kell. Igaz, ez már szinte restaurációs meló. A donorból való pótlásnál is az a baj, hogy ott is már öregek a hegesztések, ha szétbontod a hegesztést, kiderül már az sem az igazi, stb, stb.
pb_13-08-2009 16:22:57 // 64767
Ügy látom, akkor most én jövök 1 kérdéssel.DD
pb_13-08-2009 16:21:54 // 64766
Mllyen helyzetben tartottad a váltót? 1 kicsit túl lehet tölteni, az nem gond, de nem ennyire.)
kesa13-08-2009 15:59:54 // 64765
Nem titok, valószínűleg a vázhoz komolyabban hozzá kell nyúlni a lakatoláskor. A padló fölötti részek kifejezetten jó állapotban vannak (kivéve az A-oszlopokat és az első váznyúlványokat), de az alattiak még nem teljesen feltártak és félő, hogy szükség lesz donorra a lakatoláskor. Ha összejön a zsé, télen szétborítom és szépen meg lesz csinálva minden :).
kesa13-08-2009 15:56:57 // 64764
Ez volt a cél, hogy ez kiderüljön :D
sprint8313-08-2009 14:14:59 // 64763
2.5 liter elég bele. Ha többet teszel bele ki foglya verni fent a szuszogó nyílásán és szépen végig folyik a hátlapon. Meg szerintem ha több van benne mint ami kell nagy a veszélye, hogy esetleg kitolja a szimmeringeket a nyomás miatt.
Face13-08-2009 14:01:25 // 64762
Urak, kaptam kölcsönbe egy bontott váltót,megbontottam és ki is cseréltem az összes tömítést sikeresen rajta. Viszont mikor nekiáltam feltölteni belement bőven 2,9-3l váltóolaj között, de a szint nem érte el a betöltőnyílás szélét ígyse,még jó 0,5-1cm közötti szintkülömbség van, hogy létezhet ez? Mindenhol ahol néztem ~2,6 a gyári utántöltési adat, és a betöltőnyílás szintjéig kéne tölteni...
BuBu.13-08-2009 00:45:52 // 64760
hahaha végre valami amire nem tudsz pontos választ adni:D:D:D
pb_13-08-2009 00:11:13 // 64759
Mi a terv, ha nem titok?
Valószínűleg +1eznek a főtartók, de sztem kevés Mber van, aki ezt 100%ra +mondja.
Valószínűleg +1eznek a főtartók, de sztem kevés Mber van, aki ezt 100%ra +mondja.
kesa12-08-2009 21:50:07 // 64758
Van valakinek olyan eladó Sprint-je, vagy akár csak üres kasztija, amin a főtartók még elfogadható állapotban vannak? Értem ezalatt, hogy nem porladtak szarrá, és nem csökkent a falvastagság az eredeti töredékére.
Amennyiben a főtartók megegyeznek, lehet Sud, vagy 33 is!
Amennyiben a főtartók megegyeznek, lehet Sud, vagy 33 is!
kesa12-08-2009 21:17:32 // 64757
Igen. Ha nincs meg a szükséges fojtás, rosszabb lesz, mint gyárilag volt.
pb_12-08-2009 17:31:24 // 64756
Naja, ez is benne van a pakliban, de leginkább a teljesítmény és fogyasztáa rovására megy a történet.
pb_12-08-2009 17:30:14 // 64755
Lehet ilyeneket csinálni, de nem mindig vezetnek ezek jóra.)
kesa12-08-2009 14:25:36 // 64753
Van némi rálátásom ;)
kesa12-08-2009 14:24:17 // 64752
Vannak hasonló gyári rendszerek, de azért azt tartsd mindig észben, hogy a szükséges fojtást számolni szokták, úgy tervezik meg a kipuffot is. Ha túlzásba viszed a szabad áramlást, elégnek a szelepek!
alfamate8912-08-2009 14:15:26 // 64751
hát ezt inkább már 1 16Vre tenném fel de még ennél is brutálisabb terveim vannak...mert ha 2 oldalt vezetem ki akkor úgy kelle hogy ahol az Y összemegy ott nem menne össze hanem 1 hosszú dobban(amiről az előbbiekben írtam) futna 1mástól külön a 2 oldal és az lenne a tuti dolog. kipufogó a mániám:P
pb_12-08-2009 14:10:29 // 64750
Inkább a motort, 3 a váltót csináld + Lőbb.))
pb_12-08-2009 14:08:48 // 64749
Ez sokára fog lerohadni.D
alfamate8912-08-2009 14:08:10 // 64748
najó elmondom hogy mire gondoltam...tudjátok a mániám hogy küszöb alatt hozzam ki a kipuffot és ha majd lessz melóm meg pénzem kifizetni az esetleges büntit akkor megcsinálom és olyan rendszerre gondoltam amiben 1 dob van de az olyan hosszú amekkore elfér a középdob helyén én én is ezekre a lemezekre gondoltam mer akkor gyakorlatilak olyan lenne mintha több dob lenne benne és akkor mire elér a tankhoz csak kell 1 T ágazódás és kivinni oldalra persze a végét ferdíteni kell mer úgy a szép de ez a jövő terve.és tudjátok mien makacs vaok de ezt meg kell csinálnom majd:S
Béke
Béke
alfamate8912-08-2009 14:03:55 // 64747
következő rendszernél eszerint fogok eljárni már meg is van hogy hogy lessz de előbb rohadjon ez le vagy legyen másik kocsim.
alfamate8912-08-2009 14:02:09 // 64746
megcsinálom nem nagy meló persze
alfamate8912-08-2009 14:01:40 // 64745
ez elég szakszerűnek tűnik. 1 következő autón 1 következ rendszerhez kérdeztem.köszi
pb_12-08-2009 13:26:37 // 64743
Ja, azt 1 kicsit + kéne hajtani lefelé. Ill még nem szétszedhető a rendszer, az még változtat6 a dolgokon.
pb_12-08-2009 13:18:35 // 64741
+ lehet.) Ahogy már kesa kolléga úr is írta, nem a dob külső mérete 6ározza + a fojtást, hanem a benne lévő dolgok.
kesa12-08-2009 10:37:18 // 64740
A képen nem látszik jól, legalábbis számomra nem. Na nem tud lecsúszni, akkor rendben.
A kitámasztást én mindenképpen megcsinálnám még, nem lehet nagy munka, ha ezt így összehoztad!
A kitámasztást én mindenképpen megcsinálnám még, nem lehet nagy munka, ha ezt így összehoztad!
kesa12-08-2009 10:36:16 // 64739
A kevesebb hajlítás jót tesz az áramlásnak, főleg, ha a hajlítások minél nagyobb sugarúak, és nem csökkentik (jelentősen) az áramlási keresztmetszetet.
Amúgy nem elősorban a dob hossza a lényeg, hanem a beltartalma. Nyilván egy hosszabb dobba több minden fér. Akár több kamrára islehet osztani különböző szeparátor lemezekkel, a kamrák közötti átjárást nehezíteni kis keresztmetszetű csövek használatával, vagy csak perforált szeparátorokkal, vagy ezek kombinációival... Végtelen hosszú a sor.
Ha a dobot egy "sima" átmenő dob, aminek a belső csöve perforált, és a cső és a külső köpeny közötti rész ki van tömve valamilyen anyaggal, akkor az lassítja a gázáramlást, ez tény, de egyedileg változó, hogy mennyire. Függ a perforált mező hosszától és össz felületétől, a tömő anyag minőségétől és sűrűségétől, a térfogattól...
Egy nagyobb térfogatú dob egyébként a hangot is jobban csökkenti, nyilván nem véletlen ez az összefüggés.
Amúgy nem elősorban a dob hossza a lényeg, hanem a beltartalma. Nyilván egy hosszabb dobba több minden fér. Akár több kamrára islehet osztani különböző szeparátor lemezekkel, a kamrák közötti átjárást nehezíteni kis keresztmetszetű csövek használatával, vagy csak perforált szeparátorokkal, vagy ezek kombinációival... Végtelen hosszú a sor.
Ha a dobot egy "sima" átmenő dob, aminek a belső csöve perforált, és a cső és a külső köpeny közötti rész ki van tömve valamilyen anyaggal, akkor az lassítja a gázáramlást, ez tény, de egyedileg változó, hogy mennyire. Függ a perforált mező hosszától és össz felületétől, a tömő anyag minőségétől és sűrűségétől, a térfogattól...
Egy nagyobb térfogatú dob egyébként a hangot is jobban csökkenti, nyilván nem véletlen ez az összefüggés.
alfamate8912-08-2009 09:22:08 // 64738
Hát igyekszem:)
Hát a kitámasztáson én is gondolkodtam már.
Igaz hogy Nyíl 1enes de viszont nagyon hosszú lhetetlen lenne hogy lecsússzon róla próbáltamahoz 2szeresére kellene legalább nyúlni a guminak.Amugy a rendszern nem nagyon leng csak kicsit mert a hátsó felfüggesztés nagyon erős lett a 2 gumi miatt.
Hát a kitámasztáson én is gondolkodtam már.
Igaz hogy Nyíl 1enes de viszont nagyon hosszú lhetetlen lenne hogy lecsússzon róla próbáltamahoz 2szeresére kellene legalább nyúlni a guminak.Amugy a rendszern nem nagyon leng csak kicsit mert a hátsó felfüggesztés nagyon erős lett a 2 gumi miatt.
alfamate8912-08-2009 09:18:47 // 64737
jah és nem ver sehol a kaszniba.
alfamate8912-08-2009 09:16:48 // 64736
Hali!
Hát jobban megy...főleg ha hideg motor ott veszem észre hogy nem dadog le.Igazából nem annyira érzem hogy vesztettem volna nyomatékot.Olyan 4000nél kezd húzni igazán de a hanja az 2500nél jön meg már:)
Hát kellet vele játszani.
igen már találtam rá festéket.
De ha nemhasználom akkor nemtom miért.
Köszi.
Nem.
Cső.
Hát jobban megy...főleg ha hideg motor ott veszem észre hogy nem dadog le.Igazából nem annyira érzem hogy vesztettem volna nyomatékot.Olyan 4000nél kezd húzni igazán de a hanja az 2500nél jön meg már:)
Hát kellet vele játszani.
igen már találtam rá festéket.
De ha nemhasználom akkor nemtom miért.
Köszi.
Nem.
Cső.
kesa12-08-2009 06:03:04 // 64734
A hegesztésben még van hova fejlődni, ez kétségtelen. Ilyenkor szokták mondani, hogy nem szép, de kurva erős :D...
Amúgy én csak a függesztési pontok miatt aggódom. Nem véletlenül a csövek oldalára és/vagy aljára teszik fel a tartókat! Ez így nem biztos, hogy hosszú távon is működni fog, menet közben a lengésektől olyan terhelést kaphat, hogy egyszerűen letörik. Ha már így hoztad össze, szerintem mindenképpen célszerű lenne kitámasztani, merevíteni ezeket a tartókat!
Valamint a tank előtti tartó nyíl egyenes, így könnyen kicsúszhat a gumiból! Azon még ott szintén jó lenne alakítani valamit. Akár meghajlítani, vagy valami hasonló. Úgy nehezebb lesz ugyan fel-le rakosgatni a dobot, de gondolom ez nem akadály.
Amúgy én csak a függesztési pontok miatt aggódom. Nem véletlenül a csövek oldalára és/vagy aljára teszik fel a tartókat! Ez így nem biztos, hogy hosszú távon is működni fog, menet közben a lengésektől olyan terhelést kaphat, hogy egyszerűen letörik. Ha már így hoztad össze, szerintem mindenképpen célszerű lenne kitámasztani, merevíteni ezeket a tartókat!
Valamint a tank előtti tartó nyíl egyenes, így könnyen kicsúszhat a gumiból! Azon még ott szintén jó lenne alakítani valamit. Akár meghajlítani, vagy valami hasonló. Úgy nehezebb lesz ugyan fel-le rakosgatni a dobot, de gondolom ez nem akadály.
ANGER12-08-2009 05:14:42 // 64733
Üdv!
Nem lett rossz,csak kérdés mit teljesít?)
Egy dolog a hangja,amúgy milyen fordulaton kezd húzni?Mert gondolom alúl semmi(
Látom a híd környékén neked is játszadozni kellett,az a alegjobb része,hogy passzoljon a rendszer,és nem ver a kaszniba?
Viszont a varratokat le kellene salakolni és védeni,mert hamar elrohad!(
És a szonda helyét tényleg ki kellene alakítai,én ezt tenném!
Amúgy grat hozzá!
A MAP problémád megoldódott már?
Hali!
Nem lett rossz,csak kérdés mit teljesít?)
Egy dolog a hangja,amúgy milyen fordulaton kezd húzni?Mert gondolom alúl semmi(
Látom a híd környékén neked is játszadozni kellett,az a alegjobb része,hogy passzoljon a rendszer,és nem ver a kaszniba?
Viszont a varratokat le kellene salakolni és védeni,mert hamar elrohad!(
És a szonda helyét tényleg ki kellene alakítai,én ezt tenném!
Amúgy grat hozzá!
A MAP problémád megoldódott már?
Hali!
BuBu.12-08-2009 00:41:05 // 64732
nahh kikerült a 16 v blokkból a főtengely ... hát jó fos most kereshetek egy szép főtengelyt hozzá vagy megkapja a 8 véjét:):):)
BuBu.12-08-2009 00:38:44 // 64731
milyen volt az az uno amit tönkre tettél???
BuBu.12-08-2009 00:37:52 // 64730
hát elsőre nagyon zsír lett:D:D:D
holnap csinálhatod az enyémet is. úgyis azt mondják gyakorlat teszi a mestert:D:D:D
holnap csinálhatod az enyémet is. úgyis azt mondják gyakorlat teszi a mestert:D:D:D
BuBu.12-08-2009 00:17:53 // 64729
én tudok egy tökéletes helyet budapest zolyomi út:D:D:D
alfamate8912-08-2009 00:06:13 // 64728
kevesebb a hajlítás mint a gyáriban, kevesebbel nem tudom hogy lehetne megoldani.Köszönöm. 1 kérdésem lenne:minél hosszab 1 dob annál nagyobb a folytása?
pb_11-08-2009 23:55:18 // 64727
Sok benne a hajlítás. A varratok képről nem rosszak, ahhoz képest, hogy 1. hegesztés. Azért a Lszondát vissza kéne tenni a rendszerbe, függetlenül attól, hogy mit csinál, vagy mit nem csinál. Amúgy sok mindent nem fogadtál + a tanácsaimból, de a lényeg, hogy "csináltad, ami díjazandó, és neked tetszik.
alfamate8911-08-2009 21:39:29 // 64726
Nos elkészült a blog a kipuffról.vannak képek is és majd finoman a kritikával ha kérhetem:P jah és videót is csináltam állva is meg menet közben is csak mikor hazamnetem jöttem rá hogy az a digitális fényképező nem vesz fel hangot...majd talán holnap.
pb_11-08-2009 16:29:16 // 64725
A polifoamodnak.DDD
pb_11-08-2009 15:40:42 // 64723
Majd +mondom, minek kerSd a tökéletes pozíciót.DDD
Dekka11-08-2009 15:39:40 // 64722
keressük a tökéletes poziciot a kivetitonek :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?