Forum >> Alfasud-33
Whiteskull25-10-2009 21:16:25 // 66371
Ja! Mondtam már, hogy igen finom? :))))))))))
Whiteskull25-10-2009 21:16:06 // 66370
Végre egy normális boxis! :))))
Én is nyomok egyet a te féle lassítóból. :DDDDDDD
Én is nyomok egyet a te féle lassítóból. :DDDDDDD
kesa25-10-2009 21:14:52 // 66369
Énmá' nemtoksemmitsenem, bevettem az esti lassítóból egy duplát :D.
ANGER25-10-2009 20:50:21 // 66368
Üdv!
Valóban nem indúl el,ha nincs holtponti jeladó csatlakoztatva,lehet vezetékszakadás,nekem el volt szakadva ,de nem azért kellett cserélnem,sajnos nem élte túl a kivételt,és akkor vettem észre,hogy a vezeték sérült volt,érdemes átnézni!
A vákumcsövet átnézted?Arra is érzékeny!
Valóban nem indúl el,ha nincs holtponti jeladó csatlakoztatva,lehet vezetékszakadás,nekem el volt szakadva ,de nem azért kellett cserélnem,sajnos nem élte túl a kivételt,és akkor vettem észre,hogy a vezeték sérült volt,érdemes átnézni!
A vákumcsövet átnézted?Arra is érzékeny!
Whiteskull25-10-2009 20:47:02 // 66367
Nos ez teljesen normális jelenség, hogy járó motornál erre leáll. :)))))))
Viszont, ha álló motornál húzod szét, akkor el sem indul. :)))
A viccet félretéve természetesen lehet gond ez is, ha nem stabilan adja a jeleket,. de így távolból senki sem tudja megmondani, hogy mi lehet a hiba.
Viszont, ha álló motornál húzod szét, akkor el sem indul. :)))
A viccet félretéve természetesen lehet gond ez is, ha nem stabilan adja a jeleket,. de így távolból senki sem tudja megmondani, hogy mi lehet a hiba.
Bazsa14525-10-2009 20:36:57 // 66366
Lehet hogy a hiba forrás a főtengely impulzus jeladója ?! ami a lendkerékhez van bekötve és jobb oldalon a befecskendező tarónaál van összedugav és tovább vezetve,mert ha járómotornál azt szét húzom akkor egyből leáll....Lehet hogy ezért nem indul alfi mindig vagy néha áll le...
Cáfolatot vagy megerősitést szivesen fogadok :-)
Cáfolatot vagy megerősitést szivesen fogadok :-)
Bazsa14525-10-2009 15:56:56 // 66365
üdv cartarásak.alfi ma a változattoság kedvéért megint nem indult elsöre....vagy megint a nyestek voltak (Zé) vagy valami oylan elektronikus gondom van ami eléggé rapszodikus és lehet hogy külsö levegö hömérséglet függő...egy idő után persze egyből beindult de addigra jo pár hajam kihullott és azon kivül,hogy ellenöriztem amit tudtam sokat nem tettem annak érdekében hogy beinduljon,persze megint leállt de utána elsöre indult.....
úgyhogy ott vagyok ahol az elején csak annyi külömbségel hogy újjak a gyertyák,pörgössebb lett a motor,de az idnulás bizonytalan....
úgyhogy ott vagyok ahol az elején csak annyi külömbségel hogy újjak a gyertyák,pörgössebb lett a motor,de az idnulás bizonytalan....
VinceP4 (Il capitano)25-10-2009 15:42:08 // 66364
És a bajnok konfigrációval mi lett, tudsz róla?
:-)
:-)
pb_25-10-2009 15:33:19 // 66363
Ahogy láttam, készülőben van.
VinceP4 (Il capitano)25-10-2009 15:22:17 // 66362
Azmó mester sárkánya hogy áll?
pb_25-10-2009 15:09:36 // 66361
Jaja, általában azt jelenti. Tavaly, az enyém is szivárgott, de lát6ó, érezhető 6ása még nem volt. Dobtam is ki a kuplungcserénél.)
pb_25-10-2009 15:08:33 // 66360
Ha nincs szikra, akkor is tocsogni fognak a benzinben a gyertyák. Mérd be a potit, rögtön látszik, hogy valósat mondott, vagy sem.
VinceP4 (Il capitano)25-10-2009 14:49:20 // 66359
Hát... Nekem mindkét autómmal volt ilyen, és csak 1-2 hétig bírta. Nálam az a munkahenger végét jeletette.
Bálint25-10-2009 14:42:25 // 66358
Tocsogtak a benzinbe, meg korom feketék voltak, sokat indítóztam akkor ázhattak el, meg azt mondta a fickó aki beméregette, h potenciaméter rossz jelet ad, meg nem lehet adni full gázt amit én nem vettem észre, meg nagyon sok benyát kap vaszínű azért állt meg. Mert alapjáraton is sokat kap... Végülis egy gyertyapucolás volt és már el is indult, ugyanolyan szépen megy mint eddig csak nem szeretnék megint lepukkanni, úgyhogy lesz gyertyakulcs meg 4plusz gyertya a csumitartóban :)
pb_25-10-2009 13:44:56 // 66357
A gyertyák, hogy áztak L? Én a Lszondát hagynám utoljára. A fojtószelep potmétert be lehet állítani, az alapjárat állítómotort pedig + kell nézni, hátha 1 tisztítás kell csak neki.
Bálint25-10-2009 13:03:14 // 66356
Be lett indítva, nem volt nagy baja, csak eláztak a gyertyák, nagyon sokat kap az a baj. Elvittem diag-ra, L-szonda, alapjárati szelep, meg fojtószelep potméter hibázik, úgyhogy szépen lassan egyenként ki akarom cserél, ez a hónap lenne a szondáé, de nem akarok bele szart venni...
pb_25-10-2009 11:55:57 // 66355
Scott is próbált.DDD
pb_25-10-2009 11:54:49 // 66354
Ha a kuplungnál folyik, akkor soha nem fog kifogyni a tartályból, a folyadék. Utántöltögetéssel sokáig L lehet vele így járni, csak kicsit idegesítő, ill minden fékolajos lesz.)))
pb_25-10-2009 11:51:46 // 66353
Hacsak a kuplung hidraulikának van baja, akkor a fék nem fog Lmenni az autóról. Ami történik az annyi, hogy nem lehet reccsenés nélkül váltani.)))
pb_25-10-2009 11:50:03 // 66352
Akkor úgy mond, vizespohár.DDD
pb_25-10-2009 11:47:11 // 66351
De, nem Mel ki rendesen.
pb_25-10-2009 11:46:07 // 66350
Cserélt, ilyet is, olyat is.) A szerelő nagy mágus lehet.)) Lehet kapni hozzá Magnetti Marelli univerzálisat is. Vagy lehúzod, és kipróbálod úgy. De az indítási problémádat biztos, hogy nem ez okozta.
BuBu.25-10-2009 08:41:54 // 66348
én csatlakoztam a vizes poharasokhoz:D:D:D
krecsi25-10-2009 08:24:34 // 66347
Előbb világít, mint kifogyna, tehát nem biztos, hogy volt ideje levegősnek lenni. De ha nem töltesz előbb-utóbb levegős lesz. De ez érvényes a fékre is, ha esetleg kifogyna. Így szűkülhet a kör. De osztom kesa kolléga gondolatát: addig hanyagold a gépet, míg nincs meg a hiba! Főleg ha ilyen rohamosan folyik.
kesa25-10-2009 03:04:09 // 66346
:)
És milyen pohár? Feles? Vagy vizes? Esetleg korsó?
És milyen pohár? Feles? Vagy vizes? Esetleg korsó?
kesa25-10-2009 03:03:33 // 66345
Nem értek a témához, az én kocsimban egy sincs, viszont a mester urak mindig azt szokták itt javasolni, hogy ki kell b@szni a picsába, mint macskát sz@rni.
kesa25-10-2009 02:58:44 // 66344
Igen, közös tartályon és olajon vannak.
A kuplungon csak akkor veszed észre, ha fellevegősödik a rendszer, addig nem valószínű. Valszeg az alsó munkahengered folyik, azt kell javítani / cserélni.
A helyedben nem közlekednék ilyen állapotban a kocsival, eléggé nem egészséges dolgok történhetnek fék nélkül! Vagy töltsd fel a tartályt, és válts kuplung nélkül, úgy lassabban fogy el az olaj :P (csak viccelek)
A kuplungon csak akkor veszed észre, ha fellevegősödik a rendszer, addig nem valószínű. Valszeg az alsó munkahengered folyik, azt kell javítani / cserélni.
A helyedben nem közlekednék ilyen állapotban a kocsival, eléggé nem egészséges dolgok történhetnek fék nélkül! Vagy töltsd fel a tartályt, és válts kuplung nélkül, úgy lassabban fogy el az olaj :P (csak viccelek)
BuBu.24-10-2009 20:32:38 // 66343
php=pohár házi pálinka:D:D:D
Haddel24-10-2009 19:33:37 // 66342
Csáóó srácok!:) Bekukk:)
vmk24-10-2009 19:30:53 // 66341
Az is fékolajjal "megy"? Nem kéne észrevennem valamit a kuplungon olyankor? Mert én semmi változást nem észleltem.
krecsi24-10-2009 19:09:35 // 66340
kuplungmunkahenger
vmk24-10-2009 19:04:05 // 66339
Hali.
Elfolyik a fékolajam, de hol?!
Épp egy hete öntöttünk bele fékolajat majdnem a max-ig. Mentem vele párszor a héten, nem is világított a visszajelzője h baj lenne. Tegnap beültem és egyből világított. Ma a parkolóban tócsa fogadott az autó alatt(tegnap nem is figyeltem). Fékolaj. Néztem, hogy honnan jöhet, de minden fékcső teljesen száraz volt, minden csatlakozás is, munkahengereknél is. Visszaálltam a parkolóba és láttam, hogy megint csöpög. Aláfeküdtem ismét és annyit láttam, hogy a váltódekniről csöppen a kipufogóra, onnan a földre. Tovább nem láttam, hogy honnan jöhet. Valami tipp, hogy hol nézzem meg? Utántölteni nem tudtam, mert nincs fékolajam.
Elfolyik a fékolajam, de hol?!
Épp egy hete öntöttünk bele fékolajat majdnem a max-ig. Mentem vele párszor a héten, nem is világított a visszajelzője h baj lenne. Tegnap beültem és egyből világított. Ma a parkolóban tócsa fogadott az autó alatt(tegnap nem is figyeltem). Fékolaj. Néztem, hogy honnan jöhet, de minden fékcső teljesen száraz volt, minden csatlakozás is, munkahengereknél is. Visszaálltam a parkolóba és láttam, hogy megint csöpög. Aláfeküdtem ismét és annyit láttam, hogy a váltódekniről csöppen a kipufogóra, onnan a földre. Tovább nem láttam, hogy honnan jöhet. Valami tipp, hogy hol nézzem meg? Utántölteni nem tudtam, mert nincs fékolajam.
Bálint24-10-2009 15:39:09 // 66338
Hy
Cserélt már valamelyikőtök 33-ba L-szondát, és persze milyet? Mert nekem azt mondta egy szerelő, h az univerzális nem jó hozzá, az autósboltos viszont azt mondta, h jó az olcsóbb univerzális is. A szerelőnek az volt az indoka, h egy nő vett suzukihoz univerzálist kicserélték neki és el sem indult a suzukaka vele.
Cserélt már valamelyikőtök 33-ba L-szondát, és persze milyet? Mert nekem azt mondta egy szerelő, h az univerzális nem jó hozzá, az autósboltos viszont azt mondta, h jó az olcsóbb univerzális is. A szerelőnek az volt az indoka, h egy nő vett suzukihoz univerzálist kicserélték neki és el sem indult a suzukaka vele.
pb_24-10-2009 11:57:01 // 66337
pb_24-10-2009 11:54:15 // 66336
Nem is tudtam, hogy már az is fogyaszt6ó, akkor ez valami vadiúj továbbfejlesztett változat lehet.DD
pb_24-10-2009 11:51:57 // 66334
Az volt a baj, hogy pörgetted őket, mint hülye gyerek a búgócsigát, ahelyett, hogy a probléma 3oldására koncentráltál volna.))))) Amúgy, kérdezd + a biztosítékok nagy szakértőjét a témáról.DD
kesa24-10-2009 02:45:58 // 66331
Én csak a hp-t ismerem. Mi a php?
BuBu.24-10-2009 02:06:50 // 66330
asszem kicsit sok php t fogyasztottam bocs:D:D:D
BuBu.24-10-2009 02:05:54 // 66329
sztem benned van a hiba
ne várt hogy az ablak törlő kar kapcsolásától indexelni fog és az hogy gurul hátra még nem jelenti hogy kell világítani a rüki lámpának:D:D:D:D
ne várt hogy az ablak törlő kar kapcsolásától indexelni fog és az hogy gurul hátra még nem jelenti hogy kell világítani a rüki lámpának:D:D:D:D
Dekka23-10-2009 23:32:31 // 66328
gyerekek, megállapítom h a 33 igazi nő,mentem vele a Bp talira, index semmi, tolatolampa semmi...mondom mifasz, porgetem a biztositekokat mint huyereker a bugoscsigat, még mindig semmi... mondom jovan ugymarad kapja be, 2 ora alfák között aldogalad utan, amikor jovunk haza, reflexbol indexelek....jlbazeg ez működik, jééé tééleg működik! aztan tolató lámpa próba: wazzz, ezis működik! hát a fene se érti a nőket:D
Bazsa14523-10-2009 18:23:05 // 66327
A lényeg,hogy most minden müködik. kopkopkop :-)
Bár azért szerintem elfogom majd vinni Zéhez egy alaposabb átvizsgálásra.
Most megint voltam,hogy beinditsam,hát az ütő megállt bennem mert majdnem leállt,de most oylan alapjárat leesik de leállás elötti utolsó pillanatban visszaáll módon tette...úgy érzem tartogat még meglepetéseket a gép :-) dehát olasz :-)
Bár azért szerintem elfogom majd vinni Zéhez egy alaposabb átvizsgálásra.
Most megint voltam,hogy beinditsam,hát az ütő megállt bennem mert majdnem leállt,de most oylan alapjárat leesik de leállás elötti utolsó pillanatban visszaáll módon tette...úgy érzem tartogat még meglepetéseket a gép :-) dehát olasz :-)
pb_23-10-2009 13:37:07 // 66326
Miért lenne öszvér?) Olasz autó, olasz elektronikával, tovább fejlesztett gyűjtásrendszerrel.
pb_23-10-2009 13:35:26 // 66325
Bazsa14523-10-2009 13:31:11 // 66324
Akkor Alfim egy öszvér ami a Marelli féle IAW rendszerel szerelt de DIS elven müködö rendszer ? :S Ezt még is,ki és hogyan birta összehozni ???
pb_23-10-2009 13:08:59 // 66323
Igen ez a sorrend. De ezt legjobban a hagyományos gyújtásLosztóval rendelkező modelleknél lehet látni. A DISnél ez látszólag nem így jön ki, mert 1 kicsit másképp működik.
pb_23-10-2009 13:05:46 // 66322
A 45/6 1.3/1.4be csak IAW rendszert szereltek. A Bárdi 735ért hozza az NGKt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?