Forum >> Alfasud-33
Zé.28-01-2012 23:21:27 // 77570
Figyelek ám, figyelek, nem is tudom kitől kaptad a tuti fülest, és a CAPATOB üres.:)))
127_sud28-01-2012 19:42:14 // 77569
Akkor gondolom a Diesel Bt. vagy a Pál gépműhely lehet. Úgy tűnik én is megtaláltam a megfelelő szakembereket erre a célra de az ember minden infót begyűjt azért.
Ferke28-01-2012 19:26:12 // 77568
Nekem attól jó, hogy tlmost már párszor dolgoztattam vele,és eddig 100%-os a munka. Olyan trükköket csinál, hogy csak nézek:-)
Csak azért örülök ennyire, mert az eddigi kisöreg nyugdíjba ment,és féltem, hogy az utóddal gond lesz...de nem lett:-)
kiválóan köszörül a haverja meg fúr..Üllői úton vannak, ha kell az elérhetőség, ártdobom.
Csak azért örülök ennyire, mert az eddigi kisöreg nyugdíjba ment,és féltem, hogy az utóddal gond lesz...de nem lett:-)
kiválóan köszörül a haverja meg fúr..Üllői úton vannak, ha kell az elérhetőség, ártdobom.
127_sud28-01-2012 18:46:44 // 77567
Mitől jó a szaki? Amúgy hol szoktad köszörültetni a főtengelyt illetve hol fúrják? Csak kíváncsiság miatt mert a Fiat motorját most csináltattam meg és a Sud is most kerül sorra. Én políroztattam is a főtengelyt ami azért nem rossz dolog, meg vonalba is fúrattam mindent amit érdemes. Majd csinálok képeket a Sud motorjáról is, szerencsére tudtam szerezni egy alig használt alapméretes főtengelyt :)
Ferke27-01-2012 23:49:17 // 77566
pb_23-01-2012 00:06:33 // 77565
Dehogy vinné rossz irányba.))
Azért 2x kellett +venni.)
Az 1. résznél is lesznek szívások.
Azért 2x kellett +venni.)
Az 1. résznél is lesznek szívások.
ÁdidiGaga (il hempescattore)22-01-2012 23:19:34 // 77564
Nem feladtam, de szerintem rossz irányba vinné az amúgy is "Luca-széke-jellegű" projektet! :-)
Amúgy meg nem kár a szétvágott küszöbért, mert az újat egy ezressel olcsóbban vettem és ezt még házhoz is hozták - szóval kifejezetten jól jártam azzal, hogy elcsesztem! :-)))
Az viszont tényleg jó, hogy holnap du. nem a küszöbért szaladgálással indul - illetve szokás: szerint telik el teljesen - a szerelés ideje, hanem már szabom is őtet fel.
(Igazából már a hétvégén is csinálhattam volna, csak kezdenek berágni a garázs felett lakók, nem akarom elmérgesíteni a helyzetet így a finisre. Viszont elmélkedni , próbálgatni és nézegetni sűrűn mentem át a két nap alatt, sok olyan dolog kikristályosodott fejben, amit ha nem gondolok végig a tett előtt, esetleg utólag csak szívok vele - lásd "hirtelen felindulásból, (idő)nyereségvágyból elkövetett küszöbszétvágás :-))
Ha a küszöbbel is kiadja, akkor tényleg nincs értelme az első ajtóval szarakodni, majd ha már megy a verda és kész a fara 100%-ban, az elejét rendbe tenni ezek után ujjgyakorlat lesz, majd akkor esetleg leszedem az első sárvédőket.
Amúgy meg nem kár a szétvágott küszöbért, mert az újat egy ezressel olcsóbban vettem és ezt még házhoz is hozták - szóval kifejezetten jól jártam azzal, hogy elcsesztem! :-)))
Az viszont tényleg jó, hogy holnap du. nem a küszöbért szaladgálással indul - illetve szokás: szerint telik el teljesen - a szerelés ideje, hanem már szabom is őtet fel.
(Igazából már a hétvégén is csinálhattam volna, csak kezdenek berágni a garázs felett lakók, nem akarom elmérgesíteni a helyzetet így a finisre. Viszont elmélkedni , próbálgatni és nézegetni sűrűn mentem át a két nap alatt, sok olyan dolog kikristályosodott fejben, amit ha nem gondolok végig a tett előtt, esetleg utólag csak szívok vele - lásd "hirtelen felindulásból, (idő)nyereségvágyból elkövetett küszöbszétvágás :-))
Ha a küszöbbel is kiadja, akkor tényleg nincs értelme az első ajtóval szarakodni, majd ha már megy a verda és kész a fara 100%-ban, az elejét rendbe tenni ezek után ujjgyakorlat lesz, majd akkor esetleg leszedem az első sárvédőket.
pb_21-01-2012 00:18:04 // 77563
Könnyen feladtad.)(
+szenvednél vele, az biztos.)
Szóval zajlik az élet.)))
+szenvednél vele, az biztos.)
Szóval zajlik az élet.)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-01-2012 10:59:33 // 77562
Na jó, akkor ejtsük a témát! :-)
(Elég lesz így is összerakni, nem hiányzik több elem leszerelés .-p)
Már este olvastam, úgyhogy az éjszakai szeánsz arról (is) szólt , hogy akkor a jobb oldalról referenciaméreteket vettem, kb. jó is lesz, talán 0,5 mm van a két küszöbhossz közt, így a hátsó ajtó is jó, az elsőt meg majd egyszer hozzáállítom...
Viszont erősen negatív, hogy a javítóküszöböt még jóval korábban odaillesztési okokból sikerült egy elegáns mozdulattal rossz helyen kettévágni, vehetek másikat :-p
Tettem ellenben pozitív felfedezést is: az eddig is szenzációsan sokoldalúnak ismert baba-popsitörlő első osztályú célszerszám az undorító ragacsos karosszériatömítő eltávolításához :-)
(Elég lesz így is összerakni, nem hiányzik több elem leszerelés .-p)
Már este olvastam, úgyhogy az éjszakai szeánsz arról (is) szólt , hogy akkor a jobb oldalról referenciaméreteket vettem, kb. jó is lesz, talán 0,5 mm van a két küszöbhossz közt, így a hátsó ajtó is jó, az elsőt meg majd egyszer hozzáállítom...
Viszont erősen negatív, hogy a javítóküszöböt még jóval korábban odaillesztési okokból sikerült egy elegáns mozdulattal rossz helyen kettévágni, vehetek másikat :-p
Tettem ellenben pozitív felfedezést is: az eddig is szenzációsan sokoldalúnak ismert baba-popsitörlő első osztályú célszerszám az undorító ragacsos karosszériatömítő eltávolításához :-)
pb_19-01-2012 20:20:50 // 77561
Kb így, ezt már jobban nem lehet leírni.))
G-Burt19-01-2012 18:32:53 // 77560
teljesen, tökéletesen megegyezik, lehet, h akad is:)
csimbók14619-01-2012 17:53:10 // 77559
Sziasztok! A 145 1.6 boxer AC-je megegyezik a 146 1.6 boxer AC-jével?? Tud erről valaki valamit? Fontos lenne! Vagy nincs valakinek olcsón 146-hoz hibátlan ? Az enyém már a másodikat eszi meg... :((
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-01-2012 17:39:37 // 77558
Hali!
Ajtóbeállítással foglalatoskodott már valaki?
Főleg az első érdekelne, mert nekem naon úgy tűnik, hogy a hátsó beállításához elég kinyitni az elsőt, de az elsőhöz meg mintha le kellene venni a sárvédőket ???!!!
Az a baj, hogy amíg az első csálé , addig a hátsó is csak relatíve állítható be, ha meg ahhoz hegesztjük a hátsó sárvédőt, az nem biztos, hogy "okés" lesz...
Ajtóbeállítással foglalatoskodott már valaki?
Főleg az első érdekelne, mert nekem naon úgy tűnik, hogy a hátsó beállításához elég kinyitni az elsőt, de az elsőhöz meg mintha le kellene venni a sárvédőket ???!!!
Az a baj, hogy amíg az első csálé , addig a hátsó is csak relatíve állítható be, ha meg ahhoz hegesztjük a hátsó sárvédőt, az nem biztos, hogy "okés" lesz...
kapeka (Nagyvad)12-01-2012 22:38:00 // 77557
Köszönöm, Urak, a segítséget. Meg is néztem rögtön, amiket írtatok, kiméregettem a dolgokat, és hát banális, de a jobb oldalon a kapcsoló és az ablakemelő-motort összekötő 2 vezetéken lévő gyorscsatlakozót kellett megtakarítani, az egyik szál nem adta tovább a delejt, ezért ment csak egy irányba. Most viszont már tökéletes! :-)
(És most már a nejem is hurcolászhatja a kocsit, nem a 166-ot viszi... ;-))) )
(És most már a nejem is hurcolászhatja a kocsit, nem a 166-ot viszi... ;-))) )
pb_12-01-2012 20:53:30 // 77556
Sztem a sínnel/nél lesz a probléma. Nyáron műxik?
TDI7512-01-2012 18:56:27 // 77555
Próbáld meg kicserélni a bal oldali kombinált ablakemelő kapcsolót. Ha jól tudom akkor a jobb oldali ablak is onnan lap tápot.
A megszorulást ki tudod szűrni, ha lehúzod a motor csatiját, és külön adsz neki 12 voltot. Ha akkor lefelé megy az ablak akkor fordííjjad meg a polaritást, és felfelé kell mennie. Ha nem indul akkor valszeg valami szorul. Nem biztos hogy a motor szorul, lehet hogy az ablak szorul meg.
A megszorulást ki tudod szűrni, ha lehúzod a motor csatiját, és külön adsz neki 12 voltot. Ha akkor lefelé megy az ablak akkor fordííjjad meg a polaritást, és felfelé kell mennie. Ha nem indul akkor valszeg valami szorul. Nem biztos hogy a motor szorul, lehet hogy az ablak szorul meg.
LoneWolf3312-01-2012 18:54:18 // 77554
Üdv !
Az ablakemelő motor nem tud így elpusztulni. Mindkét motort egyetlen 30A-es biztosíték védi (ez az ablakemelő tápellátásért felelős relében van) , a biztosíték nem irányspecifikus. A relé vezérlőtekercsét egy 7.5A-es biztosíték védi (az ablakfűtés, elakadásjelző... kapcsolók háttérvilágításával együtt). Bármelyik biztosíték megszakadása esetén az (első) ablakok nem mozdulnak semerre.
Az Általad leírt jelenséget két ablakemelő kapcsoló (vezető- és utasoldal) közötti kábelkapcsolat hibája okozhat. Illetve ha az ablakot felhúzó riasztó is van az autóban, annak a kábelezésében fellépett hiba is vezethet ide.
Az ablakemelő motor nem tud így elpusztulni. Mindkét motort egyetlen 30A-es biztosíték védi (ez az ablakemelő tápellátásért felelős relében van) , a biztosíték nem irányspecifikus. A relé vezérlőtekercsét egy 7.5A-es biztosíték védi (az ablakfűtés, elakadásjelző... kapcsolók háttérvilágításával együtt). Bármelyik biztosíték megszakadása esetén az (első) ablakok nem mozdulnak semerre.
Az Általad leírt jelenséget két ablakemelő kapcsoló (vezető- és utasoldal) közötti kábelkapcsolat hibája okozhat. Illetve ha az ablakot felhúzó riasztó is van az autóban, annak a kábelezésében fellépett hiba is vezethet ide.
kapeka (Nagyvad)12-01-2012 16:54:49 // 77553
Sziasztok cartársak!
Kis segítségre lenne szükségem: a jobb oldali ajtón az elektromos ablak úgy döntött, hogy csak lefelé megy, felfelé egyáltalán nem (92-es 33). Nem szorul, egyszerűen meg sem nyikkan. Persze lehet mondani, minek tekergetem télen... :-) Meg tud a motor úgy pusztulni, hogy csak egy irányba megy, vagy van neki esetleg valahol külön biztosítékja az egyik irányhoz? A bal oldali ajtón lévő ablak normálisan működik, az ottani kapcsolóról is csak lefelé megy a jobb oldali.
Kis segítségre lenne szükségem: a jobb oldali ajtón az elektromos ablak úgy döntött, hogy csak lefelé megy, felfelé egyáltalán nem (92-es 33). Nem szorul, egyszerűen meg sem nyikkan. Persze lehet mondani, minek tekergetem télen... :-) Meg tud a motor úgy pusztulni, hogy csak egy irányba megy, vagy van neki esetleg valahol külön biztosítékja az egyik irányhoz? A bal oldali ajtón lévő ablak normálisan működik, az ottani kapcsolóról is csak lefelé megy a jobb oldali.
Whiteskull12-01-2012 09:06:06 // 77552
Hát egy csíklámpás lenne, de neked nem az kell.
pb_12-01-2012 08:40:24 // 77551
Gyakorlatilag, mission impossible.
Alfás Viktor (NagyVad)11-01-2012 17:22:13 // 77550
Sziasztok! S.O.S !!!!!
Szükségem lenne egy komplett 33 kasznira ami nem rohad mint állat és nem sérült!
Papírok nem érdekelnek csak a kaszni vagy akár komplett autó! Amúgy 1.5 Boxer a gép csak elakarja hagyni a hátulját!
1986-os évjáratú
Aki tud valamit kérem írjon az oldalamra!!!
Köszi! Ciao!
Szükségem lenne egy komplett 33 kasznira ami nem rohad mint állat és nem sérült!
Papírok nem érdekelnek csak a kaszni vagy akár komplett autó! Amúgy 1.5 Boxer a gép csak elakarja hagyni a hátulját!
1986-os évjáratú
Aki tud valamit kérem írjon az oldalamra!!!
Köszi! Ciao!
WIK_14611-01-2012 07:22:38 // 77549
Sziasztok. Valaki tud Aszod, Godollo kozeleben egy jo szerelot aki a boxerekhez is ért, és mondjuk az autoelektronikához is? Nagyon megkoszonnem, haldoklik a kicsikocsim :S
pb_11-01-2012 00:29:56 // 77548
Hát olyan, ami nem belevaló, vatte.))))
Ferke10-01-2012 22:30:01 // 77546
Milyen a nem belevalo pumpa???:-)))
Bendzsi3309-01-2012 15:44:17 // 77545
Talán ma már meg lesz a hátsó szárny is, múlt héten leszedtem és elvittem fényezőhöz, kíváncsi vagyok az eredményre, na meg hiányzik is mert nekem nem tetszik nélküle. :)
Bendzsi3309-01-2012 15:26:42 // 77544
Amúgy, ha azt a bizonyos kormányt azzal az átalakítóval betenném az enyémbe, nem lenne túl közel? Elnézést a hülye kérdéseimért.
Bendzsi3309-01-2012 15:24:41 // 77543
Na majd ránézek, hátha segít rajt az erőszak. :))
127_sud09-01-2012 11:15:40 // 77542
Ha a rózsafa kormány ugyanilyen formájú akkor az nem fa hanem műanyag. Nekem is van olyan ami fa kinézetű és a lakk alatt bizony csak fautánzat van. Persze attól még jópofa. Ilyen kinézetű kormányból 3 féle volt az Alfasud-ban. Volt ez a fautánzat, volt ami a képen is látható gumis bevonatú és létezett valódi bőr is (105 Ti QV). Nekem sajnos csak az eredeti a bőr nincs meg, igaz mellette van ilyen aggyal vagy még plusz 3 kormányom...
Hakuna09-01-2012 09:34:20 // 77541
Elsőként a vezetéket ellenőriztem, kontaktspréztem. Továbbá ellentmond neki, hogy nagyon pontosan csak akkor világít, ha a terepviszonyok emelkedők. Olyat még nem láttam, hogy valami így menne tönkre, kizárnám. Valamelyik nap leszedjük az olajdeknit és kiderül egy sejtés, ha megrepedt a lúdnyak ami az olajat szíjja, magasabban a dekniben lévő olaj (ferde) szintjénél, az csinálhat ilyeneket állítólag.
TDI7509-01-2012 08:59:32 // 77540
Nem lehet hogy döglődik az olajgombád? Vagy vagy le van csúszva róla a vezetéked?
Nekem a felforrásjelzőm csinált ilyet. Kiderült hogy a matatások után nem dugtam rá vissza a vezetékét, és amikor az hozzáért a testhez akkor felvillant hogy forr a hűtőm. A furi az volt hogy csak nagyobb fékezésekkor villant fel.
Nekem a felforrásjelzőm csinált ilyet. Kiderült hogy a matatások után nem dugtam rá vissza a vezetékét, és amikor az hozzáért a testhez akkor felvillant hogy forr a hűtőm. A furi az volt hogy csak nagyobb fékezésekkor villant fel.
pb_08-01-2012 22:43:20 // 77539
+ kell dolgozni, kicsit.)
Bendzsi3308-01-2012 22:12:54 // 77538
Igazából még sohasem jelzett, szóval fogalmam sincs.
Bendzsi3308-01-2012 22:11:36 // 77537
Köszönöm a segítséget! :)
Bendzsi3308-01-2012 22:06:43 // 77536
Hát igen a rács! :D De úgy láttam nem csak az enyém küszködik ezzel a problémával. :))
Bendzsi3308-01-2012 22:05:42 // 77535
Értem, akkor marad a gyári! :)
Bendzsi3308-01-2012 22:04:54 // 77534
Rendben! Megkérdeztem a cartárst! :)
sprint8308-01-2012 21:27:29 // 77533
pb_08-01-2012 21:25:46 // 77532
Akkor +van a "oldás.)
Hakuna08-01-2012 21:25:21 // 77531
Aggyal együtt természetesen. De szerintem se hozd el. A rózsafa sokkal szebb, és ennyiből az is megvan.
Hakuna08-01-2012 21:23:01 // 77530
Ez pont olyan mint a rózsafa kormányom volt a nyugdíjas verdámban. Szóval fel kéne menjen.
sprint8308-01-2012 21:22:20 // 77529
Csinálni kell egy agyat hozzá. Ezt még a 3 db 8as csavar fogja fel.
Hakuna08-01-2012 21:19:33 // 77528
Abszolúte! Nálad el van tolva 10 fokkal minden, ahogy nézem. Érdekes. És hol szokott jelezni? Nálam 100 a piros lámpa bekapcsolása.
Kazes☻08-01-2012 21:19:12 // 77527
Ez olyan ritka, hogy nagyon! Az Arnámban is ilyen van. Tehát sima Arna kormány. És nem is sport, csak Arna. De gondolom oda is máshonnan ment, nem?! Sud? :)
Hakuna08-01-2012 21:16:27 // 77526
Hidegen, melegen, forrón egyarán van kb. 200 kilóméter óra. (keveset használom a másik és az időjárás miatt). Zokszó nélkül hozzányúlás nélkül megy a gyűrűzés óta. Leszarta a dombokat is. Az olaj selénia 20k. Most cseréltem, ezzel ment eddig 1500 kilcsit. Az olajat értelemszerűen nem mértem, de a víz nem megy 90 fölés télen sosem.
pb_08-01-2012 21:05:30 // 77524
A kérdés jó.) Max agyat is kéne szerezni/csinálni hozzá.
pb_08-01-2012 21:04:37 // 77523
Nem az nagyságrendileg annyi a motorban is. Már az újabb fajta skálázású hőfokmérőd van. Nálam a 80on túl szokott lenni. Kérdezd + Romeo33 kollégát, hogy nála mennyit mutat ez a fajta műszer. Amúgy sztem ezzel az újabb fajta hőfokmérővel kicsit Lbaxták a műszer1séget.
Bendzsi3308-01-2012 20:38:17 // 77522
Ez a kormány szerintetek simán beszerelhető lenne a csík 33-ba?
http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal-kormany-legzsak/elado_nagyon_ritka_alfa_romeo_sportkormany
http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal-kormany-legzsak/elado_nagyon_ritka_alfa_romeo_sportkormany
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?