Forum >> Alfasud-33
bb1803-12-2005 13:50:01 // 9721
ha összkerékben van akkor kicsit elforoghat, és tolja az elejét, mert nincs hosszdifi.
98-at azért is szeretheti mert esetleg arra van belöve és az ötöstöl becsörög.
pb_03-12-2005 13:45:58 // 9720
Tudom. Én csak bólogatok.)
Ha valaki ilyen gépet akar csili-vili kiszerelésben, annak sajnos időutazást kell tennie, kb. 91-92 tájára, és befizethet a Merkatornál kb. 2millert 1 zsírúj 33S-re. De, mint tudjuk az idővel veszélyes dolog szórakozni, főleg ha az ember utána J.C. Van Damme-al találja magát szemben.))
granturismo03-12-2005 13:24:54 // 9719
Nem neked írom természetesen.:-)
granturismo03-12-2005 13:22:43 // 9718
Végülis lehet, de ezeket a gépeket nem véletlenül szerelték ám egyárilag ABS-el. Könnyű kaszni, bivaly motor, hihetetlen élmény, de egyben veszélyes is.
pb_03-12-2005 13:21:21 // 9717
Ezt mondom én is.
pb_03-12-2005 13:19:30 // 9716
Lehet alapjárati motor is.
"de jó lenne találni egy olyat amiben nincs olyan végzetes károsodás ami miatt már sosem lesz jó...! "
ILYEN NINCS!!
"és akkor szétfog zuhanni?"
+ lehet.
"ha javítani kell a 4kereket az horror?"
Mivel nem sokan értenek hozzá, ezért valószínűleg igen. De ez, azért ne vegye el a kedveded, max. átalakítod 16v-re.
granturismo03-12-2005 13:19:05 // 9715
1100 alapjárat az sok.
Lehet hogy egy légtömegmérő pucolástól helyreáll de lehet hohy vezérlőcomputer csere kell hozzá. Tehát 50Ft-tól 150 ezerig bármi.
Lehet lambdaszonda, vízhőfok érzékelő stb....
ha a 4kerékhajtás esetleg hibás az megint horror.
Tényleg nem akarlak ijesztgetni, de ez van.:-(((
SD03-12-2005 13:17:58 // 9714
"ABS javítás az horror ár"
és ha tegyük föl, én megveszem, és jó de egyszer tönkre megy attól lehet nyugodtan közlekedni, tehát olyan lesz mint egy sima ABS nélküli autó?
SD03-12-2005 13:14:33 // 9713
"Nem lehet állítani. az 1100 sok, télen nyáron kb. 850-900 között kell lennie üzemmeleg állapotban. Több dologra is visszavezethető."
alapjárati motor? (az amúgy mi és mit csinál?)
de jó lenne találni egy olyat amiben nincs olyan végzetes károsodás ami miatt már sosem lesz jó...!
"gatya a hajtáslánc valamelyik tagja"
és akkor szétfog zuhanni?
ha javítani kell a 4kereket az horror?
pb_03-12-2005 13:13:56 // 9712
MegaTHX!
A motor vezérlést már tényleg kibeszéltük, ezt tudtam is engem csak az MQ jelöles érdekelt.
Igen a 132LE-snak más a jele van a vezérlőnek, mint a 129LE-snak. Jó is a körbecsavaros Speedline.)
De jó lenne M8-as tengelyeket szerezni.
granturismo03-12-2005 13:12:40 // 9711
Először úgy ellenőrizd hogy amikor gyújtást adsz akkor a műszerfalon kigyullad az ABS lámpa majd 1-2 mp múlva elalszik. Ha ezt nem csinálja akkor gáz van. Persze erre mindig az a válasz, hogy kiégett az izzója. Namost erre azt kell mondani - akkor cseréljünk ízzót. Ha ebbe nem megy bele akkor már lehet is lenyomni az árat keményen, mert az ABS javítás az horror ár.
A kormos víz köpködéses dolog akár igaz is lehet.
Belteszed a kezed a fehér füstbe és ha érzed hogy vízpára, akkor kicsit kicsapatsz a kezedre, megszagolod, ha nem fagyállószagú akkor az nem gáz.
granturismo03-12-2005 13:05:27 // 9710
MQ az a maquillage francia szó rövidítése (szépítés jobbítás) Mi ráncfelvarrásnak hívjuk leginkább.
Ezt már egyszer kibeszéltük nem?
Volt az M8-as motor, kat nélkül az M9-hez gépest eltérő szívó tengelyekkel 137 lóerővel. ez ECE04 jelölésű.
Az M9-as motor katalizátorral 132 lóerős. Ami katalizátoros azt USA83 jelöléssel találod.
Az M9-en módosítottak a vezérlőszámítógépen valamikor 92-93 tájékán onnantól 129 lóerős lett, de a 129 Le-s is M9 jelű.
A 92-es módosításkor az volt a fő cél, hogy az elektromos rendszer megbízhatóságát növeljék ezért bevezték a vízálló AMP csatlakozók használatát. Ezért új kábelkorbácsokat használtak és majdnem az összes motortéri elektromos csatlakozó kicserélődött, de pld onnantól lehetett rendelni a körbecsavaros Speedline felnit, más lett a sebváltógomb a Sporton, új kárpitok, masszívabb kesztűtartó stb...A teljesítmény meg ilyesmi nem változott és ugyanúgy lehet Mq92 es motor is M8 is de abból kevés van mert a kat nélküliek gyártását 92 végén befejezték.
pb_03-12-2005 13:03:56 // 9709
"de benne van BOSCH felirattal bal oldalt a szélvédő előtt."
Ismerek 1 olyan autót, amiben szintén benne volt, de qrvára nem csinált semmit. Satuval lehet ellenőrizni.
"most hogy a "hó-hang" darálás-ezt nem tudom... ésakkó' mivan ha darál az baj???"
Semmi különös, nincs, csak gatya a hajtáslánc valamelyik tagja, kb. ennyi.
"Alapjárat kb 1100 volt végig, azt be lehet állítani? azt mondta hogy télen csinálja vagy felviszi vagy le, de egy gázadás után helyre gyün... ???"
Nem lehet állítani. az 1100 sok, télen nyáron kb. 850-900 között kell lennie üzemmeleg állapotban. Több dologra is visszavezethető.
SD03-12-2005 12:59:14 // 9708
Kék füstöt egyszer láttam, közvetlen indítás után egy nagyobb gázra, aztán már nem, de mejd +kellfigyelni
A korom víz kiséretében jött és az aszfaltra köpködte, állitólag keveset használják...
A füst amúgy fehérvolt.
Hát nem tudom ez kínos mert olajfalót nem akarnék, et zt meggeneráloztatni az gáz...
SD03-12-2005 12:55:03 // 9707
ABS-t nem tudom hogyan ellenőrizzem? Satu?
de benne van BOSCH felirattal bal oldalt a szélvédő előtt.
Darálás: egyszer hallottam ojat mint amikor hóba lép az ember és az össze nyomódik a talpa alatt, ropogva... olyasmi volt egy mellék utcába bekanyarodáskor, plusz lefulladt, de ezt nem tudom összefüggöt-e (véleményem szerint a csaj nem érte el a kuplungot)
most hogy a "hó-hang" darálás-ezt nem tudom... ésakkó' mivan ha darál az baj???
Alapjárat kb 1100 volt végig, azt be lehet állítani? azt mondta hogy télen csinálja vagy felviszi vagy le, de egy gázadás után helyre gyün... ???
granturismo03-12-2005 11:54:26 // 9706
Egyetértek. Nekem is fehéren füstöl ilyenkor. (vízgőz) Ez annyit jelent hogy a kat. rendesen dolgozik hiszen a káros anyagok java vízzé ég el.
Az már más gond ha fagyállószagú amit a kezedre köp. De akkor a hűtővíznek is fogynia kell.
Mikor szétszedtem az autót a kipufogót egy hónapig állva tároltam egy sarokban. Miután összeraktam az első indításkor egy fél marék koromdarabot köpött ki magából. Általában azért kormos, mert sokat használták városban ami nem egy ideális üzemállapot kicsit megzavarva kiég. Ha viszont állandóan kormol azt nem tudom mi lehet. A dieselek csinálnak olyat ha pld. a porlaszócsúcs már avétos, túl nagy cseppekben fecskendezi be a gázolajat nem tud elégni csak a cseppecskék felszíne ég meg, abból lehet pld. korom.
Viszont ha láthatóan kéken füstöl akkor az gáz szerintem.
pb_03-12-2005 11:53:28 // 9705
Tényleg hülye kérdés volt, +néztem mind2 Sport.
BN 4x4 1700 I.E. USA/83 16V PERMANENT SPORT
BN 4x4 1700 I.E. USA/83 16V PERMANENT SPORT MQ/92
Akkor már csak azt nem tudom mi az az MQ/92.
"A hűtőmaszk körül a Sporton van egy piros körbefutó csík, az Elegantnál nincs."
Na ezt az enyémen kicserélték, vagy +fújták feketére, de akkor orvosolni fogom a problémát.
granturismo03-12-2005 11:43:21 // 9704
Szívesen:-)
Ja és a lényeget nem írtam, hogy a Permanentből nem gyártottak Elegantot csak Sportot.
Nem is értem miért?:-)))
A hűtőmaszk körül a Sporton van egy piros körbefutó csík, az Elegantnál nincs.
pb_03-12-2005 11:39:24 // 9703
Hidegen mindig magas az alapjárát, ha melegen nem esik vissza gond van. Ha fehéren füstöl az nem baj, az enyémből is dől ki a fehér füst ilyen időben. A kormos füst, az utalhat Lra, kék pedig arra, hogy eszi az olajat. Az én tapasztalataim szerint ilyen idős korban +eszik a Seléniat.
A hátsó kerék, asztfalton normál körülmények között sosem foroghat el! Nem valami darálasszerűt hallottál a kardánalagút felől?
Mióta nálam van az autó csak 95-öst tankoltam bele, és mindig jól ment vele.
ABS műxik? Kat van rajta?
A marketing részét már elmondtam.
pb_03-12-2005 11:31:41 // 9701
Sztem +van az annyi 200 biztosan, de én inkább többre saccolom. Fogás az tényleg nincs rajta. A váltó is sztem 50kg körül van, össze hasonlítottam cementes zsákkal, és kalibrált 50kg-os tárcsával, talán 1-2kg lehet az eltérés.
A váltót egészen addig könnyű felrakni a motorra, míg az utolsó 1/2 cm.hez nem érsz.
pb_03-12-2005 11:26:57 // 9699
Kifeszítesz 1 fóliát/sátrat föle, azt mehet tovább a meló. Tapasztalataim azt mutatják, hogy 1 melóra minél jobban rákészülsz, nyögve-nyelősebb, és minőségében rosszabb lesz.
SD03-12-2005 11:16:19 // 9698
Voltam megnézni!
Nem akarok elhamarkodott lenni, van ami tetszik és van ami nem...
Az autó elsőre ok, egy csaj jött megmutatni, kivül, állítólag gyári fény, kicsit karcsos néhol de ez nem gond, alavetően okés illesztések is, minimális eltérést azért láttam, de ez úgy is az emelőn dől el. Belül kultúrált, amennyit mentünk vele szépen gurúl.
Negatívumok: szerintem jobban füstöl mint kellene, magas az alapjárat, és furcsa szőnyeg hegyek vannak benne, ez egyik sem utal jóra....
-??? motor mitőlfüstölhet ??? (nem volt üzem meleg, de mintha kéket is produkált volna) oda tettem a kezem és fekete kormos valamit köpködött...
lehet talán kondenz víz is, az asztán elmúlt, meg hideg is van, de azért jobb figyelni...
-4kerék, az normális hogy élesebb kanyarban, mintha a hátsó elforgott volna (lassú tempónál) nemtom hogy dolgoznak együtt a difik de ez normális, ha minimális is a jelenség? ??? (de lehet hogy csak én gondoltam oda)
- azt mondta hogy a 98-ast szereti (én is azt tankolok mindíg) de ez is info lehet
- azt mondák alfa olaj van benne
- a hirdetés "alfás szemmel" tényleg elég kókler szöveg, de az off-os világban lehet hogy így néz ki...??? nem 150az hanem 130, és 16V, hát nemtudom mi a helyes marketing, de engem az autó érdekel, meg a valós tulaj...
sok minden van még de ezek alapján vélemény?
bb1803-12-2005 09:40:12 // 9697
ha igy szészeded, akkor a motor is kb 50 kilo. simán rakhato ide-oda.
én ha minden igaz akkor pont ezt a motort emelgettem utoljára. :-))
bb1803-12-2005 09:37:19 // 9696
a 4wd ha nem permanent akkor max 5-6 kilo. alig van benne alkatrész, a bakok meg alubol vannak.
granturismo03-12-2005 09:20:36 // 9695
Igy igaz, a váltó kb 40 kilo. Én nem vagyok egy Góliát, de egydül fel/le tudtam szerelni.
Mondjuk pb-nek még rajta van a 4Wd rész az még lehet egy tizes....
A motorról ha minden segédberendezést leszerelsz, olajat leengeded hengerfejeket, lendkereket is leveszed akkor az is le/fel tudja emelni 1 ember is.
Poló03-12-2005 09:06:06 // 9694
Sziasztok!
Van pár eladó alkatrész 33-hoz:
- jobb első sárvédő
- első elektromos ablakemelő (jobb, bal)
- 85 előtti műszeregység (200 km/h)
- 90 előtti műszeregység (1.3-1.5, 220 km/h)
- 90 előtti műszeregység (1.7, 240 km/h)
- 90 utáni műszeregység (1.3-1.5, 200 km/h)
- ablaktörlő motor + mechanika
- 90 utáni lökhárító ködlámpa burkolat
- 90 előtti tükör (jobb, bal)
- 90 utáni tükör (jobb, bal)
- 90 utáni első lámpa sárga index csíkkal
- km jeladó (sorba 3 csati)
- 90 előtti homlokrács
- 90 utáni homlokrács
- kulcsos tanksapka
- 90 utáni jobb hátsó kilincs
- első zárak kulccsal
- gyújtáskapcsoló
- ablaktörlő kapcsoló
- bal fehér index
- jobb sárga index
Sprinthez:
- gyújtáskapcsoló
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon mailt vagy az oldalamra.
granturismo03-12-2005 09:01:10 // 9693
A csíklámpás sorozatban hivatalosan QV jelölésű modell nem volt.
A 4x2 16V Elegant és a 16V Sport változatok műszaki tekintetben teljesen azonosak voltak. Különbség a belső térben az eltérő kárpitozás. A Sport változatokon a "Recaro" típusú ajtókárpitok és ülések. De nem mind az! Az igazi Recaro az külön rendelhető extra volt. Az én Elegantomban plüss belső és ülések voltak. Az anyag ugyanaz mint a mostani boxiban csak egy sötétebb árnyalat.
Aztán kívül eltérő a küszöbspojler. Érdekes, hogy az első és a hátsó lökös viszont nem különbözik.
Van még pár difi a kettő között pld. a csomagtartófedél kitámasztó teleszkópok erősebbek a sportban, mert ugye nehezebb a spojler miatt a fedél...
bb1803-12-2005 08:58:49 // 9692
húúúú !
kétmotoros auto !
bb1803-12-2005 08:58:09 // 9691
szerintem ennyi biztosan nincs.
kb 150 ( 180 ) kilo lehet max a váltoval, csak nincs fogás rajta.
én egyedül megemelem a földröl annyira hogy alá lehessen tenni pl. kiskocsit. emelgettem már egy párszor.
amugy a válto sincs 50 kg. egyedül felkapom és ráteszem a motorra.
bb1803-12-2005 08:53:12 // 9690
álltalában inkább elkezd rohadni a porvédö lemez és eldobja magát , vagy a rezonanciátol elreped valahol , attol ér hozzá a tárcsához.
bb1803-12-2005 08:51:34 // 9689
igen erröl már beszltümk régebben amikor felkerült. lehet hogy az embert is megvezették és abban él hogy igaz amit leirt. az a baj, ha elmondod neki a frankot akkor még meg is sértödik.
Marklar15503-12-2005 08:27:47 // 9688
Nahh azt hívják vizes blokknak;-)
Marklar15503-12-2005 08:21:20 // 9687
Ez nem túl jó hír;-))
Bálint3303-12-2005 01:49:34 // 9686
De mi van ha elkezd szakadni az eső? Meg amúgyis, ilyen porban, mocsokban szerintem nem lehet ilyesmit csinálni.
pb_03-12-2005 01:27:59 // 9685
Sztem csak elhatározás kérdése. Ha nem lett volna aknás garázs én nekiveselkedtem volna.
Bálint3303-12-2005 01:21:46 // 9684
Én mondjuk így, kinn a szabadban neki nem állnék egy motorcserének.
pb_03-12-2005 00:41:11 // 9683
Sajna így is 2 emberes meló, mert a váltó végét valakinek tartania kell. A másiknak pedig irányítani a blokkot, ill. engedni.
kando.03-12-2005 00:32:38 // 9682
Nem rossz, legalább van emelőtök :))
Igy könnyebb talán kiszedni a blokkot..
kando.03-12-2005 00:15:25 // 9680
Na igen, mert motorcseréről még nem meséltél :)
De én is így csinálnám, igaz homok helyett most hó lenne alatta.. Ááá, nem, talán mégis felviszem Scott-nak... :PP
pb_03-12-2005 00:13:42 // 9679
Nem az enyém, neten találtam a képet. De az enyém is nézett ki hasonlóan.
kando.03-12-2005 00:08:07 // 9678
Nem rossz...
Kellemes elfoglaltság a szabi idejére ;-))
Ez netán a Te bs-ed ??
pb_03-12-2005 00:02:25 // 9677
pb_02-12-2005 22:29:54 // 9676
250-300kg-ra saccoltuk váltóval 1ütt, váltó kb 50-60 lehet.
Bálint3302-12-2005 22:13:24 // 9675
Neki már úgyis van egy. Biztos megértené... Igaz Scott? :P
kando.02-12-2005 22:11:36 // 9674
Szegény Scott nem örülne neki..
De hát kinyitotta Pandora szelencéjét... :-)))
Hú, ááá :))
Robesz702-12-2005 22:10:45 // 9673
ha amúgy egyben van a gép, akkor szerintem is.....
Bálint3302-12-2005 22:07:07 // 9672
Tudod! Amit ma megtehetsz,... Szerintem ugorj neki :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
615
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?