Az I-re a pont, hogy a kézifék az első kerekeket rögzíti.... :) :) (ha jól tudom.)
BBBBBBB.ÚÚÚÚÚÚÚ.ÉÉÉÉÉÉÉ.KKKKKKK.
Scott: a cuccosról amiről múltkor beszéltünk, majd vissza térünk rá de most nem leszek itthon... (remélem 3 hónapig)
Egykis nyalánkság:
Forum >> Alfasud-33
Zoli01-01-2006 22:14:32 // 10821
Face01-01-2006 17:09:26 // 10820
tt, ezek az első féknyergek milyen kezelést kaptak a felújítás során? Valami teflonozás v festékréteg amitöl ilyen barnás árnyalatuk lett? Csak mert én is féknyergeket cserélek tavasszal és most vannak felújítás alatt, csakmég nemtom mit kapjanak vmi védelemnek... eddig csak vegyszerrel meg drótkefevel lettek tisztitva, rozsdátlanitva.Gondolkodok, egy homokfújásban, majd teflonoztatásban... Te mit alkalmaztál?
tt (tt Alfa team)01-01-2006 15:14:19 // 10819
Édesapám a segítég.. Bocs, kimaradt!
tt (tt Alfa team)01-01-2006 15:13:06 // 10818
Nem szeretném a sprintrajongók idegrendszerét tönkretenni, de szétszedtem darabokra az ezüstöt is, talán már Esztergomban is utaltam rá, hogy nem tetszett a motortér. Elittem a festőhöz rutinmunkára, majd szólt, hogy szedjük ki a kábelköteget, és a fékrendszer motortéri részeit, ahhoz, hogy igazán szépen ki tudja fújni a motorteret. Ebből végül az lett, bár nem erre készültem, hogy egyetlen, bár nagyon fontos segítségemmel szétszedtük a kocsit darabokra, így teljes fényezést kap, persze ahogy az idő ill. a fekete sprint engedi, ennek a motorját is szeretném puccba vágni... Van az oldalamon néhány kép az ezüstről, most pedig csatolok egyet, amilyenné szeretném varázsolni.
Scott01-01-2006 14:58:05 // 10817
Az Esztergomban látott ezüst Sprinted sem volt semmi, leginkább a hangja azokkal a K&N direktszűrőkkel :))
Scott01-01-2006 14:56:50 // 10816
Bevallom , lelkiismeret furdalásom van. Én is egy precíz ember vagyok, de erre idő hiányában nem lennék képes. :)) Kérlek, mindenképp tegyél fel sok képet, mert ezek nem mindennapi látványt nyújtanak.
Tanultam is belőlük. Nem tudtam, hogy a Sprintnél volt olyan megoldás, hogy a féknyergeket ( elöl!?! ) a váltóhoz rakták :))
kando.01-01-2006 12:07:47 // 10815
Ez nagyon ott van, gratula hozzá! :))
Amikor elkészül, ezzel biztos, hogy szép és jó lesz ez az év ;-)))
Az bizots, hogy nagy kitartás és valóban sok meló van már most is benne, de az eredmény majd kárpótol érte :)))
tt (tt Alfa team)01-01-2006 12:00:56 // 10814
Mindenkinek nagyon köszönöm a hozzászólást! Azt hiszem ezt a rengeteg - és bárki belefog, bár nagyon szép hobbi, de valóban rengeteg- munkát nem is lehetne hasonló elfogult márkaszerelmesek elismerése nélkül végezni! Még egyszer köszönöm, és ezután talán gyakrabban rakok fel képeket.
Gábor16601-01-2006 10:52:45 // 10813
tt:
Fogad gratulációmat a szándékért, hogy talpraállítassz egy régi autót, és az igényes munkáért is. A képeket várjuk. Gondolom a karoszéria is így készül-készült. :-))
Don Gombóc01-01-2006 10:36:15 // 10812
Gyönyörűűűűűűűűűűűűűűű !!
bb1801-01-2006 09:22:57 // 10811
kellöen örült vagy !
remélem legalább olyan jo is lesz mint amilyen szép lett.
tt (tt Alfa team)31-12-2005 16:24:32 // 10810
Scott31-12-2005 15:19:52 // 10809
Amúgy gratulálok, nagyon szép lett :))
Scott31-12-2005 15:10:36 // 10808
Ha már így kész van , kormány szervot nem dobsz rá ? Ahogy elnézem a főtengely szíjtárcsát jelenleg nem úgy néz ki :))
A váltó harangnál azok a nyergek micsodák ??
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-12-2005 13:31:49 // 10807
Üdv
Korrozióban Szegény,Élvezetes Boxerkilóméterekben Gazdag ,
Boldog Új Évet Kívánok!
Andorka31-12-2005 13:04:45 // 10806
Szép motor, grat a munkádhoz!A váltót is irigylem ám:)
BUÉK!
pb_31-12-2005 00:32:56 // 10805
Kösz. De 1 kicsit el van szállva az ember az árral. Ha tudná, hogy ilyen váltók mennyiért mennek errefelé, biztos, 1 kicsit lelombozódna.
Egyébként mindenkinek BUÉK!
granturismo31-12-2005 00:04:45 // 10804
veteranviking30-12-2005 23:43:00 // 10803
Grat!
Ez gyönyörű:))
tt (tt Alfa team)30-12-2005 22:33:03 // 10802
Kösz szépen! Igen, az az olajnyomás gomba. Az "eloxálás" úgy történt, hogy totál fémtisztára takarítottuk az összes alu alkatrészt, és száradás után 95%-os horgany spray-vel lefestettem. Ez nagyon hasonlít a frissen öntött és még nem oxidált aluhoz, illeve ez nem hagyja oxidálódni, továbbá nem változtatja a szinét. A sárga alkatrészek mind fémtisztára takarítás és polírozás után kerültek galvanizáló üzembe, ahol rezes-horgany (mint az eredeti gyári) felületkezelést kaptak. Mellékelek még egy fotót, aztán ahogyan haladunk, rakok még fel.
Koviubi30-12-2005 22:08:14 // 10801
Hát ez a megtestesült gyönyör!
granturismo30-12-2005 22:05:28 // 10800
Boxer Borombolásban Gazdag Új Esztendőt Mindenkinek!:-))
granturismo30-12-2005 22:03:26 // 10799
tt
Állat lett! Nincs még kép a blokkról más irányokból is?
Nem csiszolod vissza fémszínűre a feliratokat?
Az ott a gyújtáselosztótól balra előrébb az a kerek fémdobocska a blokkba csavarva az micsoda? Olajnyomás érzékelő?
Eloxálást hol csináltattad és mennyi volt?
tt (tt Alfa team)30-12-2005 18:20:45 // 10798
Andorka30-12-2005 17:54:03 // 10797
Én konkrétan 50HUF/db-ért vettem noname kipuff karikákat, de gyári is lett volna közel 500HUF/db-ért, katalógus CD-ből rendelve. 100-nál többet ne adjatok érte, inkább vegyetek többet (1.3-ashoz 5 db karika kellett: 2 első dobnál, 1 a "kanyarban", 2 a hátsó dobhoz)
Mr.Lóerő30-12-2005 15:17:19 // 10796
Sziasztok!!!!!!
A 33-somra kéne egy jobb hátsó lámpa. Tudvalaki ócsóért?
Scott30-12-2005 11:47:09 // 10793
Aztán ésszel ! Nem szeretném holnap a töröt autód roncsának a képeit nézegetni a cs-n :)
Azmo30-12-2005 11:41:26 // 10792
nem töltöttem fel, kattog, de ha gázt adok akkor megszűnik és minden rendben :D
Majd feltöltöm, de most ez nem érdekel....állati 4WDvel ebben a hóban :D
pb_30-12-2005 11:22:46 // 10791
Akkor sikerült feltölteni az akksit.) Kattogások +szűntek?
Azmo30-12-2005 11:09:50 // 10790
hihiiiii, de jó is a P4 :D
YIHÁÁÁ :D
Scott29-12-2005 18:54:46 // 10788
Az összes boxer ugyanaz, csak a blokk furata plussz hengerfej méretek különböznek. Amúgy a 33 Workshop Manualja tökéletes . Itt megtalálod ( angolul ) : Manual
pb_29-12-2005 18:54:45 // 10787
Ha már beszéltünk róla...
martin-i29-12-2005 10:12:46 // 10785
szerintem az alfasportivo.uw.hu-n van 33-as manual. Ha jól emléxem talán 2 is. A letöltéseknél megtalálod!Sok szerencsét!
tt (tt Alfa team)29-12-2005 10:05:19 // 10784
Sziasztok! Dobok fel néhány képet a készülő vasról! Van-e valakinek az 1.7-es motorhoz szerelési kézikönyve?
kando.29-12-2005 00:43:03 // 10783
Jah, igen...
MEg kéne csoplni a távfűtő vezetéket, kis meleget vezetni a a garázsba :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-12-2005 00:37:38 // 10782
Dehogy nincs!
Csak ugye tegnap este szakadt a -jó vizes- hó,ma meg az eső,udvart sem takarítom addig amíg elmegy rajta a kocsi , szóval van honnan behordani a nedvet.
kando.29-12-2005 00:19:03 // 10781
Most még az a kis garázs sincs, ami eddig volt ?
Vagy az is locs-pocsos ? :(
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-12-2005 00:15:26 // 10780
Majd megnézem,csak ez a rohadt locs-pöcs enyhülne már!
Hót víz az egész,semmi kedvem bujkálni alatta! :-(
pb_29-12-2005 00:00:38 // 10779
Vagy a gondolat tartja csak?) Elvileg minden valamire való autósboltban lehet kapni dbra. Viszont ha rendeled, akkor csak sztem 10esével lehet csak. Amúgy olyan 100-150HUF/db.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-12-2005 23:42:12 // 10778
Itt-ott nyilván rajta van,mert különben leesne az egész,nem?
Csak gondolom az az 1-2 is szar,amitől a többit be se lehet akasztani oszt hagyták is a picsába.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-12-2005 23:40:02 // 10777
Ühüm
pb_28-12-2005 23:31:00 // 10776
Azokra gondolsz, amik a kasztnihoz rögzítik a kipuffot(O alakú vastag gyűrű, a közepében betéttel)?
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-12-2005 23:21:46 // 10775
Szia!
OK és köszi!
(attól függetlenül lehet,hogy átnézem. Ha jól láttam,azokat a rugalmas függesztő gyűrűket szépen elfelejtették visszarakni a T.
szerelő urak. Akkor azt is rendelni kell a "kipuffgenerálhoz")
pb_28-12-2005 22:53:36 // 10774
Röveden igen.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-12-2005 21:27:14 // 10773
Sziasztok!
Kérdés: a váltó leszedéséhez ugye a kipuffot is le kell szedni?
Csak ezért kérdem, mert ugye újév elején valamikor szeretném rendbehozatni a váltót. Viszont a kipuff elején is lenne csinálnivaló.
tömítéscsere vagy a legelső csőrész-foltozás vagy 1.-2. rész közötti llesztés vagy lehet,hogy mindhárom...
De ha utána a váltó miatt lecibálják,akkor egyenlőre nem foglalkozom vele...
kando.28-12-2005 17:41:37 // 10772
Én is most inkább még ezt pótlom, aztán ha lesz több pénzem, majd egy úhat beújítok, vmi megbízható típust... :))
Amúgy ez is sokat kibírt, mert már repülődött falhoz, meg valahogy levonzotta a föld is kezemből párszor ;-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?