Forum >> Alfasud-33
pb_07-01-2006 13:19:02 // 11071
Azért le, lehet rúgni, ha nagyon akarja az ember. Persze, ha normális használatban van(néha, néha azért oda kell neki csapni), kellő odafigyeléssél, akkor persze nagyon sokáig el lehet vele autókázni.
pb_07-01-2006 13:16:19 // 11070
Na igen. Én az általános mérteket próbáltam beírni, pl suzukinál, a 8-as menethez 14-es fej tartozik, a 6-oshoz, pedig 11-es.
pb_07-01-2006 13:13:21 // 11069
Van ezt gondolja, van aki azt.)
Rumi07-01-2006 13:08:37 // 11068
végre nem tudom, a mäsikban nem volt jo a km ora, ennek 220 ora szerint, 210ig jol megy, aztän meg eléri a 220at is vhogy (nem lejtön)
a gyorsuläsa viszont csapnivaló
Whiteskull07-01-2006 12:57:50 // 11067
Nemsokára meg lesz e-könyv formájában.
A projekt már beindult. :)))
Vikk7507-01-2006 12:42:54 // 11066
Ha valakit esetleg érdekel:
Javítási műhelykönyvek felujításhoz: Alfa Romeo Alfasud (74-84) angol nyelven.
Tel.: 0620-373-8594, 06/52-434-722 Debrecen.
Ezt a hírdetést a Retro Mobil januári számában olvastam.
kando.07-01-2006 12:33:36 // 11065
Igen, ezért igyekszem én is még most lehetőleg beszerezni ilyen vasat :-))
Mert aztán a végén már csak mindenféle ,,kiherélt'' vasak lesznek, a hozzánemértés és ... tuningolás következtében... :(
bb1807-01-2006 12:14:30 // 11064
nekem viszont az a véleményem alakult ki, amit több öregtöl is hallottam akik ilyen autokkal ( alfa boxi ) versenyeztek valaha éspediglen :
amig van olajnyomás rendesen, és van benne egy kovácsolt fötengely, addig egy tisztességesn összerakott alfa boxer motort egyszerüen nem lehet tönkretenni. saját tapasztalat is ezt mondatja velem. pedig az enyém fel volt huzva ameddig csak ép ésszel lehet ( persze szigoruan figyelembe véve a tartosságot ).
bb1807-01-2006 12:10:12 // 11063
javitanék , mert gyártmányífüggö
M8:
ha orosz akkor 14mm
ha távolkeleti akkor 12mm
spec kisfejü 11 vagy 10 mm
amugy 13 ill 1/2 coll
ugyanigy az anyáknál is 12-13-14 mm lehet
és a többiekben is lehet eltérés, minél nagyobb a menet méret, annál több.
granturismo07-01-2006 12:08:22 // 11062
Messzemenőkig egyetértek pb 10987 hozzászólásával.
Öszintén szólva nagyon sajnálom, hogy egy ilyen valóban ritka, különleges autónak, amely látszólag még egészen egybenlévőnek is tűnik (ellentétben testvérei java részével.) ez a sors vár. Igazán jó helye egy gyűjtónél lenne aki leteszi szépen gyár állapotba hozza ahol kell és pirosbetűs ünnepeken veszi elő. 10-15 és múlva nagy kincs lesz, hasonlóan ahogy most kialakul a Sprint-Sud mítosz...
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-01-2006 11:56:12 // 11061
Egyszerű emberi gyarlóság kérdése az egész...
Nekem pl. ekkor van a 2. műszak,csak hát ugye fórumozni lényegesen kellemesebb... :-)
pb_07-01-2006 11:34:08 // 11060
Össze kell kötni a kellemest, a hasznossal.)
Scott07-01-2006 11:09:20 // 11059
ICQ-n ? Most nem. Nemsokára indulunk van egy-két dolgunk a városban. Majd délután leszek.
kando.07-01-2006 10:55:47 // 11058
Szerintem azért ez se mindig van így,de most hétvége van, ráértünk... :-)))
HA majd én is végre rendes munkát végzek, ahol kell agyilag is ott lenni, biztos kifáradok hamarabb, főleg, ha angol szövegeket kell értelmezni, meg írogatni...
Leszel majd chat-en ? :))
Scott07-01-2006 10:50:24 // 11057
Néha úgy érzem, hogy a társaságból csak én vagyok dolgozó ember. Hogy a pi..ba tudtok hajnal kettőig fórumozni ? Én minden nap végére a kemény szellemi munkától már este 9-10 körül ülve elalszom :))
Scott07-01-2006 10:48:05 // 11056
Na jó az én motorom nem mérvadó, jelenleg nem teljesíti a gyári normát :)
kando.07-01-2006 10:47:12 // 11055
Ezen legalább lehet állítani a gyújtást :-)))
Már nem tudom itt ki íta és melyik topicba, de ott is az volt, hogy a 95-tel még talán jobban is ment, mint a 98-al... Persze kérdés, hogy melyiket mennyire keverik az adott kúton...
Scott07-01-2006 10:44:31 // 11054
Én tavasztól őszig 98-ast raktam a gépbe, még a gyújtást is ehhez állítottam be. Aztán ősszel rá kellett jönnöm, hogy csak pszihésen dumáltam be magamnak, hogy jobban megy tőle. Most már újra 95 van benne . Tanulság : semmi jelentősége, hogy 95 vagy 98.
SD07-01-2006 08:44:38 // 11053
Csináltam benyás topicot:)
Tegnap be kakolt a net, inkább lefeküdtem:)
pb_07-01-2006 02:05:33 // 11052
5 -> 8
6 -> 10
8 -> 13
10 -> 17
kando.07-01-2006 01:57:43 // 11051
Ha már itt vagyunk...
Monnya má meg vki, hogy van a differencia ??
M6-os anya 10-es kulcs, akkor a d = 4
12-es kulccsal akkor M8 anya nyitható ?
:-)))
Bocsi, de nagyon nem vagyok még gépész... :(
kando.07-01-2006 01:55:52 // 11050
Ok, értem...
No, majd ha csereberélek vivalfával, megnézzük..
De izgat má nagyon.. :-PPPP
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-01-2006 01:54:15 // 11049
M6-os! :-p
"villáskulcsilag" mondtam, szerszámigény végett! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-01-2006 01:52:36 // 11048
Félreérthető voltam:
CSAK a kilincs szétszerelésének megismerése miatt kár szétszedni,
de ha meló van vele,természetesen csak onnan megy :-)
pb_07-01-2006 01:52:23 // 11047
6-os anya.)
pb_07-01-2006 01:51:07 // 11046
Most az 1x elnézem.)
pb_07-01-2006 01:50:15 // 11045
Látod, a képk szerint, már cserélődött.
farki07-01-2006 01:48:37 // 11043
Semmi gond!
Legközelebb beülünk a verdába, a hátsó ülésre meg bedobunk egy paletta sört! :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-01-2006 01:47:40 // 11042
De azokban nem jobbos klíma volt? :-p
Még valami: a kilincs rögzítéséért kár szétbontani az ajtót.
2 menetes szár van a két végén,belül rajta 10-es anya.
Kicsit szűk helyen van,ki kell akasztani néhány zár-rudat.
Amúgy a kilincs nincs összerögzítve a zárral,csak hozzáér nyitáskor :-)
Seriff07-01-2006 01:46:40 // 11041
de, lebuktam, bocs, hogy engedély nélkül fotóztam a kastély körül:S
kando.07-01-2006 01:46:39 // 11040
Nem hinném, ennek a pajzsa piros középen...
kando.07-01-2006 01:43:56 // 11039
Lehet :-)))
Az ausztrált csak megemlítettem...
MEg valaki akart onnan klímát tenni a gépébe... :))
pb_07-01-2006 01:43:25 // 11038
Ez nem az én autóm?)
kando.07-01-2006 01:42:52 // 11037
Jaaj, na, minnyá megsajnállak :-)))
Bezzeg én még nem ülhettem benne.. :((
farki07-01-2006 01:41:02 // 11036
:-))
No, jóéjt mindenkinek, lépek én is.
Pá
kando.07-01-2006 01:40:31 // 11035
Valakit meghívtál tavaly, egy kis sörözésre, nem jut eszembe a cartárs neve...
Mintha Ő írta volna, hogy az 1 sör az kicsit több volt, mint egy darab ;-)))
További jó tervezést mérnök úr ;-)))
Seriff07-01-2006 01:39:26 // 11033
hujujj, mingyá sírok:DDD
farki07-01-2006 01:38:49 // 11032
Hö!
Én csak akkor pörgethetem a boxert, ha tankolni megyek. :-((
Amúgy be kell érnem egy V6-tal. :-))
Tudom, pofoz az élet, de már megszoktam! :-DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-01-2006 01:37:33 // 11031
" (ami mint tudjuk, Nálad minimum 3-at jelent, közte Jäger kísérővel ;-) :-PPP )."
-Mint tudjuk??? Attól tartok, Safranek ,Maga gúnyolódik velem !
Jöjjön csak közelebb!!! :-DDD
Kitől hallasz te ilyen rémtörténeteket?
A lustulás inkább boxer jellemző...
Ja,a Pesti út OK,de nem lehet mindenhova azon menni. Mi a belváros szélén lakunk,a Pesti úttal átellenes szélén :-(
Nyáron jó lenne valamelyik "mininyaralást" arrafelé irányítani.
Csak addig sok mindennek kell összejönni. Főleg pénznek,amit sajnos
fórumozással nem lehet megkeresni! :-)
Úgyhogy lépek is tervezni! :-(
További jó csevejt és éjszakát mindenkinek! :-)
Farki meg jól mondja, a mi 98-asunk jó ha megüti a kinti 95-ös mércét.
Valahogy teljesen életszerű ez nekem :-(
kando.07-01-2006 01:35:51 // 11030
Nem egy csúnya darab ez sem ;-))))
pb_07-01-2006 01:35:29 // 11029
Igen, de ezt eddig nem is láttam.)
Seriff07-01-2006 01:35:24 // 11028
Mind1, jóccakát minden boxerpörgetőnek:) Hisz tudják mi a jó:D
Seriff07-01-2006 01:33:59 // 11027
Seriff07-01-2006 01:31:34 // 11026
Sajnos így igaz, pl Horvátországban százszor jobb a benye- alacsonyabb fogyi, simábban járó motro, ja és olcsóbb benya:(
kando.07-01-2006 01:30:53 // 11025
Felőlem nyissá, max a Baltás bezárja :-))))
NAgyobb oktánszámút bármikor rakhatsz a gépjrámű üzemanyagtartályába és ezen keresztül a motorjába, rosszabbul nem mehet, esetleg lehet némi javulás, vagy terhelhetőbb lesz vagy ,,szebben'' jár...
Viszont kisebb oktánszámút nem szabad tenni, az tényleg tönkreteszi a motor, bár asszem ilyen veszély már nincs, mivela 95 a legkisebb kapható oktánszámú anyag -- tudtommal...
farki07-01-2006 01:29:15 // 11024
Nekem a "Nyamvattvéhat" 98-assal egy littyóval kevesebbet eszik!
Szvsz. Hazánkban a 98-as hozza a nemzetközi 95-ös szintet! :-((
Seriff07-01-2006 01:27:43 // 11023
kando.07-01-2006 01:27:41 // 11022
Hehe :-))
Én is úgy nézem...
Talán ez az ausztrál kivitel... Akkor ebben van klíma is, igaz ? ;-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?