Forum >> Alfasud-33
kando.13-01-2006 10:20:18 // 11321
De ha már szerelőnál volt az a gíp, nem lett megnézve, a fékek imiért nem fognak ?
Ha van benne fékolaj rendesen, akkor nincs-e az összes munkahenger berohadva, a fékerőszabályzó berohadva vagy az összes betét elől is, elkopva ?
Most adtál ki akkor a semmiért 43 rugót ? :-((
Inner Circle13-01-2006 10:19:26 // 11320
"szerintem a főfékhenger csak súlynak van az autóban jelenleg"
marad a nadrágfék?
pb_13-01-2006 10:15:56 // 11319
Nem biztos, hogy a főfékhengerrel lesz a baj.
Azmo13-01-2006 10:08:27 // 11318
a betétek sokat nem fognak változtatni....szerintem a főfékhenger csak súlynak van az autóban jelenleg....de majd meglássuk milyen lesz később!
pb_13-01-2006 09:51:46 // 11317
Az új betéteknek még be kell kopnia.
Azmo13-01-2006 09:42:41 // 11316
jó reggelt
az a zsír, hogy a fékem szarabbul, gyengébben fog mint eddig soha....aki próbálta már elmondhatja, hogy most már a halálosan életveszélyes kategóriában van....fatyomkivan
KisP13-01-2006 08:49:02 // 11315
Biztos ,hogy semmit sem ér ez az "olajszürő csere" megoldás?Vagy ne is próbáljam?Többiek ezt mondják,próbáljam meg,végülis ez a legegyszerűbb,hátha.
roberto3313-01-2006 08:30:56 // 11314
Sziasztok,
Tudnátok adni Miskolcon olyan szakit, akinek van aknája és meg tudja igazítani a hátsó dobomat a 33-as Gépsárkányomon a hétvégén?
Az asszony épp kórházban van szülés okán Mickolcon ezért a hétvége nagy részét én is ott töltöm.
Nem szeretném, a dobot elhagyni, fontos lenne, hogy üzemképes legyen a Sárkány.
Köszi:
Roberto /
bb1813-01-2006 08:17:34 // 11313
álltalában a hajtokar megy ki elöbb, mert az a gyengébb, de ha kopott mind, de még nincs vele baj, akkor ugyanez lehet a jelenség.
továbbra is a szivattyu szelepét nézném meg elöször, emlékeim szerint lehet hogy kivülröl is állithato, de lehet hogy már keverem mással.
bb1813-01-2006 08:15:30 // 11312
továbbra is fenntartom, hogy fő és trón vesztés terhe mellett van egy kölcsönadhato müszerem a számodra amivel lehet diadnosztizálni a motort.
azzal kiderül, hogy kopott-e a henger és mennyire.
Barni14713-01-2006 02:17:21 // 11311
konkretice melyik csapágyra gondoltál?
pb_12-01-2006 22:05:54 // 11310
Az opcionális, előtte, vagy utána.
kando.12-01-2006 21:57:31 // 11309
Én a szerelőt vertem volna széjjel a kalpáccsal :DDDD
pb_12-01-2006 21:35:29 // 11308
Áá, ha nekem ennyit kellett volna kiadni szerelőre, inkább szétvertem volna kalapáccsal azt a szutykot.
pb_12-01-2006 21:20:43 // 11305
Nem kevés, nem kevés.
Andorka12-01-2006 20:11:35 // 11304
Motorfelújításkor ránéztünk a régi blokk belsejére, azon látszódott, hogy 200e km volt benne: ujjal kitapintható volt a váll amit a jobbra-balra csúszkáló dugók vájtak a hengerfalba. Felújítás során természetesen ez hónolva lett. Ha nincs válla a furatnak az jót jelent, mégjobbat ha a donor motor belsejében aranyabarna a fém és nem kokszos olajsár fedi...
Scott12-01-2006 19:13:59 // 11303
Mindazonáltal nem kívánom levenni a hengerfejeket. Járok vele addig, amíg meg nem áll.
Scott12-01-2006 19:12:23 // 11302
Az új blokkra gondolok. A meglévővel nem tudom mi a gond, lehet annak is csak elég lenne egy gyűrüzés, bár nem hiszem, mivel 250ezer van benne, így reális lenne némi hengerfurat kopás a blokkban.
bb1812-01-2006 19:07:54 // 11301
lehet hogy a gyürü kopott.
Scott12-01-2006 18:57:12 // 11300
Ergo akkor hibátlan gt blokkja és az enyém is :)
bb1812-01-2006 18:29:46 // 11299
ha kopott a henger akkor a honolás már nem látszik. ha még láthato az annak a jele, hogy szinte nem is kopott, tehát tuti hogy jo.
bb1812-01-2006 18:27:53 // 11298
nem biztos hogy szivattyu, ugyhogy ne félj !!
lehet hogy már a csapágyak rosszak és nem nyomja fel eléggé gyorsan.
:-)))
a viccet félretéve, probáld meg szétszedni a szivattyu nyomás szabályzo szelepét és kitisztitani. elöfordul, hogy kokszosodik.
az olajszürö ha el van tömödve az nem okoz ilyet, mert akkor egy szelepen keresztül megkerüli az olaj és kész.
ha leállitáskor azonnal bejelez akkor vagy a szabályzo szelep ( amit fentebb irtam ) vagy tényleg kezdenek halodni a csapágyak, vagy rossz az olaj. tul használt vagy a minösége kevés.
Scott12-01-2006 18:13:21 // 11297
Ejjha. Aranyból vannak az új fékbetétek ? :)
Azmo12-01-2006 17:09:50 // 11295
kész az autó, fékbetét is cserélve lett, kf bowden is, egyik fékhenger teljesen be volt állva és szétszedte, megcsinálta, fékolaj, behegesztett benya beömlő....összesen 43 pénz....ehhh
kando.12-01-2006 16:34:23 // 11294
Otlet:
Miutan ahogy elnezem a 147 naptarnak nagy sikere van, raadasul most mar mas topicban levo tipusok emberkei is kedvet kaptak hozza, kerdeznem, hogy keszitsunk esetleg mink is egyet ?
A naptar osszeszerkeszteset vallalnam, vagyunk itt boven 33 tulajok, kuldene mindenki par kepet a vasarol, nagyjabol az adott evszaknak megfeleloen lefotozva es betehetnenk mi is minden honaphoz 2 autot..
Esetleg Gege segit a kepeket manipulalni, ha lesz meg hozza kedve, de ha nem, akkor megoldhatom en is..
Nem a majmolas miatt kerdezem, hanem, hogy aki venne ilyen naptarat, valoban tetszene Neki, benne lenne, hogy a sajat es a tobbiek vasa visszakoszonne adott honapban..
??
pb_12-01-2006 15:56:29 // 11293
GT, rájöttem mi lesz a motor projekt után következő dolog, sztem 4kerekes lesz a 46.))
Inner Circle12-01-2006 15:41:14 // 11292
Függő vagy :DDD
pb_12-01-2006 15:39:49 // 11291
Jó kis játék lesz.)
granturismo12-01-2006 15:21:05 // 11290
Az az igazság, hogy már november óta készülök a projektre. Ezalatt átnéztem a 16V-t cikkszámról-cikkszára és egyenként összehasonlítottam az 1.6 8V-vel. Így már kijött az összes különbség és elkészült egy listra. Amivel a fejemben mentem le. Így minden szükséges alaktrész a rendelkezésemre áll most, hogy az 1.6 8V 1.7 16V-vé változhasson.
Külön köszönet Bandinak is.
Az oldalamra minden átalakításhoz szükséges alkatrész fényképe felkerült (az oldal alja felé vannak) ahogy a fellelési állapotukban vannak jelenleg, illetve ahogy kiszerelődtek az autóból.
granturismo12-01-2006 15:07:07 // 11289
Alfabu
Köszönöm szépen a gratulációt!:-) És a segítséget. Alfabu méltán pályázhat a tiszteletbeli autó-bontó címre. Szinte magától esik szét az autó a kezei között:-)))
GEORGE12-01-2006 02:00:06 // 11288
Sejtésemim vannak, hogy miért is vetted :-)
Barni14712-01-2006 00:40:28 // 11287
Szerintem fordulj szakszervízhez, esetleg szerezz be jeladós olajgombát , órával és nézzd meg mennyi a nyomás. Hiába veszed ki a szivattyút, letesztelni nem fogod tudni, ugyanis szállítani fogja az olajat, csak nem fogod tudni mennyivel. Lehet hogy nekem is ezért lett beteg a gépsárkány?
Alfabu-14512-01-2006 00:25:30 // 11286
Szia GT!
Gratulálok az új szerezeményhez!
:)
KisP11-01-2006 22:32:09 // 11285
érdekes, nálam 3-4 másodperc múlva kialszik a befecskendező lámpa,azt vettem észre hogy csak az 1,4-es nél van ez.
remélem szűrő lesz a hunyó, köszi a tanácsokat!
tt (tt Alfa team)11-01-2006 22:31:51 // 11284
EMBEREK! Sürgősen kellene egy garnitúra ültetőrugó 33-ashoz (régihez, mert sprintbe menne). Nem tud valaki elérhető közelségben (mármint időben) egyet!?
pb_11-01-2006 22:30:46 // 11283
Tudtam én, hogy hiányzik a 16v.) Nem véletlenül kérdezgetted a múltkor a különbségeket.
pb_11-01-2006 22:29:34 // 11282
Sanszos az olajpumpa. De lehet szűrő is, ahogy a többiek írták.
granturismo11-01-2006 22:00:43 // 11281
Mikor beindul.
Metacarpus11-01-2006 21:51:33 // 11280
EMberek! Amikor gyújtást adok a gépezetre akkor ugye igyullad minen kis lámpa aminek ki kell... kérdés.: ilyenkor egy kis idő után a befecskendező kis piros lámpának ki kell aludnia vagy csak akkor amikor beindul a motor? NOs?
Andorka11-01-2006 21:51:04 // 11279
Ilyesmi gondom nekem is volt, opel olajjal és opel (gm) olajszűrővel.
Azóta purolator szűrővel nincs ilyen problémám (azelőtt sem volt). Mielőtt megköveztek az opel szűrő miatt, az közvetlen motorfelújítás után lett berakva, ideiglenesen, amíg a motor eléri a 2000km-es elős olajcserét.
granturismo11-01-2006 21:48:24 // 11278
Purolator az pld jó, mondjuk én csak hallottam ilyenről, hogy szűrő okozott ilyet. Én is pld Tecnocar szűrőt használok ami egy kifejezetten olcsó szűrő de nekem az is bevált.
A kartert le kell venni az alatt van a pumpa. Csak kicsit meg kell emelni a blokkot, hogy az összes kartercsavart ki tudd venni. Magát a pumpát már könnyű levenni.
KisP11-01-2006 21:35:03 // 11277
hahaj,az gáz,pumpát nincs kedvem cserélni.:)) Ebben a szűrőbe és olajba kb 5e km van,vmi olcsó szűrőt kaptam.holnap rohanok azt veszek egy jobb szűrőt,tudtok mondani megbízható márkákat? pl. prulorator?
amúgy ezt az olajpumpát hogy lehet megnézni? leszedem az olajteknőt és ott van?annyira nem kell bontani,igaz?
granturismo11-01-2006 21:18:47 // 11276
Mindig gyorsan írok. Az én hozzászólásaim mindig tele vannak elütésekkel. A lényeget úgyis meg lehet érteni. Szerintem:-))
Scott11-01-2006 21:15:13 // 11275
Méz ? Hol, a hengerfuratban ?? :)))))))))
granturismo11-01-2006 21:13:36 // 11274
Az a hónolás. Annak látszódnia kell. Csak azon tud kialakulni az olajfilm a hengerfalon amelyen a dugattyú átsiklik. Addog jó méz azt látod.
Scott11-01-2006 21:07:19 // 11273
De megértelek :))
Ha a körülményeim engednék simán nekifognék én is :)
A képeken néztem a blokk hengerfuratot. Ránézésre tök ugyanígy néz ki, azaz hasonlóan "kopott", azaz nem kopott az "új" blokkom :)
granturismo11-01-2006 21:01:54 // 11272
Nemcsak a tömítések. Hanem a szépen festett szívócsonk a hengerfejek, a vezérlés minden... Tulképp előlrül kell kezdeni az egészet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?