Forum >> Alfasud-33
pb_10-01-2006 12:52:02 // 11221
Mindenképp várom, az értesítést.
pb_10-01-2006 12:50:58 // 11220
1 16v-nél sok minden miatt lehet rángatás, pl. mondjuk 1 hiányzó csavar miatt is.
Rumi10-01-2006 12:50:39 // 11219
a jövöhetet lőttem be, mert előtte még helyet kell csinálnom neki ide haza, igy is kiszorult már a kocsi a garázsból az alkatrészek miatt. szo ha kitaláltam hova teszem az ujabb adagot.... szolok :)
pb_10-01-2006 12:47:39 // 11218
Esetleg feltöltés előtt, ki kellett volna sütni.
norbee10-01-2006 12:47:06 // 11217
Emberek, a 33 fűtése teljesen jó, csak 60 fokos vízhő alatt nem érdemes bekapcsolni.
Rángatás: 2000 RPM alatt nekem is csinálja, viszont 1, karbis, 2, nekem nincs vákumos előgyújtás állítóm, hanem fix értékre van belőve, valszeg ezért.
kando.10-01-2006 12:45:42 // 11216
Rotyogott ?? (pezsgett)
Akkor ez még utántöltős típus :))
Meg kell nézni cellánként a savszintet, vagyis a minőségét, esetleg pici desztvizet rátölteni.
Meg nem árt, ha rámérve 12 V feletti értéket mutat a műszer...
Azmo10-01-2006 12:42:42 // 11215
mittomén...még nem néztük meg hogy jó-e! Feltöltöttük, azt tudom, szépen rotyogott reggel amikor ránéztünk, bár tudom ez nem feltétlen jelent valamit! Rámérek majd multiméterrel is...
pb_10-01-2006 12:42:22 // 11214
Aha. Befújtad előtte valamivel?
pb_10-01-2006 12:40:24 // 11213
Itt ilyen az éghajlat ezt kell szertnie, és sztem nincs is úgy különösebb baja ezzel a dologgal.
Kolléga mi a helyzet alkatrész ügyben?
swan10-01-2006 12:39:49 // 11212
Szerinted??? Akkor törtem el akart!! :)))))))))))))))))))
pb_10-01-2006 12:38:15 // 11211
Azt mondtad új az akksi? Vagy hazavágódott?
kando.10-01-2006 12:37:23 // 11210
Ha szaggat menet közben, nem az AC szarakodik vagy valami üza eláttó rendszerben, vezérlésben esetleg ?
Jah, a lábam nekem sem fér el rendesen, nyáron vékony tornacipő-félét használok, de ilyenkor valami vastagabb kell, mert begörcsöl a lábam..
Lassan megszokom, de sejtem már, miért van kidörzsölve a kárpit a két szélső pedálnál...
Rumi10-01-2006 12:31:21 // 11209
hát kimondottan az, nem szereti se a hideget se az esőt. a lábam meg nekem is lefagy. amihez nagyban hozzájárul se bakancsban se csizmában nem fér el a lábam (pedig csak 43-as) igy marad váltócipőnek a nyári kiscipő
Azmo10-01-2006 12:30:10 // 11208
f@**om a mediterrán autó....majd lesz nekije jó láb fűtési is idővel, csak most más a prioritás!
Nem, Bandiék megcsináltak szinte mindent és jól, ebben egészen biztos vagyok! Ami most felmerült erre a néha eltünik a nafta dologra, hogy lehet az akksi is szar....meg fogom mérni álló autónál mit kapok tőle!
kando.10-01-2006 12:25:03 // 11207
Mediterrán autó :-)))
kando.10-01-2006 12:24:23 // 11206
Ahaaa :))
Gondolom Bandinak nem volt jobbdolga :-))
Két hét alatt lehet alkotni valamit, de akkor a fellépő elektormos hibáknak valami oka csak van, vagy maradtak fehér foltok vagy amit nem kértél, hogy nézzenek meg, nem nézték meg/át... ??
Azmo10-01-2006 12:20:26 // 11205
állj, 33-asban a lábra menő fűtés több mint röhejes, még jó állapotban is szerintem az sok mindent nem fúj oda, én odateszem most a kezem a pedálokhoz és érzek valami meleget hogy fúj, de az lószart sem ér....át kéne kicsit majd gondolni azt a rendszert és kicsit megokosítani, mert brutál hogy télen tényleg lefagy a lábam....ill nagyon sok idő mire a lábnál némi meleg kezdene kialakulni!
Azmo10-01-2006 12:18:35 // 11204
pb_10-01-2006 12:13:53 // 11203
Próbáltad már +járatni a szorulós tengelyt?
swan10-01-2006 12:05:32 // 11202
Na most akkor mégegyszer megpróbálom dokumentálva a dolgokat.
Az 1-vel jelölt kar másik oldalán is van egy tenygely csak az nem látszik. Az szabályozza a meleg levegőt. Az 1-es tengely természetes állapota az amikor annyira hátra van mozdítbva a zöld nyíl irányába hogy a két x találkozik. Ott van letörve mert gyári álapotban az 1-es 2-es kar egyben van. A 2.es karon is van két tengely az nem tom mire szolgál és abból szorul a felső. Pontosabban meg sem mozdul. Ezért én a meleg levegőt az 1-es kar manuális állításával érem el.
Az 1-vel jelölt kar másik oldalán is van egy tenygely csak az nem látszik. Az szabályozza a meleg levegőt. Az 1-es tengely természetes állapota az amikor annyira hátra van mozdítbva a zöld nyíl irányába hogy a két x találkozik. Ott van letörve mert gyári álapotban az 1-es 2-es kar egyben van. A 2.es karon is van két tengely az nem tom mire szolgál és abból szorul a felső. Pontosabban meg sem mozdul. Ezért én a meleg levegőt az 1-es kar manuális állításával érem el.
kando.10-01-2006 11:56:10 // 11200
n+1 nap/hét/hónap
ahol lim(n --> oo) felé :-)))
pb_10-01-2006 11:54:04 // 11199
Sztem inkább 2-3 hét, vagy 1 hónap, de közben felmerülhetnek dolgok, és akkor több is lehet.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-01-2006 11:53:53 // 11198
Sziasztok,látom együtt a csapat! ;-)
Swan cartárs,
problémád ismerős,nekem az a pöcök tört le hátul,ami az ablak páramentesítéshez zár-nyit valami "csappantyút".
Mikor párásodott,mint az atom és is áttértem kézi vezérlésre és kivezettem a rádió helyén tátongó lyukon. :-)
Elvileg ki lehetne cserélni csak a törött elemet, szét kellene feszíteni a forgatógombot és a dobozhoz hátulról csatlakozó tárcsát (amiről a pöcök letört)
viszont mikor anno felújítottam a dobozt,azt az 1et nem lehetett szétszedni :-(
Ezért kompletten cserélem a dobozt...
....majd valamikor! :-)
kando.10-01-2006 11:50:18 // 11197
Ha nekem megy a fűtés, van menetszél, ami a szélvédőre vagy az utastérbe már befújja a jó meleget, na akkor ha a ,,lábra'' kapcsolok, nekem sem történik semmi változás..
A lábam nekem is elfagy...
Vagy a bowden nem jó, vagy nekem is az a tengely szorul vagy ilyesmi...
kando.10-01-2006 11:48:26 // 11196
Optimista hozzáállás..
Mégsem írhattam mindjár, hogy 10 nap, mert Azmo esetleg megharagszik... vagy megijed.. :))
pb_10-01-2006 11:43:58 // 11194
Most így hirtelen nincs előttem amit mondasz, de majd +nézem a fűtésboxot.
kando.10-01-2006 11:43:41 // 11193
Ez viszont igaz...
De ha nekiállnak mindent cserélni, akkor az min. 3-5 nap, de akkor bele kell mászni az autóba, az összes kábelt cserélni, mindenhova új sarukat és összekötő csatikat tenni, új biztitábla, normális és jó (új) bekötésekkel, esetleg relék cseréje...
Na, ezek után nem lehetne gond villamos szempontból, vagy ha mégis, akkor az már ,,belső'' gond lehet (pl a motorvezérlő elektronyik vagy elektro-mechanikus alkatrészek hibája stb.)
:-))
swan10-01-2006 11:41:18 // 11192
Nekem a fordulatszámmérő szokott alapjáraton egyet-egyet ugrani. Nem mindig és soha nem indulás után hanem mikor már sokat autóztam. Nem nagyon foglalkoztat pillanatnyilag mert ilyen mióta nálam van. egyébként a sebbeségmérő is csinálta de az egyértelműen kontakthiba volt. Pontosabban túl kontakt hogy ilyen hülységet írjak le :)))) Ha felmelegedett az egyik saru hozzéárt a +12V-hoz.
pb_10-01-2006 11:40:19 // 11191
Azért, ha fullra minden cserélve lenne, nem lennének elektromos gondjaid sztem.
swan10-01-2006 11:38:04 // 11190
Na most akkor leírom.
Az a kar két tengelyet forgat. Az egyik mozog a másik nem az meg van szorulva. Így azt az egy teneglyt tudom forgatni amelyik nem szorul és az szabályozza a meleg levegőt. Nem tom a másik mit csinál csak azt, hogy a lábtérbe nagyon kevés meleg jut. Lehet azt, de az is lehet minden 33-ban lefagy a láb :))
kando.10-01-2006 11:34:05 // 11189
Kábeleket talán cseréltek, de e mellett meg kell nézni az érintkezéseket is...
Megnézni a biztitáblát, a relék megfelelő csatlakozásait...
Ráadássul ez a kábelezés eléggé macerás meló, nem tudom, nem voltak-e felületesek a végén...
Azmo10-01-2006 11:21:02 // 11188
ó vazze, ok persze van, naná....a kábelek most lettek fullra cserélve szinte, persze tuti akad pár ami szar.......jó hogy költöttem xxxrongyot az átkábelezésre:) Persze akad még pár amit simán ki kéne cserélni asszem....
kando.10-01-2006 11:07:10 // 11187
Értem a célzást, jó :-)))
Majd, ha nem fagyok hozzá a kormányhoz, átnézem :))
pb_10-01-2006 10:58:09 // 11186
Én még nem vettem észre ilyet. Biztos vagyok benne, hogy az okok ilyenekre vezethetők vissza, hogy gyenge akksi, rossz csatlakazások, stb.
kando.10-01-2006 10:52:02 // 11185
Akkor az lehet, hogy érzékeny a pulzákra...
Csak furi, hogy nálam is, hiszen nekem nincs is szikra, de ezek szerint az indításnál a nagy áramfelvétel a indítómotor kábelében, a mellette futó kábelekben indukálhat feszt és valami zavarjel kerül így az órához, jeladóhoz..
Az is lehet, hogy normális a jelenség, csak nem tűnt fel mindenkinek.. :-))
pb_10-01-2006 10:51:06 // 11184
Sztem nem kéne hozzá szétszedni. Ha kézzel tudod állítani, akkor csak azt a műanyagkart kell cserélni.
Azmo10-01-2006 10:49:31 // 11183
persze, az én km órám is csinál ilyet....a jóisten tudja miért...
pb_10-01-2006 10:48:32 // 11182
Lehet valamelyik kontakt, nem teljesen jó.
swan10-01-2006 10:47:41 // 11181
Valahogy így. De meg kell szokni oszt kész. Csak ezért nem fogom szétszedni a fűtést!!! Olyan isten nincs!!!!!
kando.10-01-2006 10:42:02 // 11180
Akkor mindenki néz, hogy áprilisban pólóban autózol, mikor kint mindenki fagyoskodik... :))
swan10-01-2006 10:36:18 // 11179
Van is meg nincs is.Az ényémben eltörtt egy műanyag kar. Így most ha tekerem a szabályzót akkor a bowden nem húz semmit. Így minden tél elején manuálisan elmozdítom a kart oszt fűt egész télen. Tavaszal meg vissza. Ott vagyok bajban mikor áprilisban nap közben már nem kellene fűteni de reggel még igen :))))
kando.10-01-2006 10:29:24 // 11178
Abban is hideg van ?
Pedig a fűtés mág csak jó lenne, de nincs ami befújja...
kando.10-01-2006 10:28:41 // 11177
Akkor ez a két csavar talán, amit a múltkor kitekertem, hogy szétszedjem, aztán elfelejtettem visszatekerni őket..
Remélem, még megvannak.. :))
Egy kérdés:
Indítózásnál másnál is csinál olyat a km óra, hogy elkezd felkúszni, de nem folyamatosan, hanem ,,szaggatva''...?
swan10-01-2006 10:21:31 // 11176
Ezek tipikusna jellemzőek az én autómra is:)))
pb_10-01-2006 10:21:12 // 11175
A fűtéspenel, akkor tud besesni, ha hiányzik valamelyik csavar, a középső konzolból. fűtéspanelnak van 2 füle azt kell lerögzíteni.
kando.10-01-2006 10:05:27 // 11174
Sokszor volt már szétszedve-összerkava ?
Enyém is zörög, de egész elviselhető, még nem sok minden, meg azért az ajtókárpit, kapaszkodók még nem akarnak leesni..
Igaz, azt tegnap néztem, hogy a klímabox beesett, de hogy mitől..?
Valami csavar talán hiányzik, hogy hátraesett, most visszahúztam, majd megcsinálom, csak baromi hideg van az autóban... :))
Azmo10-01-2006 09:44:39 // 11173
befújok majd rovarírtót :D
pb_10-01-2006 09:16:41 // 11172
Biztos kezdik elhagyni magukat a bolhák.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
589
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?