Forum >> Alfasud-33
pb_03-06-2006 00:13:56 // 16871
Na, engem, akkor lehet, hogy érdekelne a dolog.
pb_03-06-2006 00:11:32 // 16870
Attól függ milyen állapotú a blokk, ill +van-e minden hozzá, kipróbálható-e. De természetesen, ha lehet alkudj.
pb_03-06-2006 00:09:50 // 16869
Mondjuk 10-től a csillagos égig.) Persze ez függ attól is, hogy milyen fajta, 4x4, vagy sem, azon belül is van többféle. Sztem 15-20 között.
Hakuna03-06-2006 00:07:58 // 16868
Nekem nincs bajom az R13-al. Csak az a hízott féknyereg... elöl...
Különben már fenn lenne :)
Hakuna03-06-2006 00:05:49 // 16867
Most nézem Made-é igen vegyes. Régi hátsólámpák, régi lökős, döntött elsőlámpa... érdekes konstrukció :)
pb_03-06-2006 00:03:23 // 16866
Nem olyan rossz ez a kerék pedig, de tényleg kár, hogy csak 13-as.
Hakuna03-06-2006 00:03:16 // 16865
Kilincsem az van hegyekbe, azt nem cserélem régire. Bár az meg nekem nem teccene.
Noresz03-06-2006 00:03:12 // 16864
Szevasztok BOXER fanok lenne egy kérdésem.Lenne egy 145 1.7 16v moci,kipuffrendszerrel,vezetékekkel,elektronikával 150 000-ért megéri,vagy lehetne még alkudni?
Hakuna03-06-2006 00:01:52 // 16863
Egy működő váltó mit kóstál manapság? Én anno 40ért kaptam, és alig volt jobb mint amit cseréltem. No persze amíg az még működött, közvetlen a szép fémes csikorgásig. Pedig nem hinném hogy váltóherélő fajta vagyok. Legalábbis hajam égnek áll ha egyeseket váltani látok offos verdában is akár.
pb_03-06-2006 00:01:10 // 16862
Mondom nekem nem igazán jön be, mikor vegyítik a csík, és nagylámpás +jelenést. 1 dolgot kivéve, a kilincset.
pb_02-06-2006 23:58:18 // 16861
Mákod volt.))
Hakuna02-06-2006 23:57:56 // 16860
Az enyémre sajna nem megy rá a régi 13-as. Féknyereg. Azóta árulom, de nem elég nagy elánnal.
Hakuna02-06-2006 23:56:13 // 16859
Hm ez annyira nem is vészes! Na nem ez a design csúcsa, de nem ilyedtem meg tőle első látásra. No persze az enyám nem rosso, meg nem is lenne színre fújva.
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-06-2006 23:55:53 // 16858
csavarszám: lehet,erről csak úgy hallottam...
a szinkroncsuklóra viszont nagyon emlékezem egy bizonyos okból.
először én próbáltam beszerezni,de mondták hogy pont 90-ben váltottak -árban -a 17-ezresről a 22-ezresre.
Elvittem a szerelőhöz,ő el tud menni akkor is,ha már kint van a régi...
hozatott egy 17-ezrest, de nem volt jó, a verdám a műhelyében állt másnapig, amíg kicserélték a csuklót a drágábbra.
aznap délután volt az a brutális jégeső itt, a szerelő OFF opelje is kapott rendesen és viszont így úsztam meg..
(előtte viszont 1-2 hónapig halogattuk a szerelést,hol ő ,hol én nem értem rá.. :-)
pb_02-06-2006 23:55:36 // 16857
Ha jól tudom, gyárilag a nagylámpásokon 13-as volt, eltekintve 1-2 special editiontől, ill az 1.7-en 14-es volt. Sőt sztem a csíkon a "kisebbeken" 13-as volt.
Hakuna02-06-2006 23:54:09 // 16856
Ja, naivan úgy gondoltam. Ezekszerint marad a váltó és max a karbi, meg apróságok amik úgyse mennek tönkre de legalább tele van velük a garázs :)
Hakuna02-06-2006 23:51:39 // 16854
Nemtudom, csak képen láttam.
De ha már itt tartunk, van elfekvőben 4 ütöttkopott fölös 13-asom a régiről :)
Egyébként ezek is ilyesmik, csak abban bízom 14-esek, és akkor már jó a CSL-ra.
pb_02-06-2006 23:49:07 // 16853
Valakinél már láttam ilyet itt a forumon, nekem személy szerint nem igazán jött be.
pb_02-06-2006 23:48:10 // 16852
Azért bírja az a váltó, ha rendesem + van csinálva, ill nem ütöd vágod.
pb_02-06-2006 23:45:14 // 16851
Volt 3 csavaros, de az asszem 92 végétől, 93-tól volt. Addig 4 csavorasan gyártották. A külső csukló ügyben nem tudok nyilatkozni.) A htőkés hfej viszont sztem jobb.
Ferke02-06-2006 23:44:23 // 16850
Hali Alfások! Hakuna, milyen felnik vannak rajta, ha szabad kérdezni?
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-06-2006 23:43:49 // 16849
ha jól értem a CSL verdádra akarod rátenni a régi lököst?
Szerintem azért mérd le mondjuk a lökösöd legelső pontját az index hátsó pontjához képest.
Ugyanezt a donoron is!
Nem méregettem,de ha úgy van,ahogy gondolom,a régi lökös eléggé "beesett " lesz,azaz nem sokkal fog a CSL lámpasor aljánál túlnyúlni.
Nem biztos,hogy tetszetni fog...
Hakuna02-06-2006 23:37:16 // 16848
Ja tényleg, váltót is érdemes átgondolni, no persze az öregebb lehet rosszabb. 1es 2es meg tudtommal a szinkrongyürű miatt mindegyikben gyatra, és csak rövid ideig orvosolható. Szóval a kérdés, hogy kb mekkora értékű alkatrészt lehet így kinyerni saját későbbi felhasználásra. Mer gondolom régihez más nem nagyon keres. Amúgy két hónap régi szerelem lenne az ötlet, (ennyi a műszaki) egy kis örömautózgatással, olyanokkal amit pl az újjal sajnálok. Bár lehet érdemes áttolni, csak nincs ilyen kontakt.
De ezek szerint a váltó ha jó még, a karbival ha dupla, meg a lökősök (ha nem lesz túl ocsmány vele) már megérhetik az árat. Plusz esetleg az alufelnik, bár nem túl szépek.
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-06-2006 23:35:29 // 16847
Köszi a kiegészítést! ;-)
Futóműnél nem volt valami kezdeti 3 csavaros rugóstag -téma?
Mert a 84-es elég elsőszériás.
De pl. külső szinkroncsuklót (féltengelyre) 90-ben a CSL-ra újítottak,ezt tudom.
Motor egyezik , csak a 90-es hidrotőkés.
pb_02-06-2006 23:28:43 // 16846
!. futómű kimardt, amit így hirtelen látok, de az is csereszabatos. Motor+váltó szintén ua.
Hakuna02-06-2006 23:21:09 // 16845
Köszönöm a kimerítő információáradatot!
Konkrét még nincs semmi, csak van egy eladó. De lejár hamar a műszakija, és hát ugye anélkül micsináljak vele. Tudom hogy eladni nehézkes, tehát bontásban gondolkodom, vagy legalábbis a lökőscserén, mert az enyémen már van apró sérülés. De ha rontja az összképet akkor ez kilőve alighanem. Persze a többi alkatrész is jól jöhet, de meg kell nézzem egyáltalán mi jó állapotú benne. (azaz az ár mekkora része térülne legalább esély szintjén meg :)) Mondjuk van itt még az átíratás költsége, plusz esetleg a roncs elhelyezése (részben levetköztetve, vagy csak cserélgetve belőle alkatrészt.) szóval hezitálok. Mert ugye nem lehet tudni a műszaki esélyes -e még ilyenen újításra, és nem túl drága -e még akkor is.
Szóval köszi az infókat, még megrágom!
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-06-2006 23:06:52 // 16844
No,itt v'ok!
Tehát - tudtommal :
az orr-dolog úgy van,hogy lecsupaszítva ugyanaz a váz meg a sárvédők is ,meg azokon az index hátsó íve.
a fő különbség,hogy a csíklámpás (CSL) index-lámpa-maszk sora a motorháztető élétől csapottan ereszkedik a lököshöz. De maga az egész sor bármelyik kasztniba belemegy. A fentiek miatt a lökös kiallása más ,de felfogatásilag uaz. A motorháztető külméretileg egyezik,csak más a mintája.
ajtók ugyanazok csak más kilinccsel. Zár ugyanaz. El ablakemelő nem ugyanaz de csereszabatos. Üvegek uazok,a hátsó szélvédőt nem tudom. Hátsó híd ugyanaz,dobfékek szintén. Tank (ha mindkettő karbis) elvileg ugyanaz. Küszöbborítás más,de cserélhető egymás közt.
hűtő kismértékben eltér. Blokk ugyanaz :-)
A karbikkal az van,hogy a CSL 1 fajta Weberrel és 1 fajta Dell'Orto-val készült. A réginél több variáns van. De szerintem a régi karbival is megy a CSL,csak szarabb lesz a CO esetleg.
Hirtelen ennyi jutott eszembe...
nekem 90-es karbis SW-m van,sokat bontóztam és ott csak régi 33-asok voltak. Nem az egész autóra vonatkozik,de néhol a műanyag borítólemezekig
van infóm mi egyezik és mi nem :-)
Ha konkrét porbléma van,kérdezz nyugodtan,szándékom szerint leszek vagy 3-ig-1/2 4-ig.
Barni14702-06-2006 22:40:15 // 16843
Az miaz hogy megy a levesbe? zúzda?
Hakuna02-06-2006 22:05:41 // 16842
Köszi, türelemmel várok :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-06-2006 22:04:14 // 16841
szia!
átviszem az enyémet a garázsba és utána megpróbálom összefoglalni a dolgokat! ;-)
Hakuna02-06-2006 21:55:31 // 16840
Szevasztok!
Csíklámpás 33-asom van ugye. Régen meg sima volt, de már nem emlékszem pontosan.
Az a kérésem lenne, hogy aki tudja sorolja fel kb mi az ami egy régiből felhasználható az újba, elsősorban pl. löhárító jó -e, ugyanaz -e, vagy átrakható? Karbi egyezéshez tudom, hogy nagy mák kell. Van e közös alkatrész, ami jó eséllyel egyforma? A csík 90-es, a régi pedig 84-es azt hiszem.
Kedves Cartárs! Előre is köszi, ha tapasztalataid szombat reggelig megírod ide, vagy hozzám a falra!
Maradok tisztelettel: Hakuna
Marklar15502-06-2006 19:12:07 // 16839
Hali
SOS.
Volna egy 1,6 boxi 145.
Üzemképes, csak épp körben levan bontva róla a kasztni elemek.
Tető is. Efektíve felhasználható: motor váltó, futómű, belseje...
Kinti papíros.
Direkt a javításhoz hozták.
70k s Budafokon van.
Írjon mailt, v hívjon akit felizgatott...
Még pár napig tudják tartani aztán megy a levesbe:(
Hely és $ miatt, nem tudtam tovább vinni az üzletet...
Barni14701-06-2006 00:58:18 // 16838
Keresek 146 fékfolyadék tartály kupakot , úszóval együtt. Az enyém sajnos hiányos. Hátha valakinek akad elfekvőben.
Ferke31-05-2006 00:33:38 // 16837
Sajna nincs több, olasz ebay-on találtam ezt is.
Viszont valszeg még júliusban megyek olaszo-ba, nincs tippetek, hogy konrétan valami bontóra, ahol a sprinthez kaphatnék cuccokat?
pb_30-05-2006 23:48:05 // 16836
Lehet. De ebből a képből, így nem igazán tudom eldönteni. Kéne több kép, esetleg más szögből is.
Ferke30-05-2006 23:43:36 // 16835
Szerintem ezzel egy oldalra két karbi szerelhető.Nem?
pb_30-05-2006 23:39:17 // 16834
Nem tudom mire gondolsz.) De én valami leömlőnek, vagy szívőcsőnek nézem.
Ferke30-05-2006 23:28:05 // 16833
KisP30-05-2006 21:13:07 // 16832
ok, köszi a tippet, ha lesz időm elviszem a klímás ismerősömhöz, remélem tud segíteni. mégegyszer köszi!
pb_30-05-2006 21:04:12 // 16831
Naja.) Bár pl. fékerőszabályzóból, csak gyárit kapsz.
Scott30-05-2006 21:00:48 // 16830
Amúgy teljesen mindegy, vegyen a f..om gyári alkatrészt horror áron :)
Scott30-05-2006 20:58:10 // 16829
Ferke! Ne szenvedj, jó bele a 3.5-es. De hogy megnyugodj, a 40-es karbiban eredetileg 4.5-es van. Amúgy megnéztem én is, sajnos amit tudnék adni, annak az egyik darabja szintén el van törve ( 3.5-es )
pb_30-05-2006 20:56:51 // 16828
gt nekem azt mondta, hogy ez nem teljesen így van, de a Gábor, Zoli társa nekem is ezt mondta, amit írtál.
Scott30-05-2006 20:53:47 // 16827
Gyári alkatrészeket már sehol, mivel befejezték az alkatrészek gyártását. Pontosabban rendelni már nem lehet, csak ha valahol van raktárkészleten. Utángyártott cuccok természetesen még kaphatóak.
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-05-2006 20:51:48 // 16826
sajnos ez egy ilyen autó,úgyhogy nyomás BMW-t venni! ;-)
pb_30-05-2006 20:48:37 // 16825
Ez engem is felettébb érdekelne...
Face30-05-2006 20:47:06 // 16824
Köszi, igen már próbálkoztam itt egy kollégánál, Ő is mondta ezt a 10-20db-os témát... :( azért gondoltam hátha van valami hely ahol lehet darabra is venni cuccost. Abból indultam ki h van egy jóbarátom nagy BMW-s, bemegy a Wallisba és vesz bármit az e-30 ához akár darabra is.. Gondoltam Alfa-éknál is van ilyen...
pb_30-05-2006 20:46:09 // 16823
Asszem a múltkor írtam erről is, talán. Már, ha jól emlékszem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-05-2006 20:44:17 // 16822
Ha már itt tartunk....
Az engem is nagyon érdekelne, hogy hol lehetne a küszöbborítást alulról rögzítő műanyag tárcsákat beszerezni...
abból csak 7 kellene,de boldogan beválallom a 12-es garnitúrát ,pláne ha azokat is ilyen tempóban fogom elhagyni :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?