Forum >> Alfasud-33
gabi alfa3304-07-2006 22:09:17 // 18071
Sziasztok! Nem tud valaki alfa 33 1.8 td kartert?
Scott04-07-2006 22:04:44 // 18070
Alapszabály : ha nem is írsz a fórumba legalább 2 naponta be kell nézned és folyamatosan olvasnod a hszeket különben esélytelen, hogy behozd a lemaradást :)
Ferke04-07-2006 22:00:10 // 18069
Szasztok boxisok!de rég jártam itt már megint, vissza se tudok olvasni.:(
Scott04-07-2006 21:59:13 // 18068
Mármint a tárcsát ?
pb_04-07-2006 21:32:47 // 18067
Lehet az is, ismerve a dolgokat. De lehet esetleg, hogy a munkahenger nincs a helyzet magaslatán, gondolom nem szedték szét mikor felrakták.
Wikicica04-07-2006 21:31:55 // 18066
Jó éjt Nektek!
Jó volt itt lenni, sok érdekeset olvasok :-)
Sziasztok!
pb_04-07-2006 21:31:13 // 18065
Nem hiszem, hogy beégett volna a szelep. Én 3/4 évet jártam úgy az előző autómmal, hogy a leömlő végénél vége volt a kipuffnak, de a leömlő is elég viseletes volt. Mindenesetre elég jó hangja volt mondjuk 3-ban 110 fölött, és semmi baja nem lett a motornak.
Inkább a karbira voksolnék.
Scott04-07-2006 21:27:01 // 18064
Ok, gúd nájt ! :)
Wikicica04-07-2006 21:24:51 // 18063
Jaj neeee.... tényleg? Lehet hogy felesleges az egész csere?!
Na erre majd még térjünk vissza :-)
Sziasztok jó éjt!
Scott04-07-2006 21:24:13 // 18062
Ja, de nem is érdekel a dolog. Valszeg az "új" tárcsa is egy kalap sz..r. Bár hozzá kell tennem azért a fékhatás lényegesen jobb lett ezekkel a betétekkel, de ha lassú gurulásnál lassan fékezek egy kicsit nyikorog.
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-07-2006 21:23:27 // 18061
Hi everybodry!
na szelephelyzag megmérve : mint a nagykönyvben
(már ha jól emlékszem az oldalankénti sorrendre: K_SZ_SZ_K)
vezérlés is jól van beállítva
akkor valszeg ez se...
mámost tényleng holnap még összezsugorodom kicsire és bemászok a karbiba szétnézni...
másra nem tudok gondolni, dirib-darabra szedem és hátha...
(még az jutott eszembe,hogy pont azon a hengeren volt a leömlő kilyukadva
ott kábé a kerékjárat hátsó végével 1 magasságban. Félfasza állapotban járkáltam vele azért a városban + amikor istenesen kilukadt,akkor is még haza kellett jönni egy 50-est. Esetleg a szelep megmakkant volna ettől?)
Scott04-07-2006 21:18:54 // 18058
Én nemrég raktam be eredeti gyári fékbetéteket. Ezzel is nyikorog.
pb_04-07-2006 21:18:44 // 18057
Most akkor légtelenítették vagy nem? Ahogy már említettem a betét + tárcsa csere semmt sem jelent, ha nem múxik normálisan a munkahenger. A kf-ed működése is nagy valószínűséggel erre vezethető vissza.
Wikicica04-07-2006 21:15:02 // 18056
Előre is köszi.
Most viszont elköszönök, lépek pihizni.
További szép estét :-))
Rumi04-07-2006 21:13:25 // 18055
kötve hiszem hogy megvolt. mert egyrészt ismerem őket. másrészt meg előtte már nagyon pumpálós volt, most meg gyakorlatilag faszán müködik. igazából pont olyan mint ahogy egy féknek müködnie kell. és a hátsó új tárcsák+betétek bekopása is megtörtént. pontosan 250 km alatt (nem tudom mennyit fékeztem közben :) ) ugyanis most már nem nyikorog.
szal szerintem a fékek megközelítitk a gyári szintet, a probléma, hogy ez kevés :(
és ezen szeretnék segíteni, mert megállni nehezebb mint felgyorsulni.
és nem szivesen csattanék bele az autópályán 200al egy belsőbe kivágó, vánszorgó fossal .)
csak ennyi a parám
pb_04-07-2006 21:12:45 // 18054
Mutatni könnyebb lenne a dolgokat, sajnos a leírtak nem mindig adják vissza a teljes képet a valóságról.
Szívesen segítek, ha tudok. Nyugodtan kérdezz, ha kíváncsi vagy, valamire, max. nem tudok rá majd válaszolni.)
Wikicica04-07-2006 21:07:16 // 18053
REmélem :-)))
És nagyon érthető volt, köszönöm ma magyarázatot meg a türelmedet.
Kérdezhetek máskor is majd? :-)
Rumi04-07-2006 21:07:11 // 18052
lemez értsd műanyag, plexi? ;)
hogy adod?
és persze továbbra is fenáll hogy kell vki aki azt korrektül be is teszi. hangsúlyosan hogy ne ázzon be.
mint említettem flexelni én is tudok .)
amugy tényleg érdekelne, ha normális áron kijön az egész
pb_04-07-2006 21:04:39 // 18051
Remélem érthető.
pb_04-07-2006 21:04:00 // 18050
Ha csak fékezésnél van a hang, akkor biztos, hogy ott lesz a gond.
Wikicica04-07-2006 21:03:14 // 18049
Hú. Háromszor végigolvastam :-)
pb_04-07-2006 21:01:09 // 18048
+van. Ahogy nézem hasonló, mint a 33-é, csak nem hátul van felfogatva, hanem elől. Tehát a munkahenger tulképp maga a nyereg, a külső része, és az 1ik betét jől látszik a képen is. Maga a dugattyú, ami a betétet nyomja a tárcsának a belső oldalon található(ez pont nem látszik a képen), és az axiális mozgást végez(az autóra merőleges mozgást végez). Ahogy nyomod a fékpedált, erőhatást fejtesz ki a folyadékra, ami elvileg összenyomhatatlan(már, ha, nem levegős), ezáltal a dugattyú elkezd kifelé mozogni a munkahengerből(ha nincs berohadva). Tulképp ennyi a lényeg.
Wikicica04-07-2006 20:50:33 // 18047
Az tuti hogy a féktől jön, ezt azért hallom :-) vagy is :-((((
Világítani nem világít semmi, az új tárcsa jónak tűnt mikor feltették...
pb_04-07-2006 20:49:33 // 18046
Nem. Ha kevés az olaj, akkor a műszerfalon bevillan a ! ikon. Ez lehet attól, hogy, vagy elfolyik a fékfolyadék(kuplung, fék), vagy kopott a betét/tárcsa.
A nyikorgás, inkább a nem +felelő minőségre(leginkább betét, de lehet tárcsa is) vezethető vissza, ha ez a féktől származik.
Wikicica04-07-2006 20:46:56 // 18045
Van az oldalamon. Megnézed vagy feltöltsem?
pb_04-07-2006 20:45:09 // 18044
Sztem ő, ezt a dolgot tudja, ha jól olvastam, akkor autószerelő.)
Jó lenne látni 1 képet az 1. fékedről.
Wikicica04-07-2006 20:40:49 // 18043
Lehet nyikorgás attól?
Hogy mondjuk kevés már az olaj ...
jaj ne nevess ki ha butaságok kérdezek de nem értek hozzá :-)))
De nagyon szeretnék!
pb_04-07-2006 20:38:27 // 18042
Nem feltétlenül.
Wikicica04-07-2006 20:38:00 // 18041
Kimásolom és majd Gabi megmutatja gyakorlatban :-))))
Nagyon köszi! És az olaj?
pb_04-07-2006 20:35:04 // 18040
A betétek folyamatosan kopnak a használat során, ezért a vastagságuk csökken. Azért, hogy ezt ne érezd + a fékpedálon, a dugattyú tulajdonképp utánállítódik. Az új betétek a gyárilag előírt max méretben készítik, így a cserénél, ha nem nyomod vissza a dugattyút a munkahengerbe, akkor nem lehet a nyerget visszarakni a helyére.(Remélem érthetően írtam le)
Wikicica04-07-2006 20:30:18 // 18039
:-(
De ez nekem még nem segítség... én féket szeretnék cserélni :-)
pb_04-07-2006 20:28:05 // 18038
pb_04-07-2006 20:19:57 // 18037
Nem véletlenül mondtam.) Simán sajnos nincs, mert akkor tényleg 1xű lenne a dolog. Igazából olyan képet szeretnék, ahol 1más mellett van a 2 váltó, előbb-utóbb összejön majd a dolog. A cuccok +vannak hozzá, csak idő kéne rá.)
Wikicica04-07-2006 20:19:32 // 18036
Fékolajat is kell cserélnem ?!
Azzal mi lehet a baj és mit okozhat?
bb1804-07-2006 20:16:57 // 18035
a fékolaj cseréröl már volt szo ?
oktasd ki wikit arrol is., fontos lehet !
én lépek sziasztok.
pb_04-07-2006 20:15:20 // 18034
Az igaz, hogy a fék nem 1 nagy szám a 33-son, de én a helyedben a hátsó féknyergek szemre vételezésével kezdeném, mint, ahogy a múltkor is írtam. Nagyon elképzelhető, hogy a hátsó fékek nincsenek a helyzet maglatán. Aztán lehet légetleníteni is, mert nem valószínű, hogy a motor ki/be után, ezt +ejtették.
Wikicica04-07-2006 20:14:49 // 18033
Szia. Én minden nap 4.45-kor kelek, aztán 10-11 óra munka + 2 óra utazás... de még bírom :-)
Wikicica04-07-2006 20:12:54 // 18032
Ez nekem még kínai :(
Kicsit bővebben nincs kedved elmagyarázni?
bb1804-07-2006 20:12:44 // 18031
na jó éjt, mert reggel megint 4-kor kelek mint ma meg tegnap is...
pb_04-07-2006 20:10:28 // 18030
Még 1 fontos dolog van a fékkel kapcsolatban, valószínűleg vissza kell majd nyomni a dugattyúkat a munkahengerbe.
Wikicica04-07-2006 20:08:58 // 18029
Vinni nem kell, magam szeretek vezetni ;-)
Kiborulok az anyósülén, ott rettegés nekem utazni ;-)
pb_04-07-2006 20:07:02 // 18028
Mint írtam ha ilyen, akkor ilyen is marad.
Az extrák már benne vannak, csak fel kell éleszteni őket. )
bb1804-07-2006 20:06:17 // 18027
én meg vinnélek is ha hagynád.
meg az asszony nem látná. :-))
Wikicica04-07-2006 20:05:39 // 18026
HÚÚÚ Hozzátok kéne autót szerelni tanulni járnom!!! :-))))
bb1804-07-2006 20:05:24 // 18025
megadom magam.
tutira ugy emlékeztem hogy a sima válton is van ott egy bak, csak kicsit más.
Wikicica04-07-2006 20:04:16 // 18024
:-))))
Én integetnék a sudnak :-)))
pb_04-07-2006 20:04:05 // 18023
Nocsak.)) Így nem lesz full exrtás a gép.))
pb_04-07-2006 20:03:05 // 18022
A gyári tető nem tesszük tönkre. Ha ilyen, akkor így marad.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?