Forum >> Alfasud-33

ÁdidiGaga (il hempescattore)06-07-2006 12:29:39 // 18121
régebben én is azt hittem, hogy a fehérindex valami méregdrága tuningcucc :-) mondjuk lett volna aki bontottat 4k-ért adna....(2k-ért is lett végül) legutóbb meg már 1,8k-ért hoztak újat,bár az asszem csak a búra volt,igaz a foglalat nem is tört össze a berakásnál :-)
Rumi06-07-2006 10:38:43 // 18120
aha, nem tudtam hogy gyárilag fehérek
pb_06-07-2006 10:18:59 // 18119
Igen, csak 1 a baj, hogy gyárilag fehérrel szerelték őket. Nem biztos, hogy a tetszés miatt lett sárga, inkább ez van ez kell berakni.
Rumi06-07-2006 10:14:32 // 18118
természetesen fehér :) mert nekem így jobban tetszett, bár a képeket nézve sárgán se rossz, lehet neki meg így tetszett :P
pb_06-07-2006 10:02:09 // 18117
A tied milyen színű?)
Rumi06-07-2006 10:01:26 // 18116
nem vágom miről árulkodik a sárga index?
Rumi06-07-2006 10:00:25 // 18115
azt néztem és is. mi a francnak kellett kcserélnie az egyik legszebb gyári kormányt :(
pb_06-07-2006 09:57:09 // 18114
Képról minden autó szép.) Elől sárga indexek vannak, esetleg árulkodhat valamiről. Viszont a kormány nekem nagyon nem bejövős.
Rumi06-07-2006 09:43:48 // 18113
baszki de szép az ilyen miért nem tag :( szvsz nem lehet rossz vétel azért kiváncsi lennék miért adja el
pb_05-07-2006 23:37:24 // 18112
P4, ha valaki ilyenen gondolkodik.
Wikicica05-07-2006 20:26:27 // 18111
Holnap nézik meg a bal első kotyogásomat. Remélem nincs nagy gond...
Wikicica05-07-2006 19:56:07 // 18110
:-))) Ezt én nem így látom :-)))
Andorka05-07-2006 19:37:59 // 18109
Azmo, az imola váltó ugye nem zörgött? bár olajcsere és tömítéscsere mindenképpen meg lesz ejtve rajta beépítés előtt:)
Azmo05-07-2006 16:53:21 // 18108
Ja csak valakitől kapok zsír új váltó alkatrészeket egy dobozban, csak még nem tudni mi van benne, ezért sem vennék még semmit.... Az tuti hogy nyelestengely persely csere, zörgök mint az istenverése, de hosszú a lista mik azok amiket nagy valsz. cserélni kell. Várok azokra a dobozban érkező csemegékre és kiderül.
pb_05-07-2006 15:28:04 // 18107
+ néhány tömítést, o gyűrűt, és olajat. Az ilyen g@czi munka sajnos. Esetleg még az jutott szmbe, hogy zégerfogóval letépni a helyéről.
granturismo05-07-2006 15:17:37 // 18106
Jaja 2-es szinkron részt meg nyelestengelycsapágyat/szimmeringet nyugodtan. pb Egy szimmeringet ki tudtam szedni mégsem hosszú csak felülről látszott úgy, megszenvedtem vele. még 15 darabot kell kiszednem.:-(
pb_05-07-2006 15:03:32 // 18105
Ha komolyan gondolod a váltó szerelést néhány alkatrészt már előre beszerezhetsz.
Azmo05-07-2006 14:45:41 // 18104
Köszi-köszi, persze ezzel alapban sokat nem lehet kezdeni, ha előttem van szétkapva a váltó, mert ugyanezt látom mielőtt szétszedem :D
Bálint3305-07-2006 14:04:32 // 18102
Nem is azért mondtam :) Ez most tényleg kellett.
Azmo05-07-2006 13:45:54 // 18101
nem tudod zavarba hozni, nem lehet :D
pb_05-07-2006 13:16:51 // 18100
18029 hsz 1. kép, fekete henger a váltón.
Bálint3305-07-2006 13:04:04 // 18099
Képet tudsz róla feltenni?
pb_05-07-2006 12:39:43 // 18098
Nem a rugó oldalról. Ha a körkörös rugót levadászod róuk, akkor könnyű lesz kipiszkálni őket.
granturismo05-07-2006 12:22:08 // 18097
Ok, de melyik oldalról? Az égéstér felől a szelepfészekben nyomtad fel a csavarhúzót és úgy ütötted ki?
pb_05-07-2006 12:12:45 // 18096
Azok úgyis cserések lesznek, sztem roncsolással. Mi 1 csavarhúzóval vettük ki őket, mind totál qka lett. Viszont az új beszereléséhez gyártattunk 1 célszerszámot, amivel frankón a helyükre lehet nyomni őket.
granturismo05-07-2006 12:06:35 // 18095
Sziasztok. pb Neked is ilyen "hosszú" szelepszárszimmeringek van benne? Csináltam egy szeleprugó összenyomó célszerszámot amit az oszlopos fúróba be tudok fogni. Ezzel szétszedtem az egyik hengerfejet, de hogyan vegyem ki a szelepszárszimmeringeket?
pb_05-07-2006 11:08:01 // 18094
Ettől a szilent még lehet sz@r.) A motor a kuplung benyomása után is fogja rázni a bakokat.
pb_05-07-2006 11:04:57 // 18093
Tehát nem biztos, hogy jól műxik, mert a kf probléma is erre engeded következtetni(nem 100%, hogy rossz, de nagy a sansz), de ezt többet már nem írom le. Röviden minél nagyobb a súrlódó felületek nagysága, ill minél kisebb mértékben tud melegdni, annál nagyobb a lassulás mértéke. Az ABS akkor kapcsol, mikor +csúszna a kerék, az a szerepe, hogy ne engdje +csúszni az autót, hogy írányítható maradjon, de ezáltal ugye +nőhet a fékút is. A 33-ban 2 csatornás ABS van.
Azmo05-07-2006 10:53:01 // 18092
hehe, úgy ahogy mondod :D Köszi pb....na látod Wiki? Mondom hogy perverz :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-07-2006 10:48:59 // 18091
"agyatlan sznob,de büdös perverz!" :-) (Monthy Python!!!)
pb_05-07-2006 10:44:37 // 18090


Csak ezek vannak, bár ezeket sem én készítettem, hanem MGege kártárs. De, ha gondolod csinálok róla részletes képeket.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-07-2006 10:40:36 // 18089
nem akarok okoskodni - de fogok! :-) az írja a kollég hogy "kuplungot kinyomva is" akkor a váltó kizárható,nem?
Rumi05-07-2006 10:29:11 // 18088
volt légtelenítve. és a fékkel semmi bajom, mert jól müködik. illetve az a bajom hogy már a gyári érték sem lehet vmi fényes. az alfák sosem voltak a megállásról híresek. amugy ezt az egész fékezés dolgot ugy ahogy van nem értem! tapadás=fékhatás addig van amig nem csusznak meg a kerekek, nem blokkolnak. erre van az ABS, tehát ha nyomok egy padlóféket, akkor jó a fékem, ha minél hamarabb bekapcsol az ABS, akkor van a legnagyobb fékhatásom. namár most ez megtörténik. ha teszem azt jobb fékem lenne, akkor az sem tudna mást csinálni mint hogy fékezéskor blokkolja a kereket. a különbség az én olvasatoban max annyi lehetne, hogy míg a gyári fék mondjuk 80km/h-ig képes blokkolni (csak mondtam egy számot, fogalmam sincs) addig egy másik esetleg 120-nál is tudná blokkolni a kereket. tehát jelen példánál maradva 80-ig nincs különbség a két fék között, csak a fölött. én így értelmezem a fék kérdést, máshogy nem nagyon tudom elképzelni a különbséget. ezt azért írtam hogy lássad hol a készülékemben a hiba :) így talán könnyebb lesz megértedned velem a dolgot
Azmo05-07-2006 10:00:11 // 18087
túlzásokba ne essünk...ez már ultra perverz lenne :D
Bálint3305-07-2006 09:51:11 // 18086
De panoráma fotó legyen ám, körbe szépen mindenről!
Azmo05-07-2006 09:46:16 // 18085
na majd pont Te nem....kérnék egy fotót a km óra műszeregység belsejéről....na, mingyá meglátod hogy perverz vagy :DDDDDDDD
pb_05-07-2006 09:45:25 // 18084
Nézd + a váltó 1. szilentet.
pb_05-07-2006 09:44:45 // 18083
Azért nem mindenki.)
Bálint3305-07-2006 09:42:08 // 18082
Üdv kollégák! Megint szarakodik a vas. Tünetek: - Az egész autó rázkódik, mintha szar úton mennék, de különösen a váltó (a váltókar néha már 10 cm átmérőjű köröket ír le) A rázkódás a sebesség függvényében változik (fordulatszámtól nem függ, kuplungot kinyomva sem változik), 50 fölé nem nagyon mertem vele menni mert már úgy rázott, hogy féltem szétesik. A motor amúgy egyenletesen szépen jár, nem rázkódik gázadásra sem, jól húz. A féltengelyeket leellenőriztem, az ok. A kereszttartón lévő motortartó bak meg van rogyva kissé, de az nem hinném, hogy ezt okozhatja. Futóművön én nem tapasztaltam semmi rendellenességet, de ez persze még nem zárja ki, hogy ott van a hiba. Kérdés: -Lehetséges, hogy a váltó lazult le valahogy és az rázkódik?
Azmo05-07-2006 09:29:23 // 18081
vigyázz velünk, perverzek vagyunk :P :D
pb_05-07-2006 09:25:49 // 18080
Én is ezt akartam javasolni, hogy 3. fokúra kéne emelni a szintet. Ki kéne pucolni az összes járatot, akár, ahogy norbee mondta, de én mindenképp átfújnám, ha máshogy nem, akkor a kúton a levegő részlegnél.
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-07-2006 09:18:56 // 18079
hi! 3. fokú készültség elrendelve!!! amúgy a le-szétszerelés idejét 45 percre javítottam... most Brigícióban lubickol du. 2-ig aztán össze és hát ugye reméljük hogy...
Songokou05-07-2006 00:57:53 // 18078
No en meg mar hulyenek ereztem magam, h ertetlenul bambultam miert 33-t terelgetsz. :DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-07-2006 00:56:07 // 18077
szeva pb_ tesah' ! örülök,hogy szerinted se a szellep! jó lenne,ha tényleg karbi lenne! azzal elbírok,csak úgy van vele az alfisti,hogy hátha nem is az,és akkor fölösleges a 3. fokú riadókészültség! mert ugye: 1. fokú: fúvókák áttisztítása = 10 perc/oldal 2. fokú: karbi a motoron,de a k.fedél leficcen = 30 perc/oldal 3. fokú: karbi le a mociról,diribre szét,áztatás = 1ó /oldal + áztatás :-(
Marklar15505-07-2006 00:22:07 // 18076
Jahhh. A fő! "adok-veszek" rovatban még mindíg vannak új/bontott cumóink... ;-)
Marklar15505-07-2006 00:19:54 // 18075
Nahh. Tegnap vezettem életemben előszőr 33 boxit... Egyből az 1,7ie-t. (8V) Hmmm Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen kis kemény gép!!! ;-)
pb_04-07-2006 22:42:23 // 18074
Hol vesztetted el?)
pb_04-07-2006 22:40:40 // 18073
A nyeregre gondoltam.
Ferke04-07-2006 22:10:13 // 18072
Na igen, erre most ráfaragtam. Teljesen elvesztettem a fonalat. Ráadásul a kis vas sem halad semennyire, most már bele kellene húznom.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.