Forum >> Alfasud-33
VinceP4 (Il capitano)28-10-2006 19:38:43 // 23921
Na mindegy, mennem kell, cső.
VinceP4 (Il capitano)28-10-2006 19:37:54 // 23920
Kik ők? A kocsikák?
pb_28-10-2006 19:33:34 // 23919
Naja, ha ők is úgy akarják, akkor tudnak lépni.))
VinceP4 (Il capitano)28-10-2006 19:26:41 // 23918
Ott is az volt az első kérdés: Húúúú ez rendesen fel van paprikázva mi? Amikor mondtam, hogy nem, csak Alfa, és jó állapotban van, nem nagyon akarták elhinni.
Ez van.
Addig jó nekünk, amíg a legtöbben így gondolják. :)) Akkor lehet igazi meglepit okozni az emberkéknek. :))
pb_28-10-2006 19:16:33 // 23917
Akkor viszont inkább a perem belső részénél kéne elvágni, a javítóív tetejét pedig behajtani.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 19:13:38 // 23916
na jó: a perem kb. feléig
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 19:13:05 // 23915
pont megelőztél! :-)
szóval: most is így néz ki,csak a betöltő felett van egy luk majd' a Pininfarina feliratig :-(
pb_28-10-2006 19:11:37 // 23914
Meddig ment fel a rozsda? Sztem a perem alatt, vagy a perenél kéne elvágni, annyit enged a javítóív?
pb_28-10-2006 19:08:51 // 23913
Pont azt akartam kérdezni, ha kész lesz, akkor is fogsz-e vele gyorsulgatni, de már + is kaptam a választ.)) Gondolom csórikám nem tudta, hogy miért megy ennyire a gép.))) Én legutóbb a 3.0 Spidereket, vagy GTV-eket próbáltam be. 1-es közepéig még partyba is voltam velük, aztán úgy éreztem, mintha a fékre léptem volna.)) De volt olyan futam is, ahol csak "büntetősúllyal" engedtek rajthoz állni. De legalább örömet szerezhettem vele Ferkének.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 19:05:07 // 23912
kando.28-10-2006 19:01:51 // 23911
Jó, na ! :))
Egyébként pesten meg vártalak, írtam sms-t is..
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 18:58:55 // 23910
Vince+pb_:
mivel belesz..rtam,semmi infrastruktúra (akna,áram)nem alakult a nyáron, inkább pénzgyűjtés ment...
szóval 90%,hogy csináltatom ,de általában ha én valakit "nem számít hogy,csak jó legyen" szöveggel megbízok,tutti,hogy az valami nekem nemtetszőt csinál...
azaz a koncepciót én szeretném megalkotni.
van ötletem rá ,pl ha a perem ugyanolyan,csak más szögben áll akkor mivel a javítóelem +-os ,azaz nagyobb a kelleténél, ki kell belőle venni a felesleg 3szöget esetleg.
Vince:
...a többit a Sörházban, szerintem 9-nél hamarabb nem érek oda,de nem ér addigra berúgni! ;-)
kando777:
hiszem,ha látom! - mármint a miskolci látogatásod! :-p
(azért ne húzdd fel az orrod,szükségem lehet még a sárvédődre! :-)
pb_:
a perem az enyémen pont mint a csíklámpáson, csak nektek a perem a hátsó ajtó után a lemez kellős közepén halad, a csomitartó felső x centije mint egy puttony van ráépítve, a kocsi vége előtt meg asszem elvéknyodik és beleolvad a sárvédőbe.
nekem meg ugye jön a 3. ablak ,az alatt végigfut és a hátsó élére kanyarodik fel...
de szerintem a tanknál nincs különbség
VinceP4 (Il capitano)28-10-2006 18:55:38 // 23909
Akkor igen. :))
Kész lett, szép lett, de a festés amolyan pénztelen gyorsmegoldásnak indult, de még az is elmegy. Azt leszámítva, hogy a küszöbre felugrott a kutya száradás közben. :))
Júj azt még nem is írtam neked, hogy Leon/Toledo 1.8T-vel nyugodtan gyorsulhatsz, mert a gyengébbik az partiba sincs az erősebb pedig 150-nél kezdi ledolgozni a lemaradást.
Ez Miskolcon volt az illegálison, az az igazság, hogy én is többet vártam. :)) Hát még ők... ha-ha. A nitro kapcsolót keresték a kocsimban. :))
Először ki sem akart állni velem, mert csak "szar 15 éves szívó 1,7-es", utána koppant szegény.
pb_28-10-2006 18:31:10 // 23908
De, ha az ember magának lakatol, akkor jogosan fáj6 ilyen miatt a feje.)) A tied elkészült?
kando.28-10-2006 18:29:14 // 23907
Pincében van, majd megnézem :)))
De az is lehet, kivágom az enyémről, ha az a szar sokáig fog még állni, s elbontom inkább :-DDD
Oks, már nekem is érik egy miskolci látogatás, van ott egy hifis ismerősöm-barátom is, tud adni szállást is :)
VinceP4 (Il capitano)28-10-2006 18:27:57 // 23906
Figyu Ádi ez legyen a lakatos gondja, úgyis meg tudja csinálni. Tudod, nekem sem stimmelt az sem, meg a kerékív sem, ezt közöltem is a fószerral, de mondta, hogy nem gond.
A részleteket majd este a sörházban... :)
pb_28-10-2006 18:10:53 // 23905
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 18:05:45 // 23904
na ezért lakolnod kell! :-)
gyere Miskolcra,ez is újabb ürügy...
amúgy milyen állapotú az a sárvédő?
(nemtom hova jut ki a dolog ,de végszükség esetén nem gyártasz le belőle egy tanksapka-foltot nekem ? :-)
kando.28-10-2006 17:47:52 // 23903
Csíklámpáshoz azt hiszem van nekem BH elem, igaz ez majdnem egész sárvédő, amit még a pirosról lett lebontva, csak Sopronban.. :)
Elküldjem postán ? :-PPP
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 17:28:17 // 23902
sziasztok!
először kérdésnek indult,mostmár inkább tényként közlöm:
sikerült nem megfelelő tanknyílás-javítóelemet szereznem és/vagy
rossz a bolti nyilvántartás (vagy esetleg még 1 eset, erről majd lent bővebben)
:-(
szóval a sztori:
hozattam 1 bal H javítóívet meg egy betöltős foltot,gondoltam az legalább meglegyen
uis mire kitaláltam, milyen "kímélőautót" veszek,épp egy sincs eladó,az idő meg telik,hát gondoltam előkészítem a lakatus-projektet, ha mégis ez maradna télre és a szokásos idegbeteg-kapkodós módszerrel kellene megcsinálni v. csináltatni,hát ne érjen akkor meglepetés...
mily' bölcsen is gondoltam:
uis: az Alfa 33 83-94 jelölésű foltot ha a tanksapkára ráteszem és (tankkal szemben álva) a bal oldalát illesztem az B H ajtónyílás végéhez,akkor az ablakok alatti perem,(ami a hátsó ajtó mögött is folytatódik és a javítófolt is még pont tartalmazza ,kicsivel felette van vége) felfelé durván törik az ablakok vonalához képest.
először azt hittem, megint az SW szívat,aztán kis töprengés után rájöttem
hogy a csíklámpáson nincs törés,gyakorlatilag az SW-vel egyezik:
viszont a régin meg tényleg törik:
KÉRDÉS
(mivel a beszerző fazon 99-százalékban azt fogja mondani ,hogy csak ilyen van)
létezik szerintetek külön 90 utáni folt,vagy amilyen "szerencsém" van, a csíklámpás tulajok is régit tesznek ,csak (és itt a 3. változat) senkinek nem kellett még a peremig pótolni ,így nem derült ki ez a dolog? :-(
először kérdésnek indult,mostmár inkább tényként közlöm:
sikerült nem megfelelő tanknyílás-javítóelemet szereznem és/vagy
rossz a bolti nyilvántartás (vagy esetleg még 1 eset, erről majd lent bővebben)
:-(
szóval a sztori:
hozattam 1 bal H javítóívet meg egy betöltős foltot,gondoltam az legalább meglegyen
uis mire kitaláltam, milyen "kímélőautót" veszek,épp egy sincs eladó,az idő meg telik,hát gondoltam előkészítem a lakatus-projektet, ha mégis ez maradna télre és a szokásos idegbeteg-kapkodós módszerrel kellene megcsinálni v. csináltatni,hát ne érjen akkor meglepetés...
mily' bölcsen is gondoltam:
uis: az Alfa 33 83-94 jelölésű foltot ha a tanksapkára ráteszem és (tankkal szemben álva) a bal oldalát illesztem az B H ajtónyílás végéhez,akkor az ablakok alatti perem,(ami a hátsó ajtó mögött is folytatódik és a javítófolt is még pont tartalmazza ,kicsivel felette van vége) felfelé durván törik az ablakok vonalához képest.
először azt hittem, megint az SW szívat,aztán kis töprengés után rájöttem
hogy a csíklámpáson nincs törés,gyakorlatilag az SW-vel egyezik:
viszont a régin meg tényleg törik:
KÉRDÉS
(mivel a beszerző fazon 99-százalékban azt fogja mondani ,hogy csak ilyen van)
létezik szerintetek külön 90 utáni folt,vagy amilyen "szerencsém" van, a csíklámpás tulajok is régit tesznek ,csak (és itt a 3. változat) senkinek nem kellett még a peremig pótolni ,így nem derült ki ez a dolog? :-(
gabi alfa3328-10-2006 14:19:43 // 23901
Sziasztok!! A problémád elöfordulhat a kipufogo kőnyék kifujásátol is a hengerfejnél
Dimmu28-10-2006 13:47:23 // 23900
Köszi a segítséget,megpróbálom jobban behatárolni,de a szervószivattyú,és a hidrotőkék,biztosan nem ciceregnek,mert azoknak már ismerem a hangját!!Majd részletesebben megpróbálom leírni a jövő héten!!
Mégegyszer köszi!!:-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-10-2006 13:32:31 // 23899
újabb "hangos képrejtvény" ? :-)
(el kellene érni,hogy az ilyen jellegű kérések nagy számára való tekintettel legalább ebben a topikban lehessen hangfile-okat feltölteni, ill. hallgatni :-)
de komolyan: nehéz így megmondani...
nekem régebben egy ilyesmi effektről kiderült, hogy a váltórudazatot a váltón rögzítő kötésben okozta valami (alátét vagy zéger)
mondjuk arra inkább a csilingelés volt a jó szó...
mindenesetre úgy jöttem rá,hogy amikor menet közben előjött, a váltókart 1 kicsit oldalra feszítve sikerült elhallgattatni...
egyébként kifejezett ciripelést éppen most is csinál az enyém :-)
érdekes módon nekem is úgy tűnt, hogy motorikus vagy hajtáslánc-beli zaj
aztán kiderült, hogy a lazán felrakott első lökhárító okozza :-)
(ugyanis kiszállás után, az ajtóbecsapódást követően is hallatszott egy halkuló gyors cirip :-)
sty28-10-2006 13:10:02 // 23898
nem nitrora gondolok hanem a katalizátor helyére szokták beépiteni ,gázgyorsito de már hallottam hogy valaki rezonancia dobnak hivja.ez egy üreges henger kb 10cm-es belsö átmérövel ésolyan a belseje mintha menetes lenne és álitólag ezáltal felgyorsul a gázáramlás
pb_28-10-2006 13:04:04 // 23897
Ez így 1. olvasásara sok minden lehet, valahogy pontosabban kéne behatárolni a ciripelés helyét, ill, hogy pontosan mikor jön elő. Addig csak sajnos találgatni lehet, pl.: görgők, szíjak, vízpumpa, szervoszivattyú, htőkék, generátor, kipuf, féltengely, váltó, stb.
Dimmu28-10-2006 10:44:03 // 23896
Sziasztok!!:-))
Én egy igen megrögzött,és azt hiszem életem végéig boxer-motor függő ember vagyok!Kb.2 órányi olvasgatás után ráleltem ama problémára amivel én is nap mint nap szembesülök,de a megoldás megtalálásáig nem volt időm eljutni.Nekem már a második 33-asom van,mindkettő 1.7 16v boxer motorral.A mostani nem olyan gyönyörű,mint az elődje,de sokkal-sokkal megbízhatóbb,és semmi gond nincs vele CSAK:Cyrypel,terhelt állapotban a motortérben valami,és nem tudom mi lehet az,remélem valaki már kiderítette,és tud nekem ebben segíteni,mert az autó nagyon jól fogyaszt 8-9 literből eljárok vele átlag 100-120-as tempóval,semminemű olaj nem fogy belőlle,csak néha egy kis hűtőfolyadék,de az sem vészes!!Nem tudom mitől cicereghet,mert sem nem rángat,sem nem dadog,és rettenetesen gyorsul!!Nagyon megköszönném,ha valaki legalább a fő csapásvonalat megadná,hogy merre kellene kutakodni!!Valamint Alfa emblémára lenne szükségem,mert állandóan ellopják a szelepsakáimmal együtt!!Hol lehetne szert tenni rá,mondjuk bontóban adnak ilyen kis "tételt "??
Ettől függetlenül imádom ezt a típust,és épp tegnap hoztak a helyi kereskedésbe egy pontosan ugyanolyan színű,és állagú gépet,mint amilyen az enyém!!Rögtön lementem megnézni,és gyönyörű 1.5 ie légkondival,meg minden!!Nagyon jó állapotban van!!Remélem valami ismerős veszi meg,és akkor röföghetünk együtt!!:-)))
Előre is köszi a segítséget:
Dimmu
Barni14728-10-2006 00:38:10 // 23895
Hát igen ennek is meg van a szépsége. Ha sok pénzem lenne veterán autókat újítanék fel, de erre szerintem csak a következő életeim valamelyikében fog sor kerülni.
pb_28-10-2006 00:31:57 // 23894
Persze én sem utasítanám vissza ezt a dolgot.) De, azért biztos hiányozna(persze, amikor benne van az ember a projektben sokszor elátkozza a napot, mikor ilyenre adta a fejét), az, amikor 1 roncsból kell autót csinálni.))
Barni14728-10-2006 00:27:25 // 23893
Én azért élvezném :-)
Mekkora kihívás lenne, milyen színben , milyen bőrrel , melyik motorral stb :
:-))))
pb_28-10-2006 00:24:31 // 23892
Ez is lehet +oldás, de abban nincs kihívás.))
Barni14728-10-2006 00:22:06 // 23891
Vagy nyer a lottón és bemegy a szalonba egy csúcsmodellért.
pb_28-10-2006 00:20:27 // 23890
Igen ez így van, ahogy írod. A motor csere, vagy az átépítés lehet 1xűbben +old6ó 1 autó cserével. Persze, akkor nagyon valószínű, hogy lehet kezdeni az egészet a 0-ról, így kerül az ember szépen 1 végtelen ciklusba.
Barni14728-10-2006 00:13:25 // 23889
Az átépítés is megoldás, de átlagautós nem igen csinálja meg otthon a garázsban ( kivétel néhány fanatikus :-DDDD )
A környékbeli szerelőket ismerve pedig nem igen vállalnák és ráadásul szintén zsebbenyúlós téma. Akkor már inkább 1.8 2.0 TS csere ha száguldozni akar az ember.
Én mondjuk megvagyok a 8 szeleppel, nem mondom hogy nem lenne jobb +30-40 paci , de sajnos egy darabig nem tudok feljebb lépni.
A mostani vas legalább lassan egyben lesz, ha meg másikat veszek az is zsákbacica.
pb_28-10-2006 00:04:19 // 23888
Sztem 5-8 pacit nem kapsz a csipszel, jó, ha 2-4 kijön belőle. A lendkerék könnyítés önmagában érhet valamit. Inkább az egész 1ütt érhet valamit: sporttengely, polír, szelep könnyítés, átalakított kipuf, csipsz, stb. De 1 1.6 8v boxer estében sztem az 1. lépés a 16v konverzió.
Barni14727-10-2006 23:39:36 // 23887
Akkor már 50-60 ropiért veszel egy másik chippet. Kapsz 5-8 pacit meg 10-15 Nm -ert , megfejeled egy sportlégszűrővel, nyitottabb kipuval , kicsit könnyítessz a lendkereken és már jobban érzed magad. De akkor inkább cseréld be egy Ti-re.
Barni14727-10-2006 23:36:07 // 23886
Te most konkrétan ilyen nitróra gondolsz?
Mindenképpen lebeszélnélek róla. 1.6 boxer 8V -be felesleges pénzkidobás.
pb_27-10-2006 22:52:45 // 23885
Sztem sokkal jobb nem lesz tőle a gép. Inkább akkor polírozd fel a szívórészt.
sty27-10-2006 22:50:35 // 23884
hogy megéri -e beszerelni?
pb_27-10-2006 22:47:08 // 23883
Nem fog károsodni, ráér akkor beépíteni a frankó gátlókat, mikor cseréled a féket.
Ferke27-10-2006 21:37:42 // 23882
Szerintem nem lehet gond belőle, ha addíg így hagyod.Ahogy gt is mondja, nem lehet számottevő a különbség a két gátló között.
Rumi27-10-2006 21:00:04 // 23881
nekem az előzön hátul két homlok egyenest különböző gázrugó volt. az egyiknek alul volt a tokmány, a másiknak meg felül!! , néztem nagyokat mikor elbontottuk
granturismo27-10-2006 20:56:19 // 23880
Én szerintem ne építsd át. Mind a kettő sud gátló olyan hatalmas difi nem lehet.
Face27-10-2006 20:27:00 // 23879
Nem cserekompatibilis a külső és belsőfékes csillapító, tuti cserélem akkor de ez valszeg csak jövő év végén lesz... még nemtom.. a köztes idő a kérdéses, amig a belsőféknél maradok.Van egy pár egyforma bontott komplett belsőfékes gólyalábam.. van értelme kicserélnem őket, ah azok elfogadható állpotúak? Vagyis károsodhat az autó ha tovább fut kvázi egy évet felemás első lengéscsillapítókkal?
pb_27-10-2006 20:18:03 // 23878
Sztem ha külső fékesre átépíted, akkor úgyis cserélni kell több dolgot, ezt is bevon6od a cserélendők közé.
pb_27-10-2006 19:39:09 // 23877
Na majd legközelebb jobban +nézem én is.)) 1 7vége alatt rendbe lehet hozni, hacsak lökös áll hülyén.)
pb_27-10-2006 19:34:44 // 23876
Mire gondolsz konkrétan?
Face27-10-2006 19:34:15 // 23875
Kollégák, menniyre egészségtelen történet az ha felemás lengéscsillapítók vannak bent elöl a kocsiban?Már mióta megvettem kicsit lógott a bal eleje, ezt betudtam annak, hogy valszeg kezdi megadni magáta bal első lengéscsillapító, de még igazából nem volt vészes... most műszaki előtt a dolog pénzügyi vonzata mellett azért se cseréltem ki mert jövőre tervezem átépíteni külsőfékes 33 futóműre...
Aztán ma tök véletlenül azt vettem észre, hogy más a két oldalon a felső rögzítés közepén lévő csavarmenet vége, ami ugye kvázi magának a lengéscsillapitónak a felső vége... az egyik villáskulcsos foghatóságú, a másik inbuszos furatos... ebből ugye az következik hogy tutira különbözőek a komplett lengéscsillapítók... :(
Kicseréljem tavasszal őket szerintetek?(decemberben úgyis megy téli pihire a masina, addig még tuti kibírja ha eddig is bírta...)
Wikicica27-10-2006 18:31:53 // 23874
A jobosé is csálé charlie 166 szerint :-) Minden talinál megkérdezi már megcsináltattam-e :-)))
Wikicica27-10-2006 18:31:00 // 23873
Szia pont lekéstél mert indultam dolgozni.
sty27-10-2006 16:04:47 // 23872
skacok valakinek van gázgyorsito az autojában,mik a tapasztalatok,mennyibe kerül és milyen márkát ajánlotok?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
451
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?