Forum >> Alfasud-33
pb_24-03-2007 22:22:05 // 28371
Zégert is tett rá?
Whiteskull24-03-2007 22:21:23 // 28370
Erről jut eszembe, hogy még van egy kis vörösborom. :)))
pb_24-03-2007 22:19:17 // 28369
Ja, helyette sört adtak.)))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-03-2007 22:13:08 // 28368
Whiteskull24-03-2007 22:10:17 // 28367
Mi van? Elvették a vacsorádat előled? :))))
pb_24-03-2007 22:05:09 // 28366
Naaa, naaaa!))))))
pb_24-03-2007 22:04:43 // 28365
Ezt örömmel hallom.)))
pb_24-03-2007 22:04:15 // 28364
140-et 3-ba kell produkálnia a gépnek.))) Amúgy a Nagykőrösin kifelé nincs lámpa, max trafi.))))
Whiteskull24-03-2007 22:04:13 // 28363
A józan ész mindig felülkerekedik. :)))))
Hiába no! Ami jó, az jó! :))))
Scott24-03-2007 22:01:36 // 28362
Félre van rakva a komplett injekciós system, kábelezéssel együtt. Ki tudja mit hoz a jövő :))
Scott24-03-2007 21:59:59 // 28361
Lámpa volt, meg kellett állni :))
Scott24-03-2007 21:59:25 // 28360
Ádi ! Ezek a felnik tényleg jól néznek ki. Biztos nem Photoshop? :)
pb_24-03-2007 21:58:53 // 28359
Amúgy nem teszik nekem, hogy nem térsz +.)))))))))
Scott24-03-2007 21:56:50 // 28357
Hi All ! Jelentem maradok karburátoros :))
Mai események: 7 hónap után előhoztam a gépet. Lecseréltük az olajat ill. kiderült, hogy nem a szimering szállt el, hanem a vezműházban lévő egyik kis csavarnál ( ami az olajjáratot zárja ) szívárgott az olaj. Persze ez akkor derült ki, mikor beraktuk az új szimeringet :) Szal mégsem a Corteco-val volt a baj. :)
A második garnitúra Dell'orto karbikat lerugdaltam a gépről és az újonnan szerzett ( harmadik garnitúra ) Weberek kerültek fel ( dzsuvásan, retkesen, úgy ahogy voltak ). Na végre: qva jó vele a gép. Nem torpan, nem gondolkodik lép, mint állat :) Kapott egy utolsó esélyt a karbi system, de úgy néz ki ezek jók :) Igaz ma esős idő volt, de 1-ben folyamatosan elkapart olyan szinten, hogy alig tudtam megfogni az elejét. Kimentem a Nagykőrösire, 1-2-3-4 ránézek az órára és már 140. Hmm, finom :)
pb_24-03-2007 21:50:47 // 28356
Helyes!))) Ügyis csak a lelkedet kell fürdetni valami nemes nedűben.))) Annyi bőven elég.)))
Whiteskull24-03-2007 21:47:21 // 28355
A múlt héten már fürödtem. Az esztergomi taliig már nem szándékozom újra. :)))
pb_24-03-2007 21:45:39 // 28354
Ezt már nem mosod le magadról.))))))))))
pb_24-03-2007 21:44:46 // 28353
A váltórudat sikerült helyre rakni?
Whiteskull24-03-2007 21:36:55 // 28352
Mármint a felni, és nem a kocc. :))))
Whiteskull24-03-2007 21:36:40 // 28351
Ez nagyon jó! :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-03-2007 21:32:49 // 28350
Köszi!
én is nagyon elégedett vagyok vele...
valamiért van 1 kis "USA Edition" jellege a kocsinak vele, még a végén lehet,hogy ráerősítek egy bicolor ajtófestéssel.... :-)
igen Vincéé,ő is befutott...
jó kis dumadélután lett végül,
pedig az egész úgy indult,hogy egy parkolóházban egy hirtelen mozdulattal leakasztottam a váltórudat a váltóról + (mivel 1esben maradt ,csak én nem tudtam még akkor) jól nekimentem egy dobozos vw polónak :-)
pb_24-03-2007 21:17:26 // 28349
Azta a qrva! Nagyon nem rossz! A piros 33 Vince verdája?
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-03-2007 20:57:14 // 28348
sziasztok!
nem hivatalos kémfotók a verdámról az új felnivel a "Keleti Vég" topikban! :-)
(a hivatalos premier ideje bizonytalan, ugyanis ehhoz előtte le is kéne mosni az autót, viszont szerintem meg egy Ronal A1 15" meg egy mosás nagyjából egy időben azért túlzás!!! :-p
pb_24-03-2007 12:52:45 // 28345
Várj, várj. Először nézzük a tényeket, Recaro ülések, turbina kerekek, QV stílusjegyek. Persze ettől, még közel sem biztos, hogy P4, mert a sima QV is rendelhető volt, Recaroval, és turbina kerékkel, asszem Németországban.
Aztán, néhány dolog, azért árulkodik ami az avatott szemeknek:
-hátsó difi, ha jól emléxem láttam alatta, ahhoz, hogy be lehessen építeni át kell alakítani a fenéklemezt, nem hiszem, hogy házilag sokan vállalkoznának rá, de 1-2 elvetemült emberből kinézem.
- viszkó felfüggesztés: ha jól emléxem azt is láttam, azt sem 1xű házilag befaragni.
- váltó: az előzőből következik, hogy váltót, és a felfüggesztését is át kell ilyenkor alakítani, +int csak nem 1xű móka, leginkább a felfüggesztés.
- relé a tűzfalon: erre viszont kifejezetten emléxem, és csíkban Berlinából/Sedanból, csak 1 összkerekes típus volt. (találós kérdés, melyik is az?)))
Tehát 80%, hogy az autó összkerekesként gördült le a szalagról. Aztán valaki hazavágta a hajtást, és leszerelte, utána pedig elfelejtette az autóval adni.
pb_24-03-2007 12:35:14 // 28344
Akkor jól emlékeztem. A fémházas annyival jobb, hogy nem törik össze a ház, ill lehet házilag is renoválni.
pb_24-03-2007 11:33:22 // 28343
Magas labda volt, ki kellett használni.)))
kando.24-03-2007 11:33:15 // 28342
Voltál tegnap sarut nézni, vagy még nem mentél bótba ? :)
pb_24-03-2007 11:32:29 // 28341
Azért néztem én, azt az autót is közelebbről...
pb_24-03-2007 11:30:44 // 28340
Ugyanolyan Recarok?)) Jaja élőben tök más látvány fogad. Akkor döbben rá az ember, hogy micsoda hulladékok is valójában ezek. 1 1/2 életet rá kell áldozni, hogy visszahozd őket a "zúzdából".)
kando.24-03-2007 11:24:05 // 28339
Aha.
Bár ha gyárilag nem P4, akkor azt utólag belefaragni nem 1xű, át kell kicsit szabni az alvázlemezt is meg kell hozzá a vezérlő elektornika is..
Szala24-03-2007 11:19:59 // 28338
Na ja. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy eredetileg nem P4, csak volt a gazdinak tengalye hozzzá, amit be kellett volna rakni. Vagy mi. De az összkereken kívűl, korrektül adta:)
kando.24-03-2007 10:01:43 // 28337
De abban meg a hajtás nem jó -- szerinte...
Szóval most ,,csak'' sima 1,7 16v
Scott24-03-2007 05:37:58 // 28336
Igen, a csíkban műanyag van, a régiben meg fém.
Scott24-03-2007 05:32:07 // 28335
Nyugi, tegnap hidegen nekem is rángatott egyszer-kétszer. Mondjuk annyira biztos nem, mint a tied :PPPPP
Szala24-03-2007 02:20:11 // 28333
Amúgy a Hudini mostani vas-át is majdnem megvettem, csak ő gyorsabb tudott lenni. Na az egyben volt annk idején arra emléxem.
Szala24-03-2007 02:18:18 // 28332
Ja vágom.
A piros már tényleg fent van egy ideje.
Annak idején mikor kocsit kerestem néztem én is egy fehér P4-et. Képen korához képest álom volt. Élőben persze más. Kicsit lóg a lökhárító, dukkó hibák, megviselt felni, stb. Beleülni fasza volt, uazok a Recaro-k voltak benne, mint a tiédben;) Viszont mikor mentem vele..háát. Dadogó alapjárat, csörgés minden felé, a váltó azt hittem a kezemben marad...innentől már nem is nagyon tudtam másra figyelni.
pb_24-03-2007 02:08:22 // 28331
Az a baj ezekkel, hogy képről nagyon szépek, de közelről, már nem biztos, hogy azok, a pirosat már régóta árulják egyébként.
pb_24-03-2007 01:48:51 // 28328
A 33-asra majdnem ugyanez áll, főleg, ha az ember 1 viseletes dbhoz jut már hozzá.
Szala24-03-2007 01:46:34 // 28327
Na ja, ez az gazdaságossági, közös platform szitu.
Bár én egyébként is úgy vagyok a Sprint-tel, mint egy nem túl racionális dologgal az életemben, sokat eszik, sok törődés kell neki, télen nem használós...stb, de gyönyörű és izgalmas vezetni:)
pb_24-03-2007 01:40:00 // 28326
Sztem leginkább azért, mert a Fiat konszern része lett.
Szala24-03-2007 01:36:34 // 28325
Nem igazán értem miért ált le az alfa a boxer gyártással. Mármint hogy gazdaságtalannak vélték az ok, de hát erre is van igény, mint a tudjuk:)
pb_24-03-2007 01:31:53 // 28324
Ja jól van vágom.)) Itt is elő szokott fordulni néha 1-1 db.
Szala24-03-2007 01:23:25 // 28323
Csík? Ha úgy érted még hosszúkás lámpákkal, akkor igen.
A 11. ker-ben, ahol lakom egyébként gyakran találkozom Impreza-kal, sokszor csak az este csendjét megtörő hangjukra keszek figyelmes.
pb_24-03-2007 01:12:04 // 28322
Milyenre gondolsz, csíkra?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?