Forum >> Alfasud-33

Szala24-03-2007 00:29:37 // 28321
Ma jöttem a pályán kb 150-el, semmi durvítás, esett az eső rendesen (amúgy sem gyakran megyek ennél többel) és mögülem indulva megelőzött egy ilyen, de valami olyan játszi könnyedséggel, hogy komolyan öröm volt nézni. Állat hangja van!
pb_24-03-2007 00:26:24 // 28320
Jah, hogy el kéne adnom?) +szabadulnék tőlük, valami jó kis vw, vagy kopel, esteleg ford ülésre cserélném, dehát amíg nincs másik nem dob6om ki.)) Amúgy az adok-veszekben volt Recaro, néhány 7e, asszem botigta hírdette.
pb_24-03-2007 00:23:33 // 28319
1 ilyenre én is beneveznék.)
Szala24-03-2007 00:17:41 // 28318
:DDD Azért elmagyarázom. Nem én adok el Recarot, mert hogy nekem nincs:) Viszont, te rendelkezel egy pár szép példánnyal. De hát úgy látszik nincs miről beszélnünk:)
Szala24-03-2007 00:15:16 // 28317
Ez kell nekem még! jó 1 év múlva remélem:))
pb_24-03-2007 00:14:34 // 28316
Oh, nem is tudtam.) Pedig elég fapados ülések vannak az autóban.)
Szala24-03-2007 00:10:11 // 28315
Határozottan:))
pb_24-03-2007 00:07:07 // 28314
Miért vannak?)
Szala24-03-2007 00:06:23 // 28313
Igen?
kando.24-03-2007 00:03:07 // 28312
Hé!
Szala24-03-2007 00:02:27 // 28311
Mikor is adod el nekem a Recaro-idat?:)
Szala23-03-2007 23:49:46 // 28310
Oké, köszi!:)
pb_23-03-2007 23:43:44 // 28309
Esetleg.)
pb_23-03-2007 23:43:04 // 28308
Ja, ha nem saját emelőjével emeled, ami nagy valószínű lesz, akkor a lengőkar hátsó pontjánál (ahol a lengőkar fel van fogtva a kasztnihoz) tedd, az esetleges küszöb, és padlólemez károsodások miatt. Vagy még a gyári emelőpont jöhet szóba, mondjuk olajemelővel.
Szala23-03-2007 23:39:47 // 28307
Esetleg a tropa váltórúd szilent miatt?:)
pb_23-03-2007 23:38:06 // 28306
Nagy valószínűséggel, de elképzelhető a rudazat is.
Szala23-03-2007 23:32:34 // 28305
Rendben, nem lesz gond (bár vidéken vagyok a szüleimnél és emelőt és fényképezőt is szereznem kell:) A csörgés a váltókar környékén persely gond lehet? - és ezzel vége is a kivetni valók sorának:)
pb_23-03-2007 23:23:00 // 28304
Azt, hogy mi a helyzet a rugóstaggal.



Főleg az alső rugótányér környékét kellene szemügyre venni. Aztán a porvédőgumi állapotát, a lengéscsillapítóét, és ha valamennyire látod a felső részt. Ha van rá lehetőség csinálj képeket is.
Szala23-03-2007 23:10:59 // 28303
Ok, megoldom. Mit akarsz, mit nézzek meg pontosan?
pb_23-03-2007 23:04:55 // 28302
Pedig nem árt, ha van 1 emelőd. Sztem mindenképp le kéne kapni a kereket a művelet előtt, 1 állapot felmérésre.
kando.23-03-2007 23:01:34 // 28301
Ferke! Ha gondolod, valamikor összefuthatunk, aztán átnézzük szisztematikusan a gyanús és kérdéses köröket, aztán megorvosoljuk a problémát, leteszteled és élvezed a száguldást az Unoval :) De ha sokáig van gáz, kérdezz rá GTpetinél, hátha volt ilyen gondja régebben Neki is.. :))
Szala23-03-2007 22:58:49 // 28300
Nem vettem le, 1* meg volt emelve az egész vas és ahogy leficcentek a kerekek látszott a rugany spirálok nem a jó irányban ereszkednek. Nincs emelőm:)
pb_23-03-2007 22:54:46 // 28299
Húzd + a csavarját. A kereket levetted már, hogy pontosan mi is van ott a rugóstaggal?
Szala23-03-2007 22:49:15 // 28298
De a Sprintem '85-ös!:)
Szala23-03-2007 22:48:23 // 28297
Még valami:) Ha lötyög (oldalirányba) a gázpedálom az jelenthet vmit, mert amúgy nem igazán zavar és én nem érzékelek semmi zavarót ebből kifolyólag?
pb_23-03-2007 22:47:51 // 28296
Elméletileg ugyanazt a csapágyat hozza, 88-kb.92-ig, de aztán kitudja, hogy mi a valóság.)
Szala23-03-2007 22:46:07 // 28295
Hát most már nem tudok jobbat, mint, hogy meglátjuk:))
pb_23-03-2007 22:40:29 // 28294
Mert nem biztos ám, hogy a műanyagházas való hozzá, Alfasud kollégának fémházas van, és rémlik, mintha Scott is mondott volna valami ilyesmit. A csíkba biztos, hogy műanyag kell.
Szala23-03-2007 22:37:25 // 28293
Álljon!:) Hát ez az, nem annak tűnik, bár még nem bontottam ki teljesen a csomagolásából, csak a dobozból vettem ki. Én arra a krém-mustár, semmilyenszínű műanyagra számítottam, de ez nem az. Tűgörgős az tuti!
pb_23-03-2007 22:35:02 // 28292
Álljon?) Műanyagházas nem?
Szala23-03-2007 22:27:55 // 28291
pb- áll még a ügylet a bal első rugany kiszerelésével?:) Ma elhoztam a toronycsapágyakat granturismo-tól. Nem olyan amire én gondoltam, de elvileg ez kell a '85 33-ba, szal akkor az enyémbe is ez lehet a jó.
pb_23-03-2007 22:20:08 // 28290
Nem kell 2x mondani.)))
Ferke23-03-2007 22:18:51 // 28289
Mindíííg ezt csinálja. De nem ez a gáz, hanem az, hogy általában igaza lesz...:)))
Szala23-03-2007 22:17:29 // 28288
Bíztasd csak!:DDDD
pb_23-03-2007 22:16:37 // 28286
Logikáz6sz, de ebben sajnos nincs logika.) Max az átnézés sorrendjét logikáz6od.
Ferke23-03-2007 22:13:55 // 28285
Na kimondtad a lényeget! Abban a körben lévő kábeleket, csatikat. honnan a francból tudjam, hogy mi van abban a körben. Nem lehetne fizikálisan logikázni? Mondjuk tegyük fel, hogy szemből jön az eső, és alulról. Tehát kezdhetném azokat ellenőrizni, amik a zárhíd mögött elöl és ami alul van. Nem?
pb_23-03-2007 22:13:21 // 28284
Ha IE lenne, kapásból mondanám a választ.) Így csak azt tudom mondani, hogy végig kell nézni, az összes benzincsövet. 1. körben cserélj fékolajat.
Szala23-03-2007 22:12:12 // 28283
Az olaj úgyis esedékes, mert fogggalmam sincs mikor volt benne cserélve utoljára. Szal biztos ami biztos. Még nem. Itt a 7vége:) Csak gondoltam, ha van más tipp is... De hát mi lehetne a csővel? Szivároghat?
pb_23-03-2007 22:10:08 // 28282
Ennél az esetnél nemcsak méregetni kell, hanem az összes csati átnéz/+tisztít, szegetelések ellenőrzése, stb. Ilyen jó kis játékos feladat ez.)
kando.23-03-2007 22:09:01 // 28281
Nem jóóó! Csak úgy a vakvilágba nem lövöldözzük el a drága WD40-et, Ferkeee! :)) Tessék szisztematikusan, abban a körben levő kábelekt és csatikat ellenőrizni, karbantartni, amik a lentebb említett problémához tartoznak. Ráadásul csak úgy ráfújkálni a csatira még nem megoldás, azt meg kell tisztogatni, meg kell mozgatni.
Ferke23-03-2007 22:08:29 // 28280
Sztem a kuplung esetén cserélj olajat. A benyaszagot olvastam ott is. Végignézted az összes benzincsövet? Főleg a csatlakozóit?
Ferke23-03-2007 22:06:50 // 28279
Ezidáig már fél flakon (nagy flakon!) wd40-et küldtem az összes létező csatira.:))
Szala23-03-2007 22:06:04 // 28278
Már a Sprintes topic-ban kérdeztem, de több szki talán többet tud alapon itt is megkérdem... Viszonylag gyakran van erős benzin szag az utastérben, volt, hogy afejem is kicsit megfájdult, bár az nem biztos hogy attól. Mitől lehet? Bónusz kérdés: Néha bekeményedik a kuplungom. ????
Ferke23-03-2007 22:05:43 // 28277
Ez tééleg így van, a fő problémán végülis ez segített..:)
kando.23-03-2007 22:05:30 // 28276
Szerintem pb_ is említette volt már, minden ilyen kis csatalkozást mozgass mezg, húzd le a sarukat, dugd vissza, ha oxidos, kis rézdrótos pici aranyos kis kefével puceváld meg, kenjél rá picinyke zsírt (előtte alkohollal vagy wd40 letisztogathatod, a mechanikai tisztítás után), dugd vissza a csatit, s ezt a rövidke műveletsort játszd el minél több csatlakozási ponton :) Hamar végzel :)))) [mellesleg a wd40 tartalmaz nem kis %-ban petróleumot, ez tisztít is meg véd is..]
Ferke23-03-2007 22:03:57 // 28275
Na ezt még nem tudom. Szeretném, de előbb szét kell szednem a donort, hogy lássam mi műxik, mi nem.
Ferke23-03-2007 22:02:53 // 28274
Marhajó. Most kezdjem el multimeterrel végigmérni az összes csatit? Mi van, ha a csati és az akármilyen berendezés (pl alapjárati motor) rádugaszolójának érintkezésénél van gond? Azt ki se lehet mérni?!
Szala23-03-2007 22:02:23 // 28273
Hát, ha ahhoz van alkatrész, akkor még akár a logikát is bele lehet magyarázni:) És a belsejét is szeretnéd cserélni?
Ferke23-03-2007 22:00:46 // 28272
Na persze, majd lerakom ezt is télire! Mert nem eléggé áll xarul a szénám már így is itthon..:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.