pb_22-05-2007 20:07:32 //
30271
5 cm átmérő. sztem a skála elég slendriánul van kidolgozva az árhoz képest. Az enyém kb 1,5k-ba volt, és teljesen mechanikus, ami 1 kicsit +nyugtatóbb számomra.
Rumi22-05-2007 20:05:25 //
30270
már miért volna felesleges?
egy próbát mindenképp megér!
ha valóban a szerelője magánutaskodott, akkor Csbának ugynaugy felelősség vállalási kötelezettsége van.
márpedig könynen ki lehet deríteni, hogy konkrétan melyik szerelő csinálta Laca autóját.
én mindeképp visszavinném, és higadtan elmagyaráznám neki, mi a gond.
kiváncsi lennék mit szól hozzá!
nem veszíthet vele semmit
322-05-2007 20:03:18 //
30269
na ezért vagyok igen pipa :(
Dekka22-05-2007 20:03:06 //
30268
hat eleg nehez szohozjutni
pb_22-05-2007 20:02:25 //
30267
Le.
pb_22-05-2007 20:02:08 //
30266
1/2 milla az már nem rossz.(((( Ennyi pénzért már 1 P4-est is simán kapsz.
322-05-2007 19:59:52 //
30265
leestetek a székről vagy mi?
pb_22-05-2007 19:59:50 //
30264
Ez is bevezethető, csak nem annyira dizájnos, mint írtam.) Amúgy a Homasitában van beépíthető 6-9k HUF között.
322-05-2007 19:54:39 //
30263
közel fél milliós tanulópénz hmmm kicsit sok de ez van! :(
nem viszem vissza mert számlanélkül készült és a mai világba ez azt jelenti menjek a p....ba reklamálni :(
pb_22-05-2007 19:52:32 //
30262
Teljesen felesleges visszavinni, sajnos ezt a békát le kell nyelni. Tekinthető ez a dolog 1fajta tanulópénznek is.
322-05-2007 19:51:25 //
30261
mertha leszarják a kocsid és a forgalmit meg a kulcsot lebasszák eléd az asztalra hátt igencsak visszafogásba kellett állítanom magam pedig nem vagyok egy agresszív tipus! de inkább hadjuk mert nem akarok hitelt rontani
pb_22-05-2007 19:51:10 //
30260
Bonyolultabb, de sok energiát felemészt még 1 szimpla kis veszekedés a fórumon is.
Fema22-05-2007 19:49:23 //
30259
Ez nem rossz, tényleg jó ötlet, de én igazából a műzerfalas változatra gondoltam :-)
pb_22-05-2007 19:49:07 //
30258
Hogy jöttél rá a dologra?
Rumi22-05-2007 19:48:23 //
30257
:((((
az egyik szerelője biztos magánzóba játszott
:((((
nem akarom védeni, én sem viszem oda, mert drága, de ennek ellenére szvsz korrekt.
mármint Csaba!
a szerelői ezekszerint változó.
amugymeg miért em viszed vissza?
kérdezz rá, hogy mi erről a szakvéleménye!!
322-05-2007 19:46:27 //
30256
a hitelrontás egy kicsit talán bonyolultabb dolog,de oksa befogom :)
pb_22-05-2007 19:46:23 //
30255
Jaja úgy lenne gizda, de ez a műszer annyira nem dizájnos.) Persze, ha 1 1/2 m-el hosszabb a cső simán bevezethető lenne. De én most alapvetően az olcsóságra, ill az informácó szerzésre mentem. Ha nagy gond van, úgyis ott van a piros lámpa a műszarfalon.))
Dekka22-05-2007 19:44:39 //
30254
Kazi néven fut a srac, a Nadasdy-n . most egyelore ott tartunk h az injektorok nem kapnak feszt.szal, erdekes jelenseg,remelem holnapra csinalnak vele valamit
322-05-2007 19:44:37 //
30253
kifizettem egy olajcserét,gyertyacserét,vezérműszijjak cserét görgökkel,és még sok mindent,és kiderül hogy se olaj se vezérműszij se görgö nem lett cserélve :( a többit már nem is mondom mert férfi létemre elbőgöm magam hogy mekkora balfasz voltam :( megbíztam benne ez lett a vesztem :(
pb_22-05-2007 19:43:21 //
30252
Akkor még nem volt beépítve. Nem is emléxem, lehet akkor még csak elméleti formában létezett.
Rumi22-05-2007 19:40:56 //
30251
korrekt!
de miért nem vezetted be az utastérbe? ugy a gizda :pp
Rumi22-05-2007 19:39:30 //
30250
oké, ezt lehet. és helyes is ha megosztod, devalamilyen árnyaltabb formában legközelebb ;) (csak jótanács)
ezzel így az a gond, hogy jogilag hitelrontás vagy mi a turó néven, ez alapján perelhető vagy. és akkor neked kell bizonyítékokkal alátámasztanod, hogy a megalapozott az iménti állításod :)
persze ebből nyilván nem lesz most gondod, mivel a 33as szekció amugy sem a törzsközönsége a szervízeknek, tehát nem nagy veszteség ha a jövőben sem járunk oda :))
Rumi22-05-2007 19:36:22 //
30249
nem is, de mire valók a személyes találkozók? :)
pb_22-05-2007 19:36:06 //
30248
Ok. Bár én biztos nem fogok ebbe a hibába esni.)) Amúgy mi gond, vagy mire jöttél rá?
pb_22-05-2007 19:33:58 //
30247
Íme:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00120/00120095t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00120/00120096t.jpg)
Hideg alapjárat: 3,8-4 bar
60 foknál alapjárat: 2 bar
Meleg alapjárat: 1-1,1 bar
Fordulaton (5000+ RPM): 5 bar
Gyári értékek(melegen):
alapjárat: 1,18-2,75 bar
5500 RPM: 4,12-5,69 bar
A mért értékeket jónak minősítettem.
322-05-2007 19:24:04 //
30246
csak azért irom hogy más ne essen az én hibámba!
pb_22-05-2007 19:22:18 //
30245
Nem kell mindenről tételesen beszámolni a fórumon.)
pb_22-05-2007 19:21:04 //
30244
Szvsz ezt így nyilvánosan ne nagyon írd le.
322-05-2007 19:15:17 //
30243
kicsit több lett de legalább tuti megvan csinálva! :)
322-05-2007 19:14:13 //
30242
képzeld a kormányműnek semmi baja!Zoli megcsinálta mert csak szilenteket kelett cserélni.
Rumi22-05-2007 19:13:33 //
30241
höhh, tényleg? nem is mutattad még
énisénisénisénis :DD
322-05-2007 19:13:28 //
30240
Sajnos egyre jobban rá kell döbbennem hogy a DCS-nél igen csúnyán átbaszták a hülye fejem :( nagyon pipa vagyok :(
Scott22-05-2007 19:02:18 //
30239
Kihez vitted a gépet ? De tényleg nagyon érdekel.
pb_22-05-2007 18:44:24 //
30238
Akkor nemsokára lesz.)
pb_22-05-2007 18:43:58 //
30237
Igen gyártottak:
62 kW/84 LE @ 5800 RPM szimpla karbi
68 kW/92 LE @ 5750 RPM dupla karbi + kat
70 kW/95 LE @ 5800 RPM dupla karbi
70 kW/95 LE @ 6000 RPM LE 3.2 + kat, vagy MP3.1
71 kW/97 LE @ 6000 RPM LE 3.2
77 kW/105 LE @ 6000 RPM dupla karbi
Fema22-05-2007 18:35:56 //
30236
Naná hogy igénylek.
pb_22-05-2007 18:34:16 //
30235
Nekem, saját gyártmány.) Ha igénylesz képet lesz róla, az is.))
Fema22-05-2007 18:33:25 //
30234
Látom megint egy húron pendülünk :-)
Egyébként már csak ott tartanék, hogy rutint szerezzek :-)
pb_22-05-2007 18:33:02 //
30233
Azt mondom, hogy még minőségi szerszám sem nagyon kell hozzá. Persze nem árt, ha nem olyan gazdaságos villáskulcsod van, ami az 1. csavarnál kinyílik, mint a tubarózsa. Végtelenül sok mindent + lehet csinálni átlagos szerszámokkal is, pl motor ki-be.
pb_22-05-2007 18:28:50 //
30232
Jól beszélsz!
pb_22-05-2007 18:27:10 //
30231
Csak nyugodttság!)) Előbb járasd be, az összes közben felmerelő problémát orvosolni kell. Aztán nem árt rutint szerezni is az autóval.
becsi22-05-2007 18:25:58 //
30230
Sziasztok. Megtudna nekem valaki mondani hogy az 1,5-os boxibol a 97 es a 105-le valtozaton kivul gyartottak mast is. Minden dupla porlasztos valtozat 105-le?
pb_22-05-2007 18:22:22 //
30229
Volt ez rosszabb is.)
Fema22-05-2007 18:06:57 //
30228
Skacok kinek van az autójába olajnyomásmérő?
Most ez a téma érdekelne főként, esetleg van valakinek kép is róla?
Rumi22-05-2007 16:56:17 //
30227
és hol találtál olyan szerelőt, aki ilyen türelmesen tartósan kiadja neked a műhelyét?
Fema22-05-2007 16:49:26 //
30226
Hát igen, akinek van hozzá affinitása annak így éri meg a dolog, bár a minőségi szerszámra csak egyszer kell költeni, szükség meg úgyis mindig lessz rá :-)
Dekka22-05-2007 16:48:42 //
30225
persze,osszeraktak,fasza lett,de a benzin nem jut el elore,legalabbis telefonba aszonta a srac, szoval, mingya vegzek meloban es megyek megnezni h wtf van
Ferke22-05-2007 16:47:41 //
30224
Na jó, az hogy nem indul be nem igazán érintheti az összefűzést. A motor szépen körbetekerhető, és kompresszió is van gondolom.(??!!)
Gróf22-05-2007 16:40:08 //
30223
Igaz, igaz!!
Én is ugy cserélem most a motort, hogy a verda áll a szerelőnél, adja a szerszámokat + mindent, és a kocsin én dolgozom. Igaz igy jóval lassabb a tempó, de ha elszúrom én tettem, meg legalább A-tól Z-ig ismerem majd a kocsit....
Dekka22-05-2007 16:39:41 //
30222
De ha gondolod akkor most szolok, h bevan csapagyazva a motor, vissza van rakva a heyere,de nem indul be :DDD csak nem akarok az eddigi 130E ren tul meg tobbet rakolteni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.