Hali boxisok! Véletlenül sem reklámozni akarok, csak jó tanács, mert marhára megéri:
új hirdető került az amore-ra, alkatrészdiszkont.hu a weboldala, érdemes tőle beszerezni a cuccokat, szinte mindenre él a -30%!
Forum >> Alfasud-33
Ferke25-05-2007 10:35:41 // 30421
pb_25-05-2007 10:05:58 // 30420
A Te szerelőd, kérdezd + tőle.))
Azmo25-05-2007 10:04:36 // 30419
Egyetertunk....remelem Robi is igy gondolja :)
pb_25-05-2007 10:04:00 // 30418
Otthon kell +csinálni mindent, kivéve 1-2 apró gépmunkát, az a korrekt dolog.
Azmo25-05-2007 09:59:33 // 30416
ja, de felkeszultem ezekre az arakra, szal nem estem hanyatt.....szerintem korrekt arak
Rumi25-05-2007 09:58:27 // 30415
ez így kapásból min. 80pénz + te adod csapágyakon tömítéseken kivül a motor belsőségeket is :S
ha azt is hozzá veszem, kapsz kb 120-130 pénzből egy felújított, használt, elvileg faszányos motort
végülis tényleg nem sok :)
ha azt is hozzá veszem, kapsz kb 120-130 pénzből egy felújított, használt, elvileg faszányos motort
végülis tényleg nem sok :)
pb_25-05-2007 09:58:14 // 30414
Felőlem nevezheted, ahogy akarod.)
Azmo25-05-2007 09:55:00 // 30413
Node akkor meseljetek, milyen csapagyat ajanlanatok?
Azmo25-05-2007 09:51:52 // 30412
pb, Te mar mindig csak kotekedo leszel, teljesen mind1 hogy persze igazad van, ugyis kotekedesnek fogjuk nevezni :D
Azmo25-05-2007 09:51:06 // 30411
vagy adom hozza a csapagyakat mit tegyen bele....
Nem akarom furatni, dehogy akarom...
Nem akarom furatni, dehogy akarom...
pb_25-05-2007 09:50:03 // 30410
Amúgy nem kötekedés, hanem 1xű hibajavítás volt.
pb_25-05-2007 09:49:06 // 30409
Tudom, hogy szeretsz.)))
Ennyi hiba mellett, nem tud elmenni az ember szó nélkül.
Ennyi hiba mellett, nem tud elmenni az ember szó nélkül.
pb_25-05-2007 09:47:09 // 30408
Az AE csapágyakkal vigyázni kell, ahogy gt is említette. Ha fúratni akarod, akkor az igen drága mulattság lesz, mert a túlméretes dugó nem olcsó. A perselyezést +int csak nem ajánlanám. A tömítés garnitúrát szintén nem bíznám a gépműhelyre, korábban már kitárgyaltuk, hogy miért. Én csak a minimális dolgokat níznám rájuk.
Amúgy a 1 kb 200k km-et futott 16v motornak nem feltétlenül van baja, ezért mielőtt valaki nekiáll szétkapni, nem árt +mérni néhány dolgot.
Amúgy a 1 kb 200k km-et futott 16v motornak nem feltétlenül van baja, ezért mielőtt valaki nekiáll szétkapni, nem árt +mérni néhány dolgot.
Azmo25-05-2007 09:39:41 // 30407
ugy szeretunk pb :DDDDDDDDDD
egyebkent en is eszrevettem ezeket az erdekessegeket, de a Te reszortod kotekedni, nem az enyem :D
egyebkent en is eszrevettem ezeket az erdekessegeket, de a Te reszortod kotekedni, nem az enyem :D
pb_25-05-2007 09:37:24 // 30406
Nem.)
Alfa 1,7B, olyan nincs.) Esetleg Alfa 33 1.7 16v, a boxert nem írom ki, mert más nem is lehet.)
Aztán AR 300747, olyan +int nincs, inkább 30747. Az évszám szintén zenész, mert 30747, már 90-től volt. A teljesítmény érték, pedig a változatosság kedvéért, +int csak nem teljesen felel + a valóságnak. Ugyanis a 30747 kezdetben 132 lovas volt, csak 93-tól, de inkább 94-től volt 129 ló, mikor is kezdődött az átállás az M2.10.3-ra.
Tehát bátran kijelenthetjük, hogy ebben az 1 mondatban, csakúgy hemzsgnek a hibák.)
Alfa 1,7B, olyan nincs.) Esetleg Alfa 33 1.7 16v, a boxert nem írom ki, mert más nem is lehet.)
Aztán AR 300747, olyan +int nincs, inkább 30747. Az évszám szintén zenész, mert 30747, már 90-től volt. A teljesítmény érték, pedig a változatosság kedvéért, +int csak nem teljesen felel + a valóságnak. Ugyanis a 30747 kezdetben 132 lovas volt, csak 93-tól, de inkább 94-től volt 129 ló, mikor is kezdődött az átállás az M2.10.3-ra.
Tehát bátran kijelenthetjük, hogy ebben az 1 mondatban, csakúgy hemzsgnek a hibák.)
Azmo25-05-2007 09:27:04 // 30405
persze ez egy elozetes, majd jol megkapjak a motort olukbe es meglesik mizu, es akkor jon a konkret ajanlat, az meg ha nem tetszik ingyen visszahozzak es ennyi, korrektek
Azmo25-05-2007 09:26:15 // 30404
-MB3319AM 025 FEKVŐCSAPÁGY GARNITÚRA-----------------------5. 280,-FT+ÁFA
-AEB91817 025 HAJTÓKARCSAPÁGY GARNITÚRA-------------------6. 090,-FT+ÁFA
-AEW95050 010 TÁMCSAPÁGY GARNITÚRA------------------------------950,-FT+ÁFA
-AES96417 CSAPSZEGPERSELY GARNITÚRA FÉLKÉSZ--------------1. 568,-FT+ÁFA
-FÚRÁS-HÓNOLÁS boxer 3.000/FURAT*4= 12.000,-FT+ÁFA
-FŐTENGELY KÖSZÖRÜLÉS 6.500,-FT+ÁFA
-HAJTÓKAR CSAPSZEGPERSELY KOORD.FÚRÁS 1.800/DB*4= 7.200,-FT+ÁFA
-TECHNOLÓGIAI MUNKADÍJ 3.500,-FT+ÁFA
-MOTORBLOKK FŰZÉS 6.500,-FT+ÁFA
-HENGERPERSELY FÉLKÉSZ 3.850,-FT+ÁFA/DB
-HENGER PERSELYEZÉS 2.500,-FT+ÁFA/FURAT
-MOTORBLOKK SÍKKÖSZÖRÜLÉS 2.500,-FT+ÁFA/HENGERSOR
-HAJTÓKAR ALJA FELÚJÍTÁS 4.500,-FT+ÁFA/DB
-MOTORBLOKK FORGATTYÚSHÁZ VONALFÚRÁS 10.000,-FT+ÁFA
-S31997 TÖMÍTÉSGARNITÚRA KPL. 20.807,-FT+ÁFA
-AEB91817 025 HAJTÓKARCSAPÁGY GARNITÚRA-------------------6. 090,-FT+ÁFA
-AEW95050 010 TÁMCSAPÁGY GARNITÚRA------------------------------950,-FT+ÁFA
-AES96417 CSAPSZEGPERSELY GARNITÚRA FÉLKÉSZ--------------1. 568,-FT+ÁFA
-FÚRÁS-HÓNOLÁS boxer 3.000/FURAT*4= 12.000,-FT+ÁFA
-FŐTENGELY KÖSZÖRÜLÉS 6.500,-FT+ÁFA
-HAJTÓKAR CSAPSZEGPERSELY KOORD.FÚRÁS 1.800/DB*4= 7.200,-FT+ÁFA
-TECHNOLÓGIAI MUNKADÍJ 3.500,-FT+ÁFA
-MOTORBLOKK FŰZÉS 6.500,-FT+ÁFA
-HENGERPERSELY FÉLKÉSZ 3.850,-FT+ÁFA/DB
-HENGER PERSELYEZÉS 2.500,-FT+ÁFA/FURAT
-MOTORBLOKK SÍKKÖSZÖRÜLÉS 2.500,-FT+ÁFA/HENGERSOR
-HAJTÓKAR ALJA FELÚJÍTÁS 4.500,-FT+ÁFA/DB
-MOTORBLOKK FORGATTYÚSHÁZ VONALFÚRÁS 10.000,-FT+ÁFA
-S31997 TÖMÍTÉSGARNITÚRA KPL. 20.807,-FT+ÁFA
Azmo25-05-2007 09:25:08 // 30403
kotekszel az uristenedet :) igy mar jobb? :)
Alfa 1,7B 16V BOXER („AR300747” 129HP INJ. 1991-1994)
Alfa 1,7B 16V BOXER („AR300747” 129HP INJ. 1991-1994)
pb_25-05-2007 09:19:08 // 30402
P4-re?))
Linkeld be, kíváncsi vagyok.
Linkeld be, kíváncsi vagyok.
Azmo25-05-2007 08:58:25 // 30401
Najo, visszaszivom amit irtam, Kacso gepmuhely irt ajanlatot, korrekt arakkal.....ha esetleg erdekelne valakit amiket kuldtek arak a P4re, illetve a 16 mocira, belinkelhetem....asszem ezzel nem okozok semmi jogi bonyodalmat, ugye?:)
pb_24-05-2007 22:48:39 // 30400
Akkor válts ládára.)))
pb_24-05-2007 22:47:58 // 30399
Nem ismerem a B6ES-t, annyit tudok, hogy a boxer 16v gyári gyertyája a PFR6B.
Szóval, akkor nálad 1 fojtó van.) A boxer 16v-nek 4dbja van, oldalanként 2-2, az 1 oldalon lévők pedig 1 tengelyen. Sajnos valamiért nem műxik a képfeltöltés, így nem tudom képpel demonstrálni a dolgot.( A szar ügy a 2 oldalt normálisan összehangolni, de még az 1 tengelyen lévőkkel is azért lehet játszani.
Az enyém így lett beállítva ahogy írtad, a másikon játszottunk különböző műszerekkel, de sajnos =lőre nem túl sok sikerrel.
Szóval, akkor nálad 1 fojtó van.) A boxer 16v-nek 4dbja van, oldalanként 2-2, az 1 oldalon lévők pedig 1 tengelyen. Sajnos valamiért nem műxik a képfeltöltés, így nem tudom képpel demonstrálni a dolgot.( A szar ügy a 2 oldalt normálisan összehangolni, de még az 1 tengelyen lévőkkel is azért lehet játszani.
Az enyém így lett beállítva ahogy írtad, a másikon játszottunk különböző műszerekkel, de sajnos =lőre nem túl sok sikerrel.
Rumi24-05-2007 22:46:22 // 30398
a ladán kicserélem 2 perc alatt mind a négyet :))
BuBu.24-05-2007 22:45:04 // 30397
köszönöm a linkeket
[k i z z o]24-05-2007 22:21:34 // 30396
Az NGK jó. Valami B6ES ? NEm tudom pontosan boxernek ilyen gyertya kell. Meg kellene nézni.
A motronicnak 1 folytója van ha jól tudom:) Szerintem neked is, a 3.1 4.1 egy folytóval megy. Gyárilag. A pillangót teljesen el kell majdnem zárni, és ekkor kell hogy a throttle kapcsolo zárva legyen. Magyarul zárd el majdnem utkozésre a pillangót, fél fordulat nyitést neki mondjuk - szabadon járjon a pillangó - és ekkor kell a kapcsolot zárt állapotba hozni hozzá. Ha OK akkor amikor egy picit megmozditod a kapcsolot akkor kattan - nyit, és ha elengeded a pillangot akkor zár is, mindig határozottan kattanjon lezáráskor.
Ha nem zárt állapotu a mikrokapcsolo alapjáraton, akkor nem érzi sem a toloüzemet sem az alapjárati szabályozás sem indul be és hullámzik a motor. Fontos a kapcsolo.
Azaz ahogyan állo motornál játszol a pillangóval kattognia kell elzárt és nyitásba menő állapota között.
A motronicnak 1 folytója van ha jól tudom:) Szerintem neked is, a 3.1 4.1 egy folytóval megy. Gyárilag. A pillangót teljesen el kell majdnem zárni, és ekkor kell hogy a throttle kapcsolo zárva legyen. Magyarul zárd el majdnem utkozésre a pillangót, fél fordulat nyitést neki mondjuk - szabadon járjon a pillangó - és ekkor kell a kapcsolot zárt állapotba hozni hozzá. Ha OK akkor amikor egy picit megmozditod a kapcsolot akkor kattan - nyit, és ha elengeded a pillangot akkor zár is, mindig határozottan kattanjon lezáráskor.
Ha nem zárt állapotu a mikrokapcsolo alapjáraton, akkor nem érzi sem a toloüzemet sem az alapjárati szabályozás sem indul be és hullámzik a motor. Fontos a kapcsolo.
Azaz ahogyan állo motornál játszol a pillangóval kattognia kell elzárt és nyitásba menő állapota között.
pb_24-05-2007 22:12:58 // 30395
Akkor valószínűleg nem öntvénykerekest raktak bele, és szépen elszabadult. Le kell bontani az elejét, ill a vezérlést is.
Goodboy24-05-2007 22:09:46 // 30394
Nemrég cserélték a vizpumpát !Nehéz lebonbázni rol?Én is arra gyanakszom ,h nem pörgeti a vizet!
pb_24-05-2007 22:05:55 // 30393
Vízpumpát néztétek már? Nem cserélték valamikor a közeli múltban? Lehet elszabadult a lapátkereke.
pb_24-05-2007 22:04:58 // 30392
A rutinosaknak már 15-20 perc alatt megy a dolog.))
pb_24-05-2007 22:03:45 // 30391
Elvileg a 16v-nek az NGK, vagy a Bosch F7 DTC a gyárilag ajánlott gyertyája. Viszont ezzel a Bosch Super 4-el ,vagy mivel is egész szép szikrát tud adni, ill egész jól is megy vele, bár sejtettem, hogy nem igazáb belevaló. Amúgy mit ajánlanál az NGK helyett?
Még akkor is dobál6jta az alapjáratot, ha túlságosan kinyitod a fojtókat, de a kapcsoló min állásban van, de ezt a problémát már kiküszöböltük.) Egyébként nálad hány fojtószelep van?
Mostani infoim szerint a gyertya tisztítás óta melegen stabil az alapjárat, de hidegen 1 kicsit ingadozik.
Mindenképp +nézzük a hézagot, és a kábeleket, ill a pipákat is, aztán kíváncsi vagyok mi lesz.
Még akkor is dobál6jta az alapjáratot, ha túlságosan kinyitod a fojtókat, de a kapcsoló min állásban van, de ezt a problémát már kiküszöböltük.) Egyébként nálad hány fojtószelep van?
Mostani infoim szerint a gyertya tisztítás óta melegen stabil az alapjárat, de hidegen 1 kicsit ingadozik.
Mindenképp +nézzük a hézagot, és a kábeleket, ill a pipákat is, aztán kíváncsi vagyok mi lesz.
Goodboy24-05-2007 21:51:52 // 30390
Sziasztok Urak!Segitségeteket kérném!
Tipus 146.1.6 Boxer!
jelenség:
Melegszik a viz és nem tudja visszahüteni a ventillátor sem ,vizszint oké ,termosztát is nyit !Megmértük a hömérsékletet lézeres hömérövel,termosztátnál 97C ,közvetlen a vizcsöben 107C a vizhütöben 117C a hütöböl visszamenö ágon 77C!!!Na ez mijé van ?Ja a müszer szerint 120C a viz!!Köszi a segitségeteket!!
Tipus 146.1.6 Boxer!
jelenség:
Melegszik a viz és nem tudja visszahüteni a ventillátor sem ,vizszint oké ,termosztát is nyit !Megmértük a hömérsékletet lézeres hömérövel,termosztátnál 97C ,közvetlen a vizcsöben 107C a vizhütöben 117C a hütöböl visszamenö ágon 77C!!!Na ez mijé van ?Ja a müszer szerint 120C a viz!!Köszi a segitségeteket!!
Rumi24-05-2007 17:25:42 // 30389
hihi
gyertyacsere egyenlő motort kivesz :D
vagy kéz eltör :)
gyertyacsere egyenlő motort kivesz :D
vagy kéz eltör :)
[k i z z o]24-05-2007 17:05:40 // 30388
Hi,
az NGK-d resistro tip, de OK. Jobb lenne bele egy R nelküli, de nem e miatt van a gondod.
Akkor az ivugrás megszünt? A bosch super4 -et felejtsd el. AZ NGK -nak mondjuk elsore 0.6-os hézagot kell adni, bár 1mm -en is stabilan kell járjon, esetleg hidegen nehezebben indul.
A gyertyakébel ell. -ok OK, de attol meg lehet sérült a szigetelője. ML 4.1. Alapjáratot dobálhatja, ha a gyújtás NOK, mivel az alapjárati szabályzást az injektált mennyiségen tul az elogyujtással is variálja - az a alapjárati motor nem szabályzott elem az ML 4.1 -ben, azaz nem beavatkozo elem.
Azaz, ha dolgozik a gyújtáson, ami néha jó néha nem akkor megvadulhat alapjáraton: Előgyűltást ad pl. 2 fokot, emeli az alapjáratot, beáll pl. 900-ra, elfogadja, közben jön egy jobb min. gyújtás és felmegy az alapjárat. ezt észreveszi, elvesz némi benzint, meg visszavesz x fokot, de egy szarabb szikra jön - kimarad, és akkor leesik az alapjárat.
Ettol hullámzik az alapjárat. Azért tegyél bele 4 biztosan jó gyertyát, 4 kábelt jó pipával. utána lehet tovább keresni, addig nem.
kizzo
.
az NGK-d resistro tip, de OK. Jobb lenne bele egy R nelküli, de nem e miatt van a gondod.
Akkor az ivugrás megszünt? A bosch super4 -et felejtsd el. AZ NGK -nak mondjuk elsore 0.6-os hézagot kell adni, bár 1mm -en is stabilan kell járjon, esetleg hidegen nehezebben indul.
A gyertyakébel ell. -ok OK, de attol meg lehet sérült a szigetelője. ML 4.1. Alapjáratot dobálhatja, ha a gyújtás NOK, mivel az alapjárati szabályzást az injektált mennyiségen tul az elogyujtással is variálja - az a alapjárati motor nem szabályzott elem az ML 4.1 -ben, azaz nem beavatkozo elem.
Azaz, ha dolgozik a gyújtáson, ami néha jó néha nem akkor megvadulhat alapjáraton: Előgyűltást ad pl. 2 fokot, emeli az alapjáratot, beáll pl. 900-ra, elfogadja, közben jön egy jobb min. gyújtás és felmegy az alapjárat. ezt észreveszi, elvesz némi benzint, meg visszavesz x fokot, de egy szarabb szikra jön - kimarad, és akkor leesik az alapjárat.
Ettol hullámzik az alapjárat. Azért tegyél bele 4 biztosan jó gyertyát, 4 kábelt jó pipával. utána lehet tovább keresni, addig nem.
kizzo
.
pb_24-05-2007 12:10:12 // 30387
Jól sejted.) Nézd + a 75-ös topikot, ott leírtam a véleményemet ezzel kapcsolatban.
pb_24-05-2007 12:07:43 // 30386
Próbáld innen leszedni, bár most szaraxik az oldal. Vagy Scottnak is van 1 oldala onnan.
Rumi24-05-2007 11:46:46 // 30385
felejtse el a 33-mat.
max innen, kartárstól vegyen, és max 250ezerért. akkor még talán maradneki fél évre fenntartani :)
mondjuk Vivalfa anno meg akart válni (vagyis tulzás hogy akart, de meg kell válnia) az autójától. én mentem vele. nagyon egy pöpec gép.
fel van újítva sok-sok 100ezerért. szvsz olyan 250be leeht az ára.
érdemes rákérdezni. mást biztosan nem vennék
használtautó.huról meg pláne nem. hacsak nem autószerelő .)
max innen, kartárstól vegyen, és max 250ezerért. akkor még talán maradneki fél évre fenntartani :)
mondjuk Vivalfa anno meg akart válni (vagyis tulzás hogy akart, de meg kell válnia) az autójától. én mentem vele. nagyon egy pöpec gép.
fel van újítva sok-sok 100ezerért. szvsz olyan 250be leeht az ára.
érdemes rákérdezni. mást biztosan nem vennék
használtautó.huról meg pláne nem. hacsak nem autószerelő .)
Ferke24-05-2007 11:44:49 // 30384
Jéééé, Zsolti előkerült!!!!:))) TE meg merre jártál napokig???:)
pb_24-05-2007 11:17:03 // 30383
Próbáld innen leszedni, bár most szaraxik az oldal. Vagy Scottnak is van 1 oldala onnan.
Whiteskull24-05-2007 11:16:47 // 30382
Atesz198724-05-2007 11:15:28 // 30381
Sziasztok!
A 75 topicból már "elhajtottak", bár sejtettem hogy az lesz a vége. Szóval, arról van szó, hogy egyik haverom ősszel szerez jogsit, és mit akar venni tavasszal? Természetesen Alfát!!! :)) Na, most a lényeg, hogy neki kb 500 e Ft-ja lesz rá, de szerintem kevesebb. A kérdés, hogy Ti mit javasoltok? A 75-ről lebeszéltek. Mi a helyzet a 33-al? Én eddig úgy vagyok vele, hogy egy 1.4 boxi tökéletesen megfelel neki. Milyent tud venni ennyi zséből, ha ez a max keret, és utána nem lesz rá mindig pénze (tehát az autó ára mellett a felújítást is bele kell számolni)?
A 75 topicból már "elhajtottak", bár sejtettem hogy az lesz a vége. Szóval, arról van szó, hogy egyik haverom ősszel szerez jogsit, és mit akar venni tavasszal? Természetesen Alfát!!! :)) Na, most a lényeg, hogy neki kb 500 e Ft-ja lesz rá, de szerintem kevesebb. A kérdés, hogy Ti mit javasoltok? A 75-ről lebeszéltek. Mi a helyzet a 33-al? Én eddig úgy vagyok vele, hogy egy 1.4 boxi tökéletesen megfelel neki. Milyent tud venni ennyi zséből, ha ez a max keret, és utána nem lesz rá mindig pénze (tehát az autó ára mellett a felújítást is bele kell számolni)?
Gróf24-05-2007 11:08:14 // 30380
Ciao mindenkinek!
Pár hete szedtem le egy szervízkönyvet MK3 as 33 hoz. Pdf-ben van, sajna két hibája van. 1 mikrofilm alapú, szal néha kicsit elmosódott, 2 angol nyelvű. Más baja nincs, szerintem eléggé részletes, (2670 oldal) + kapcsolási rajzok, légkondi.
Ha esetleg segít valamit szólj...
Pár hete szedtem le egy szervízkönyvet MK3 as 33 hoz. Pdf-ben van, sajna két hibája van. 1 mikrofilm alapú, szal néha kicsit elmosódott, 2 angol nyelvű. Más baja nincs, szerintem eléggé részletes, (2670 oldal) + kapcsolási rajzok, légkondi.
Ha esetleg segít valamit szólj...
BuBu.24-05-2007 10:33:47 // 30379
örülök hogy nem adja el az autót
de ez egy asszonyi ráhatás???:D
de ez egy asszonyi ráhatás???:D
BuBu.24-05-2007 10:32:48 // 30378
halli
nem tudna nekem valaki adni egy fullos szervizkönyvet alfa 33 hoz
sajnos az ami nekem van pdf ben kissé hiányo pedig egy 83 as van +hozzá egy 89 es kiegészítö bassz
szal jó lenne egy teljes
ha valakinek van irjon...
nem tudna nekem valaki adni egy fullos szervizkönyvet alfa 33 hoz
sajnos az ami nekem van pdf ben kissé hiányo pedig egy 83 as van +hozzá egy 89 es kiegészítö bassz
szal jó lenne egy teljes
ha valakinek van irjon...
Dekka24-05-2007 10:04:26 // 30377
sőt akkor enis mondok egyet : összeraktak a kocsit, es be is indul :D öjömébódottá :DD bár még neha eleg nyogvenyelosen sikerult inditozni,de az legyen a legnagyobb problema :D
Dekka24-05-2007 10:03:03 // 30376
Szia, ez egy jo hir :)
pb_24-05-2007 10:02:32 // 30375
Szia!
Ez +nyugtató hír!))
Ez +nyugtató hír!))
324-05-2007 09:58:38 // 30374
Sziasztok! Andi vagyok a Laci felesége! NEM ELADÓ LacaAlfa33 AUTÓJA!!!!:)))
pb_24-05-2007 08:30:03 // 30373
Most olvastam Laca autója eladó, kár érte.(((
HátvédRomeo24-05-2007 00:56:44 // 30372
Csá Mindenkinek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
599
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?