Forum >> 75-90

Gábor(figi75)02-07-2006 17:09:18 // 13128
Semmi exra!:-) Megen megkell nézni a kib@szott kardánom!!!:-((((( Újra kezdi a kolompos együttest,és ettől már hányok is!:-( Mostmár csak Mr Mr Distri-ben bízhatom,hogy hozza a hardyt a Szegedi talira,amire Robiék időben megérkeznek,igaz? :-)
Willy02-07-2006 16:21:50 // 13127
Északon voltunk Bibionéban és onnan mentünk erre-arra. Most inkább nyaralás volt, így csak 1 bontóba mentem be. Majd egyszer szeretnék délebbre lemenni, kiváncsi vagyok az ottani választékra.
Willy02-07-2006 16:20:00 // 13126
1.8-as benzines kockalámpás volt.
kando.02-07-2006 15:19:40 // 13125
Meglehet :)) Hellő Főnök, mizújs Veled ?
ALFA75td02-07-2006 15:18:04 // 13124
Merre voltál ? Északon vagy lent délen? Szerintem délen a szegényebb régiókban valószinü több 75 és 90 van
Robi02-07-2006 14:56:18 // 13123
Kár, hogy ennyire nincsenek már 75-ösök. Az Alfettát megnézted közelebbről? Miféle volt?
Gábor(figi75)02-07-2006 14:07:01 // 13122
Látjátok,ezért kell megmenteni őket!:-) A végén itt több lessz a patináns vas mint az őshazában!:-)
Willy02-07-2006 13:29:35 // 13121
Nem túl sokat. Talán 3-4-et.
ALFA75td02-07-2006 13:27:44 // 13120
De legalább 75 öst láttál ha nem is Americát
Willy02-07-2006 11:56:46 // 13119
Ciao mindenkinek! Megérkeztem Itáliából. Sajnos a bontós projectem nem sikerült valami jól. :-(( Ahol voltam bontóban volt 1 db Alfetta, 1 db 33-as és pár 145/146/155. Nagyjából ennyi. 75/90-es egy darab se. :-(( Robi: Americát pedig még az utakon se láttam (90-est se). :-((
ALFA75td02-07-2006 07:58:42 // 13118
Sziasztok A Robi leugrott megkérdezni a határra ,hogy a jogsi elég -e:-) Igaz ezt megmondhattam volna ,én is ,hogy persze ,hogy nem elég:-)))) De legalább a határőrök is meggyözödnek az Alfa megbizhatóságáról és teljesítményéről és jövőre az átkelőnél a szolgálati parkolóban csak kigyós gépek lesznek . Akkor elég lesz az átkeléshez az index alatti kigyó:-))
Gábor(figi75)02-07-2006 07:43:33 // 13117
DD... :-)) Hogy veled mindíg kalandok történnek!:-) Gondolom az őr,azóta befizetett 1 Alfára,bizonyítékot kapott nem igéretet!DD.. :-))
Robi01-07-2006 19:53:01 // 13116
Én kétszer is! :) A határon visszafordítottak, mert állítólag a jogsi nem elég nekik, a személyim lejárt, az útlevelemet meg itthon felejtettem. Úgyhogy hazaugrottam Vámszabadiról Budapestre az útlevelemért. Amikor újra odaértem a határra, ránézett a határőr az órájára, és igencsak megnyúlt az arca. :D
Gábor(figi75)01-07-2006 16:47:03 // 13115
Nyugi van koma,nem mindenki!:-)
Tocsa01-07-2006 09:31:12 // 13114
Na írok má ide mert úgylátom pangás van mindenki elment a talira!
atika30-06-2006 13:19:09 // 13113
na azért az már durva Gondolom kell hozzá faragás
Inner Circle30-06-2006 13:04:25 // 13112
Én már Lada féltengelyeket is láttam Alfetta GT-ben.
atika30-06-2006 12:48:01 // 13111
Valamikor a Lada is olasz volt!
atika30-06-2006 12:47:00 // 13110
Mindenben egyetértek veletek, de hála az égnek nálam semmi különösebb probléma nincs vele.Biztos kivétel vagyok ami a szabályt erősíti!
Inner Circle30-06-2006 08:57:53 // 13109
"A Ladánál nem olyan fontos a pontosság, mert van, hogy csak harmadannyit forog, mint egy Alfán. Ennek megfelelően a hardy minősége is gyengébb." Lévénhogy a Ladánál a kardán előtt van a váltó, így a kardán már a csökkentett fordulatszámon üzemel. Szóval transaxle Alfába csak más transaxle autók cuccait érdemes betenni, például ha jól tudom, a Porsche 928 és egyes Aston Martinok is olyanok... kukázzatok 928-as Hardykat, biztos óccsó, tán a Teszkóban is kapni :DDD
Robi29-06-2006 22:16:12 // 13108
Amikor idejössz.
Gábor(figi75)29-06-2006 22:15:40 // 13107
Mikor nézed meg a vasamat?
Robi29-06-2006 22:13:42 // 13106
Mert a transaxle Alfák kardánja amúgy is igen érzékeny dolog. Ha neked nem üt, akkor mázlid van. A Ladánál nem olyan fontos a pontosság, mert van, hogy csak harmadannyit forog, mint egy Alfán. Ennek megfelelően a hardy minősége is gyengébb.
atika29-06-2006 19:41:33 // 13105
miért?
Robi29-06-2006 18:05:33 // 13104
A nagykardánra tényleg fel lehet heftölni a Lada hardyt. Az meg megint egy más kérdés, hogy én max az ellenségem autójával tennék ilyet. :D
Robi29-06-2006 17:59:19 // 13103
Egyébként ez csak az egyik tőcsavarnál működik. A másik zsákfurat. Ott azt tudod csinálni, hogy kitakarítod belőle 8-as fúróval a tőcsavar és menetmaradványokat, aztán fúrsz bele egy 10-es menetet. Aztán már nincs más dolgod, mint a flansni megfelelő lukát 8-asról 10-esre felfúrni. Az meg ízlés kérdése, hogy utána tőcsavarral, vagy sima csavarral oldod meg. (Jahh, és a tömítés egyik lukát szintén nem árt felfúrni 10-esre. :))
speer29-06-2006 17:57:25 // 13102
Hali. Tud valaki valami tuti motor beállító műhelyt(3.0 V6)(Müszerest,co géppel, gyujtást, légnyalás,stb) lehetőleg ne tul messze a XVI-tól előre is köszi
Robi29-06-2006 17:55:39 // 13101
"beleragaszt (mondjuk epoxival) egy tőcsavart?" Hihi... LOL! :))) Én át szoktam fúrni 8-as fúróval, és fentről beteszek egy 10.9-es csavart. Elfordulás ellen esetleg érdemes CO-val odahegeszteni.
Robi29-06-2006 17:53:10 // 13100
Nem, egy replika nem azonos értékű egy eredetivel. De a dízel kasztni egy az egyben ugyanaz, mint bármelyik V6. Ha egy dízelből kiveszed a fényszóróizzót, és berakod egy V6-ba, akkor az gányolás? A kasztnicsere annyiban különbözik, hogy rohadt nagy meló. :) Egyébként valóban nem áll szándékomban dízelből V6-ot építeni, mert tökömnek sincs kedve 6 km kábelt behúzni. :)
Robi29-06-2006 17:45:25 // 13099
Új hardyt vegyél, ne bontottat, és akkor sokáig bírja. Nyilván nem addig, mint egy nagy kardán, de nem nyuvad ki pár hónap alatt.
atika29-06-2006 16:31:13 // 13098
Akkor ezt jól megbeszéltük!
Gábor(figi75)29-06-2006 15:41:42 // 13097
Akkor őkis hazudnak,mondjuk én elhiszem nekik! :-)))
Gábor(figi75)29-06-2006 15:40:30 // 13096
Nah,ezt nem hiszem el!:-O Még csak a méret sem egyezik a kiskardános változattal!:-O Még szemre is különbözik,sokkal nagyobb a ladáé! Bizonyíték,nem igéret!:-)
atika29-06-2006 14:47:51 // 13095
Az első hardy helyére pont bemegy a ladáé.Próbáld ki nálam már lassan 15000kmt elment és még nincs baja.Igaz én annyira nem rugatom de azért néha kap.És mellesleg max 2000ft!Szükségmegoldásként alkalmaztam és nem gondoltam volna hogy ennyit kibír!
Vikk7529-06-2006 13:43:09 // 13094
Nah a másik fele lemaradt, csak jött a főnök. Majd akkor fogom megcsináltatni a törést, ha meglesz a lökös és akkor már azt rakom fel. Nem érdekel hogy szentségtörés vagy sem, rámennek az America lökösök és kész.
Inner Circle29-06-2006 13:38:04 // 13093
"Illetve" a valaha gyártott legjobb Alfaként tartják számon",idézet Totalkár!" Esetleg ők tartják számon aként, de azért ne essünk túlzásba... Az Alfa legütősebb, ikonná vált szériája kétségtelenül a 105/115 (Giulietta, Giulia, GT, Spider).
Gábor(figi75)29-06-2006 13:14:21 // 13092
Mert agresszor vagyok,és istenverte 75 buznyák!DD.. :-))
Vikk7529-06-2006 13:10:16 // 13091
Most miért vagy ilyen agresszív? :))) Csak annyit mondtam, hogy trakturizmo. Nekem a hangjával sincs semmi bajom, lép az enyém is, csak 1esbe nagyon lomha. Persze, ezért esett a Tádé-ra a választás, egy V6-ot még most se tudnék fent tartani :(
Vikk7529-06-2006 13:06:20 // 13090
Én 250ért vettem akkor volt 13 éves, bal első koccal, (tényleg csak kocc) és 2 hátsó ív rohadással, közepes állapotú motorral, megkímélt belsővel. Nem a legolcsóbb volt, de mondhatni reális. Nah, tőlem nem kap semmit, nem hajtom szét, mégis viszi a pénzt :D
Gábor(figi75)29-06-2006 13:06:03 // 13089
Naaaaa,hangos és? :-O De nemtom mi a f@sz van veletek,mert az enyém nagyot lép,nemtudom a tiétekkel miért nem vagytok megelégedve,olyan amilyen a hangja,de húúúúúúz!:-) Nameg képzeld el a V6-tal megtett kilómétereket,melyikkel jártál volna olcsóbban!:-) A törést meg sz@rd le,nem látszik a lökösbe tegyél gittet,fest le,úgy mint én és készis van!:-) Amúgy nem látszik én nemis vettem észre miről beszéltél,az enyém ragyás itt-ott,naés? :-)
Gábor(figi75)29-06-2006 12:57:36 // 13088
Nah jó,de szerintem az gyári és S mentes lehet!:-) Legyen 300k,punk-tum! DD..:-) Igaz én kicsit ráfaragtam az enyémmel,365k-ért,de nem bántam meg még nem,de kicsit sokért vettem! Azóta bele invesztáltam 150k tuti,alsó hangon,és még mindíg viszi a lóvét,IGAZ amit kap töllem!:-)
Vikk7529-06-2006 12:56:11 // 13087
Főleg a Tádék!! :P Bár azok inkább trakturizmók :D
Gábor(figi75)29-06-2006 12:53:57 // 13086
Hát köszi má,ugyanis ha az bentlessz,akkor majdnem 100%-os lessz!:-) Kisebb esztétikai hibáktól eltekintve!:-) Jah,idézet Vinkler 2! " A 75 Alfa,az igazi kispolgári grand turismó érzést kelti!":-)
Vikk7529-06-2006 12:53:01 // 13085
Sztem ennek a reális ára 2, max 250. Amúgy ez full ugyan úgy néz ki mint a törött 75-öm. Ha beleszámoljuk hogy törött és nincs benne motor és szét van szedve, és ez 670, akkor ez enyém 4kilót simán visz :D Az hogy Vinklerék mit mondanak nem jelent semmit :))
Zsót29-06-2006 12:51:24 // 13084
ÁÁÁÁÁÁmen!!!!!!!!!
Zsót29-06-2006 12:50:13 // 13083
Mi az hogy!!,mostmár lenézem a tekkós alufelni imitációkat erőssen!!:-)) Majd teszek fel új képeket a gépről (kicsit változott a leányzó állása) ,amint megérkezik a compúterom otthonra!!! Most nagy (pénzkeresős!!!!) munkába vagyok,amint végeztem,megyek és beszélek az ürgével!!! No segitek 1 kicsit a csábitgatásban: Azanyátok fanok,gyüttök de sebessen!!!!!! >:-( Te meg különössen Tocsa cartárs!!!! :-)))
Gábor(figi75)29-06-2006 12:43:42 // 13082
Reális ára 300 k,azt tartja is,még jó darabig sokkal olcsóbb nem lesz ami patent,mert 1 ritkaság,2 tranaxle,3 dizel,4patent,5 csak egy 75-ről beszélünk!:-) Vinklerék is megmondták: a 75 Alfa a leg Alfább-Alfa!:-) Illetve" a valaha gyártott legjobb Alfaként tartják számon",idézet Totalkár!
Gábor(figi75)29-06-2006 12:39:31 // 13081
Hú-ha,kemény vagy mint a rock zene!:-) Mióta vettél patent felniket,más szóba se jöhet! DD.. :-)) Az elő hardy kell mint 1 falat kenyér,ha használt de nem szakadt az is nagyon megteszi,majd leróvom neked valahogyan!:-) Szegeden minden képp ütközünk,csak az bánt,hogy a legtöbb fanom nem jön el,hiába csábídgatom őket,igaz Tocsa? :-)
Zsót29-06-2006 12:16:55 // 13080
Ilyen getvás felnikkel jó ha 1általán kap valamit érte!!!
Zsót29-06-2006 12:12:35 // 13079
:-)) Rajta vagyok a témán!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.