Forum >> 75-90

Zsót30-03-2007 00:24:33 // 17428
Nálam pont ilyen adatokat mutat. Még hideg motornál sem tud 5-5.5 bárnál többet produkálni. Igen,piros lámpa rulez!!!;)
NaTo30-03-2007 00:08:12 // 17427
Ezt a kis szervizes felsorolást nem azért írtam, hogy elmarasztaljalak, hanem hogy lásd: jó kezekbe került az autód, vigyázok rá. Nem volt eltitkolt betegsége a kocsinak, a korrekt adás-vétel után nagyon örülük hogy mostmár nálam van. :) Holnap viszem eredetvizsgára+zöldkártyára, aztán okmányiroda - átíratás!
NaTo30-03-2007 00:01:56 // 17426
Selenia 20W60-as került bele. Speer, jó lett volna nekem a régi olaj is, de jobb ha szépen le van cserélve, autó vásárlás után így sokás, és a barátaimnak a Selenia-ra van kedvezményük. Kapott már új vezérműszíjat is, olajszűrőt és gyertyákat. A szívócsövön volt egy 4cm-es szakadás, azt is kijavítottuk, és a lambdaszonda nemigazán mért, azt is cseréltük. Utánnaállítottunk az alapjáratnak és a gyújtásnak, ráadásul kapott egy új kuplungtárcsát is, valamint szervóolajat. Viszont a kipufogóvég kisebb átmérőjű, mint az alatta levő rendszer... Kissé lefojtja. Ezt is lecseréljük majd. De ez még várhat. Mindent összevetve kezd teljesen összeállni, mint a gecis bugyi... :D Amit még tervezek: - kutyacsont (lendkerékház tartó bak) csere. - díszlécek leszedése és visszafestése feketére. - eredeti harmónika ütköző toldók visszarakása. - Egy közepes minőségű CD fejegység, elsőszettel, erősítővel, mélyládával. (ez utóbbira rendesen össze kell spórolnom, nem hiszem, hogy idén meglesz)
Pec29-03-2007 23:12:03 // 17425
Akkor Szombaton fél kilenc a Csiki-bege plaza parkolójában ugyi?
Saughassy29-03-2007 22:49:38 // 17424
0.5 bar a normalis min meleg alapjaraton, manual szerint. 3.5 min max fordulat kozeleben. De persze a kocsiban levo muszer egy nagy szar... :) A piros lampa viszont nem, azt erdemes figyelni, 1 bar alatt gyullad ki.
Gábor(figi75)29-03-2007 21:56:03 // 17422
Na mondtam én,hogy megoldódik baszki!:-) Holnap told át műszakin valahogyan,ha nem megy akkor is hozzad,majd eltüntetünk a konvojban!:-)))
Marek29-03-2007 19:51:35 // 17421
A remények visszatértek: olaj tiszta, víz nem fogy, hűtőtömítő az Isten! Holnap műszaki, ha az megvan akár három hengerrel is megyek! mondjuk ahoz a másik 3-nak meg kéne halni! :) NaTo: Milyen vizkozitású olajat raktál bele?? Az ideális Selenia: HPX 20W 50-60-as lenne! Ha egy bár alatt üzemi hőmérsékleten sem mutat, akkor nincs nagy gond, de ha lefekszik akkor sok-sok pínzkiadás lehet a vége!
speer29-03-2007 19:40:02 // 17420
Miiiiiilyen olajat tetél bele? miért nem volt jó benne a fél éves Agip 10W60 Racing?:) azzal nem csinálta ezt,vagy igen?
Wickey29-03-2007 17:24:00 // 17419
99% hogy jól gondolod. De hogy békésen aludj, mérjétek meg mechásan. Olajat és szűrőt cseréltél? Ha igen akkor proceed, ha nem akkor azzal kezdjed, és ismert típusú, friss olajjal és tiszta szűrővel láss neki a mérésnek.
Wickey29-03-2007 17:21:48 // 17418
Egy mechanikus olajnyomásmérés nem ártana ha megkergetted az autót (tudni hogy az az 1bar mennyire 1bar). Melegen alapjáraton a speckó asszem 0.9-1.2 bart ír, ezt majd kijavítják akiknek van Autodatájuk, szóval még lehet hogy ez normális is. Emellett nézegesd az olajszintet. Esetleg okozz fel egy levegős de méginkább vizes olajhűtőt. Ha viszont kigyulladna akár egy pillanatra is a piroslámpa, HALT.
Gábor(figi75)29-03-2007 14:07:32 // 17417
Mondtam,hogy tedd be a mélyhűtőbe a göbfejet,hogy összemenjen!:-) Jah,és miért kell nektek mindent az utolsó napra hagyni? :-/ NaTo: nem lehet baj!
NaTo29-03-2007 13:44:34 // 17416
EZ nem turbós, sima szívó, ezen nincs olajhűtő. A lámpám mint írtam még sosem villant ki, gondolom így nem lehet baj.
Tocsa29-03-2007 13:24:33 // 17415
Hajrá hajrá megy ez neked !:D Csak elszánság és kitartás kérdése!!:)
Tocsa29-03-2007 13:23:18 // 17414
Nem kell betolyni az enyém is 1 bar alapjáraton meleg olajjal !! Ja a lámpa asszem 1 bar alatt világít! Van a tiéden olajhűtő?
prooF_7529-03-2007 13:20:58 // 17413
Köszi a biztatást srácok, már csak az összerakás van hátra, remélem ma megleszünk vele! Ha esetleg nem lenne meg a müszaki szombatig, én akkor is ott leszek:) De elvileg holnap viszem, ha addig nem jön közbe semmi.
Gábor(figi75)29-03-2007 10:41:46 // 17412
Alapjáraton az enyém is 0,9-1,2 körül ál be mikor milyen kedve van,pedig ez dízel,ott azé nagyobb a kopresszió!:-O
NaTo29-03-2007 10:25:13 // 17411
Jut eszembe! Ha már itt okoskodok... 75 3.0 kérdés megintújra! Olajnyomás: hidegen, indítás után 6-7 bár környékén van.(szerintem ez normális) óvatosban járkálás közben 4 bár környékén. (ez is rendben) HOsszabb autópályázáskor (átlag 130km/h) 2 bár körüli. (talán még ez is rendben) VIszont ha utána alapjáraton hagyom, leesik 1 bárra, esetleg 1 bár alá is valamivel. A mérőműszer analóg, a skála kicsit elnagyolt, esetleg lehet pontatlanság de a nagyságrend ilyemi. Nekem ez az alapjárati 1bár nem nagyon tetszik. Az olajszint majdnem a maximumon van (friss olaj). Bár az alacsony olajnyomás jelző lámpa még nem villant ki, kíváncsi lennék, hogy ez mennyire természetes egy 75 3.0-ás motornál? Remélem hogy nincs baj az olajpumpámmal, mert az nem kis melódia lenne kicserélni, ráadásul nem kevés pénz.
NaTo29-03-2007 10:17:04 // 17410
Ahogy mondod: "nem viccből van gumiból" egy merev vas összekötő elemnek nincs olyan rugalmas csillapítása, mint egy guminak. Szerintem. Ha kicseréled, más alkatrészek bánják majd, amik eddig a gumi nyúlékonysága okán nem kaptak hirtelen terhelést. Versenyautókra minden további nélkül, de ha mindennap használod az autót, meggondolandó.
Tocsa28-03-2007 23:44:30 // 17409
Üdv ! Egy kis takarítgatás és ki is merült a felkészítés max lemosom ! :-) Sajna még nem cseréltem ki a szőnyegemet de elvileg pénteken nem melózok és ha a család is úgy akarja akkor nekiugrok! Na meg nyárigumi hiányában lehet hogy télin gurulok le :-( Sajna nagyon le vagyok égve ezért nemtudom még hogy miből is fogok lemenni de sebaj majd meoldom valahogy. :-) Majd kérek kőcsön ! :) Ja a srácot most nézem!
Tocsa28-03-2007 23:38:01 // 17408
Köszi a szakmai imformácciókat tényleg nagyon baba futómű! :)) Lenne is hirtelen egy kérdésem láttam egy két tuningot ezügyben . a szakik megcsinálták aluból vagy saválló acélból nemtudom de becsapágyazták a szilentek meg gumi bigyók helyett , nos ez mennyire egészséges dolog? Megszabad ezt csinálni ? Mert gondolom a gumik nem viccből vannak benne!
ALFA75td28-03-2007 23:35:08 // 17407
A előkészületek folyamatban remélem csili vili lesz kivül belül.
Tocsa28-03-2007 23:30:01 // 17406
Rá se ráncs töki ezen én is átestem vagy kétszer :)) A szakik igazat mondanak enyhe melengetés +hidegvágó a peremhez és ütni mint állat ja persze a lengőkart azé bakold alá ! :))
Wickey28-03-2007 22:53:34 // 17405
a kettes számú tervvel mivan? Vagy most hogy már be sikerült villanyászni nincs kedved újrakezdeni a motronikkal?
Gábor(figi75)28-03-2007 22:02:49 // 17404
Már nem,2 hete megejtettem,most még lesem mostam!:-/ Nade majd!:-) Te hogyan álsz,minden ok? :-O
ALFA75td28-03-2007 19:50:25 // 17403
Mi újság Figi mester polirozgatod már a vasat?
jakuska28-03-2007 19:45:09 // 17402
köszi Figi! Majd hivom!
Gábor(figi75)28-03-2007 18:18:46 // 17401
Értem,sajnálom!:-/ Akkor feladod,vagy megcsinálod? :-O Viszont nyakam teszem rá,hogy ebben az esetben odadaja a vasát,mivel ő 1x-re 2 vasat nem tud megülni,és ilyen alaklom csak 1x van 1 évben!:-) Emléxem a közelmultra,de ez más eset,igaz ROBI???:-O
Marek28-03-2007 17:31:10 // 17400
Azért mentem volna szigorúan csak az Én autómmal mert 31-e révén még ráadásul havi leltárt is kell csinálnom a munkahelyemen, ergo legkésőbb 16 órára vissza kell érnem Pestre! Érted már? Nem várom el senkitől, hogy miattam otthagyja a Talit! Valószínűleg nem Hf-es, rosszabb! A hüvelytömítésnél vagy hol a rákba folyik le a víz az olajdeknibe, a javításhoz elemeire kell csontozni a motort sajnos! Ha most megyek vele egy métert is igen nagy esély helyeződik kilátásba egy csapágyazásra is! Nem hiszem, hogy Robi odaadja bármelyik vasát is, emlékezz a közelmúltra!
Gábor(figi75)28-03-2007 17:13:53 // 17399
Figyelj,hívd fel Robit száma az oldalán én nem szivesen közvetítek!!! Biztos vagyok benne,hogy segít neked!:-)
Gábor(figi75)28-03-2007 17:10:48 // 17398
Aszt akkor mondjad már meg nekem barátom,hogy miért nem jössz Robi 75 vasával addig,ő meg a 90 vassal,mert ennek így nemsok értelem van,és akkor már nem is jössz? :-/ Én megértem,hogy elvagy keseredve de ennek nem az a módja,ne durcizz! És egyébként is mi lett a verdával,HF-es? :-O Szóval ha nem jössz valami verdávál,picsánrúglak!:-)))
jakuska28-03-2007 16:58:07 // 17397
Jah.. azt elfelejtettem hozzátenni, hogy postafordultjával fizetem.. ha nem nagy gond, postaköltséget, mindent... Ha lehet róla szó...
Marek28-03-2007 16:56:24 // 17396
Sajnálom, de az égiek így hozták! 1,Alfa75td 2,Figi75TD 3,prooF_75 4,Tocsa 11 5,Robi 6, Pec 7,:( 8,NaTo 9,TDI75 10,Pec 11,Kopasssz 12,Vikk75 Jövőre is lesz Esztergom! :) :(((
jakuska28-03-2007 15:11:18 // 17395
Helló Figi! Nekem a második képen látható 9-10 es alkatrész kellene, azokat milyen néven találom meg az unixon?? Ha tudom a nevét szólok Robinak, és majd lepostázátok nekem az alkatrészt, ha ugy jó nektek, itt meg majd kicsrélik nekem! Köszi a segitséget!
Gábor(figi75)28-03-2007 09:42:44 // 17394
Ahogy modja kend!:-) Még nem találkoztam olyan csili-vili modern verdával,aki kanyarban utánnam tudna erszteni tapadás határáíg úgy,hogy még a saját ívemen haladok!:-) Csak féklámpák villogását látom ott ahol én a gázd adom,hogy szépem befeküdjön a kanyarban,ez a mi transaxle kiváltságunk!:-)))
Saughassy28-03-2007 09:23:34 // 17393
Pontosítsunk, azok a Watt rudak, a feladatuk, hogy a rugozas/kanyarodas kozben fellepo karosszeriamozgasokat kizarolag vertikalis mozgasra korlatozzak. Ugyes cucc, de eredetileg Watt bacsi gozgepekhez hengereihez tervezte :) A kanyarstabnak pedig, -az ami a masodik kepen van- az a szerepe, hogy a kanyarodas kozbeni sulypontathelyezodes miatti kerekdolest (kulso iven pozitiv, belson negativ) kompenzalja. Elonye, hogy csak kanyaradas kozben rontja nemileg a menetkomfortot, egyenesben nem kell kompromisszumot kotni, nem ugy mint az alapbol felkemenyitett rugozasnal. Mindent osszevetve jo kis futomuvet pakoltak a digok a kocsink ala, sokkal jobbat meg a mostani konstrukciok java reszenel is.
Gábor(figi75)28-03-2007 07:57:34 // 17392
Akkor elvagy havazva te is rendesen,mindent az uccsó pillanatra hagytok!:-/ Én is cseréltem gömbfelyeket és nem volt 1x-ű!:-( A lényege az,hogy hidegvágóval a perem alá ütögetsz körbe,és szépen kifeszigetve kocoktatod,néha rákúrhatsz a csavara is a tetején,hogy központba tarcsa!:-) Előtte a csavar tetejénél fujjál be neki valami szerrel! Befelé már 1x-űbb ha előtte ügyesen beteszed 1 napra a mályhűtőbe a gömbfejet,szépen belefog cuppani azt garantálom!:-)))) A fészket alaposan takaritsátok ki,jah és nem szabad a csavarral behúzatni,mert leszakad a feje!:-/ A műszaki nem jön össze kérjél útvonal engedéjt!!!
tomiboy28-03-2007 00:29:52 // 17391
Rájöttem a kapcsoló világítások bajára kivert több biztit is, a zárra is kezdek rájönni, csak idöből van kevés, holnapi izzító csere lefujva, mert reggel 5-re megyek melózni.
Kazes☻28-03-2007 00:23:30 // 17389
Nem olvasztottam meg csak felhevítettem,de csak óvatosan! Mindössze egy gázlámpám volt, annak is van egy kis szúróláng szerű képződménye. Amit a bádogosok is használnak, vagy a vizesek a műanyag csövekhez.
prooF_7527-03-2007 23:52:34 // 17388
Nah, az az ami nem menne nekünk sztem, ugyanis annyira nem tudjuk felhevíteni. Ahoz már hegesztőpisztoly kellene, nem?
Kazes☻27-03-2007 23:47:18 // 17387
Ok. Én valamelyik alkatrésszel úgy jártam, hogy tüzesre kellett izzítanom mire ki tudtam szedni a darabot, de sikerült. :-)
prooF_7527-03-2007 23:31:48 // 17386
Semmi gond, köszi az észrevételt. Az alsót próbáltuk melegíteni, de úgy sem akart nagyon kijönni. Majd még lehet hogy kap egy esélyt a felső is melegítve, ha az megvan az alsó már talán könnyebb lesz.
Kazes☻27-03-2007 22:51:01 // 17385
Bocsesz, hogy bele pof, de melegítve próbáltad már a gömbfejeket. Én gázlámpával melegítettem és kijött mind, persze noszogatni azért még kellett őket főleg, hogy az alsó körbe ricnis.
prooF_7527-03-2007 22:42:46 // 17384
Most nézem csak hogy a hátsó stabilizátort úgy raktam fel hogy a 7-es alkatrész kimaradt belőle.. Mondjuk nem igazán tudom hogy annak mi a gyakorlati szerepe, nomeg mind a 2 garnitúra szét volt rohadva amim volt... na mind1 Most nem is ez a problémám, hanem hogy az a szájbab***ott első gömbfej-páros nagyon nem akar kimozdulni a helyéről. A felső már szét van ütve, az alsó meg szorul, úgyhogy mind a kettő cserés lesz, hurrá. Már ott tartunk hogy flexel szétvágjuk őket ha máshogy nem jönnek ki. Ja, és persze csütörtökön meg műszakira kéne vinni az autót. szombaton meg egom... úgyhogy nagyon hepi vagyok :-
Pec27-03-2007 21:57:21 // 17383
Ma megvolt az első polír réteg a kocsira, holnap meglessz a második is. Anyagi helyzetem sajnos lehet megfogja akadályozni hogy két autó val jelenjek meg Esztergomba, de lehet hogy a Milano kárpotolja majd a hiányát:-)
Gábor(figi75)27-03-2007 21:02:18 // 17382
Na szevasz főnök,hogy állnak a dolgaid? :-O Egomra felkészítve minden? :-) Nézted az "új" 75 srácot,Szamócát? :-)
Tocsa27-03-2007 20:30:41 // 17381
Na ezen a képen megnézheted mit kell cserélni!

Az első képen a hátsó híd van a kerszt stabrudakkal
A másodikon pedig a hátsó stabilizátor/felfüggesztő
jakuska27-03-2007 16:27:35 // 17380
Az online áruház nem nagyon jön be nekem.. majd később megpróbálom, lehet most frissitik...
Gábor(figi75)27-03-2007 16:14:52 // 17379
www.unixtrade.hu !:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.