Forum >> 75-90

Marek14-05-2007 17:23:07 // 18329
Az sosem árt! De ahogy kizzo is írta természetes a megnövekedett terhelés hatására emelkedő hőfok! Nyílván bizonyos határokig, nem amikor már villog a piros lámpa! :))))
Saughassy14-05-2007 17:23:05 // 18328
Ööö azzal nagyon csunyan jarhatsz, konnyen lehet, hogy ereszteni fog, mert kimosod a szepen tomito trutyit. Szoval csak ovatosan, de ha nincs egyeb nyoma muszaki problemanak, szerintem ez lehet a hunyo. Vagy egy reszben beragadt termosztat, ami miatt alig kering a vized.
Saughassy14-05-2007 17:21:24 // 18327
Egy uj huto csodakra kepes, ha ingadozik a hofok az mar azt jelenti, hogy a huto maga nem birja es a ventilatornak kell besegiteni. De autopalyanal en meg ilyet nem lattam (igaz tartosan nem mentem 180 felett), max akkor elkepzelheto ha szar a hutorendszer es mar nem igazan hatekony. De javits ki, ha tevedek :) 5000es fordulat felett szerintem mar kinzas a tartos tempo de mondjuk egy 4500as 180 nehogy mar karos legyen. Csak a fokozott kopasba nem szabad belegondolni, bar ezzel az erovel telen el sem mernem inditani az autot. :)
NaTo14-05-2007 17:19:02 // 18326
Aham. Tehát egy hűtőkör tisztítás ránkférne így a nyár előtt...
NaTo14-05-2007 17:17:20 // 18325
SAU: "az is hulye aki a V6 fogyasztasat meregeti. :)"
:)
Tényleg! Mit rinyálok én itt a benzinnel?!
Vettem volna 1.8 TD-t!
Hahh :)))
Saughassy14-05-2007 17:13:57 // 18324
A vizhofoknak viszont nem illene mozognia, nekem legalabbis sosem tette. A szar olajon latszott inkabb, hogy hajlamos volt meglottyenni es 3 bar kornyekere visszaesni az olajnyomas.
Gábor(figi75)14-05-2007 17:13:33 // 18323
Az enyémnek 160 az utazója,1xűen imádja!:-)
A víz 70-80 fok között ingázik olyankor,ha odalépek neki padlógázon 180-190 a vége,olyankor 90 fok felé ingázik,és eléggé zajos,kinlódás! :-/
A fogyasztás 10 lityi 140 felett,ez sok gázolajból!:-(
Saughassy14-05-2007 17:12:44 // 18322
Az ora szerinti 180at rohogve birnia kell, mert valosban is 4500as fordulatot jelent, de nyilvan csal is. A fogyi pedig nekem 180as palyazassal sem tudott sokkal 10 liter fele menni. Ha 160-170 el palyaztam vegig az M3at majd 150-160al a 80 km nyi 37est a vegere 10 liter koruli atlagfogyi jott ki. Ugyanez 170-180as palyaval 11-12 korul. Nagysagrendileg, mert az is hulye aki a V6 fogyasztasat meregeti. :)
NaTo14-05-2007 17:12:29 // 18321
Aham. Szerintem 140 az utazója. Legalább is nekem erre áll a lábam az autópályán. :)
[k i z z o]14-05-2007 17:05:38 // 18320
Hi,

a viz siman elindul felfelé tartosabb nagyobb terhelésnél.

Azért a V6-nak sem 180 az utazoja:)

kizzo
NaTo14-05-2007 14:51:46 // 18319
Köszi!
Megpróbálom nem b@szogatni a váltót. Igen, ez izostatikus meg gömbfejes meg izébigyó. Nemértek hozzá, én is csak hallottam ezeket a szakszavakat. :)
Komplexusom nemigen fog kialakulni, megértem már ezt-azt...
Amúgy ez az autó imádja a 150-et a pályán... Szerintem hosszútávon akár 180-190-es tempó sem tenne benne kárt. Gondolkoztam is ezen a multkor, mikor Debrecenből jöttem haza. Ráálltam 180-ra, és figyeltem a műszereket, meg hallgatóztam. A motor nagyon szépen duruzsol, nincs erőlködős hangja, pedig bőven 4000 felett van a fordulatszám. Az olajnyomás is jónak tűnt, nem rázott a kocsi se, bár kicsit nagy szelet fog ekkora tempónál már. VIszont a víz, ami általában 85 fok, elindult felfelé. 90-95fok között ingázott. Ez annyira már nem tetszett, úgyhogy a biztonság kedvéért visszavettem 140-re. Ja, és 180nál szinte horpad a tank, bizony iszik rendesen. :) Szóval nem tudom meddig egészséges neki a vízhőmérséklet, úgyhogy inkább nem reckíroztam egy hengerfej repedést...
Kinek milyen tapasztalata van a vízzel ilyen tempónál?
Gábor(figi75)14-05-2007 14:23:24 // 18318
Én tudok neked,de csak újjat!:-)
Mivan a sráccal,elment a vasért?:-O
prooF keres Spedline felnit,olyat ami neked van!:-)
Hari14-05-2007 13:28:05 // 18317
Szevasztok!
SENKI nem tud nekem egy középső hardit???!!! (:-((((()
HELP !!! S.O.S. !!! V A L A K K K K Í Í Í Í Í Í Í Í ! ! ! ! !
Wickey14-05-2007 11:06:13 // 18316
Az lesz. A te váltórudazatod nem a gtv6-féle "vasdarab egy átmenőcsavarral" típusú faék egyszerűségű pontatlan, de örökdarab valami, hanem az angol nyelvterületen "monkey shifter"-nek nevezett bonyolult(abb), gömbcsuklós, izémizés, miazma. Előszeretettel hullik szét.

Arra azért figyelj nehogy ott csüngjön a váltórudazat a levegőben a forgó kardán környékén, ha megakasztja a kardánt, igen csúnyán szétbarmolja a kardánalagutat és környékét...
Jeremy Clarkson-t egyszer majdnem megölte a saját autója ugyanígy :) Széthullott a váltórudazata, megakasztotta a kardánt, és megcsúsztak a hátsókerekek.
Whiteskull14-05-2007 10:29:20 // 18315
Csak nehogy komplexusod alakuljon ki! Mert azért ennek a kocsinak igazán az autópálya áll jól. :DDD
NaTo14-05-2007 10:26:14 // 18314
JAja. :))
Azért a mostaniból talán ócsóbban kijövök. :)
De tényleg megint az autópálya tett be nekem. :)
Whiteskull14-05-2007 10:08:55 // 18313
Ez az autópálya dolog neked nemigen jön be.
NaTo14-05-2007 10:01:59 // 18312
Amúgy meg:
Vasárnap egy hosszabb autópályázás után egyszercsak nem tudtam kivenni a váltót harmadikból. A váltókar lötyög, mintha egy vödörben egy fakanalat mozgatnék. Ebből azt remélem, hogy csak a rudazatban esett szét valami. Nem volt reccsenés vagy ilyesmi, egyszerűen a kar kijött harmadikból, de a váltó nem. :) Úgyhogy 50km-re Pesttől az M5-ösön mentünk 3-ban olyan 60-70km/h-körül elakadásjelzővel. A fordulat olyan 2500 köröl volt, úgyhogy kényelmesen zötyögtünk. Pesten hál'Istennek nem volt nagy a forgalom, így Óbudáig mindössze 4-szer kellett megállni lámpa miatt. Volt alkalmam megtapasztalni, hogy a 3 literes V6-os 600rpm-től már nem rángat. :)
Beszéltem Robival, maeste elgurulok hozzá, legalább is a közelébe, és alánézünk.
Csak a rudazat legyen...
NaTo14-05-2007 09:49:49 // 18311
Szerintem jó lett.
Nekem nagyon tetszik.
Viszont már találtam is egy bug-ot, szóltam Halesznak is: ha rákeresel mondjuk a 75-ös tulajokra, csak egy lap jelenik meg, nem tudsz lapozni. Pont keresek egy 156 tulajt, és így nem tudom megtalálni. :(
Remélem hamar kijavítják!
Tocsa14-05-2007 09:37:20 // 18310
NA skacok mit szóltok az új oldalhoz???
Pec13-05-2007 19:10:03 // 18309
Hellósztok! Családi okaim miatt megszorultam, így kénytelen vagyok megválni 90-esemtől. Hogy ne legyen könnyű dolgom, Tegnap délután még meg is állt. Marek cartárssal próbáltuk megfejteni a kínját, de nem sikerült kideríteni. Így ahogy van 60 ropi. + napja hoztam el Robitól, aki meghengerfejezte, meg látta a motorját szétszedve. Ha kell valakinek, feltétlenül szóljon minél hamarabb! Amúgy fent van a hasznaltauto.hu-n is!!!
prooF_7513-05-2007 11:48:05 // 18308
Hello. Nos az egész történet úgy kezdődött, hogy tavaly októberben vettem a kocsit, azóta úgy 2500km-t mentem vele. De az egyértelmű volt (csak a képeken nem nagyon látszik), hogy elég durván ráfuthattak valamire, mert a kipuff leömlőcső palacsintára volt lapítva, a leömlő öntvény el volt törve, a harangban a kutyacsont meg van hajolva illetve a szilent majdhogynem szétszakadt, az a hosszanti merevítő is szépen behajlott meg a taposólemez is... arról nem is beszélve hogy olyan szinten sáros az alja a kocsinak, hogy még a kardán-alagút tetejére is jutott... szóval nem tudom mit csináltak vele, de inkább nem is akarok belegondolni... Aztán mostanában jutok oda hogy cseréltessem a szilenteket meg a kardánt, hozzáértőhöz viszem, szóval tuti lesz:)
ALFA75td13-05-2007 09:08:36 // 18307
Gyártsunk Hot rodot.Egy ilyennel elmászkálnék.
ALFA75td13-05-2007 09:04:18 // 18306
Van egy pár érdekes 75 remélem még nem voltak a Zagato maszkos igen figyelemre méltó.
Tocsa13-05-2007 07:11:33 // 18305
Helló! A cimbid olyan Jim Kartalamakis féle könyvet tudna hozni onnan amii az én motoromhoz kéne?
ell13-05-2007 06:20:58 // 18304
használtat tudok adni
[k i z z o]13-05-2007 00:59:53 // 18303
Hi,

ha a kardánt rakod fel figyelj a harangnál a hézagolásra - nem sokan szoktak. Na meg a motortarók is legyenek OK, ha nem hézagolod a harangot rendesen a kasznihoz, akkor fesziti a kardánt, és az első hardy szakad el eloszor. + rázza a rendszert. Középre tuti csapágy. Váltótartók.

Ha a harangba beleért a kardánod akkor van mit csinálnod:) Legközelebb azért előbb mássz aknába:)

Ha tavaly hardycsere volt, idén még pöpecnek kellene lennie. Mond meg a szerelődnek inkább csináljon keritést...Ha meg te voltál...Idén jobb lesz.

Gondolom nem akrod a kardánodat menetközben megcirógatni:)

kizzo
prooF_7512-05-2007 23:13:26 // 18302
Persze még nem olyan gázosak, még a rezonálás is éppen csak hogy érezhető. Na de elvileg tavaly májusban mind3 hardy cserés volt, ami el is hihető mert amúgy abszolut nem repedezettek, a másik kettő hibátlan. De ebből látszik hogy Kizzonak igaza van, és tényleg szarrá megy a kardán (vagy legaláb is az első hardy) az instabil alapjárattól! Nekem egyfolytában ki-ki hagy 1 henger alapjáraton, meg ugye a motortartó bakok is már megfáradtak úgyhogy nagyon fickándozik a motor, ami sajna nem tesz jót az első hardynak a képek alapján.:( Marek: mondjuk beszámolnék 2 garnitúrát a cuccokért és akkor máris csak 1 lenne neked fölösbe:P persze az már más kérdés hogy azzal az ate fékkel esélytelen megállítani az autót, szoval már itt ugrott a projekt:))
Kazes☻12-05-2007 22:21:43 // 18301
Ez tényleg nem annyira gáz, az én Hardyaim rongyosak voltak már mikor cseréltem őket, az előző tulaj annyira szívén viselte sorsukat, sőt még egyik-másik közdarab hiányzott is. Viszont amikor a kuplung alsó munkahengert újítottam ez a gumi hihetetlenül szét volt málva, már csak az utolsó pici darabjai voltak fenn és sajnos sehol nem kaptam, hogy úgy rakhassam össze.
Marek12-05-2007 21:35:28 // 18300
Aha! És akkor a 3 garnitúra 5x98-as felnijeimet dobjam a tűzbe??? Így négy fölös van, úgy 15 db lenne+ nem kevés meló!
prooF_7512-05-2007 20:45:56 // 18299
Esetleg érdekel komplett első fék 75-re? Tárcsa 4x98-as lyukosztással.:D Meg van komplett deDionom is szintén 4x98-as kerékaggyal:)
prooF_7512-05-2007 20:36:30 // 18298
Hát igen, csak azért még is jobb érzés úgy utazni benne hogy alul is minden o.k.:) Bal első ajtót jövő hvégén hozok Dj Field-től, meg sárvédő szélesítést is, a kardán-renoválás meg majd 2-3 hét múlva lesz esedékes. Szerintem kompletten felrakjuk az 1.6-os kardánját, mert amint látszik szépen le is van horzsolva az első tag ahol beleér a harang:( Meg a lógó szilentek is cserések lesznek. No meg a lényeg hogy Ali gatyába rázza majd a váltót, szóval már fog szinkronizálni magától is:D Meg akkor már a kuplungot is kezelésbe vesszük úgy terveztem. Aztán még egy kis motor finomhangolás, és lacházára remélhetőleg tip-top lesz;D
Marek12-05-2007 20:36:01 // 18297
Szevasztok cartárcak! Szerintem ezek a felnik ütősek lennének bármely 75-ösön, szerintetek???4x98-as 16"-os brutális peremű alukerék garnitúra eladó, használható 205/50 R16-os gumikkal!! Képet az ADOK-VESZEK-ben találtok róla, érdemes megnézni szépek! Ha 5x98-as lenne soha nem adnám el, csak hát nem az...
Gábor(figi75)12-05-2007 17:46:00 // 18296
Na,ezektől vagy annyira rosszul,láttál te már 15-20 éves "autót"alulról? Omlik szét mint a hályastészta!!!:-/ Ezek a vasak még anyagból vannak,és az enyém is felvan ütve alól a merevítőknél,alacsony az alja ez van,attól még jó!:-) A hardyt Robi ledobja neked 1 óra alatt,van is 1 jó pont,nemde?
prooF_7512-05-2007 17:22:08 // 18295
Kórképek:

A taposólemez is eléggé meg lett nyomva

És a folyós kupplunghenger. Habár mostanában nem folyik...

Ja, a félreértések elkerülése végett ezek nem most keletkeztek, csak most jutottam oda h lencsevégre kapjam őket... Szoval aki szerint az ő gépe nincs eléggé egyben, az megnyugodhat: van még ütött-kopottabb mint az övé:)) De alkalomadtán rendbe lesz rakva minden, egy alvázvédelemmel egybekötve mindenképpen.
[k i z z o]10-05-2007 16:40:16 // 18294
Hi, állandó arcszőrzetem az van. Nincs igen időm borotvákozni. A zanatin sokat láthatsz, ott dolgozom a Delphi -ben. kizzo
Mobil10-05-2007 13:11:56 // 18293
Új hátsó szélvédő kédert keresek, ha tudtok olyan helyet ahol van jelezzétek légyszi
Tocsa09-05-2007 23:05:21 // 18292
Haverkodás majd személyesen!;) A Transaxle talit meg tessék szervezni mert ezen ott akarok lenni !!! Addig meghúzok minden csavart és viszek gumit égetni! :)
Tocsa09-05-2007 22:53:50 // 18291
Mond az árát ! :-D
Hari09-05-2007 22:47:37 // 18290
Nocsak,..... nicsak egy másik rajongó! Naaaagyon jóóóóó !!! Na okkor ma tényleg volt egy jó napom.
Whiteskull09-05-2007 22:24:57 // 18289
Üdv! :))) Amennyiben egy kis állandó arcszőrzettel (szakáll) rendelkezel, akkor valószínűleg veled találkoztam hétfő délután a Zanati úton! :)))))))
[k i z z o]09-05-2007 22:21:23 // 18288
Hi,

ha valakinek esetleg kell, van egy szett VS42 szeleprugóm. Jó NORD -ba ill TS- be. ha nagy tengelyt akar valaki, akkor jól jöhet. Nekem is ilyen van beépitve.

A bolti ára 100 font, és egy 20-ért vettem tartaléknak anno, de nem hiszem, hogy kelleni fog. Szóval esetleg akinek kell, irjon. A rugó jeleneg angliában van, barátom próbálja majd az ebayen eladni, de ha esetleg kell, hazahozatom.

Ráér.

Spec:

Type: VS42 DOUBLE

Installed Height: 1.458”/37.00mm

Nominal solid height: 0.862”/21.90mm

Nominal I.D: 0.683”/17.36mm

Diameter O.D: 1.201”/30.52mm

Ja a rugó szerintem még nem is futott, talán egyszer lett bepróbálva hengerfejbe, én is ezért kattantam rá tartalékként.

kizzo
Wickey09-05-2007 14:33:07 // 18287
- Oké, akkor legyen mondjuk tisztacsokoládé egy kis pisztáciával. - Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt ! - Azért ne kapd fel mindjárt a vizet, ha nincs nincs. Szóval akkor, mi a választék? - Van vanília, tutti frutti, karamell, rumos dió és kávé ! - Megjegyeztem. Akkor mondjuk legyen egy kicsi mindből. Tutti frutti, karamell, vanília, rumos dió, kávé. ... Ja, csak ne spórold ki a pisztáciát... :-)))
Hari09-05-2007 10:37:08 // 18286
ÓÓÓóóó! Piros.....a nincs:-(((, van : ezüst met.(TD); grafit met.(TS); bordó met.(TD); zöld met.(benya, keté vágva); pisztácia nincs!!!
Gábor(figi75)09-05-2007 09:41:17 // 18285
Ja,azt kétlem,hogy Robi nekiáll szerelni,legfeljebb a saját vasát,ha már szétütötte a száját!:-) Nyugi minden évben volt több mint 20 vas,és csak 75-90-(33) ról beszélek,ha Transexuális tali lessz akkor a 40 jó becslésnek tünik,ja és nagyban múlik a szervezésen,milyen progik lessznek,milyen helyen,és mennyiért,ezek teszik vonzóvá a résztvevők számára!!!:-) Habár én ezt nemtom,még sosem csináltam ilyet! ;-) Mint az Wickey "erősen"ellenzi,nem kell VIP meghívó elég ha nagy nyilvánosság előtt diszes keretek között meghívsz,valami flatcos menő helyre!:-) Hellboy! Legyél üdvözölve itt köztünk,ha tényleg valami nem világos kérdezz bátran,ajánlom magamat és még va itt "DIZELES"cartárs!:-))) Érted proooF???...........:-)))))))))))
Wickey09-05-2007 00:09:12 // 18284
Csak annyira lesz vip meghívója mint neked vagy nekem :-))) Nem lesz pesztrálás. Meg lesz mondva a frankó a megfelelő helyen a megfelelő időben. Kivételezés márpedig nemlesz :-DDD
Wickey09-05-2007 00:06:42 // 18283
Hátulról visszafelé: Először is nincs is Magyarországon 40-50 épkézláb transaxle Alfa. :-) Másodszor is pedig sanszos hogy az lesz, senki nem szeret kétszer megindulni. Letudjuk egyben. Harmadszor is nem mindenki olyan sértődős és hisztis mint Te vagy. :-PPPP pííííííísz :-D
prooF_7508-05-2007 23:15:35 // 18282
olvass nyugodtan. ajánlom Kizzo hsz-eit, elég kimerítően leírta eddig az összes felmerülő problémát. aztán ha bármi van, csak nyugodtan kérdezz!
prooF_7508-05-2007 23:11:52 // 18281
Majd olyan helyre megyünk ahol akad 1 szerelőakna a közelben. Robi szépen hozza a szerszámait és nekiáll a vasaknak, mi meg addig döntjük magunkba a sört:P:))) Egyébként az a 40-50 vas, az eléggé optimista becslés, szerintem jó ha 20 kocsit össze tudunk verbuválni az eseményre... de nyugi, neked VIP meghívód lesz!;)
Ryuk08-05-2007 22:14:01 // 18280
Hali!!Na nekem lenne 1 rakás kérdésem de elöbb feltúrom a régi hozzászólásokat de holnap nincs kegyelem-kérdezni fogok nem is keveset!! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.