Forum >> Brera

GEORGE23-01-2006 11:46:03 // 204
Ezzen jópáran meglepódnénk :-DDDD
vipex23-01-2006 11:37:20 // 203
Alfa Brera reklám spot ala 159 nagyon hasonló
csocsi23-01-2006 11:21:58 // 202
:-))))
Szilárd23-01-2006 11:20:20 // 201
Meg ne próbáld!!!!:))))
TarP23-01-2006 11:09:12 // 200
fákkkk :)
Mike.23-01-2006 11:05:27 // 199
Ez lesz az új fejlesztés? :-)
Willy23-01-2006 11:02:40 // 198
Nincsmit. ;))
Halesz23-01-2006 11:02:16 // 197
Sebaj, ezentúl a fórumba csak a főoldalon keresztül lehet majd csak belépni, miután minden rovatot végigkattintottatok :PPPPPPP :)
Mike.23-01-2006 11:02:02 // 196
Köszi! :-)
Mike.23-01-2006 11:00:46 // 195
Inkább kétszer, mint egyszer sem. ;-) Nekem nem tünt fel a hírekben, de be linkelném most is, csak nem tudom. :-)
Szilárd23-01-2006 10:56:38 // 193
Nyugalom!!! A hosszú élet ritka:))))))
Halesz23-01-2006 10:55:10 // 192
Na most kiakadok! :))) Egyszer élném meg azt, hogy elolvassátok a hírek rovatot és azt linkelitek be ide....!!!! Jópár napja kint van ez a hír nálunk is :PPP De majd megírjuk a meleg Brerát is :)))))))))))) Lehet azért kaptuk azt a "kapjátok be a faszt!" tartalmú levelet, mert aki írta, már tudta ezt :DDDDD (lásd site fejlesztés topic)
TarP23-01-2006 10:48:04 // 191
Szépen vagyunk. Rendszámnak meg csak a GAY-001-et rakhatjuk fel:) Tudnék kicsit cicafiús autókat keresni a katalógusban, de valahogy a Brerára nem tudnám ráerőltetni ezt a fasságot. Talán rózsaszínben? :) Úgy meg még egy fakocka is buzis...
BeeGee23-01-2006 10:25:26 // 190
Persze, mi tudjuk :) De ha sokhelyen publukálják ezt a hülyeséget, az emberek még elhiszik, mert nem olyan széleslátókörűek, mint mi. És engem ne nézzen senki ratyinak az Alfa miatt :)
Ollah23-01-2006 10:08:08 // 189
Franciák. Másak. Másként gondolkoznak. Ők a mások, nem mi, ergo kit érdekel? :) Ajánlom Winkler mondatát a heteróság és az Alfa összefüggéséről. Ott az igazság, nem a franszoáknál. ;)
Mike.23-01-2006 10:04:58 // 188
Köszi! Nem érdekelnek. :-)
GEORGE23-01-2006 10:04:03 // 187
:-))))
BeeGee23-01-2006 10:03:27 // 186
.... era. Igen az :)
GEORGE23-01-2006 10:02:46 // 185
Ki is kéne verni a fejükből az Alfát! :-) Bár már láttam 156-sal is meleget. Bövebben magánba, ha gondolod :-)
csocsi23-01-2006 10:02:04 // 184
Ide? Ilyet? :-(
Mike.23-01-2006 09:59:29 // 183
Ez egy nagy hülyeség. :-(
Mike.23-01-2006 09:58:55 // 182
GEORGE23-01-2006 09:54:29 // 181
brrrr....
BeeGee23-01-2006 09:51:00 // 180
Nem nagy dicsőség :(( Év Meleg Autója - 2. helyezés
csocsi04-01-2006 12:05:06 // 179
Azért a dacia kicsit meglepett :-)))
Mike.04-01-2006 10:52:44 // 178
Van miért írigykedniük. :-))
Willy04-01-2006 10:48:29 // 177
Lehet hogy mégse olyan hülyék az amerikaiak mint amennyire gondolom??? TOP 10-ek (a második listát elejét tessék megnézni)
Alfista14-12-2005 12:54:17 // 176
"Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel megvagyok elégedve!" mondta Ferenc Jóska anno. Nos, én meg azt mondom a Breráról, hogy minden nagyon szép, minden nagyon jó és mégsem vagyok elégedett!
Ricoe15614-12-2005 12:37:52 // 175
Kaptam egy emailt...ez állt benne: ------------------------------------------------------------------------------- A király új ruhája -------------------------------------------------------------------------------- A legnemesebb Alfák mindig is kétajtósak voltak. A márka legújabb sportkupéja, a Brera csodálatos formával és a 159-es belevaló technikájával igyekszik felzárkózni a nagynevű elődökhöz. Mivel már nincsenek rajta úgy eldugva a hátsó kilincsek, mint szépségdíjas elődjén, az új 159-est garantáltan senki nem nézi kupénak. Ráadásul az 1994-ben bemutatott GTV is kikerült már a kínálatból, így - ha az Alfa Romeo nem akar kétajtós zászlóshajó nélkül maradni -, sürgősen tenni kellett valamit. Mondjuk sorozatgyártásba venni a 2002-es Genfi Autószalonon bemutatott Brera tanulmányt. A közönség és a sajtó kart karba öltve már akkor, három éve a GTV lehetséges örököseként rajongta körül Giorgetto Giugiaro művét, amely már eleve úgy készült, hogy ne kelljen túl sokat módosítani rajta a gazdaságos gyártás kedvéért. Amit mégis kellett, azt az ősz hajú mester saját kezűleg hajtotta végre. A legnagyobb kihívás nyilván a karosszéria arányainak beállítása volt, a kupék ugyanis az autógyártás primadonnái, s "e hölgyek" csak hibátlan külsővel mutatkozhatnak a szigorú közönség előtt. A 159-estől származó hosszú orr alaposan feladta tehát a leckét a formatervezőnek, aki ezért az eleve nem túl nagy esésű hátsó szélvédő alatt még egy kissé kidomborította a hátfalat. Ezzel nem csak a Brera orra látszik kisebbnek, de csomagtartója is jól jár: alaphelyzetben 300 liternyi, az osztottan dönthető hátsó üléseket előre hajtva pedig több, mint kétszer ennyi rakomány fér bele - csak nehogy kombinak csúfolják! Az autó 2+2 üléses, vagyis valójában kettőnél több, de háromnál azért kevesebb hely van benne. Felnőttek mögött (és feltételezhetően egy felnőtt mindig van a fedélzeten) csak butikos táskáknak, vagy a támlák lehajtására marad hely. De ha muszáj, két, egymással nagyon jóban levő ember elférhet egymás mögött a két jobboldali ülésben. Az Alfa Romeónál nagyon büszkék a vezetési pozícióra, amely elsősorban a magasságban és tengelyirányban is az átlagosnál szélesebb tartományban állítható kormányoszlop érdeme. Teljesen mindegy, hogy valakinek a keze, vagy a lába nőtt aránytalanul hosszabbra, a háromküllős volánt mindenki oda tudja tenni, ahova csak szeretné, mintha csak mágneses volna. Az üléseket azonban a magasabbak biztosan szívesebben engednék a lehetségesnél mélyebbre, főleg ha a felár ellenében rendelhető jókora panorámatető is a fedélzeten van. A kategóriában egyelőre újdonságnak számító üvegtető elektromos mozgatású árnyékolóval is fel van szerelve, és mechanizmusa értékes centiméterekkel rövidíti meg a fejteret. Tehát semmi extra hajviselet! A Brera azonban nem a punkok autója. Egyrészt a Kiskunsági Borvidéken az egész éves, tablettás bor termésének forgalmi értéke nem fedezné az Alfa sportkupéjának 10 millió körüli induló árát, másrészt meg ott van az utastér, amely tele van finomabbnál finomabb matériákkal, hogy elterelje a bent ülők figyelmét az egyébként nyilvánvalóan elviselhetetlen külvilágról. Az utastér jó minősége mellett az Alfától megszokott klasszikus formák sem hiányoznak a Brerából. Az összes műszer és minden szellőzőnyílás kerek, a középkonzol a vezető felé fordul, a sebességváltó magasan ül. Bár a Giugiaro tervezte sportkupé a GTV utódja, technikailag szinte megegyezik a 159-essel. Tengelytávja ugyan rövidebb valamivel, de azt leszámítva a két autó szinte megegyezik. Nagyon is jó hír ez, ha figyelembe vesszük, hogy az új limuzin futóműve a legjobb a kategóriában. Az elöl dupla-keresztlengőkaros, hátul multilink rendszerű felfüggesztés igazi játékos partnere a sportos vezetőnek. A kocsi remekül fordul, és egy leheletnyi kanyarban fékezésre már le is esik neki a tantusz, és mesésen elkezdi úsztatni a hátulját a külső ív felé. Remek móka. A rövidebb tengelytáv miatt a Brera ugyan valamivel kevésbé hajlamos a túlkormányzottságra, de fordulékonysága első osztályú, saját kategóriájában az egyik éllovas. Ugyan igazán rossz úton nem volt módunk próbára tenni, a kanyarokban mutatott mérsékelt oldaldőlésből arra lehet következtetni, hogy idehaza sem bünteti majd túlzott rázkódással a benne utazókat. A kocsi egyelőre kétféle benzines motorral készül, de a gyáriak szerint már nincs messze a dízelváltozat, és a hírek arról szólnak, hogy két éven belül a könnyített karosszériával is legalább 300 lóerős motorral felszerelt GTA változat is piacra kerül. Jól jön majd, hiszen a jelenlegi csúcsmodell ugyanis inkább erős túrakocsi, mint kőkemény sportgép. Félreértés ne essék, az átdolgozott 3,2 literes, közvetlen befecskendezéses V6-os továbbra is az egyik legfinomabb motor, amelyet autóba építenek, 260 lóereje azonban bajosan elég az Alfa zászlóshajójába. Ma már az Opel Astra csúcsváltozata is 240 lóerőt tud. A kétoldali változó szelepvezérlés persze jót tett a gyönyörű hangú erőforrásnak, amely így már 2000-től 7000-ig, azaz hihetetlenül széles tartományban képes nagy erőt kifejteni. A V6-os csak a tavaly bemutatott Q4-es összkerékhajtással párosítva kapható, amely alaphelyzetben a nyomaték 57 százalékát a hátsó tengelyre küldi, de szükség esetén 22:78 is lehet az arány bármelyik tengely javára. Az erő elosztását a legújabb fejlesztésű Torsen központi differenciálmű végzi, és bár érezhetően a hátsó kerekeket részesíti előnyben, arra senki ne számítson, hogy az Alfa kanyarból kifelé menet kitolja a farát. A belépőmodell szerepét a 2,2 literes JTS benzinmotorral felszerelt változat játssza elsőkerékhajtással. 8,6 másodperces gyorsulása és 220 feletti végsebessége nem hoz szégyent az elegáns sportkupéra. Aki tehát zabolátlan aszfaltszaggatót várt az Alfától, annak nem feltétlenül lopja a szívébe magát az elsősorban stílusos és kényelmes Brera. Mivel azonban úttartása nagyszerű, utastere első osztályú, valamint legalább kétszer olyan erősnek néz ki, mint amilyen, mi megbocsáthatónak tartjuk a zabolátlan vadság hiányát. És alig várjuk, hogy azt számon kérhessük majd a GTA-n.
Balage04-12-2005 19:40:18 // 173
Fantasztikus
vipex04-12-2005 19:32:44 // 172
Az Alfa Brera hivatalos oldala sajna még konfigurátor nincs
Tedi04-12-2005 13:22:22 // 171
A Brera GTA nagyon dögön, nagy jó, meg nagyon-nagyon, de azért valljuk be: egy transaxle-féle rendszerrel mégis sportosabb lenne :) A héten zajlik Bolognában az autókiállítás és emlékeim szerint az Alfások Bolognára ígérték a Brera Spidert. Spider viszont egy sincs kint. Most akkor mivan???
GEORGE03-12-2005 13:59:26 // 170
Láttam, szerintem is elismerően nyilatkoztak a 81-es masináról, ami ugynéztem Kari tagunké .-)
Csöri03-12-2005 13:50:47 // 169
Elég sok cikkben le is írják, hogy nagyon szép, nagyon jó, de nem igazi sportkocsi. Sajna. De majd a Brera GTA...
Alfista03-12-2005 13:44:49 // 168
Nem tudom, láttátok-e a mai Totalcar-t? Szóval, ott is megfogalmazták, hogy milyennek kéne lennie egy sportautónak, ALFA ROMEO-ban!!!
Ollah01-12-2005 16:59:40 // 167
Szerintem meg csak nem tudták, sport- vagy GT autót keresnek -e. Bár olyan embert eleve nem engednék be a műsoromba, aki úgy en bloc aszongya a Ferrarira, hogy jellegtelen szar minden típusa. :/ TarP! Én sem akarnék lovak számát növelni, ha tudnám, hol és mivel lehet a legjobban könnyíteni az autót. Ha van infód, lökd, mert a súlyfaragás jobb, mint a plusz póver.
Inner Circle01-12-2005 14:23:13 // 166
Azt a műsort ne is említsd, epeömlést kapok tőle; készítői szerintem másodállásban politikusok, legalábbis a hozzáértésük alapján ugyanabba a kasztba tartoznak.
TarP01-12-2005 12:50:04 // 165
Második :) Lehet, hogy nem sportautó, de akkor is második lenne, ha egyetlen lenne... Szóval nem Fiat Barchetta kell, hanem egy kicsit keményebb, kikönnyített GTV... Legalábbis nekem.
Alfista01-12-2005 12:21:22 // 164
Én mindenképpen maradok az Alfánál, csak hát sajnálkozik az ember gyereke. Még így is sokkal jobb egy GTV, mint egy MX mitudomén hányas!!!
Ollah01-12-2005 12:13:02 // 163
MX-5? A diszkóveri csánel szerint a világ második legjobb sportautója? Hehe... TarP! Készen állok, a sorrend nálam is stimmel. Bár ha Csöri megabrutál számlát dug az orrom alá, akkor a varázslóbácsit szkippelem. :)))
Inner Circle01-12-2005 11:59:50 // 162
Jogos! Kérvényezzük, hogy az új Fiat Coupét tépőzáras jelvénnyel hozzák forgalomba, hogy lehessen olcsó, nagy teljesítményű Alfát venni! :-)
TarP01-12-2005 11:49:37 // 161
Az a Fiat Barchetta!
TarP01-12-2005 11:49:10 // 160
Ja, ja. Még nem pártolok el az Alfától, hiába minden kísérlet:) Inkább elviszem Januárban Csörihez, ő rálehel kicsit, hogy ne kopjon el semmi kopóalkatrész, aztán mehetünk együtt a hiper-man-hez, aki állítólag bármit tud. No most ha picit gyógyít a GTV-n, úgy, hogy nekem is tecc, akkor nem érdekel mi mennyi újonnan :)
Inner Circle01-12-2005 11:43:52 // 159
Ha nem is Lotus Elise, de mondjuk egy Mazda MX-5-jellegű dolog összehozható lett volna. Úgy látszik nem találták imázsépítőnek, habár a Bömbinek is van hasonlója (zsémsz bond is azzal nyomult).
Ollah01-12-2005 11:40:53 // 158
Nem lenne jelentősen olcsóbb, viszont senki nem venné. Másrészt mondjuk egy hátsókerékhajtány kifejlesztése/megvásárlása drágítaná, minőségi könnyű anyagokat felhasználni qvvadrága stb. Ha olcsóbb is lenne, mint egy Brera, nem sokkal szvsz, és még annyian sem vennék. Manapság nem a menetteljesítmény számít, hanem a 8 hangszóró, a 10 légzsák, a 4 pohártartó és a 2zónás klíma. Evvan, de erről már beszéltünk szerintem. Vegyé' Aliz-t! ;PPP
TarP01-12-2005 11:36:26 // 157
Most attól lesz drága, hogy kihányjuk belőle a fölösleges szarokat, meg megfúrkáljuk a féktárcsát, pedálokat, szélvédőt...mittudomén ?
TarP01-12-2005 11:34:26 // 156
Mert van Marketing osztályuk. Ha nem lenne, a Giovannik tudnák, mi kell az alfázáshoz és az nem a könyöklő, meg a pohártartó, meg az ASR :)
Alfista01-12-2005 11:34:07 // 155
Mindenféle elektrinikus kütyü meg nyócvannyóc légzsák nem drágítja? Pont ezek a cuccok viszik el a legtöbb lóvét!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.