Forum >> Giulietta
Bilux13-07-2021 22:05:08 // 12660
Giulia? Vagy céges autó?
pe-Ti13-07-2021 21:56:47 // 12659
Ciao!
Eljátszottam a gondolattal, hogy eladom az autóm. Elsőként itt az amorén keresnék új gondos gazdát a blogomban elég sok infó megtalálható habár az utóbbi időben nem nagyon írtam bele mivel javarészt garázsban pihen. Jelen pillanatban 96 ezer km-t mutat az óra és egy rakás cucc várja, hogy bekerüljön ez azonban időhiány miatt csúszó projekt. Egyenlőre ennyi várom az észrevételeket annyit viszont leszögeznék, hogy nem mindenáron eladó és 3.3 misi lenne az ára.
Eljátszottam a gondolattal, hogy eladom az autóm. Elsőként itt az amorén keresnék új gondos gazdát a blogomban elég sok infó megtalálható habár az utóbbi időben nem nagyon írtam bele mivel javarészt garázsban pihen. Jelen pillanatban 96 ezer km-t mutat az óra és egy rakás cucc várja, hogy bekerüljön ez azonban időhiány miatt csúszó projekt. Egyenlőre ennyi várom az észrevételeket annyit viszont leszögeznék, hogy nem mindenáron eladó és 3.3 misi lenne az ára.
Öcsi13-07-2021 07:36:20 // 12658
Megrepedt a szélvédőm. Valakinek van tapasztalata, hogy hová érdemes vinni itt Kazincbarcika vagy Miskolc környékén?
szelod904-07-2021 16:18:03 // 12657
Szia. Érden megcsinálom neked ingyen. Ha érdekelne, akkor egyeztessünk ;)
R33Z01-07-2021 14:26:04 // 12656
Tbi Gabesz01-07-2021 10:09:05 // 12655
Köszönöm. Ismertek pesten valakit aki otthon van a témában ? Nekem ezek a dolgok kínaiul vannak.
forrasr01-07-2021 07:42:32 // 12654
Egy proxy rendezést érdemes lenne megpróbálni obd-n hátha megoldódik mielőtt mélyebben elmerülnének a témában.
forrasr01-07-2021 07:40:55 // 12653
A közeg típusa szerintem fel van tüntetve a motortérben. Töltési mennyiség r134a esetén 450+/-20g; r1234yf esetén 420+/-20g
https://www.nrf.eu/wp-content/uploads/2020/03/NRF-Air-Conditioning-Filling-Chart-R134a-R1234yf-2020-lowres.pdf
https://www.nrf.eu/wp-content/uploads/2020/03/NRF-Air-Conditioning-Filling-Chart-R134a-R1234yf-2020-lowres.pdf
Tbi Gabesz01-07-2021 05:13:43 // 12652
Sziasztok ! Km számláló villog USBport nem működik a telefonom nem csatlakozik a médiához. Mindenképpen szervíz vagy tud valaki erre valami megoldást?
Előre is köszönöm.
Előre is köszönöm.
indi6930-06-2021 19:43:38 // 12651
Sziasztok. Egy ismerősöm kérdezi. hogy a 2016-os 1750 TBI milyen klíma hűtőközeget használ és mennyit? köszönöm.
Kazes☻17-06-2021 20:52:35 // 12650
Grat, sok boldog km-t vele! :)
Jimmi T.17-06-2021 20:21:20 // 12649
Egészségben hajtsátok még éveken át !!! Két szemed rá !!! :-)
bilon17-06-2021 20:07:51 // 12648
Jimmi T.14-06-2021 19:34:53 // 12647
pe-Ti14-06-2021 13:19:08 // 12646
Jól mutat majd ott a Stelvio is. :-)
Jimmi T.13-06-2021 19:03:10 // 12645
TóthJ12-06-2021 11:26:41 // 12644
Köszönöm az észrevételeket, segítséget.
Még a fékszervó, elektronika kérdéskörökben kell tisztáznom a dolgokat.
Mindent összevetve valószínű, hogy kihagyom a projektet. Valamiért mindenki lebeszélni akar :D
Szép napot :)
Még a fékszervó, elektronika kérdéskörökben kell tisztáznom a dolgokat.
Mindent összevetve valószínű, hogy kihagyom a projektet. Valamiért mindenki lebeszélni akar :D
Szép napot :)
Kócosw11-06-2021 16:35:31 // 12643
atadtam az infokat 😁
bilon11-06-2021 13:45:23 // 12642
kicsit lassan telnek a napok :)
de varunk :)
a sor finom volt, mar el is fogyott ;)
de varunk :)
a sor finom volt, mar el is fogyott ;)
WarbiRunner (Gyuri)11-06-2021 11:45:36 // 12641
Igen, kérdés, hogy az elektronika simán veszi az akadályt, és a szenzorok alapján minden jól fog működni továbbra is, vagy kavarodás lesz. Azért a hill holder, VDC, eQ2, vészfék asszisztens mind elektronikusan belenyúl a fék működésébe, sőt a DNA állásától is függ. Nekem érzésre változik néha a pedál érzékenység. Mintha függne attól is, hogy mennyire nyomom... De lehet csak üzemmeleg lesz olyankor XD
Tuti hogy csak a kinézetért hozzá nem nyúlnék a fékhez. Ha mégis valamiért nagyon akarnám, akkor is gyári megoldást tennék alá. A Multiair, JTDm 305-ös fékje pl pont elég lenne. Hátul nem tudom van e különbség, de ha igen, akkor azt is cserélném. És ha kell, a szoftvert is.
Tuti hogy csak a kinézetért hozzá nem nyúlnék a fékhez. Ha mégis valamiért nagyon akarnám, akkor is gyári megoldást tennék alá. A Multiair, JTDm 305-ös fékje pl pont elég lenne. Hátul nem tudom van e különbség, de ha igen, akkor azt is cserélném. És ha kell, a szoftvert is.
forrasr11-06-2021 10:19:24 // 12640
Szia,
Egy időben én is gondolkodtam rajta, 16-os felnire ne vegyél mérget, hogy rámegy-e, mert nekem az eredeti 305-ös fék van rajta és itt is jó közel van a gyári 16-os kerék, 166-on a gyári 16-os-ok közül is csak egy fajta volt ami ráment a nagyfékre.
A lenti linken van leírás meg cikkszámok, ha 305-ös az első féked akkor csak 166 nyereg, betétek meg fékcső kell az upgrade-hez.
Ami még érdekes kérdés, hogy mennyit változik a gyári fékerő jelen formában, és mennyire viszi el a gyárilag tervezett stabilitást fékezés során, és esetleg a másik nyereg mennyire befolyásolja az abs-esp működést, adott folyadék elmozdulás nem biztos, hogy ugyanannyi fékerőt jelent a 4 dugattyús nyereggel mint a gyári úszónyergessel. Ezen anomáliák miatt én elvetettem a dolgot.
https://www.alfistas.es/foro-alfistas/threads/montando-brembo-de-alfa-166-en-giulietta.64063/
Egy időben én is gondolkodtam rajta, 16-os felnire ne vegyél mérget, hogy rámegy-e, mert nekem az eredeti 305-ös fék van rajta és itt is jó közel van a gyári 16-os kerék, 166-on a gyári 16-os-ok közül is csak egy fajta volt ami ráment a nagyfékre.
A lenti linken van leírás meg cikkszámok, ha 305-ös az első féked akkor csak 166 nyereg, betétek meg fékcső kell az upgrade-hez.
Ami még érdekes kérdés, hogy mennyit változik a gyári fékerő jelen formában, és mennyire viszi el a gyárilag tervezett stabilitást fékezés során, és esetleg a másik nyereg mennyire befolyásolja az abs-esp működést, adott folyadék elmozdulás nem biztos, hogy ugyanannyi fékerőt jelent a 4 dugattyús nyereggel mint a gyári úszónyergessel. Ezen anomáliák miatt én elvetettem a dolgot.
https://www.alfistas.es/foro-alfistas/threads/montando-brembo-de-alfa-166-en-giulietta.64063/
Zolibácsi11-06-2021 06:37:04 // 12639
Csak a kinézet miatt én biztos nem kezdenék bele, ablakon kidobott pár százezer. Amúgy Giulietta 2.0 jtdm kisebbik fekjere meg éppen ráment a gyári 16 is kerék azt hiszem az 305-s, a 166-s vonalat elengednem.
TóthJ10-06-2021 23:24:07 // 12638
Sziasztok!
Fél éve vásároltuk meg a Giuliettánk, röviden imádjuk :)
Ugyanakkor megérett bennem, hogy szeretnék rá nagy féket. Nem is igazán a teljesítmény vagy az igénybevétel, annál inkább a kinézet miatt. Az autó egy 2012-es 1.4tb 120LE. Csak közlekedni, meg kirándulni használjuk.
Azzal a kérdéssel fordulnék felétek, hogy megoldható az utólagos nagyfék a típusra? Csinált-e már bárki ilyet? Milyen feltételei vannak? Miket szükséges cserélni?
Még nem ellenőriztem de ahogy eddig utána tudtam nézni, olvasni a témának a főfékhenger megegyezik. A fékszervóról nem olvastam sajnos semmit. Ott is kell valamit módosítani/cserélni?
Honnan érdemes beszerezni a féknyergeket?
Viszont, a Giulietta gyári 330-as fékjéhez legalább 17" felni szükséges, amit szeretnék kerülni télire. Ahogy kutakodtam a neten találtam ezt a videót. Ennek amennyit utána tudtam nézni a 166-os gyári Brembo nyergei furattávra passzolnak a Giulietta csonkállvánnyal, a videón is ezt használják elvileg. A 2.0jtdm 305x28mm-es tárcsáival pedig passzol is. Ahogy láttam a fékcsőcsatlakozások is egyformák. Ezekkel a nyergekkel pedig elférne a 16" felni (ha jól tudom a 166-oson elfért) így tennék egy próbát,.
Van esetleg bárkinek ilyen jellegű tapasztalata, hogy passzolnak-e a komponensek? Kell esetleg bármire külön figyelni?
Nyilván ha a 166 nyerges megoldás nem működőképes akkor 17" lesz.
Előre is köszönöm a segítséget, észrevételt.
Üdv,
Tj
Fél éve vásároltuk meg a Giuliettánk, röviden imádjuk :)
Ugyanakkor megérett bennem, hogy szeretnék rá nagy féket. Nem is igazán a teljesítmény vagy az igénybevétel, annál inkább a kinézet miatt. Az autó egy 2012-es 1.4tb 120LE. Csak közlekedni, meg kirándulni használjuk.
Azzal a kérdéssel fordulnék felétek, hogy megoldható az utólagos nagyfék a típusra? Csinált-e már bárki ilyet? Milyen feltételei vannak? Miket szükséges cserélni?
Még nem ellenőriztem de ahogy eddig utána tudtam nézni, olvasni a témának a főfékhenger megegyezik. A fékszervóról nem olvastam sajnos semmit. Ott is kell valamit módosítani/cserélni?
Honnan érdemes beszerezni a féknyergeket?
Viszont, a Giulietta gyári 330-as fékjéhez legalább 17" felni szükséges, amit szeretnék kerülni télire. Ahogy kutakodtam a neten találtam ezt a videót. Ennek amennyit utána tudtam nézni a 166-os gyári Brembo nyergei furattávra passzolnak a Giulietta csonkállvánnyal, a videón is ezt használják elvileg. A 2.0jtdm 305x28mm-es tárcsáival pedig passzol is. Ahogy láttam a fékcsőcsatlakozások is egyformák. Ezekkel a nyergekkel pedig elférne a 16" felni (ha jól tudom a 166-oson elfért) így tennék egy próbát,.
Van esetleg bárkinek ilyen jellegű tapasztalata, hogy passzolnak-e a komponensek? Kell esetleg bármire külön figyelni?
Nyilván ha a 166 nyerges megoldás nem működőképes akkor 17" lesz.
Előre is köszönöm a segítséget, észrevételt.
Üdv,
Tj
Jimmi T.10-06-2021 15:38:11 // 12637
Úgy tűnik megvan az a szerencsés ( klubtárs ) aki lecsapott a Giuliettámra .
Ma kipróbálta és le is foglalózta.
Hamarosan át is tudja venni majd. Bizonyára az is kiderül , ki is Ő.
Nehéz most a szívem !
Addio Giulietta !
Ma kipróbálta és le is foglalózta.
Hamarosan át is tudja venni majd. Bizonyára az is kiderül , ki is Ő.
Nehéz most a szívem !
Addio Giulietta !
szelod910-06-2021 13:41:27 // 12636
Szia. Én bennem felmerült a gondolat, hogy egy jó anjánlatért cserébe vihető lenne a Giulietta júliustól...
Kócosw07-06-2021 19:32:49 // 12634
Hello Hölgyek Urak,
egy ex alfás visszatérésen illetve megtérésen gondolkodik es egy dízel Giulietta lenne a terv. Valaki tervezi esetleg eladni a gépet? ☺️
egy ex alfás visszatérésen illetve megtérésen gondolkodik es egy dízel Giulietta lenne a terv. Valaki tervezi esetleg eladni a gépet? ☺️
WhiteSGM04-06-2021 16:44:04 // 12633
Jimmi T.03-06-2021 14:32:20 // 12632
Szóval , a hahu- nem nagyon fogom árulni mert nem érdekelnek a kufárok és nem mindenáron akarok megválni tőle .
Itt közhírré teszem hogy egy szerencsés lecsaphat a talán Magyarországon jelenleg eladó egyetlen olyan Giuliettára ami első gazdás , összes számlával , dokumentummal rendelkezik ami élete során keletkezett.
170.000 km , 8 db éves szerviz Budaörsön 3 Várpalotán a Csörgőéknél. 170+ Hp , Ragazzon double shot + BMC levegőszűrő. Gyári sport csomag kényelmi csomag , téli kerék szett. Ami élete első felében el szokott kopni , az cserélve lett , úgymint :hátsó ablaktörlő motor ,termosztát, multiair modul , és a Blue&Me gomb csoport a kormányon.
Kopó alkatrészekről nem beszélek mert az természetes.
Így 2.700.000 és 2.900.000 ft közé kell betalálnia annak aki egy még másfél év műszakivel és friss éves szervizzel rendelkező Giu-t akar.
Pár kavicsfelverődési nyom van , de adok egy gyári színes javító stiftet.
Szevasztok .
Itt közhírré teszem hogy egy szerencsés lecsaphat a talán Magyarországon jelenleg eladó egyetlen olyan Giuliettára ami első gazdás , összes számlával , dokumentummal rendelkezik ami élete során keletkezett.
170.000 km , 8 db éves szerviz Budaörsön 3 Várpalotán a Csörgőéknél. 170+ Hp , Ragazzon double shot + BMC levegőszűrő. Gyári sport csomag kényelmi csomag , téli kerék szett. Ami élete első felében el szokott kopni , az cserélve lett , úgymint :hátsó ablaktörlő motor ,termosztát, multiair modul , és a Blue&Me gomb csoport a kormányon.
Kopó alkatrészekről nem beszélek mert az természetes.
Így 2.700.000 és 2.900.000 ft közé kell betalálnia annak aki egy még másfél év műszakivel és friss éves szervizzel rendelkező Giu-t akar.
Pár kavicsfelverődési nyom van , de adok egy gyári színes javító stiftet.
Szevasztok .
LDNY01-06-2021 20:27:14 // 12631
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, egy 2011-es Giulietta gyári B&M és Radionav-os (Magneti Marelli) boldog tulaja vagyok, viszont szeretném hogy a kesztyűtartóban nem csak USB aljzat lenne, hanem AUX is (ez nem a Boschos fejegység, amihez az ebayes adapter jó).
A kérdésem az lenne, hogy meglehet-e ezt egyáltalán ezzel a fejegységgel csinálni, kell valami plusz kábel/csatlakozó vagy OBD-s engedélyezés?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, egy 2011-es Giulietta gyári B&M és Radionav-os (Magneti Marelli) boldog tulaja vagyok, viszont szeretném hogy a kesztyűtartóban nem csak USB aljzat lenne, hanem AUX is (ez nem a Boschos fejegység, amihez az ebayes adapter jó).
A kérdésem az lenne, hogy meglehet-e ezt egyáltalán ezzel a fejegységgel csinálni, kell valami plusz kábel/csatlakozó vagy OBD-s engedélyezés?
Előre is köszönöm a válaszokat!
R33Z31-05-2021 18:08:06 // 12630
Sziasztok,
Fiam szeretne a 2020-as Giulietta-jára klasszikus "karikás" felnit gyári méretben, sötét színben (antracit v fekete).
Eredetit nem nagyon találtunk már.
Tudtok esetleg javasolni utángyártott szépet, vagy vhol gyárit elfekvőben?
Köszi!
Üdv,
Z
Fiam szeretne a 2020-as Giulietta-jára klasszikus "karikás" felnit gyári méretben, sötét színben (antracit v fekete).
Eredetit nem nagyon találtunk már.
Tudtok esetleg javasolni utángyártott szépet, vagy vhol gyárit elfekvőben?
Köszi!
Üdv,
Z
David | Centocinquantanove31-05-2021 13:31:35 // 12629
Sziasztok!
Jobb első belső kilincse van valakinek?
Jobb első belső kilincse van valakinek?
G-MANN🍀31-05-2021 12:49:12 // 12628
gyönyörű még mindig :-)
Piritu - 1.000.00031-05-2021 11:48:39 // 12627
ePER adatbázis. Valószínűleg kereskedőnél lesz csak, mert a könnyen hozzáféhetőek régiek és nem biztos hogy benne van a Giulia.
Jimmi T.31-05-2021 11:13:16 // 12626
lungfefe31-05-2021 10:54:25 // 12625
Sziasztok!
Hol tudok alvázszám alapján gyári cikkszámra rákeresni. Pl.: fékbetét.
Hol tudok alvázszám alapján gyári cikkszámra rákeresni. Pl.: fékbetét.
norbi040930-05-2021 09:18:03 // 12624
Esetleg aki tervezi eladni mostanság, de még nincs fent hahun?🙂
norbi040928-05-2021 11:38:18 // 12623
Sziasztok Giulietta tulajok!
Egyelőre érdeklődésképp írok…
Adódott a gondolat, hogy váltanék Giuliettára.
Viszont első körben azt kérdezném, hogy van-e olyan aki 159-re váltana?
Mert akár mehetne egy csere is, ha mind a két félnek megfelelnek az autók… persze részletesen megbeszélve a cserét, most csak nagy vonalakban érdeklődöm🙂
Csak 120 lovas 1.4 TB érdekelne első sorban🙂
Ami jó lenne ha lenne:
Ülésfűtés, Xenon esetleg tempomat.
Egyelőre érdeklődésképp írok…
Adódott a gondolat, hogy váltanék Giuliettára.
Viszont első körben azt kérdezném, hogy van-e olyan aki 159-re váltana?
Mert akár mehetne egy csere is, ha mind a két félnek megfelelnek az autók… persze részletesen megbeszélve a cserét, most csak nagy vonalakban érdeklődöm🙂
Csak 120 lovas 1.4 TB érdekelne első sorban🙂
Ami jó lenne ha lenne:
Ülésfűtés, Xenon esetleg tempomat.
WarbiRunner (Gyuri)27-05-2021 16:18:22 // 12622
Volt erről ez a kép:
Ami zöld, az származik az ős C platformból. Ami sárga, az átdolgozott elem, a többi teljesen új (volt akkor). Nagyrészt nagyszilárdságú acélból készült.
Egyébként teljesen értem, izgalmas választás egy Delta is. :-) Nem simul bele az utcaképbe az biztos, és a beltér kifejezetten igényes, szép.
Ami zöld, az származik az ős C platformból. Ami sárga, az átdolgozott elem, a többi teljesen új (volt akkor). Nagyrészt nagyszilárdságú acélból készült.
Egyébként teljesen értem, izgalmas választás egy Delta is. :-) Nem simul bele az utcaképbe az biztos, és a beltér kifejezetten igényes, szép.
127_sud27-05-2021 15:08:49 // 12621
Biztosan így van de nekem meg pont az rémlett, hogy a Giulietta alváza a Stilo/Bravo/Delta alapjára épül (hiába új platform). Talán az FCA-nál dolgozó ismerősöm mondta, a C2-ből lett a C-Evo. Persze nincs igazán jelentősége.
Nem rossz a Delta csak más mint egy Alfa, mindegyik másért szerethető. Mivel Alfa van a családban 2 is meg volt 156 ezért gondoltuk kipróbálunk egy másik "hazai" márkát is. A következő úgyis egy Giulia kellene legyen.
Nem rossz a Delta csak más mint egy Alfa, mindegyik másért szerethető. Mivel Alfa van a családban 2 is meg volt 156 ezért gondoltuk kipróbálunk egy másik "hazai" márkát is. A következő úgyis egy Giulia kellene legyen.
Kiskalap27-05-2021 10:04:46 // 12620
En azt veszem veszem eszre h a turbonyomas semmivel nem.tobb nekem neutral es dynamiv kozott, akarmilyen padlot nyomok ket oszlop hianyzik
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2021 19:16:43 // 12619
Na jó, Flavia Coupe, Stratos... bitos van még
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2021 19:13:19 // 12618
Nem tudom mennyire helytálló, de még a wikin is van infó róla. A Giulietta ezektől teljesen eltérő alvázon van.
A rokonom aki autót néz, eddig Lanciázott (Y, Lybra), szerintem ő van most úgy vele, hogy kell egy Alfa :-))
Nálam a Lancia kimerül az Ardea, Hyena, 2000 és a Delta HF Integrale modellekben XD
A rokonom aki autót néz, eddig Lanciázott (Y, Lybra), szerintem ő van most úgy vele, hogy kell egy Alfa :-))
Nálam a Lancia kimerül az Ardea, Hyena, 2000 és a Delta HF Integrale modellekben XD
127_sud26-05-2021 17:11:39 // 12617
Szerethető a Delta, én megvagyok vele (T-Jet). Mikor vettük gondolkodtam a Giulietta vásárlásán de végül "kellett" egy Lancia is a családba egyszer. Elég egyszerű a futóműve de azért nem bántam meg a megvételét. A Delta amúgy a Stilo utódja, a 156/GT nagyon más és a régi Bravo/Brava is (az Tipo padlólemez utód, a futóműalkatrészek is ugyanazok). Érdekesség, hogy a Delta tengelytávja mm-re egyezik a 159-ével.
Kazes☻26-05-2021 16:38:17 // 12616
És sokkal nehezebb is volt. :)
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2021 15:51:35 // 12615
A 2.4 iszákosabb volt sokkal, pedig nem volt ennyi lelkesedés benne :-)
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2021 15:46:34 // 12614
Tudom, ültem Deltában, 1.6 mjetben. Nekem az összhatás nem volt kerek. Praktikus, persze :-) Magamnak sem választanám a Giulietta ellenében, minden praktikus előnye ellenére.
És ha igaz,a Giulietta más padlólemezen is van (c-evo). A Delta a fiat C2 platformon van, ami az ős Bravo/Brava alváz módosítgatása. A 156, Lybra, GT, Stilo, mind ugyanezek.
A Giulietta viszont teljesen új, padlólemezre készült, semmi köze a korábbi Fiat vonalhoz.
És ha igaz,a Giulietta más padlólemezen is van (c-evo). A Delta a fiat C2 platformon van, ami az ős Bravo/Brava alváz módosítgatása. A 156, Lybra, GT, Stilo, mind ugyanezek.
A Giulietta viszont teljesen új, padlólemezre készült, semmi köze a korábbi Fiat vonalhoz.
Kazes☻26-05-2021 15:10:32 // 12613
Így már értem is, hogy iszákoskodik! :D
Zolibácsi26-05-2021 14:45:20 // 12612
szerelőnél beültem egy Lancia Deltába és az én hátsó felemnek kényelmesebb volt az ülése. Tjet meg multiar mentes, hosszabb, hátsó ülés is csúsztatható :-)
Persze, függ attól mire keres ember autót, Giulietta a legsportosabb ezek közül, abban nehéz versenyezni vele
Persze, függ attól mire keres ember autót, Giulietta a legsportosabb ezek közül, abban nehéz versenyezni vele
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2021 12:18:09 // 12611
Miért ne szabadna? :-) A Lancia... fene tudja. Nem került képbe. Nekem mondjuk nem is tetszik, fura az egész. Az 500x-ek drágák is és hát suv...Szóval asse :-) Egy 1.4 Multiair Giulietta lenne a tuti, panorámatetővel, de a kínálat annyira sovány, hogy nem lesz egyszerű. Másoduncsitesó elment kipróbálni pár 120 lovas Giuliettát, szövetüléses, alapabb darabokat kíváncsiságból, hogy elég e neki, vagy keressünk tovább :-) Szerintem keresünk.. Sajna vezette a kis pirosat, és hát.. elég meggyőző ksi ördög. Először elváltogatta 2-3e-nél, aztán az erdei úton rászóltam, hogy "nyomjad..nyomjad, ne válts, nyomjad, még..még" XD A hármasban 6500-ig feelinget átadtuk, úgyogy elveszett ember :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
552
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?