Sziasztok!
Párásodnak az ablakok. A klíma sem fújja le. A fűtővíz nem fogy.
Van esetleg ötletetek?
Forum >> Giulietta
Marcika18-11-2022 20:42:26 // 13010
mesa16-11-2022 22:31:07 // 13009
Küszöbre nem kaptam választ, de k9zben lejött a GDrive-os térkép mentés. Jó sokáig szívta, aztán a végén derült ki, hogy 126 GB pedig a NA, ROW,mapokat UK, DE, IT update-eket ki is töröltem :DDD
A térkép frissítés nem is annyira izgat most, miután olvastam, hogy a "Performance mode"-ot be lehet kapcsolni. Na az, sokkal jobban mozgatja a fantáziámat, hogy lássam az olaj hőfokot!
Kell rendelnem ezért kábelt, vagy BT-s OBD II-s olvasót, lehetőleg MO-ról...
Tudtok ajánlani valami konkrét egységet, kábelt, amivel minden funkció elérhető? Ami a GT-mbe jó, ide nem, sajnos. Azzal csak az Engine (ECU)-hez lehet csatlakozni. Érdekes. (GM korszak?)
A térkép frissítés nem is annyira izgat most, miután olvastam, hogy a "Performance mode"-ot be lehet kapcsolni. Na az, sokkal jobban mozgatja a fantáziámat, hogy lássam az olaj hőfokot!
Kell rendelnem ezért kábelt, vagy BT-s OBD II-s olvasót, lehetőleg MO-ról...
Tudtok ajánlani valami konkrét egységet, kábelt, amivel minden funkció elérhető? Ami a GT-mbe jó, ide nem, sajnos. Azzal csak az Engine (ECU)-hez lehet csatlakozni. Érdekes. (GM korszak?)
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2022 13:47:45 // 13008
Köszönöm, megnézzük azt a szűrőt. Már vettem is a fiatalkatreszek-ről ilyen szűrőt, csak elmaradt a legutóbbi szerviznél a csere.
Föckös16-11-2022 13:36:09 // 13007
ha tudnátok hány kereskedő hozott be olyan autót ide, ami konkrétan nem indult, nem volt benne kompresszió, és ezért rohadtul lealkudta. Aztán MA egység átmosás meg olajcsere után csak az autókozmetikára költött, és adta el az autót busás haszonnal...
én kettőt biztosan ismerek.
én kettőt biztosan ismerek.
forrasr16-11-2022 12:45:44 // 13006
Gyuri,
a turbó olajozócsőben is ellenőrizd/cseréld a szűrőt újra.(hollanderben van). Gyárilag egy nem jó minőségű műanyag kosaras szűrő van benne, amelyik szeret elmállani a hőtől és elégtelen lehet a kenése a csigának.
Én vettem gyári új hollandert de aztán nem volt szívem betenni. Kapott szűrő nélküli hollandert-nem látom értelmét a turbó előtt egy kis keresztmetszetű szűkítő alkalmazásának.
/ha oda kerül valami akkor el is tömődik jelentős részben,így olaj hiányában megy tönkre a turbó-nem rosszabb mintha belemenne kb/ -de nyilván nem kerülhet oda érdemi szennyeződés gondos karbantartás mellett.
a turbó olajozócsőben is ellenőrizd/cseréld a szűrőt újra.(hollanderben van). Gyárilag egy nem jó minőségű műanyag kosaras szűrő van benne, amelyik szeret elmállani a hőtől és elégtelen lehet a kenése a csigának.
Én vettem gyári új hollandert de aztán nem volt szívem betenni. Kapott szűrő nélküli hollandert-nem látom értelmét a turbó előtt egy kis keresztmetszetű szűkítő alkalmazásának.
/ha oda kerül valami akkor el is tömődik jelentős részben,így olaj hiányában megy tönkre a turbó-nem rosszabb mintha belemenne kb/ -de nyilván nem kerülhet oda érdemi szennyeződés gondos karbantartás mellett.
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2022 11:40:23 // 13005
És akkor visszajutunk oda, hogy a Giulia szűrője nem cserélhető és tisztítható...
A Giuliettánál 20e km-enként cserélem a szűrőt, az olajat pedig évente/10ezrenként. Ez szerintem többet számít neki, mint hogy Selénia vagy nem, ugyanis az olaj funkciója (!) hogy lebegteti a szennyeződéseket, ami természeténél fogva felakad a szűrőn, és a hőtől ami ott van, rá is ég. Ez elkerülhetetlen.
Én sem paráznék egy új autónál ezen, ezt egyszerűen el kell engedni.
A Giuliettánál 20e km-enként cserélem a szűrőt, az olajat pedig évente/10ezrenként. Ez szerintem többet számít neki, mint hogy Selénia vagy nem, ugyanis az olaj funkciója (!) hogy lebegteti a szennyeződéseket, ami természeténél fogva felakad a szűrőn, és a hőtől ami ott van, rá is ég. Ez elkerülhetetlen.
Én sem paráznék egy új autónál ezen, ezt egyszerűen el kell engedni.
forrasr16-11-2022 11:39:12 // 13004
Szia,
Sok találgatást olvasgattam a témában-de sajnos nem egyértelmű az eredmény,hogy mechanikus eredetű akár olajozásra visszavezethető vagy éppen solenoid meghibásodása a modul halála.
Két autó amiről tudok az egyik a sajátom- 137e km-nl kellett cserélni a modult- előző két tulaj betartotta a 30ezres olajcsere periódust(nagyjából 25-28ezer km-enként cserélgették az olajat)-szervizkönyv szerint mair szűrője nem volt cserélve.
Másik autóban rövidebb olajcsere periódust tartottak 10-15e-km-es periódusokkal, abban 125e körül kellett cserélni. Volt itt akinek ennyi km alatt már a 3. modul volt az autójában-és van aki 200 e felett jár és nem kellett még cserélje.
győri szervizben mondták volt jeep amiben 2000e km-t bírt- azt is mondták a Giuliáknál nem jellemző probléma...szerintem csak idő kérdése és lesz több is ilyen hibával, csak ugye most járnak a benzinesek abban a korban, hogy elérjék a modul élettartamának a végét. (külföldi fórumokon mindegyik típusnál előjött amiben multiair rendszer volt-amerikai vonalon is a 2,4 benzineseknél úgyanúgy mint a kéthengeres 500as fiatoknál)
Az enyémet márkaszerviz cserélte nem adták vissza a modult-vissza kell küldjék mint egy cseredarabos alkatrészt az volt a mondás. A másik modult ami hozzám került szétszedtem, semmi jelentős olaj lerakódás, vagy kopás nem volt tapasztalható. (solenoidokat még nem tudtam megvvizsgálni-és nem is tudom, hogy jönnek ki-nem látszik oldható kötésnek roncsolás nélkül-piacon a solenoid száma alapján alkatrészt sem találtam)
Hiba tünet mindegyiknél égéskimaradás egy hengerben hideg indítás után-hozzá tartozó hibakóddal- melegen mindegyik tette még a dolgát.
Ami lényeges olajcsere után lehet csinálni kalibrálást a modulra amit javasolnak.(sztem kb átöblíti ezzel a benne lévő töltetet-de ez csak tipp)
Mes-ben: olajcsere: "This procedure will reset all the adaptive parameters of the UniAir module from the control unit after an engine oil change. Turn the key OFF and wait 60 seconds after successfull execution of this procedure to let the ECU reset its internal registers."
Amit javasoltak a győri szervizben,hogy nem tesz jót a modulnak ha sok napig le van állítva az autó indítás nélkül, mert akkor jobbal leürül a modul és többször megy elégtelen kenéssel az indítás során.
Nagyjából szerintem érdemes számolni a modul cseréjével 120-150ekm között (üzemórás jellegű sok esetben az előfordulása), Giuliettához már olcsóbb az alkatrész és nem nagy bontással jár a csere, várhatóan Giuliához is lesz majd kedvezményes ár.
Javítás szerintem két esélyes, mert ha egyik solenoid feladja feladja majd egy másik is, aztán lehet szétszedni megint-és minden bontás egy rontás ahogy egy barátom szokta mondani...
Sok találgatást olvasgattam a témában-de sajnos nem egyértelmű az eredmény,hogy mechanikus eredetű akár olajozásra visszavezethető vagy éppen solenoid meghibásodása a modul halála.
Két autó amiről tudok az egyik a sajátom- 137e km-nl kellett cserélni a modult- előző két tulaj betartotta a 30ezres olajcsere periódust(nagyjából 25-28ezer km-enként cserélgették az olajat)-szervizkönyv szerint mair szűrője nem volt cserélve.
Másik autóban rövidebb olajcsere periódust tartottak 10-15e-km-es periódusokkal, abban 125e körül kellett cserélni. Volt itt akinek ennyi km alatt már a 3. modul volt az autójában-és van aki 200 e felett jár és nem kellett még cserélje.
győri szervizben mondták volt jeep amiben 2000e km-t bírt- azt is mondták a Giuliáknál nem jellemző probléma...szerintem csak idő kérdése és lesz több is ilyen hibával, csak ugye most járnak a benzinesek abban a korban, hogy elérjék a modul élettartamának a végét. (külföldi fórumokon mindegyik típusnál előjött amiben multiair rendszer volt-amerikai vonalon is a 2,4 benzineseknél úgyanúgy mint a kéthengeres 500as fiatoknál)
Az enyémet márkaszerviz cserélte nem adták vissza a modult-vissza kell küldjék mint egy cseredarabos alkatrészt az volt a mondás. A másik modult ami hozzám került szétszedtem, semmi jelentős olaj lerakódás, vagy kopás nem volt tapasztalható. (solenoidokat még nem tudtam megvvizsgálni-és nem is tudom, hogy jönnek ki-nem látszik oldható kötésnek roncsolás nélkül-piacon a solenoid száma alapján alkatrészt sem találtam)
Hiba tünet mindegyiknél égéskimaradás egy hengerben hideg indítás után-hozzá tartozó hibakóddal- melegen mindegyik tette még a dolgát.
Ami lényeges olajcsere után lehet csinálni kalibrálást a modulra amit javasolnak.(sztem kb átöblíti ezzel a benne lévő töltetet-de ez csak tipp)
Mes-ben: olajcsere: "This procedure will reset all the adaptive parameters of the UniAir module from the control unit after an engine oil change. Turn the key OFF and wait 60 seconds after successfull execution of this procedure to let the ECU reset its internal registers."
Amit javasoltak a győri szervizben,hogy nem tesz jót a modulnak ha sok napig le van állítva az autó indítás nélkül, mert akkor jobbal leürül a modul és többször megy elégtelen kenéssel az indítás során.
Nagyjából szerintem érdemes számolni a modul cseréjével 120-150ekm között (üzemórás jellegű sok esetben az előfordulása), Giuliettához már olcsóbb az alkatrész és nem nagy bontással jár a csere, várhatóan Giuliához is lesz majd kedvezményes ár.
Javítás szerintem két esélyes, mert ha egyik solenoid feladja feladja majd egy másik is, aztán lehet szétszedni megint-és minden bontás egy rontás ahogy egy barátom szokta mondani...
SD15-11-2022 21:41:23 // 13003
Végül is akkor megint csak oda lukadunk ki hogy szeretni kell, gondozni, aztán meglátjuk mit dob. Végül is azt a gyárban sem mondták hogy örökké jó lesz:P
Csak így egy ilye érintetlen paripával néha jó lenne tudni hogy ez is szalad 300ekm-et, mint a régiek:)
És nyilván én mint a 30 év mulvai tulajdonosa most magamnak akarok tanácsot adni hogyan óvjam:D
Csak így egy ilye érintetlen paripával néha jó lenne tudni hogy ez is szalad 300ekm-et, mint a régiek:)
És nyilván én mint a 30 év mulvai tulajdonosa most magamnak akarok tanácsot adni hogyan óvjam:D
mesa15-11-2022 19:57:45 // 13002
Nekem spsem volt MA motorom, de egy időben rágtam a témát!
Egy elég jelentős eu-s alfás szerizyhálózat vezetője megírta a tuti MA témában.
A lényege röviden: ha időnként megjáratod, rendesen cseréled a bele való olajat, sokkal hamarabb, mint az előírt, lényegében évente, cseréled vagy tisztítod a MA szűrőt, meg még egy-két varázslás tudományába vesző vezetéstechnikai tipp, akkor 50%-kal kevesebb az esélye, hogy akkor menjen tönkere, amikor... :-)
Szerintem ezen kár agyalni addig, ameddig nem probléma. Használd, ahogy jól esik, időnként add meg, ami jár és élvezd!
Egy elég jelentős eu-s alfás szerizyhálózat vezetője megírta a tuti MA témában.
A lényege röviden: ha időnként megjáratod, rendesen cseréled a bele való olajat, sokkal hamarabb, mint az előírt, lényegében évente, cseréled vagy tisztítod a MA szűrőt, meg még egy-két varázslás tudományába vesző vezetéstechnikai tipp, akkor 50%-kal kevesebb az esélye, hogy akkor menjen tönkere, amikor... :-)
Szerintem ezen kár agyalni addig, ameddig nem probléma. Használd, ahogy jól esik, időnként add meg, ami jár és élvezd!
SD15-11-2022 16:39:40 // 13001
Ide is be tolakodnék:)
Sziasztok friss Giulia tulajként és nem friss alfásként, jöttem tüzet szítani:)))
Szóval a Giu fórumban elkezdtük körbejárni a MultiAir kérdéskört, és azok az autók elég újak még hogy nagy tapasztalat legyen belőle, elvileg más is maga az egység.
Ettől függetlenül van pár eset ahol már gariban cserélték, és van ahol pont lejárt a gari.
Minden esetben ingadozó alapjárat és missfire előzte meg.
A kérdésem az hogy nektek akik már több tapasztalattal bírtok mi gyilkolja meg a MultiAir egységet?
Amit eddig olvastam találtam:
- ritka vagy nem megfeleleő olajcsere
- MultiAir szűrő csere elhanyagolása
Ezen kívül nálatok kinek pusztult meg az egység?
- Aki állandóan tiltáson forgatta
- Vagy aki nyomatékból röfögteti
Mik az élethosszabbító praktikáitok:
- sűrűbb olajcsere?
- egyéb trükk?
Ha megdöglött van-e már aki diagnosztizálja, javítja, mik a jellemző hibák?
Törkik, kopik, menet szakad, szelenodid megy el?
Javítható-e?
Érdemes-e pl: egy rosszat elrakni?
Most a Giuliákon a márkaszervít csak cseréli és ott 1m+ a mutatvány.
Nem sűrű eset de előfrodult már.
Sziasztok friss Giulia tulajként és nem friss alfásként, jöttem tüzet szítani:)))
Szóval a Giu fórumban elkezdtük körbejárni a MultiAir kérdéskört, és azok az autók elég újak még hogy nagy tapasztalat legyen belőle, elvileg más is maga az egység.
Ettől függetlenül van pár eset ahol már gariban cserélték, és van ahol pont lejárt a gari.
Minden esetben ingadozó alapjárat és missfire előzte meg.
A kérdésem az hogy nektek akik már több tapasztalattal bírtok mi gyilkolja meg a MultiAir egységet?
Amit eddig olvastam találtam:
- ritka vagy nem megfeleleő olajcsere
- MultiAir szűrő csere elhanyagolása
Ezen kívül nálatok kinek pusztult meg az egység?
- Aki állandóan tiltáson forgatta
- Vagy aki nyomatékból röfögteti
Mik az élethosszabbító praktikáitok:
- sűrűbb olajcsere?
- egyéb trükk?
Ha megdöglött van-e már aki diagnosztizálja, javítja, mik a jellemző hibák?
Törkik, kopik, menet szakad, szelenodid megy el?
Javítható-e?
Érdemes-e pl: egy rosszat elrakni?
Most a Giuliákon a márkaszervít csak cseréli és ott 1m+ a mutatvány.
Nem sűrű eset de előfrodult már.
mesa14-11-2022 19:38:01 // 13000
Gyári küszöb levétel küszöbön áll.
Észrevettem, hogy egyik oldalról az összes patent elhalálozott a gyári sportküszöb alól. Így meg az egész el is csúszott egy fél centit. Tolni nem bírok rajta, új alsó =fekete) patentokat megrendeltem, de nem mennek a helyükre a z elcsúszás miatt
Le kell tehát vennem a küszöböt és a fehér gombokat a vájatokban arrébb tenni?
(Egyúttal lehet ki is fújnám viasszal a lyukakon át a belső küszöböt)
Kérdésem, hogy szedte-e már le valaki, mire kell számítani? Mivel lehet a legkönnyebben? (Egy videót találtam egy angol emberkével, valami műanyag pajszerrel ügyködött), nekem, persze max vonalzóm van műanyagból, amivel kevésbé sértsem fel a fényezést, illetve alis kárpit leszedő, de az lehet kevés lenne és előbb meghajlana, törne
Észrevettem, hogy egyik oldalról az összes patent elhalálozott a gyári sportküszöb alól. Így meg az egész el is csúszott egy fél centit. Tolni nem bírok rajta, új alsó =fekete) patentokat megrendeltem, de nem mennek a helyükre a z elcsúszás miatt
Le kell tehát vennem a küszöböt és a fehér gombokat a vájatokban arrébb tenni?
(Egyúttal lehet ki is fújnám viasszal a lyukakon át a belső küszöböt)
Kérdésem, hogy szedte-e már le valaki, mire kell számítani? Mivel lehet a legkönnyebben? (Egy videót találtam egy angol emberkével, valami műanyag pajszerrel ügyködött), nekem, persze max vonalzóm van műanyagból, amivel kevésbé sértsem fel a fényezést, illetve alis kárpit leszedő, de az lehet kevés lenne és előbb meghajlana, törne
mesa14-11-2022 19:27:37 // 12999
Zolibácsi, pettinke!
Köszönöm a választ! Ismerkedem a leírással, még a Magick-ról sem hallottam soha. :-)
Ha jól értelmezem, előbb kell egy ROM frissítés és utána arra a 2013-as térkép, majd arra egy 2017-es?
HA ez tényleg másfél óra és közben járatni kell a motort, akkor engem golyószóróval lelő a szomszéd ... :-D
Most letöltök mindent (UK, Italy kivételével), biztos, ami biztos.
Köszönöm a választ! Ismerkedem a leírással, még a Magick-ról sem hallottam soha. :-)
Ha jól értelmezem, előbb kell egy ROM frissítés és utána arra a 2013-as térkép, majd arra egy 2017-es?
HA ez tényleg másfél óra és közben járatni kell a motort, akkor engem golyószóróval lelő a szomszéd ... :-D
Most letöltök mindent (UK, Italy kivételével), biztos, ami biztos.
Zolibácsi13-11-2022 19:29:47 // 12998
Igaz, de ahogy látom Mesa-nak ez meg jó lehet.
pettinke13-11-2022 19:18:47 // 12997
igen, ezt leírást találtam annó én is, de benne van - ahogy írtam - hogy csak bizonyos firmware verzió alatt működik. márpedig én frissítettem a rádiót, mert egy csomó funkció (pl. MP3 folder kezelés) teljesen kaka volt.
így lyukadtam ki oda, amit írtam: a gyári navi jó lesz C vágánynak...
így lyukadtam ki oda, amit írtam: a gyári navi jó lesz C vágánynak...
Zolibácsi13-11-2022 10:11:18 // 12996
Én Fiat 500X-el jártam körbe ezt a témát. Egyik magyar hivatalos szerviz sem tudja frissíteni. Nem is értem hogy lehet ennyire fos a támogatás, hatalmas csalódás volt.
Ez a két oldal segített megoldani otthon a frissítést és 2022-es térképem van.
Leírás pontos, kivéve, az egyik fájlban van egy láthatatlan karakter amit cserélni kell, mármint a fájlt, abban az esetben ha nem frissül meg.
https://forum.xda-developers.com/t/uconnect-6-5-alfa-fiat-root-access.3828426/
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-map-update-2018.1173061/
Ez a két oldal segített megoldani otthon a frissítést és 2022-es térképem van.
Leírás pontos, kivéve, az egyik fájlban van egy láthatatlan karakter amit cserélni kell, mármint a fájlt, abban az esetben ha nem frissül meg.
https://forum.xda-developers.com/t/uconnect-6-5-alfa-fiat-root-access.3828426/
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-map-update-2018.1173061/
pettinke12-11-2022 23:11:49 // 12995
Én pár éve körbejártam, akkor két út látszott:
- kereskedésben sok pénzért
- hackelve valami leirás alapján, de az újabb SW verzióra állítólag már nem volt jó.
Abban maradtunk, hogy nem kell, telefonról navigálunk amúgyis.
- kereskedésben sok pénzért
- hackelve valami leirás alapján, de az újabb SW verzióra állítólag már nem volt jó.
Abban maradtunk, hogy nem kell, telefonról navigálunk amúgyis.
mesa12-11-2022 18:19:19 // 12994
Valaki tud segíteni térkép frissítésben?
Hiába regisztráltam a megfelelő helyen, Magyarországra nagy ívben tesznek... :P
Fogalmam sincs, van-e elérhető valahol Felhőben, vagy magánkézben... ;-)
Uconnect 6.5 verziószámok az autómban:
Software version: 14.10.0
NaviServer: 9.10.2.381395
Map database: CMCVP4EU;NQEU2012Q4;20130328
Nem tudom, ez dátum akar-e lenni mert az autó is későbbi gyártású, mint 2012Q4, de még 20140428-nál is :D
Hiába regisztráltam a megfelelő helyen, Magyarországra nagy ívben tesznek... :P
Fogalmam sincs, van-e elérhető valahol Felhőben, vagy magánkézben... ;-)
Uconnect 6.5 verziószámok az autómban:
Software version: 14.10.0
NaviServer: 9.10.2.381395
Map database: CMCVP4EU;NQEU2012Q4;20130328
Nem tudom, ez dátum akar-e lenni mert az autó is későbbi gyártású, mint 2012Q4, de még 20140428-nál is :D
Marcika12-11-2022 09:44:02 // 12993
Szia!
Esetleg meg tudod adni, pontosan mit vettél és mennyiért?
Nem ismerem.
Jól értem, hogy van egy háttértár, amit a rádiócsati cdtár helyére csatlakoztatsz?
Hova szerelted be?
Előre is köszi!
Esetleg meg tudod adni, pontosan mit vettél és mennyiért?
Nem ismerem.
Jól értem, hogy van egy háttértár, amit a rádiócsati cdtár helyére csatlakoztatsz?
Hova szerelted be?
Előre is köszi!
Föckös11-11-2022 19:33:51 // 12992
hát.. én odacsaptam mellé egy loudlinket, és a blueandmet csak kihangosítóként használom. ..
Marcika11-11-2022 13:59:58 // 12991
Sziasztok!
Elérhetetlen számomra a blueandme oldala. Régen legalább egy egyszerű böngészővel meg tudtam nyitni (http miatt), de most már azzal sem.
USB elkezdte a "no media found" témát. Nem tudom újrainstallálni, mert nem tudom honnan letölteni.
Esetleg valakinek megvan a frissítés? Azt hiszem 5.6-ig tudtam frissíteni annó (Giu 2011)
Előre is köszönöm!
Elérhetetlen számomra a blueandme oldala. Régen legalább egy egyszerű böngészővel meg tudtam nyitni (http miatt), de most már azzal sem.
USB elkezdte a "no media found" témát. Nem tudom újrainstallálni, mert nem tudom honnan letölteni.
Esetleg valakinek megvan a frissítés? Azt hiszem 5.6-ig tudtam frissíteni annó (Giu 2011)
Előre is köszönöm!
mesa11-11-2022 13:53:39 // 12990
Üdv!
Ezennel bejelentkezem a giuliettás tagok közé (is) :-)
Megvan a drága! Persze egy pár nap után jönnek elő a szerelemtől nem látott, vagy neki elnézett dolgok (pl., törött belső kilincs :D
Most olyan kérdésem lenne (majd jön a többi is), hogy a navigációnak/speed limit a hangerején lehet állítani? (Uconnect 6.5) Menet közben alig hallom, főleg zene mellett, hiába halkítja le a bal oldalt
Ezennel bejelentkezem a giuliettás tagok közé (is) :-)
Megvan a drága! Persze egy pár nap után jönnek elő a szerelemtől nem látott, vagy neki elnézett dolgok (pl., törött belső kilincs :D
Most olyan kérdésem lenne (majd jön a többi is), hogy a navigációnak/speed limit a hangerején lehet állítani? (Uconnect 6.5) Menet közben alig hallom, főleg zene mellett, hiába halkítja le a bal oldalt
Zadia28-10-2022 07:48:29 // 12989
Tegnap végre meg tudtam tenni egy nagyobb távot. 430 mérföldet autóztam a szerelmemmel és 6.3 liter fogyasztott el átlagba. A bosszúság az volt csak az egészben,hogy 4 dugót is végig álltam. 3 dugónál kerestem alternativ útvonalat. Gyönyörű hegyes,kanyargós útvonal. ÓÓÓÓ mondom de fasza lesz.erre ott meg javitótták az utat és kialakult egy 2,3 mérföldes sor. Beszoptam. Azért összeségében jó volt.
AlfaWatch25-10-2022 21:13:30 // 12988
Köszi szépen! Esetleg privátban el tudnád az elérhetőségét küldeni nekem?
forrasr24-10-2022 12:03:41 // 12987
Szia, Milyen motor van az autóban? 120 lovas vagy 170le multiair?
Föckös23-10-2022 18:24:48 // 12986
Kacsó András, Budakeszin.
AlfaWatch20-10-2022 16:43:53 // 12985
Sziasztok!
Régen jártam felétek, egy kérdést szeretnék feltenni, ha valaki tudna segiteni, az nagyon jó lenne. A kis Alfa most lesz 5éves és a szerviz is esedékes. Szerintetek szakszervizbe vigyem, utóbbi 3 alkalommal a Kelet-pesthez vittem, vagy keressek, esetleg tudtok ajánlani egy megbízható Alfához értő szervizest. Nekem ajánlottak egy szervizt Gödöllőn,akik olasz autókhoz értenek. Pestet részesíteném előnyben.
Köszi előre is mindenkinek a segítséget!
Régen jártam felétek, egy kérdést szeretnék feltenni, ha valaki tudna segiteni, az nagyon jó lenne. A kis Alfa most lesz 5éves és a szerviz is esedékes. Szerintetek szakszervizbe vigyem, utóbbi 3 alkalommal a Kelet-pesthez vittem, vagy keressek, esetleg tudtok ajánlani egy megbízható Alfához értő szervizest. Nekem ajánlottak egy szervizt Gödöllőn,akik olasz autókhoz értenek. Pestet részesíteném előnyben.
Köszi előre is mindenkinek a segítséget!
someday19-10-2022 08:11:19 // 12984
Sziasztok!
A kocsi aggasztó tűneteket produkál. Hidegen mikor indul - főleg reggel első indításnál - van hogy beindul majd lefullad.
Ma reggel viszont már inkább kétségbeejtő volt.
Beindítom, vacakol a fordulat, állnék ki és teljesen begyengül nem tudja eldönteni hogy lefulladjon e és furán-hangosan kattog valami a motortérből, mint a klíma mikor kapcsol.
Leállítotom, újraindítom és jó. :(
Ez valakinek ismerős, esetleg valami típus-tipikus?
Ma viszem szerelőhöz kábelcsere miatt, de az alfák mindig misztikusak a szerelőknek, jó lenne valami támpont.
A kocsi aggasztó tűneteket produkál. Hidegen mikor indul - főleg reggel első indításnál - van hogy beindul majd lefullad.
Ma reggel viszont már inkább kétségbeejtő volt.
Beindítom, vacakol a fordulat, állnék ki és teljesen begyengül nem tudja eldönteni hogy lefulladjon e és furán-hangosan kattog valami a motortérből, mint a klíma mikor kapcsol.
Leállítotom, újraindítom és jó. :(
Ez valakinek ismerős, esetleg valami típus-tipikus?
Ma viszem szerelőhöz kábelcsere miatt, de az alfák mindig misztikusak a szerelőknek, jó lenne valami támpont.
Szabolcs 15918-10-2022 09:43:28 // 12983
zümi16615-10-2022 14:15:17 // 12982
Azóta átböngésztem a hahut, valóban inkább 7 az a 8...
G-MANN🍀14-10-2022 07:02:37 // 12981
Sztm igen, de meg lehet próbálni. 7.4 sztm reálisabb lehet. 😉
zümi16613-10-2022 19:20:09 // 12980
Üdv Mindenkinek
Csak kíváncsiságból puhatolózok, adott egy 2020-as októberi, újonnan 6.5 mihályért megkaparintott, 1.4 benyás, Sprint + pár aprósággal felszerelt, 16 ezer km.-es Giulietta (egy jól bejáratott szalonautó). Szerintetek ördögtől való lenne 8 gurigát kérni érte...?
Csak kíváncsiságból puhatolózok, adott egy 2020-as októberi, újonnan 6.5 mihályért megkaparintott, 1.4 benyás, Sprint + pár aprósággal felszerelt, 16 ezer km.-es Giulietta (egy jól bejáratott szalonautó). Szerintetek ördögtől való lenne 8 gurigát kérni érte...?
WarbiRunner (Gyuri)13-10-2022 10:51:17 // 12979
Ez az N-ben nagyon kellemes kis autó ez olyan jól hangzik XD Városban én sosem kapcsolom D-be, mert vagy a pulzusom szalad el, vagy valakit esetleg megbántok az utakon, vagy ilyesmi. N-ben kellemes, mert szinte kulturáltnak és szociálisnak érzem magam, aki képes beilleszkedni. Miközben azért gázfröccsel váltok, és azt a zöldet még...elééérjüüük! És el basszus..és aztán be is fordul XD
Föckös13-10-2022 08:33:25 // 12978
éppen tegnap mentem haza vele, mert már pár napja a garázsban állt, a qv-val jártam.
nem reklámozni akarom, de igazából az volna a legjobb, ha mindkét autót megtarthatnám. N-ben nagyon kellemes kis autó, D-ben meg előjön az elmebeteg :-)
nem reklámozni akarom, de igazából az volna a legjobb, ha mindkét autót megtarthatnám. N-ben nagyon kellemes kis autó, D-ben meg előjön az elmebeteg :-)
Greene12-10-2022 21:45:08 // 12977
A barátom a feleségét akarja meglepni vele. Ha multiair az se baj,ha amúgy jó az autó, és rendesen volt karbantartva. Amúgy átküldtem neki ezt az autót. Az 1.2-es Skoda Rapid után lehet, hogy picit erős lesz ez nekik. :)
WarbiRunner (Gyuri)12-10-2022 18:02:24 // 12976
Pedig ott a tuti Multiair Giulietta normális állapotban alább pár hozzászólással. Ne a Multiairtól félj, hanem hogy rádtonak valami romot egy kereskedésben. :-)
Ha a barátod szeret vezetni, kövesd el a merényletet, hogy kipróbáltatsz vele egy 170 lovast. Nem akar majd kiszállni :-)) Mellesleg két éve napi járósunk egy ilyen, lényegében csak olaj+szűrők + tankolás, ennyi vele a feladat. Két éve nem használtam OBD kiolvasót sem, remélhetőleg ez így is marad. Jön, megy stabilan, nincs vele az égvilágon semmi attól hogy Multiair. Ja de... iszonyat mód szórakoztató, nagyon megy, nagyon kanyarodik, hörög, tüsszög..hatalmas akarat van a kis dögben XD
Ha a barátod szeret vezetni, kövesd el a merényletet, hogy kipróbáltatsz vele egy 170 lovast. Nem akar majd kiszállni :-)) Mellesleg két éve napi járósunk egy ilyen, lényegében csak olaj+szűrők + tankolás, ennyi vele a feladat. Két éve nem használtam OBD kiolvasót sem, remélhetőleg ez így is marad. Jön, megy stabilan, nincs vele az égvilágon semmi attól hogy Multiair. Ja de... iszonyat mód szórakoztató, nagyon megy, nagyon kanyarodik, hörög, tüsszög..hatalmas akarat van a kis dögben XD
Greene12-10-2022 17:31:34 // 12975
Egy barátomnak keresek Giuliettát. 1.4 benzin, manuális, lehetőleg nem multiair-est. :)
alfa15608-10-2022 11:10:15 // 12974
Köszi a tippet, amúgy ez mitől van? Lehet tudni?
Öcsi06-10-2022 22:04:31 // 12973
Amikor megvettem az autót, kb 2-3 hónap után vettem észre, hogy kulccsal nem nyílik. Tatáról rendeltem zárbetétet, és kicseréltettem, a szaki átrakta a lamellákat az én kulcsomhoz. 2017. 03-ban történt, a blogomban olvashatod, ha még aktuális a dolog.
Föckös19-09-2022 09:46:08 // 12972
Hölgyeim, Uraim.
Utolért a kapuzárási pánik, egy QV tulajdonlásában valósult meg.
Így eladóvá vált Bianca.
2011es, Multiair, jól felszerelve, 153ezer km-el.
Kb két hete cseréltünk olajat, és minden szűrőt.
Törésmentes.
17es turbina felniken vredstein nyári gumik, idén vásároltak.
16os felniken 2019es michelin alpin6os gumik.
Multiair Tuning and Development által készitett remap, N-fokozatban 200lóerő.
Mindennapos használatban volt/van, mindene működik hibátlanul, nem kereskedős, políros, kiglancolt illatos, ámde komoly összegeket ráköltős darab.
Utolért a kapuzárási pánik, egy QV tulajdonlásában valósult meg.
Így eladóvá vált Bianca.
2011es, Multiair, jól felszerelve, 153ezer km-el.
Kb két hete cseréltünk olajat, és minden szűrőt.
Törésmentes.
17es turbina felniken vredstein nyári gumik, idén vásároltak.
16os felniken 2019es michelin alpin6os gumik.
Multiair Tuning and Development által készitett remap, N-fokozatban 200lóerő.
Mindennapos használatban volt/van, mindene működik hibátlanul, nem kereskedős, políros, kiglancolt illatos, ámde komoly összegeket ráköltős darab.
alfa15618-09-2022 14:22:37 // 12971
Sziasztok, Julisomat nemtudom kulcsal nyitni, belemegy mindkét kulcs de nem fordul el. Csak távirányitóval lehet kinyitni. Mi történhetett? Tippek? Köszi előre is!
Marcika16-09-2022 12:31:03 // 12970
Szia!
Mindig helyén kell kezelni a netes infókat, de én itt szoktam megnézni:
ilcats.ru
Ez alapján úgy tűnik ez a gyári akksi, amit Te is írtál. Képet vágtam be róla, igaz semmit sem ír.
Az alfaalkatreszek.hu oldalon kapható, ők biztosan tudnak segíteni. Ha beregisztrálsz, akkor 18% kedvezménnyel, most 56.709 Ft-ért kaphatod meg.
Egyébként én is innen vettem észre, hogy haldoklik az akksim. Lekapcsolt pár extrát. Pár hét múlva nem indult.
Mindig helyén kell kezelni a netes infókat, de én itt szoktam megnézni:
ilcats.ru
Ez alapján úgy tűnik ez a gyári akksi, amit Te is írtál. Képet vágtam be róla, igaz semmit sem ír.
Az alfaalkatreszek.hu oldalon kapható, ők biztosan tudnak segíteni. Ha beregisztrálsz, akkor 18% kedvezménnyel, most 56.709 Ft-ért kaphatod meg.
Egyébként én is innen vettem észre, hogy haldoklik az akksim. Lekapcsolt pár extrát. Pár hét múlva nem indult.
pakai9314-09-2022 07:53:20 // 12969
Köszönöm!
Akkor azt hiszem a Bosch S4E 051 jobb+ (60Ah/640A) EFB akksija lesz a nyerő, ez még árban is egész elfogadható.
Akkor azt hiszem a Bosch S4E 051 jobb+ (60Ah/640A) EFB akksija lesz a nyerő, ez még árban is egész elfogadható.
pettinke14-09-2022 00:35:09 // 12968
nem hiszem, hogy az 5% kapacitáskülönbség bármit számítana.
ha a fizikai méret és saru elhelyezkedés stimmel, az indítóáram nagyobb, és a kinézett akku start-stopos, akkor OK.
ha a fizikai méret és saru elhelyezkedés stimmel, az indítóáram nagyobb, és a kinézett akku start-stopos, akkor OK.
pakai9313-09-2022 18:42:58 // 12967
Arra gyanakszom, hogy az utolsókat rúghatja az akkumulátorunk mert mióta megvan az autó (1 hónapja) még egyszer sem állította le a motort a stop/start rendszer.
Gyári emblémás Magnetti Marelli van az autóban 63 Ah 450 A. Ma csináltam egy tesztet az akksira és 318 A az indítókészsége és 12,41 V a feszültsége. A műszer szerint jó csak tölteni kellene, de nem szeretnék télen ott maradni sehol sem, a stop/start nem működése egyáltalán nem is zavarna legalább nem kell nyomkodni a gombot mindig. :)
Viszont sehol nem találom a gyári akkumulátor specifikációit, nekem picit gyanús ez a 63 Ah / 450 A.
Pekidin és nagy alkatrészbeszállítónál is rákerestem alvázszám alapján milyennek kellene lennie az autóban (elvileg 71752830 a cikkszáma), de Google barátom nem talál semmi használhatót rá. Az alkatrészbeszállítók rendszere sem hoz rá semmi kézzel foghatót, viszont minden leváltó utángyártott akksi 60 Ah / 640 A teljesítmény adatokkal rendelkezik.
Az alany egy 2013-as FL elötti Gliulietta 1.4 TB 120 LE.
Előre is köszönöm a segítséget!
Gyári emblémás Magnetti Marelli van az autóban 63 Ah 450 A. Ma csináltam egy tesztet az akksira és 318 A az indítókészsége és 12,41 V a feszültsége. A műszer szerint jó csak tölteni kellene, de nem szeretnék télen ott maradni sehol sem, a stop/start nem működése egyáltalán nem is zavarna legalább nem kell nyomkodni a gombot mindig. :)
Viszont sehol nem találom a gyári akkumulátor specifikációit, nekem picit gyanús ez a 63 Ah / 450 A.
Pekidin és nagy alkatrészbeszállítónál is rákerestem alvázszám alapján milyennek kellene lennie az autóban (elvileg 71752830 a cikkszáma), de Google barátom nem talál semmi használhatót rá. Az alkatrészbeszállítók rendszere sem hoz rá semmi kézzel foghatót, viszont minden leváltó utángyártott akksi 60 Ah / 640 A teljesítmény adatokkal rendelkezik.
Az alany egy 2013-as FL elötti Gliulietta 1.4 TB 120 LE.
Előre is köszönöm a segítséget!
Forsberg09-09-2022 14:49:01 // 12966
Tehát mindenben megegyezik a gyári mérettel, de ez ET35 és nem 41.
Forsberg09-09-2022 13:58:53 // 12965
Sziasztok!
Nem vagyok egy felniguru, ezért lenne egy kérdésem.
5x110 7jx17H2 ET35 65,1mm méretű felni gond nélkül felmegy a Giuliettára?
Köszönöm
Nem vagyok egy felniguru, ezért lenne egy kérdésem.
5x110 7jx17H2 ET35 65,1mm méretű felni gond nélkül felmegy a Giuliettára?
Köszönöm
someday04-09-2022 21:07:50 // 12964
Köszi! Rá is nézek holnap ... és valszeg jelentkezem :)
pettinke04-09-2022 20:16:18 // 12963
Átvezető kábelkorbács a csomi ajtó és a bódé közt. Abban a gumi harmonikában lakik a probléma.
someday04-09-2022 20:08:40 // 12962
Sziasztok!
A csomagtartó-ajtón található jobb oldali lámpablokk kómába esett, egyik lámpa sem világít rajta.
Valamiért azt gondolom hogy lada jellegű betegség és csatlakozó felé kell keresnem a hibát. Járt már valaki így és esetleg egy ismert egyszerű módja van ellenőrizni az alap lehetőségeket? Biztosíték megy külön ahhoz a modulhoz?
Annyiban nem lada jellegű betegség, hogy csapkodásra nem javul :)
A csomagtartó-ajtón található jobb oldali lámpablokk kómába esett, egyik lámpa sem világít rajta.
Valamiért azt gondolom hogy lada jellegű betegség és csatlakozó felé kell keresnem a hibát. Járt már valaki így és esetleg egy ismert egyszerű módja van ellenőrizni az alap lehetőségeket? Biztosíték megy külön ahhoz a modulhoz?
Annyiban nem lada jellegű betegség, hogy csapkodásra nem javul :)
pakai9303-09-2022 10:00:44 // 12961
Köszönöm, akkor valószínűleg marad a szövet télre is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?