Forum >> Giulietta
Somez13-02-2012 14:16:50 // 5011
Le van maradva az autóipar. Minek CD ha olcsó a pendrive és sokkal több minden fér rá? Csak bohóckodás az egész, ahogy a számítógépekben is az optikai meghajtó.
'''''13-02-2012 13:34:22 // 5010
Kis segítség kellene!Érdemes megvenni a Julishoz a 4év garit?140.000Ft-ot elengednének ha csak két évet kérek.Egyébként piros színben 5.4M a distinctive felszereltséggel.
Kazes☻12-02-2012 20:34:03 // 5008
Grat a K.-hoz, én is! :)
GT Ɨ|ѯ12-02-2012 20:29:23 // 5007
gratu a K-hoz....:-)
Buksi12-02-2012 19:30:40 // 5006
Erre mondjuk én is kíváncsi lettem volna, hogy mi lehetett az a világrengető ötlet! :)
Grando12-02-2012 16:02:30 // 5005
Teringettét, hova lett a titkos/bizalmas világrengető fogyasztáscsökkentő ötletes hsz.? Csak nem töröltétek? Pedig roppant kíváncsi lettem volna, ahogy az ügynök úr arcát leépíti a jónép. Na de hátha beteszi a nagyvadba is... :DDD
'''''12-02-2012 14:40:57 // 5004
Csak 200le-s lett volna a Mito de nem állt össze a csere.A Julis mellett az öt ajtaja szól.Persze ezt is megpiszkálom. :-)
Halesz12-02-2012 14:19:18 // 5003
A Julist nem szólta le senki :)
GTPeti12-02-2012 13:54:54 // 5002
Na még1x:
GTPeti12-02-2012 13:54:35 // 5001
'''''12-02-2012 13:25:04 // 5000
Most akarom megvenni az asszonynak a Julist.Ti meg most kezditek leszólni? :-)
Halesz12-02-2012 13:14:44 // 4999
Na ne viccelj már :D Még legalább 5-10 jó éve van a CD-nek! :)
Jó, persze egy olyan (gyári) fejegységgel, amibe csak be kell pattintani az iPhone-t, engem is meg lehetne venni... a BMW-nél már van ilyen... Igazából szerintem ilyen alternatívák kellenének, utol kéne érni felszereltségben a többi gyártót.
Jó, persze egy olyan (gyári) fejegységgel, amibe csak be kell pattintani az iPhone-t, engem is meg lehetne venni... a BMW-nél már van ilyen... Igazából szerintem ilyen alternatívák kellenének, utol kéne érni felszereltségben a többi gyártót.
Gerion12-02-2012 11:59:08 // 4998
Nem vonom kétségbe, hogy a CD kiszorulóban van, és lejárt az ideje, de egyelőre még jelenidejű realitás. Szerintem a CD megléte jelenleg egyáltalán nem ciki.
Az új BMW 1-esben (lásd a5.hu friss tesztjéből fotó), vagy az Audi A3-ban is van CD. És van a 3 hónapos, modellfrissített XC60-amban is a nagy navi-multimédia-stb képernyő alatt, és tegnap épp a azon is hallgattam a nyelvoktató CD-met Bpest oda-vissza út közben, amit csak CD-n mellékeltek a könyvhöz, nem pendriveon.
Mondj már pár kocsit, amihez nincs/nem rendelhető jelenleg CD...! Nem sz.rakodni akarok ezzel, tényleg érdekel.
Somez11-02-2012 17:13:11 // 4997
Arról nem is beszélve, hogy 640-700 MB kapacitásúak.
vm11-02-2012 14:54:31 // 4996
Ez mondjuk jogos ;-)
Én sem nagyon használom már a CD-t. Akármilyen jó a mechanika, egy Lajosmizsei sorompónál úgy megforgatja a lemezt, mint a palacsintát ;-)
Én sem nagyon használom már a CD-t. Akármilyen jó a mechanika, egy Lajosmizsei sorompónál úgy megforgatja a lemezt, mint a palacsintát ;-)
Somez11-02-2012 14:38:32 // 4995
2012-ben a CD-olvasó megléte a ciki, nem a hiánya.
Gerion11-02-2012 12:24:58 // 4994
Annyira sufnituning-kinézete van... :)
Ha már gyári, a képernyőt valami gusztusosabb formában is befaraghatták volna, mint ez a szögletesen kiugró valami, ami félig takarja a vészvillogó gombját és a szellőzőrácsot. Plusz a képernyő alatt lévő gombok használhatatlanul kicsik. (Ha meg érintős a képernyő, akkor meg minek alá a sok minigomb, bár kocsiba szerintem csak fizikai, "vakon" kitapintható gombot szabadna tenni.)
Plusz ha jól látom, nincs CD olvasó. (Vagy a képernyő lehajtható? vagy japóknál már csak MP3 megy?)
A képernyő önmagában nézve jó lépés, a mi Giuliettánk vékony, régiesen egyszínű rádiókijelzője helyett, a kocsi megérdemelne egy korrekt közp.displayt, ez áll a műszerfal kis kijelzőjére is, de ennél sokkal kulturáltabban kéne megoldani, pl. normális méretű, az autó designjá-hoz illeszkedő gombokkal vagy (billenőkapcsolókkal?) a képernyő két oldalán, és az egészet sokkal ízlésesebben beledolgozni a műanyag takarópanelbe.
Ez a mostani megoldás a Kovács és társa Bt-től szép munka lenne, az Alfa gyártól kevés.
Sporter10-02-2012 14:33:11 // 4993
A japóknak kell valami külön kütyü amit tudnak nyomogatni vezetés közben is :))
Jimmi T.10-02-2012 13:41:34 // 4992
egy új megközelítés és egy eddig nem látott középső kijelző
Gerion07-02-2012 16:30:15 // 4991
Ez így szemre egy sima Giulietta, amin pár elemet lefújtak feketére, plusz rátették az ilyenkor szokásos peresgumit egy látványos felnire. Nem túl drámai módosítások kívülről...
Tibe06-02-2012 20:01:47 // 4990
Gyönyörű ez a Zender féle Giu is!
Kazes☻06-02-2012 19:44:31 // 4989
Jó lesz az a páros az első képről! :)))
GT Ɨ|ѯ06-02-2012 18:53:18 // 4988
GT Ɨ|ѯ06-02-2012 10:56:24 // 4987
Kicsi rosso-d jól szedi a lábait:-)
különben is
különben is
Jimmi T.06-02-2012 10:39:32 // 4986
Egy évet késtél . Az " igazi amorés alfás " akkortájt fikázta nagyban a Giut. Azt hittem már lecsengett ez a színvonaltalan és parttalan vita.
Jimmi T.06-02-2012 10:32:57 // 4985
A tankfedél alatti forgózárat WD 40-nel lekezeltem azóta elég jól nyílik. Lehet csak ennyi volt a baj ?
szasza17004-02-2012 19:19:07 // 4984
Szerintem meg egyszerűen csak irigy vagy.
Buksi03-02-2012 23:53:32 // 4983
Mi van, a 155 topicba már nem mersz írni? :-DD
Gerion03-02-2012 22:39:03 // 4982
Áááá.... Dehogyis vagy troll... :)
A kocsival a helyzet rosszabb, mint gondolod, az enyém pl kb 8 milla volt, nem 6, és egy ronda fiat dízel zörög benne, 170 gyenge lóval, és mindehhez horribilis 5.7 körüli fogyasztást hoz. Van benne rengeteg lufi, meg sokcsillagos törésteszt. A hülye gyár telegányolta mindeféle startsoppal, meg millió elektronikával, és egy olyan futóművet tettek alá, hogy téligumival a ma esti zuhogó hóesésben is sínautóként, megcsúszás nélkül ment. Pedig a Ladás, és régi fostaligás srácok olyan jóízűen csúszkáltak mindenfele, én meg csak irigyeltem őket ebből a tré és unalmas Giuliettából. Bárcsak 20 éves rozsdás Alfám lehetne, azok voltak csak az autók, bezzeg ezek a maiak....
:)
Mondom ezt annak ellenére, hogy látom az autó hibáit. De ezek a hibák messze nem azok, amikről te itt írsz.
A kocsival a helyzet rosszabb, mint gondolod, az enyém pl kb 8 milla volt, nem 6, és egy ronda fiat dízel zörög benne, 170 gyenge lóval, és mindehhez horribilis 5.7 körüli fogyasztást hoz. Van benne rengeteg lufi, meg sokcsillagos törésteszt. A hülye gyár telegányolta mindeféle startsoppal, meg millió elektronikával, és egy olyan futóművet tettek alá, hogy téligumival a ma esti zuhogó hóesésben is sínautóként, megcsúszás nélkül ment. Pedig a Ladás, és régi fostaligás srácok olyan jóízűen csúszkáltak mindenfele, én meg csak irigyeltem őket ebből a tré és unalmas Giuliettából. Bárcsak 20 éves rozsdás Alfám lehetne, azok voltak csak az autók, bezzeg ezek a maiak....
:)
Mondom ezt annak ellenére, hogy látom az autó hibáit. De ezek a hibák messze nem azok, amikről te itt írsz.
Kazes☻03-02-2012 22:17:46 // 4981
Pont a Giuliettás topicban? Hova gondolsz! Ááááá..., senkiiiit! :P
Amúgy milyen cikkre? :)
Amúgy milyen cikkre? :)
SD03-02-2012 22:10:15 // 4980
ja ezt a cikkre írtam nem troll vagyok üdv:)
SD03-02-2012 22:09:21 // 4979
az a baj hogy ez a giulietta bazi randa:( gófnak alfa alfának góf.... kinek kell? ráadásul 6 miláért... és akkor fiat motorral... nem is értem a valaga meg kifejezetten germánosan hájjas:D már bocs ha ezzel valakit megbántottam... de igazán jöhetne már valami alfa...
Gerion03-02-2012 22:09:10 // 4978
Megtörténtek az újabb javítások. A seb.váltót borító felső műalu gömbfelet újra cserélték. Mondjuk az előző gyárilag nagyon gyenge kialakítását belülről is látva, ennek az újnak sem jósolok örök életet, de mindegy, most új és jó, remélem, tovább tart.
A tanksapka fedele már érdekesebb volt. A szervizes nagyon rendes volt, mert mivel mondtam, hogy nem ny.egyháziak vagyunk, nem könnyű oda átugrani, így egyből A és B tervvel készültek. Az A-terv a meglévő javítása volt, amire állítólag egy másik kocsi kapcsán kitaláltak valamit. Végül ez valósult meg, igazán nem tudom, hogy miket csináltak (kb 3/4 órát tartott), szemre mintha rövidebb lenne a tanksapkát tartó műanyag drót (amit mindig hosszabbnak éreztem a kelleténél), de mást is csináltak vele még. Most tökéletes, remélem, így is marad...
A B-terv egy új tankfedél rendelése volt, ami szintén megérkezett. Ez egy valamelyest módosított megoldást tartalmaz, ami akár biztató is lehetne, de végül nem bántam, hogy nem ez lett a vége, mert az új festetlen, nyers állapotban érkezett, és ez esetben külön nekifutás lett volna az autó aktuális árnyalatához hozzáfényezni.
Hát most itt tartunk, ha olvassák esetleg, innen is köszönöm a szalonnak és a szerviznek az ismét kifogástalan kiszolgálást!
A tanksapka fedele már érdekesebb volt. A szervizes nagyon rendes volt, mert mivel mondtam, hogy nem ny.egyháziak vagyunk, nem könnyű oda átugrani, így egyből A és B tervvel készültek. Az A-terv a meglévő javítása volt, amire állítólag egy másik kocsi kapcsán kitaláltak valamit. Végül ez valósult meg, igazán nem tudom, hogy miket csináltak (kb 3/4 órát tartott), szemre mintha rövidebb lenne a tanksapkát tartó műanyag drót (amit mindig hosszabbnak éreztem a kelleténél), de mást is csináltak vele még. Most tökéletes, remélem, így is marad...
A B-terv egy új tankfedél rendelése volt, ami szintén megérkezett. Ez egy valamelyest módosított megoldást tartalmaz, ami akár biztató is lehetne, de végül nem bántam, hogy nem ez lett a vége, mert az új festetlen, nyers állapotban érkezett, és ez esetben külön nekifutás lett volna az autó aktuális árnyalatához hozzáfényezni.
Hát most itt tartunk, ha olvassák esetleg, innen is köszönöm a szalonnak és a szerviznek az ismét kifogástalan kiszolgálást!
Gerion01-02-2012 17:34:04 // 4977
Amilyen gólpasszt adtam Neked, azzal már könnyű volt... :) :)
szasza17001-02-2012 14:37:34 // 4976
Ami nem látszik a videón,pedig az,hogy én vezetem a giut! :)
Tedi01-02-2012 14:14:43 // 4975
Volt ilyen kezdeményezésünk, működött is, de tudtommal sok foganatja nem volt a dolognak. Magyarul mégse működött annyira :)
Jimmi T.01-02-2012 09:29:22 // 4974
Szerintem ! Aki Giut vagy más alfát vesz nem feltétlenül lesz Alfa fan. Aki meg szereti az alfát az ide talál térkép nélkül is. Mondom ezt annak ellenére hogy az ötleted jónak és könnyen kivitelezhetőnek tartom. A dömpingszerű beléptetési kampány megint csak azt váltaná ki , ami velünk szemben is kialakult . Valószínűleg nem is lépnének be tömegesen. Én speckó már vagy két évvel azelőtt látogattam az amoret, vettem az alfissimo-t hogy alfa tulaj lettem volna.
Gerion31-01-2012 22:27:57 // 4973
"A Carinfo hivatalos összesítéséből kiderült, hogy a legkelendőbb modell Magyarországon is - ahogy egész Európában - a Giulietta, összesen 56-ot adtak el egész évben"
Ha tavaly eladtak 56 Giuliettát itthon, akkor azért lehetne nagyobb a nyüzsgés itt a topicban... :)
Halesz, és az Amore vezetősége figyelmébe ajánlanám, hogy minden eladott új Giuliettához (és egyéb új Alfához, bár nem sokféle van) mellékelni kéne egy Alfa Amores bemutatkozó kártyát+esetleg matricát, amit az új tulaj a kocsiban találna az autó átvételekor, vagy átadnák neki a különféle átvett papírokkal!
Meg kéne beszélni a dolgot márkaképviselettel, sok okuk szerintem nincs nemet mondani, rábólinthatnak. Azután kéne nyomtatni párszáz szórólapot, sajnos az autóeladási számok alapján ez jó sokáig kitart, szétküldeni a kisszámú kereskedőnek, és kész is. Remélhetőleg bővülne az újautós tagság is...
Ha tavaly eladtak 56 Giuliettát itthon, akkor azért lehetne nagyobb a nyüzsgés itt a topicban... :)
Halesz, és az Amore vezetősége figyelmébe ajánlanám, hogy minden eladott új Giuliettához (és egyéb új Alfához, bár nem sokféle van) mellékelni kéne egy Alfa Amores bemutatkozó kártyát+esetleg matricát, amit az új tulaj a kocsiban találna az autó átvételekor, vagy átadnák neki a különféle átvett papírokkal!
Meg kéne beszélni a dolgot márkaképviselettel, sok okuk szerintem nincs nemet mondani, rábólinthatnak. Azután kéne nyomtatni párszáz szórólapot, sajnos az autóeladási számok alapján ez jó sokáig kitart, szétküldeni a kisszámú kereskedőnek, és kész is. Remélhetőleg bővülne az újautós tagság is...
Jimmi T.26-01-2012 14:23:18 // 4971
Ezekből a gyorsan kopó cuccokból rendeltess velük egy nagyobb adagot aztán mi is megyünk ha kell. a közeljövőben ,tavasszal ha lesz időm lehet hogy beugrok hozzájuk egy pár szóra. a tapasztalatokra meg változatlanul kíváncsiak vagyunk :))
Gerion25-01-2012 20:39:35 // 4970
Na, első szervizlátogatás megvolt Ny.egyházán. Átutazóban voltam a "kínai" autóval, de nem is kellett mutatni a Giut, mert a szervizes már az első két szó után tudta, mi a baj. Bár nem mondta, de a reakcióiból sajnos úgy fest, típushibák! A sebváltó gomb teteje másnak is tört már le, rutinosan legyintett oké, ismerik az ügyet, rendelnek újat, szerintük is gyenge az alkatrész.
Hasonló rutinnal fogadta a tankolónyílás fedelének beszorulását is. Ezt egyszer már mondtam nekik korábban, akkor még nem volt rá ötletük, de azóta egy másik kocsi azonos hibája kapcsán kitaláltak valamit, amit megoldhatja a dolgot, szóval most optimisták voltak. A tankfedél záródásának a hibájáról állítólag a gyár is tud, mert ha most újat rendelnek, mondja, akkor a gyár mostantól már egy módosított verziót küldene, DE azzal a megoldással valami esztétikai probléma van (a szervizes szerint). Ez utóbbit nem részletezte, nagyon én se kérdeztem, mert siettem, mondtam, ha a mostanit meg tudják tartós minőségben javítani, nekem az is jó.
Most rendelnek alkatrészeket, ha sítúránk után jövő pénteken viszem majd a kocsit javításra, akkor majd rákérdezek, hogy mi ez az esztétikai dolog, és mi az új megoldás.
Az alig nyitható tankfedélnek amúgy párom (aki végülis inkább jár a kocsival) szerint van egy előnye: agresszív kutasok nem tudnak rátámadni kéretlenül a kocsira, és benzint tankolni bele, mint történt velünk a közelmúltban... :))
Ha esetleg lenne itt valaki csendben, akinek párhetes, ZSÍRÚJ Giuliettája van, fotózza már le a tankfedelet belülről, hátha azon is látszik már, hogy mi ez az új alkatrész dolog.
Hasonló rutinnal fogadta a tankolónyílás fedelének beszorulását is. Ezt egyszer már mondtam nekik korábban, akkor még nem volt rá ötletük, de azóta egy másik kocsi azonos hibája kapcsán kitaláltak valamit, amit megoldhatja a dolgot, szóval most optimisták voltak. A tankfedél záródásának a hibájáról állítólag a gyár is tud, mert ha most újat rendelnek, mondja, akkor a gyár mostantól már egy módosított verziót küldene, DE azzal a megoldással valami esztétikai probléma van (a szervizes szerint). Ez utóbbit nem részletezte, nagyon én se kérdeztem, mert siettem, mondtam, ha a mostanit meg tudják tartós minőségben javítani, nekem az is jó.
Most rendelnek alkatrészeket, ha sítúránk után jövő pénteken viszem majd a kocsit javításra, akkor majd rákérdezek, hogy mi ez az esztétikai dolog, és mi az új megoldás.
Az alig nyitható tankfedélnek amúgy párom (aki végülis inkább jár a kocsival) szerint van egy előnye: agresszív kutasok nem tudnak rátámadni kéretlenül a kocsira, és benzint tankolni bele, mint történt velünk a közelmúltban... :))
Ha esetleg lenne itt valaki csendben, akinek párhetes, ZSÍRÚJ Giuliettája van, fotózza már le a tankfedelet belülről, hátha azon is látszik már, hogy mi ez az új alkatrész dolog.
Jimmi T.24-01-2012 16:06:15 // 4969
Jó és szép. Zörög egy kicsit néha ( több jó út kellene ) Amúgy nagyon szeretni való. Megy mint a golyó ha módjában áll. Nekem 9500 km távlatában 8.5 liter a fogyi. Sokszor meg se tud melegedni a csóri mert már meg is álltam. Átlagsebesség ezen az etapon 28 km/h. :)) Ha kimegyünk a városon kívülre akkor D és had szóljon.
szasza17024-01-2012 07:46:43 // 4968
Ez viszont ismerős... nekem a "kamualuminiumréteg" kezdett megindulni.Hétről hétre mindig egy pici darabka leesett belőle.Én azt hittem,hogy menetes... Gond nélkül kicserélték.
Gerion24-01-2012 00:09:49 // 4967
A végmegállapításoddal én is egyetértek. Mi 35e km magasságában járunk, a kocsi lehetne nagyon frankó gép, a műszaki alapok nagyon jók, nagy baja nincs, de jópár apró igénytelenséggel, zörgéssel lehet benne találkozni, amin egy facelift kapcsán javítani kéne.
Nekünk a fed.komp. szerinti átlagfogyasztás 5.7 L/100km, viszonylag tempósan hajtva a gépet.
Nekünk a fed.komp. szerinti átlagfogyasztás 5.7 L/100km, viszonylag tempósan hajtva a gépet.
Gerion24-01-2012 00:04:34 // 4966
Sajnos nem ez a baja, nem a hideg miatt van! Van a fényezett műanyag ajtólap, amire rá van pattintva egy szintén műanyag szerkezet, ami "beleakad" a zárba. Namost ez a két műanyag nem 100% precízen illeszkedik egymással, van 0.5-1mm elmozgásuk egymáson, és emiatt nem talál be a zár másik felébe, vagy ha bele is talál, akkor nem rendesen záródik, hanem megszorul. Ha elmozgatod a két műanyagot, átmenetileg javul a zárás, de azután szerencse függvénye, megint kezdi... A szervizeben mutattam korábban, vállalták volna a cserét, de nem biztattak javulással.
Sajnos a szervizes lista tegnap óta újabb bosszúsággal bővült, de már csak nevetek ennek az autónak a problémacunamiján... Ma reggel a kezemben maradt a sebességváltó gombot borító kamualumínum műanyag "sapka". Természetesen sem most, sem korábban semmi erőhatás nem érte, egyszerűen feladta. Három igen gyenge kis műanyag pöcök tartja, ezek maradványai láthatók a váltó tetején, a három ezüstös téglalap. Lehet, hogy a hőmérsékletváltozástól, hidegtől törtek el...? Megpróbálom kicseréltetni ezt is.
Sajnos a szervizes lista tegnap óta újabb bosszúsággal bővült, de már csak nevetek ennek az autónak a problémacunamiján... Ma reggel a kezemben maradt a sebességváltó gombot borító kamualumínum műanyag "sapka". Természetesen sem most, sem korábban semmi erőhatás nem érte, egyszerűen feladta. Három igen gyenge kis műanyag pöcök tartja, ezek maradványai láthatók a váltó tetején, a három ezüstös téglalap. Lehet, hogy a hőmérsékletváltozástól, hidegtől törtek el...? Megpróbálom kicseréltetni ezt is.
pe-Ti23-01-2012 14:37:13 // 4965
Üdv!
Nekem a tankajtóval nincs bajom ellenben az első futómű nyiszorgásom elő-előjön hidegben ugyan kicsit ritkábban most így a "melegebb" napokban! Ezt még decemberben mutattam a budaörsieknek de azóta is csend van nem hívnak pedig megegyeztünk, hogy keresnek mihelyst van rá (gyári) megoldás mivel úgy tudom nem egyedi eset az enyém valószínű az első stabszilentek adják a hangot mint annó az 56-ban! A Blue&Me-m megjavult a szoftverfrissítéstől tökéletesen működik viszont a belső tükör mögötti műanyag rács amiben a mikrofon van szar illesztés miatt a kezemben marad ha takarítom az üveget :(
Lassan 20 ezer km-nél járunk és ezt a pár bosszantó apróságot leszámítva (ha Giovanni egy kicsit jobban megválogatná a beszállítóit még ennyi sem lenne) tökéletes az autó csak benzint (7-8 L/100km) meg ablakmosót (na ebből rengeteg fogy a fényszórómosó szinte zabálja) kell töltögetni!
Nekem a tankajtóval nincs bajom ellenben az első futómű nyiszorgásom elő-előjön hidegben ugyan kicsit ritkábban most így a "melegebb" napokban! Ezt még decemberben mutattam a budaörsieknek de azóta is csend van nem hívnak pedig megegyeztünk, hogy keresnek mihelyst van rá (gyári) megoldás mivel úgy tudom nem egyedi eset az enyém valószínű az első stabszilentek adják a hangot mint annó az 56-ban! A Blue&Me-m megjavult a szoftverfrissítéstől tökéletesen működik viszont a belső tükör mögötti műanyag rács amiben a mikrofon van szar illesztés miatt a kezemben marad ha takarítom az üveget :(
Lassan 20 ezer km-nél járunk és ezt a pár bosszantó apróságot leszámítva (ha Giovanni egy kicsit jobban megválogatná a beszállítóit még ennyi sem lenne) tökéletes az autó csak benzint (7-8 L/100km) meg ablakmosót (na ebből rengeteg fogy a fényszórómosó szinte zabálja) kell töltögetni!
GT Ɨ|ѯ23-01-2012 14:07:12 // 4964
Bevált, tapasztalat.:-)
Kazes☻23-01-2012 13:27:17 // 4963
Csak ha mégsem lenne szimpatikus... :)
szasza17023-01-2012 11:47:19 // 4962
Nekem még nem volt ilyen jellegű problémám,bár nálunk még nem volt nagy hideg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?